Dodaj produkt

Wyszukiwarka produktów
Fundusze unijne dla oświaty

Zresetuj filtry
  • wszystkie obszary
  • Zarządzanie i nadzór
  • Rozwój szkół
  • Uczenie się przez całe życie
  • Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
  • Egzaminy zewnętrzne
  • Wszystkie etapy
  • Wychowanie Przedszkolne
  • Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III
  • Szkoła Podstawowa klasy IV-VI
  • Gimnazjum
  • Szkoły Ponadgimnazjalne
  • Kształcenie zawodowe
  • wszystkie przedmioty
  • Etyka
  • Godzina wychowawcza
  • Inne
  • Język mniejszości narodowej lub etnicznej
  • Język obcy nowożytny
  • Język regionalny - język kaszubski
  • Religia
  • Wychowanie fizyczne
  • Język polski
  • Matematyka
  • Muzyka
  • Plastyka
  • Wychowanie do życia w rodzinie
  • Biologia
  • Chemia
  • Edukacja dla bezpieczeństwa
  • Fizyka
  • Geografia
  • Historia
  • Informatyka
  • Wiedza o społeczeństwie
  • Zajęcia artystyczne (przedmiot uzupełniający)
  • Zajęcia techniczne (przedmiot uzupełniający)
  • Doskonalenie nauczycieli
  • wszystkie produkty
  • Multimedia
  • Nauczyciel w szkole
  • Pakiety edukacyjne
  • Podręczniki / Poradniki
  • Programy nauczania
  • Raporty / Sprawozdania
  • Testy / Sprawdziany
  • Badania
  • Platformy internetowe i szkolenia e-learningowe
  • Inne
-
  • od najnowszych
  • od najstarszych
  • od najczęściej pobieranych
  • od narzadziej pobieranych
  • od najlepiej ocenianych
  • od najgorzej ocenianych
779 Wyników
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Gimnazjum
/Chemia

Woda jako rozpuszczalnik

aut. Tomasz Włodarczyk , 2011
1
2221
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Szkoła Podstawowa klasy IV-VI Szkoła Podstawowa klasy IV-VI, Gimnazjum, Szkoły Ponadgimnazjalne 2
/Historia i społeczeństwo Historia i społeczeństwo, Historia, Historia i społeczeństwo (przedmiot uzupełniający), Historia muzyki, Historia sztuki, Doskonalenie nauczycieli 5

Jak rozwijać zainteresowania historyczne i zdolności uczniów z historii?

aut. EFS , 2012
1
991
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III, Szkoła Podstawowa klasy IV-VI, Gimnazjum, Szkoły Ponadgimnazjalne 3
/Zajęcia komputerowe

Trening twórczości z komputerem. Zadania cz.1

aut. EFS , 2014
4
1359
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Gimnazjum
/Fizyka

Program zajęć - Odkrywać nieznane - tworzyć nowe - program rozwijania zainteresowań fizyk�...

aut. Administrator Testowy , 2009
33
13960
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Gimnazjum
/Matematyka

Program zajęć wyrównawczych z matematyki w klasach I-III Gimnazjum

aut. Grzegorz Komor , 2010
2
9133
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Gimnazjum
/Matematyka Matematyka, Biologia, Chemia, Fizyka, Podstawy przedsiębiorczości 4

Zbiór gotowych tematów do zajęć pozalekcyjnych prowadzonych metodą projektową w zakresie ...

aut. Piotr Wegner , 2010
1
8760
Egzaminy zewnętrzne
/Gimnazjum Gimnazjum, Szkoły Ponadgimnazjalne, Kształcenie zawodowe 2
/Matematyka

Opracowanie analizy statystycznej wyników z e-sprawdzianu „Rachunek zdań i rachunek zbioró...

aut. Hubert Popiel , 2011
1
1049
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Gimnazjum
/Fizyka

Program zajęć wyrównawczych z fizyki w klasach I-III gimnazjum

aut. Grzegorz Komor , 2010
2
5858
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Gimnazjum
/Matematyka

Zbiór zadań dla nauczycielek i nauczycieli matematyki uczących w 1, 2 i 3 klasie gimnazjum

aut. Dariusz Kulma , 2011
1
560149
WsteczPokaż więcej
Wróć na górę
KontaktRegulamin
Serwis używa cookies
Wynik 1 z 779
× Pokaż produkty konkursowe
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Gimnazjum
/Chemia

