Dodaj produkt

Wyszukiwarka produktów
Fundusze unijne dla oświaty

Zresetuj filtry
  • wszystkie obszary
  • Zarządzanie i nadzór
  • Rozwój szkół
  • Uczenie się przez całe życie
  • Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
  • Egzaminy zewnętrzne
  • Wszystkie etapy
  • Wychowanie Przedszkolne
  • Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III
  • Szkoła Podstawowa klasy IV-VI
  • Gimnazjum
  • Szkoły Ponadgimnazjalne
  • Kształcenie zawodowe
  • wszystkie przedmioty
  • Etyka
  • Godzina wychowawcza
  • Inne
  • Język mniejszości narodowej lub etnicznej
  • Język obcy nowożytny
  • Język regionalny - język kaszubski
  • Religia
  • Wychowanie fizyczne
  • Język polski
  • Matematyka
  • Muzyka
  • Plastyka
  • Wychowanie do życia w rodzinie
  • Biologia
  • Chemia
  • Edukacja dla bezpieczeństwa
  • Fizyka
  • Geografia
  • Historia
  • Informatyka
  • Wiedza o społeczeństwie
  • Zajęcia artystyczne (przedmiot uzupełniający)
  • Zajęcia techniczne (przedmiot uzupełniający)
  • Doskonalenie nauczycieli
  • wszystkie produkty
  • Multimedia
  • Nauczyciel w szkole
  • Pakiety edukacyjne
  • Podręczniki / Poradniki
  • Programy nauczania
  • Raporty / Sprawozdania
  • Testy / Sprawdziany
  • Badania
  • Platformy internetowe i szkolenia e-learningowe
  • Inne
-
  • od najnowszych
  • od najstarszych
  • od najczęściej pobieranych
  • od narzadziej pobieranych
  • od najlepiej ocenianych
  • od najgorzej ocenianych
9 Wyników
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Gimnazjum
/Język obcy nowożytny

Einfach Tierisch

aut. Tomasz Włodarczyk , 2012
1
668
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Gimnazjum
/Język obcy nowożytny

„Zdrowo żyć“

aut. Tomasz Włodarczyk , 2012
1
382
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Gimnazjum
/Język obcy nowożytny

Tabliczki informacyjne w miejscach publicznych

aut. Tomasz Włodarczyk , 2012
1
470
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Gimnazjum
/Język obcy nowożytny

Zwierzę – mój przyjaciel.

aut. Tomasz Włodarczyk , 2012
1
960
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Gimnazjum
/Język obcy nowożytny

Laboratorium języka obcego. Autorski program rozwijający kompetencje kluczowe uczniów gimnaz...

aut. Marta Liberadzka , 2010
1
1602
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Gimnazjum
/Język obcy nowożytny

Rodzaje zakwaterowania w Anglii (typy domów)

aut. Tomasz Włodarczyk , 2012
1
849
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Gimnazjum
/Język obcy nowożytny

What would you do if ...? – Second Conditional – Drugi okres warunkowy

aut. Tomasz Włodarczyk , 2012
1
423
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Gimnazjum
/Język obcy nowożytny

In der Stadt/W mieście

aut. Tomasz Włodarczyk , 2012
1
1729
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Gimnazjum
/Język obcy nowożytny

Utrwalenie odmiany czasowników

aut. Tomasz Włodarczyk , 2012
1
1125
WsteczPokaż więcej
Wróć na górę
KontaktRegulamin

Jesteś na archiwalnej stronie www.wyszukiwarka.efs.men.gov.pl.
Strona nie jest aktualizowana

Serwis używa cookies
Wynik 1 z 9
× Pokaż produkty konkursowe
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Gimnazjum
/Język obcy nowożytny

Einfach Tierisch

aut. Tomasz Włodarczyk , 2012
Scenariusz powstał w ramach realizacji projektu "Uczeń online". Autorem scenariusza jest opiekun koła naukowego o profilu lingwistycznym. Cele zajęć: utrwalenie nazw zwierząt, opis zwierzęcia domowego, wyszukiwanie w tekście określonych informacji, doskonalenie umiejętności selektywnego rozumienia tekstu, opowiadanie o doświadczeniach związanych z opieką nad zwierzętami, opis obrazków, tworzenie przykładowych ekranów kursu na podstawie przygotowanych kart pracy.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Uczeń online

