Dodaj produkt

Wyszukiwarka produktów
Fundusze unijne dla oświaty

Zresetuj filtry
  • wszystkie obszary
  • Zarządzanie i nadzór
  • Rozwój szkół
  • Uczenie się przez całe życie
  • Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
  • Egzaminy zewnętrzne
  • Wszystkie etapy
  • Wychowanie Przedszkolne
  • Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III
  • Szkoła Podstawowa klasy IV-VI
  • Gimnazjum
  • Szkoły Ponadgimnazjalne
  • Kształcenie zawodowe
  • wszystkie przedmioty
  • Etyka
  • Godzina wychowawcza
  • Inne
  • Język mniejszości narodowej lub etnicznej
  • Język obcy nowożytny
  • Język regionalny - język kaszubski
  • Religia
  • Wychowanie fizyczne
  • Język polski
  • Matematyka
  • Muzyka
  • Plastyka
  • Wychowanie do życia w rodzinie
  • Biologia
  • Chemia
  • Edukacja dla bezpieczeństwa
  • Fizyka
  • Geografia
  • Historia
  • Informatyka
  • Wiedza o społeczeństwie
  • Zajęcia artystyczne (przedmiot uzupełniający)
  • Zajęcia techniczne (przedmiot uzupełniający)
  • Doskonalenie nauczycieli
  • wszystkie produkty
  • Multimedia
  • Nauczyciel w szkole
  • Pakiety edukacyjne
  • Podręczniki / Poradniki
  • Programy nauczania
  • Raporty / Sprawozdania
  • Testy / Sprawdziany
  • Badania
  • Platformy internetowe i szkolenia e-learningowe
  • Inne
-
  • od najnowszych
  • od najstarszych
  • od najczęściej pobieranych
  • od narzadziej pobieranych
  • od najlepiej ocenianych
  • od najgorzej ocenianych
28 Wyników
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Gimnazjum
/Chemia

Przygotowujemy roztwory o określonym stężeniu

aut. Tomasz Włodarczyk , 2011
1
656
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Gimnazjum
/Chemia

Katalog ćwiczeń laboratoryjnych. Wykazy sprzętu i odczynników. Gimnazjum

aut. Barbara Pezler , 2013
1
1605
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Gimnazjum
/Chemia

Proszek do pieczenia - po co dodajemy go do ciasta?

aut. Tomasz Włodarczyk , 2012
1
1045
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Gimnazjum
/Chemia

Program zajęć wyrównawczych z chemii dla gimnazjalistów

aut. Grzegorz Komor , 2010
1 1
15821
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Gimnazjum
/Chemia

Roztwory właściwe, koloidy i zawiesiny

aut. Aleksandra Kaczmarek , 2009
1
5214
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Gimnazjum
/Chemia

Budowa atomu

aut. Tomasz Włodarczyk , 2011
1
1535
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Gimnazjum
/Chemia

Mieszanie wody z denaturatem

aut. waldemar krawiec , 2011
1
522
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Gimnazjum
/Chemia

Co jest konieczne do rdzewienia żelaza?

aut. waldemar krawiec , 2013
1
450
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Gimnazjum
/Matematyka Matematyka, Chemia, Fizyka 2

Chemia, fizyka, matematyka w kuchni i łazience

aut. Barbara Wiatr , 2012
1
1896
WsteczPokaż więcej
Wróć na górę
KontaktRegulamin
Serwis używa cookies
Wynik 1 z 28
× Pokaż produkty konkursowe
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Gimnazjum
/Chemia

Przygotowujemy roztwory o określonym stężeniu

aut. Tomasz Włodarczyk , 2011
Scenariusz powstał w ramach realizacji projektu "Uczeń online". Autorem scenariusza jest opiekun koła naukowego o profilu biologiczno-chemicznym. Cele zajęć: kształcenie umiejętności sporządzania roztworów o określonym stężeniu; kształcenie umiejętności rachunkowych związanych ze stężeniem roztworu i rozpuszczalnością; kształcenie umiejętności pracy w grupie.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Uczeń online