Woda jako rozpuszczalnik

aut. Tomasz Włodarczyk , 2011
Scenariusz powstał w ramach realizacji projektu "Uczeń online". Autorem scenariusza jest opiekun koła naukowego o profilu biologiczno-chemicznym. Cel ogólny: rozróżnienie pojęć rozpuszczanie oraz rozpuszczalność substancji, kształcenie umiejętności wykorzystywania różnych źródeł wiedzy oraz umiejętności wykorzystywania programu Excel. Uczeń po zajęciach wie: na czym polega rozpuszczanie substancji w wodzie; jaki wpływ wywiera temperatura, rozdrobnienie substancji, mieszanie na szybkość rozpuszczania substancji w wodzie; zna pojęcie rozpuszczalności; wie, że rozpuszczalność większości substancji stałych wzrasta ze wzrostem temperatury, a gazów maleje; zna pojęcie roztwór nasycony, roztwór nienasycony.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Uczeń online

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.04-00-154/09-00

Wynik 2 z 779
×
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Szkoła Podstawowa klasy IV-VI Szkoła Podstawowa klasy IV-VI, Gimnazjum, Szkoły Ponadgimnazjalne 2
/Historia i społeczeństwo Historia i społeczeństwo, Historia, Historia i społeczeństwo (przedmiot uzupełniający), Historia muzyki, Historia sztuki, Doskonalenie nauczycieli 5

Jak rozwijać zainteresowania historyczne i zdolności uczniów z historii?

aut. EFS , 2012
Umiejętności świadczące o posiadaniu przez ucznia predyspozycji historycznych: • zauważanie i formułowanie problemów, których nie dostrzegają inni uczniowie • dostrzeganie wielu rozwiązań tego samego problemu • formułowanie hipotez •dostrzeganie związków przyczynowo-skutkowych i czasowo-przestrzennych
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Opracowanie i wdrożenie kompleksowego systemu pracy z uczniem zdolnym

Strona www projektu: http://www.ore.edu.pl/

Opis projektu: Celem strategicznym projektu było opracowanie i wdrożenie kompleksowego systemu pracy z uczniem zdolnym. Służyło temu m.in. wprowadzenie zmian legislacyjnych, jak również pogłębiona analiza obecnie istniejącego systemu, w tym dotycząca organizacji oraz sposobu przeprowadzania konkursów, turniejów i olimpiad. W ramach projektu organizowano wsparcie dla osób zaangażowanych w proces rozwoju uzdolnień dzieci i młodzieży, których zadaniem jest właściwe identyfikowanie uzdolnień i tworzenie odpowiednich warunków do ich kształtowania. Prowadzone były ponadto liczne działania, mające na celu uwrażliwienie szerokiego grona osób na specjalne potrzeby edukacyjne dzieci szczególnie uzdolnionych.

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.03-00-001/10

Wynik 3 z 779
×
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III, Szkoła Podstawowa klasy IV-VI, Gimnazjum, Szkoły Ponadgimnazjalne 3
/Zajęcia komputerowe

Trening twórczości z komputerem. Zadania cz.1

aut. EFS , 2014
Współczesna rzeczywistość edukacyjna i społeczna jest związana z nieustanną zmianą wyznaczoną nie tylko postępem technologicznym, ale również jego skutkami. Dotychczasowa pedagogika adaptacyjna nie jest więc wystarczająca do wychowania młodego pokolenia. Stąd przed osobami odpowiedzialnymi za wychowanie młodych ludzi stają pytania związane z tym, w jakim kierunku rozwijać dzieci, jak to skutecznie robić, aby uwzględniając realia, w których żyją dawać im szansę na szczęśliwą i skuteczną edukację oraz dobre funkcjonowanie w perspektywie dorosłego życia.
Bambus, pszenica, kok...
Losy -grupa
Losy - inaczej
Losy - intuicja
Oceń produkt

Nazwa projektu: Opracowanie i wdrożenie kompleksowego systemu pracy z uczniem zdolnym