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.04-00-154/09-00

Wynik 2 z 9
× Pokaż produkty konkursowe
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Gimnazjum
/Język obcy nowożytny

„Zdrowo żyć“

aut. Tomasz Włodarczyk , 2012
Scenariusz powstał w ramach realizacji projektu "Uczeń online". Autorem scenariusza jest opiekun koła naukowego o profilu lingwistycznym. Cele ogólne: usystematyzowanie wiedzy dotyczącej zdrowego stylu życia, poszerzenie słownictwa tematycznego, uzasadnianie swojej opinii, porównywanie swojego trybu życia z trybem życia innych osób, udzielanie porad dotyczących zdrowego trybu życia. Cele szczegółowe: rozwijanie sprawności mówienia (wyrażanie opinii, sądów, argumentowanie opinii), rozwijanie umiejętności rozumienie tekstu pisanego, wykorzystanie słownictwa leksykalnego w różnych konstrukcjach językowych, poznanie preferencji żywieniowych Niemców, ich podejścia do spraw kondycji fizycznej, rozwijanie ciekawości i otwartości wobec innych kultur, przyzwyczajeń, tradycji.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Uczeń online

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.04-00-154/09-00

Wynik 3 z 9
× Pokaż produkty konkursowe
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Gimnazjum
/Język obcy nowożytny

Tabliczki informacyjne w miejscach publicznych

aut. Tomasz Włodarczyk , 2012
Scenariusz powstał w ramach realizacji projektu "Uczeń online". Autorem scenariusza jest opiekun koła naukowego o profilu lingwistycznym. Cele zajęć: uczniowie uczą się dobierać odpowiednie reakcje językowe do danej sytuacji, zapoznają się z autentycznym językiem używanym do wyrażania zakazów, nakazów, itp.; uczą się wykorzystywać nowoczesne technologie do poznawania języka obcego; uczą się wykorzystywać materiał ikonograficzny do wspomagania zrozumienia słowa pisanego; uczą się korzystać ze słownika tematycznego.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Uczeń online

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.04-00-154/09-00

Wynik 4 z 9
× Pokaż produkty konkursowe
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Gimnazjum
/Język obcy nowożytny

Zwierzę – mój przyjaciel.

aut. Tomasz Włodarczyk , 2012
Scenariusz powstał w ramach realizacji projektu "Uczeń online". Autorem scenariusza jest opiekun koła naukowego o profilu lingwistycznym. Cele zajęć: uczeń poznaje podstawowe nazwy zwierząt w języku francuskim, uczeń zapamiętuje nowe słowa w mowie i piśmie, uczeń utrwala litery alfabetu, uczeń rozpoznaje słowa ze słuchu, uczeń zapisuje usłyszane/przeczytane słowa, uczeń poznaje kilka typów ćwiczeń interaktywnych oraz uczy się używać pisaka do tablicy interaktywnej.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Uczeń online

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.04-00-154/09-00

Wynik 5 z 9
× Pokaż produkty konkursowe
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Gimnazjum
/Język obcy nowożytny

Laboratorium języka obcego. Autorski program rozwijający kompetencje kluczowe uczniów gimnazjum

aut. Marta Liberadzka , 2010
Celem programu autorskiego jest: - rozwijanie kompetencji kluczowych wśród uczniów; - rozwijanie sprawności komunikacyjnych w sytuacjach codziennych; - rozumienie treści nauczania w przeciwieństwie do tylko pamięciowego ich opanowywania; - poszerzenie zakresu wiedzy językowej i rozwinięcie zainteresowań lingwistycznych wykraczające poza program nauczania; - rozumienie tekstu słuchanego i rozumienie tekstu czytanego na temat codziennych spraw; - tworzenie wypowiedzi pisemnych i ustnych na tematy określone w programie; - stosowanie przez ucznia strategii komunikacyjnych (np. domyślanie się znaczenia wyrazów z kontekstu, rozumienie tekstu zawierającego nieznane słowa i zwroty) i strategii kompensacyjnych - poszukiwanie, porządkowanie i wykorzystywanie informacji z różnych źródeł w języku obcym (np. z encyklopedii, mediów, instrukcji obsługi).
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Akademia Młodych Noblistów