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.04-00-154/09-00

Wynik 2 z 28
× Pokaż produkty konkursowe
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Gimnazjum
/Chemia

Katalog ćwiczeń laboratoryjnych. Wykazy sprzętu i odczynników. Gimnazjum

aut. Barbara Pezler , 2013
Katalog zajęć praktycznych dla nowej podstawy programowej (gimnazjum) w formie skryptu zawierającego instrukcje do ćwiczeń pogrupowanych w 7 bloków tematycznych (30 doświadczeń), wykazy szkła, sprzętu laboratoryjnego oraz odczynników koniecznych do wykonania eksperymentów w ramach danego bloku oraz informacje dotyczące bezpieczeństwa podczas zajęć w laboratorium CCKP (Regulamin pracowni chemicznej, przepisy BHP, informacje o substancjach niebezpiecznych). Katalogi przeznaczone są dla nauczycieli chemii oraz personelu CCKP. Informacje zawarte w katalogach pozwalają nauczycielom dokonać wyboru bloku tematycznego, a także odpowiednio przygotować uczniów do zajęć w laboratorium. Dla personelu CCKP katalogi są źródłem informacji, w jaki sposób zorganizować zajęcia w laboratorium, aby uczniowie mogli przeprowadzić wszystkie doświadczenia przewidziane do realizacji w danym bloku tematycznym.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Chemia - wiem, umiem, rozumiem

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.04-00-081/10-00

Wynik 3 z 28
× Pokaż produkty konkursowe
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Gimnazjum
/Chemia

Proszek do pieczenia - po co dodajemy go do ciasta?

aut. Tomasz Włodarczyk , 2012
Scenariusz lekcji powstał w ramach realizacji projektu "Uczeń on-line". Autorem scenariusza jest opiekun koła naukowego o profilu biologiczno-chemicznym.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Uczeń online

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.04-00-154/09-00

Wynik 4 z 28
× Pokaż produkty konkursowe
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Gimnazjum
/Chemia

Program zajęć wyrównawczych z chemii dla gimnazjalistów

aut. Grzegorz Komor , 2010
Program zajęć wyrównawczych z chemii powstał z myślą o uczniach, którzy mają problemy z opanowaniem wiadomości i umiejętności przewidzianych w podstawie programowej dla gimnazjum. Celem zajęć prowadzonych według niniejszego programu jest uzupełnienie braków w wiadomościach ze szkoły podstawowej oraz bieżących, powstałych z różnych przyczyn. Program zawiera treści nauczania wymagające częstego utrwalania, trudniejsze do przyswojenia, a zarazem niezbędne w dalszym kształceniu. Dobór treści jest efektem wieloletniej obserwacji pracy uczniów oraz analizą wyników egzaminów gimnazjalnych. Treści nauczania zgodne są z aktualnym stanem wiedzy chemicznej.
Program_chemia_gimnaz...
Skrypty zajęć chemia ...
Oceń produkt

Nazwa projektu: MKK - moje kluczowe kompetencje

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.04-00-194/09-00

Wynik 5 z 28
× Pokaż produkty konkursowe
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Gimnazjum
/Chemia

Roztwory właściwe, koloidy i zawiesiny

aut. Aleksandra Kaczmarek , 2009
Scenariusze zajęć z chemii wykorzystane na obozie naukowym
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Fascynacje zaklęte w nauce i biznesie - ogólnopolski program rozwoju kompetencji kuczowych w zakresie nauk matematyczno-przyrodniczych i przedsiębioroczości dla uczniów gimnazjów

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.04-00-049/08-00

Wynik 6 z 28
× Pokaż produkty konkursowe
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Gimnazjum
/Chemia