Strona www projektu: http://www.ore.edu.pl/

Opis projektu: Celem strategicznym projektu było opracowanie i wdrożenie kompleksowego systemu pracy z uczniem zdolnym. Służyło temu m.in. wprowadzenie zmian legislacyjnych, jak również pogłębiona analiza obecnie istniejącego systemu, w tym dotycząca organizacji oraz sposobu przeprowadzania konkursów, turniejów i olimpiad. W ramach projektu organizowano wsparcie dla osób zaangażowanych w proces rozwoju uzdolnień dzieci i młodzieży, których zadaniem jest właściwe identyfikowanie uzdolnień i tworzenie odpowiednich warunków do ich kształtowania. Prowadzone były ponadto liczne działania, mające na celu uwrażliwienie szerokiego grona osób na specjalne potrzeby edukacyjne dzieci szczególnie uzdolnionych.

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.03-00-001/10

Wynik 4 z 779
× Pokaż produkty konkursowe
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Gimnazjum
/Fizyka

Program zajęć - Odkrywać nieznane - tworzyć nowe - program rozwijania zainteresowań fizyką - I edycja

aut. Administrator Testowy , 2009
Opracowany program służy do prowadzenia zajęć dla uczniów gimnazjum i szkół ponadgimnazjalnych w celu rozwijania zainteresowań fizyką. Zajęcia prowadzone na podstawie niniejszego programu stwarzają możliwości rozwoju dla uzdolnionych uczniów, rozwijają aktywne postawy umożliwiające przeprowadzenie i obserwację doświadczeń fizycznych w tym wdrażanie do umiejętności łączenia wiedzy z praktyką. Pozwalają na rozwijanie umiejętności planowania doświadczeń oraz umiejętności interpretowania, opracowywania i wykorzystywania wyników badań. Oprócz programu można skorzystać z opisanych w oddzielnych kartach opisów doświadczeń na każdy tydzień pracy w szkole.
Program zajęć - Odk...
Uzupełnienie program...
Źródła prądu - ty...
Badanie ładunków - ...
Budowa i właściwoś...
Budowa materii - tydz...
Budowa materii - tydz...
Budowa materii - tydz...
Dynamika ruch i siły...
Elektryczność biegu...
Elektryczność przew...
Energia kinetyczna - ...
Energia potencjalna -...
Indukcja elektrostaty...
Konspekt zajeć - tyd...
Maszyny proste - tydz...
Mechanika ruch i sił...
Oddziaływanie ładun...
Optyka - całkowite w...
Optyka - ciemnia opty...
Optyka - luminofor - ...
Optyka - otrzymywanie...
Optyka - współczynn...
Optyka - zjawiska w k...
Pole elektromagnetycz...
Pole magnetyczne lini...
Prawo Archimedesa - t...
Ruch drgający - tydz...
Własności ruchu fal...
Woda cud_ atury - tyd...
Zasada zachowania ene...
Związek pomiędzy po...
Zasada zachowania ene...
Oceń produkt

Nazwa projektu: Odkrywać nieznane, tworzyć nowe- program rozwijania zainteresowań fizyką

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.04-00-120/08-00

Wynik 5 z 779
× Pokaż produkty konkursowe
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Gimnazjum
/Matematyka

Program zajęć wyrównawczych z matematyki w klasach I-III Gimnazjum

aut. Grzegorz Komor , 2010
Program opracowany został zgodnie z Podstawą programową kształcenia ogólnego z dnia 23 grudnia 2008r. obowiązującą w roku szkolnym 2010/2011 w klasach I i II oraz Podstawą programową matematyki z dnia 23 sierpnia 2007 r. obowiązującą tylko w klasie III gimnazjum. Oparty został na programie nauczania „Matematyka wokół nas - Gimnazjum”. W realizacji programu pomocne będą podręczniki do nauczania matematyki w poszczególnych klasach gimnazjum (wydawnictwa WSiP) „Matematyka wokół nas” wraz z płytą CD-ROM, Karty pracy ucznia, Zbiór zadań i testów oraz Arkusze powtórzeniowe i egzaminacyjne, Dopuszczalne jest również wykorzystanie innych materiałów (podręczników, zbiorów zadań) dobranych przez nauczyciela przy uwzględnieniu poziomu wiedzy i umiejętności uczniów.
Program zajęć wyró...
Skrypt matematyka gim...
Oceń produkt