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.04-00-207/09-00

Wynik 6 z 9
× Pokaż produkty konkursowe
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Gimnazjum
/Język obcy nowożytny

Rodzaje zakwaterowania w Anglii (typy domów)

aut. Tomasz Włodarczyk , 2012
Scenariusz powstał w ramach realizacji projektu "Uczeń online". Autorem scenariusza jest opiekun koła naukowego o profilu lingwistycznym. Cele zajęć: zapoznanie uczniów ze słownictwem związanym z domami, ich rodzajami, opisywanie obrazków, czytanie ze zrozumieniem (umiejętności egzaminacyjne).
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Uczeń online

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.04-00-154/09-00

Wynik 7 z 9
× Pokaż produkty konkursowe
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Gimnazjum
/Język obcy nowożytny

What would you do if ...? – Second Conditional – Drugi okres warunkowy

aut. Tomasz Włodarczyk , 2012
Scenariusz powstał w ramach realizacji projektu "Uczeń online". Autorem scenariusza jest opiekun koła naukowego o profilu lingwistycznym. Cele zajęć: zapoznanie ze strukturą i zasadami użycia II okresu warunkowego, kształcenie umiejętności poprawnego budowania zdań z użyciem II okresu warunkowego, kształcenie umiejętności poprawnego wypowiadania się w języku angielskim, uczeń potrafi mówić o hipotetycznych, niemożliwych lub mało prawdopodobnych zdarzeniach i pytać o nie, uczeń potrafi mówić o marzeniach, uczeń umie udzielać rad z użyciem II okresu warunkowego, uczeń potrafi poprawnie używać czasu Past Simple, uczeń potrafi wyszukać określone informacje w tekście piosenki.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Uczeń online

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.04-00-154/09-00

Wynik 8 z 9
× Pokaż produkty konkursowe
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Gimnazjum
/Język obcy nowożytny

In der Stadt/W mieście

aut. Tomasz Włodarczyk , 2012
Scenariusz powstał w ramach realizacji projektu "Uczeń online". Autorem scenariusza jest opiekun koła naukowego o profilu lingwistycznym. Cele ogólne: powtórzenie, utrwalenie, systematyzacja wiedzy dotyczącej stosowania przyimków z celownikiem i biernikiem, zaktywizowanie i poszerzenie słownictwa dotyczącego orientacji w terenie. Cele szczegółowe: uczeń rozpoznaje i tworzy poprawne pytania związane ze stanem spoczynku i ruchem: wo - gdzie? wohin? - dokąd; uczeń tworzy poprawne zdanie z przyimkami w celowniku i bierniku, uczeń rozpoznaje i nazywa poprawnie typowe sprzęty wyposażenia mieszkania, uczeń prawidłowo stosuje przyimki określające miejsce (celownik) opisując pomieszczenie. Uczeń poprawnie nazywa i lokalizuje różne obiekty w mieście.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Uczeń online

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.04-00-154/09-00

Wynik 9 z 9
× Pokaż produkty konkursowe
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Gimnazjum
/Język obcy nowożytny

Utrwalenie odmiany czasowników

aut. Tomasz Włodarczyk , 2012
Scenariusz powstał w ramach realizacji projektu "Uczeń online". Autorem scenariusza jest opiekun koła naukowego o profilu lingwistycznym. Cel ogólny: doskonalenie posługiwania się formami osobowymi czasowników regularnych i nieregularnych i rozdzielnie złożonych. Cele szczegółowe: Uczniowie znają odmianę czasowników regularnych i nieregularnych oraz rozdzielnie złożonych; znają znaczenie omawianych czasowników; rozumieją sytuacje, w których stosuje się poznane czasowniki; stosują poznane czasowniki w praktyce.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Uczeń online

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.04-00-154/09-00