Budowa atomu

aut. Tomasz Włodarczyk , 2011
Scenariusz powstał w ramach realizacji projektu "Uczeń online". Autorem scenariusza jest opiekun koła naukowego o profilu biologiczno-chemicznym. Po udziale w zajęciach uczeń: zna podstawowe pojęcia związane z budową atomu: atom, jądro atomowe, proton elektron, neutron, powłoka elektronowa, liczba atomowa, liczba masowa; potrafi określić liczby protonów, elektronów i neutronów w atomie znając jego liczbę atomową i masową; w sposób modelowy, np. na rysunku, potrafi przedstawić budowę danego atomu.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Uczeń online

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.04-00-154/09-00

Wynik 7 z 28
× Pokaż produkty konkursowe
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Gimnazjum
/Chemia

Mieszanie wody z denaturatem

aut. waldemar krawiec , 2011
W trakcie realizacji proponowanego doświadczenia uczniowie będą mogli zaobserwować zjawisko kontrakcji objętości, polegające na zmianie objętości roztworu lub mieszaniny i będące dowodem na cząsteczkową budowę materii. Scenariusz lekcji nawiązuje do podstawy programowej z chemii:1. Substancje i ich właściwości. Uczeń: 3) obserwuje mieszanie się substancji; opisuje ziarnistą budowę materii; tłumaczy, na czym polega zjawisko dyfuzji, rozpuszczania, mieszania, zmiany stanu skupienia; planuje doświadczenia potwierdzające ziarnistość materii; oraz z fizyki:1. Ruch prostoliniowy i siły. Uczeń: 1) posługuje się pojęciem prędkości do opisu ruchu; 3. Właściwości materii. Uczeń: 1) analizuje różnice w budowie mikroskopowej ciał stałych, cieczy i gazów; 8) analizuje i porównuje wartości sił wyporu dla ciał zanurzonych w cieczy lub gazie.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Akademia uczniowska

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.04-00-105/09-00

Wynik 8 z 28
× Pokaż produkty konkursowe
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Gimnazjum
/Chemia

Co jest konieczne do rdzewienia żelaza?

aut. waldemar krawiec , 2013
Rdza jest produktem utleniania żelaza i jego stopów. Jednak czy uczniowie kojarzą proces rdzewienia z obecnością tlenu, czy na przykład uważają, że rdzewienie zależy od stopnia wilgotności otoczenia? Zaproponowane doświadczenie pozwala im naocznie przekonać się, że pojawienie się rdzy jest związane z obecnością tlenu. Scenariusz lekcji nawiązuje do podstawy programowej: 4. Powietrze i inne gazy. Uczeń: 7) opisuje rdzewienie żelaza i proponuje sposoby zabezpieczania produktów zawierających w swoim składzie żelazo przed rdzewieniem.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Akademia uczniowska

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.04-00-105/09-00

Wynik 9 z 28
× Pokaż produkty konkursowe
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Gimnazjum
/Matematyka Matematyka, Chemia, Fizyka 2

Chemia, fizyka, matematyka w kuchni i łazience

aut. Barbara Wiatr , 2012
Publikacja jest jedną z części produktu finalnego czyli Programu zajęć pozalekcyjnych. Składa się z pięciu elementów: - konspektu projektu zawierającego cele kształcenia, poziom umiejętności oraz podstawy, mapę mentalną, treści kształcenia, formy oraz metody pracy, harmonogram działań oraz realizację zadań, do konspektu dołączone są przykładowe karty pracy, - treści nauczania z podstawy programowej oraz wykraczające poza podstawę, - scenariuszy zajęć interdyscyplinarnych prowadzonych na terenie szkoły, - konspektów zajęć realizowanych na uczelni wyższej - scenariuszy zajęć w Centrum Nauki Kopernik w Warszawie.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Model pracy pozalekcyjnej z wykorzystaniem nowatorskich metod pracy oraz współczesnych technik informatycznych

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.04-00-054/10-00