Nazwa projektu: MKK - moje kluczowe kompetencje

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.04-00-194/09-00

Wynik 6 z 779
× Pokaż produkty konkursowe
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Gimnazjum
/Matematyka Matematyka, Biologia, Chemia, Fizyka, Podstawy przedsiębiorczości 4

Zbiór gotowych tematów do zajęć pozalekcyjnych prowadzonych metodą projektową w zakresie rozwijania kompetencji matematyczno-przyrodniczych i przedsiębiorczości opracowanych na potrzeby realizacji projektu „Rozwój przez kompetencje”

aut. Piotr Wegner , 2010
Publikacja zawiera zbiór konspektów (około 130 różnorodnych tematów) wykorzystywanych przez nauczycieli biorących udział w projekcie „ROZWÓJ PRZEZ KOMPETENCJE”. Umożliwiają one realizację zajęć opartych o metodę projektu, polegającą na samodzielnym realizowaniu przez uczniów zadania na podstawie wcześniej ustalonych założeń.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Rozwój przez kompetencje

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.04-00-155/09-00

Wynik 7 z 779
× Pokaż produkty konkursowe
Egzaminy zewnętrzne
/Gimnazjum Gimnazjum, Szkoły Ponadgimnazjalne, Kształcenie zawodowe 2
/Matematyka

Opracowanie analizy statystycznej wyników z e-sprawdzianu „Rachunek zdań i rachunek zbiorów. Indukcja matematyczna”

aut. Hubert Popiel , 2011
Dokument przedstawia wyniki analizy statystycznej e-sprawdzianów z projektu Matematyka Reaktywacja jednego działu matematyki objętej programem nauczania w zakresie podstawowym i rozszerzonym w szkołach ponadpodstawowych. Zbadano wpływ typu szkoły (uwzględniono podział szkół na licea ogólnokształcące, technika i zespoły szkół (pozostałe szkoły), typu miejscowości (siedzib szkół) (podział ze względu na liczbę mieszkańców, podobny do tego w badaniach PISA: małe (do 20 tys. mieszkańców) średnie (od 20 tys. do 100 tys.) i duże (powyżej 100 tys.), aktywności na portalu projektu (mierzonej liczbą kliknięć w materiały) na wyniki e-sprawdzianów.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: "Opracowanie i wdrożenie kursu wyrównawczego z matematyki z wykorzystaniem technologii informacyjno- komunikacyjnych dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych"

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.04-00-250/09-00

Wynik 8 z 779
× Pokaż produkty konkursowe
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Gimnazjum
/Fizyka

Program zajęć wyrównawczych z fizyki w klasach I-III gimnazjum

aut. Grzegorz Komor , 2010
Program zajęć wyrównawczych z fizyki przeznaczony jest dla uczniów klas I–III gimnazjum. Jest zgodny z podstawą programową kształcenia ogólnego dla gimnazjum podpisaną przez Ministra Edukacji Narodowej 23 sierpnia 2007 roku (stara podstawa programowa obowiązująca klasy trzecie) oraz 23 grudnia 2008 roku (nowa podstawa programowa obowiązująca klasy pierwsze i drugie). Autor ujął w nim szczegółowo wszystkie treści wraz z celami, procedurami osiągania celów oraz ewaluacją całości wyrównanej i zdobytej wiedzy w trakcie realizacji programu. Program wyrównawczy w poszczególnych klasach jest elastyczny, zawiera całość materiału z podstawy programowej, jednak daje możliwość poświęcenia więcej czasu na mniej zrozumiałe i trudniejsze treści.
Program zajęć wyró...
scenariusz lekcji z f...
Oceń produkt

Nazwa projektu: MKK - moje kluczowe kompetencje

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.04-00-194/09-00

Wynik 9 z 779
× Pokaż produkty konkursowe
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Gimnazjum
/Matematyka

Zbiór zadań dla nauczycielek i nauczycieli matematyki uczących w 1, 2 i 3 klasie gimnazjum

aut. Dariusz Kulma , 2011
Zbiór zadań dla nauczycieli przeznaczony do pracy z uczniami zdolnymi na zajęciach pozalekcyjnych, w ramach rozszerzania umiejętności matematycznych u uczniów z 1, 2 i 3 klasy gimnazjum. Zawiera klucz odpowiedzi.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Matematyka innego wymiaru - organizacja Matematycznych Mistrzostw Polski dla dzieci i młodzieży

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.04-00-075/10-00