Dodaj produkt

Wyszukiwarka produktów
Fundusze unijne dla oświaty

Zresetuj filtry
  • wszystkie obszary
  • Zarządzanie i nadzór
  • Rozwój szkół
  • Uczenie się przez całe życie
  • Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
  • Egzaminy zewnętrzne
  • Wszystkie etapy
  • Wychowanie Przedszkolne
  • Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III
  • Szkoła Podstawowa klasy IV-VI
  • Gimnazjum
  • Szkoły Ponadgimnazjalne
  • Kształcenie zawodowe
  • wszystkie przedmioty
  • Etyka
  • Godzina wychowawcza
  • Inne
  • Język mniejszości narodowej lub etnicznej
  • Język obcy nowożytny
  • Język regionalny - język kaszubski
  • Religia
  • Wychowanie fizyczne
  • Język polski
  • Matematyka
  • Muzyka
  • Plastyka
  • Wychowanie do życia w rodzinie
  • Biologia
  • Chemia
  • Edukacja dla bezpieczeństwa
  • Fizyka
  • Geografia
  • Historia
  • Informatyka
  • Wiedza o społeczeństwie
  • Zajęcia artystyczne (przedmiot uzupełniający)
  • Zajęcia techniczne (przedmiot uzupełniający)
  • Doskonalenie nauczycieli
  • wszystkie produkty
  • Multimedia
  • Nauczyciel w szkole
  • Pakiety edukacyjne
  • Podręczniki / Poradniki
  • Programy nauczania
  • Raporty / Sprawozdania
  • Testy / Sprawdziany
  • Badania
  • Platformy internetowe i szkolenia e-learningowe
  • Inne
-
  • od najnowszych
  • od najstarszych
  • od najczęściej pobieranych
  • od narzadziej pobieranych
  • od najlepiej ocenianych
  • od najgorzej ocenianych
779 Wyników
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Gimnazjum
/Geografia

Laboratorium geograficzne. Autorski program rozwijający kompetencje kluczowe uczniów gimnazju...

aut. Marta Liberadzka , 2010
1
4303
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Gimnazjum
/Fizyka

"Odkrywać nieznane - tworzyć nowe" - program rozwijania zainteresowań fizyką - III edycja

aut. Administrator Testowy , 2011
34
7921
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Wychowanie Przedszkolne Wychowanie Przedszkolne, Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III, Szkoła Podstawowa klasy IV-VI, Gimnazjum, Szkoły Ponadgimnazjalne 4
/Doskonalenie nauczycieli

Szkolni Organizatorzy Rozwoju Edukacji. II Moduł. Rola wspomagania na etapie diagnozowania pot...

aut. EFS , 2013
2
1326
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Gimnazjum
/Przedmioty zawodowe

Program nauczania na studiach podyplomowych - wykonywanie zawodu nauczyciela przedmiotów zawod...

aut. Marek Kościelniak , 2011
40
316440
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Gimnazjum Gimnazjum, Szkoły Ponadgimnazjalne 1
/Doskonalenie nauczycieli

Narzędzia do badania predyspozycji i uzdolnień młodzieży

aut. EFS , 2012
1
4813
WsteczPokaż więcej
Wróć na górę
KontaktRegulamin
Serwis używa cookies
Wynik 775 z 779
× Pokaż produkty konkursowe
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Gimnazjum
/Geografia

Laboratorium geograficzne. Autorski program rozwijający kompetencje kluczowe uczniów gimnazjum

aut. Marta Liberadzka , 2010
Celem programu autorskiego jest: - rozwijanie kompetencji kluczowych wśród uczniów; - kształtowanie w uczniach przekonania, że podstawą współczesnych nauk przyrodniczych, w tym geografii, jest umiejętne stosowanie wiedzy w praktyce, w życiu codziennym, - korzystanie z nowoczesnych technologii informacyjno-komunikacyjnych w celu przetwarzania i prezentowania informacji, - orientowanie się w przestrzeni geograficznej - całościowy odbiór o otaczającej ucznia rzeczywistości, - wyjaśnienie podstawowych pojęć i praw, które ułatwiają zrozumienie procesów zachodzących w środowisku człowieka: lokalnym, regionalnym, globalnym, - przedstawianie i interpretacja tematyki geograficznej za pomocą różnych form przekazu, np. fotografii krajobrazu, zdjęć satelitarnych i lotniczych, wykresu, opisu, modelu, technik multimedialnych.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Akademia Młodych Noblistów

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.04-00-207/09-00

Wynik 776 z 779
× Pokaż produkty konkursowe
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Gimnazjum
/Fizyka

"Odkrywać nieznane - tworzyć nowe" - program rozwijania zainteresowań fizyką - III edycja

aut. Administrator Testowy , 2011
Opracowany program służy do prowadzenia zajęć dla uczniów gimnazjum i szkół ponadgimnazjalnych w celu rozwijania zainteresowań fizyką. Zajęcia prowadzone na podstawie poniższego programu stwarzają możliwości rozwoju dla uzdolnionych uczniów, rozwijania aktywnych postaw umożliwiających przeprowadzenie i obserwację doświadczeń fizycznych w tym wdrażanie do umiejętności łączenia wiedzy z praktyką. Pozwalają na rozwijanie umiejętności planowania doświadczeń oraz umiejętności interpretowania, opracowywania i wykorzystywania wyników badań. Szczególnie ciekawe są prezentowane opisy przeprowadzonych doświadczeń.
Program zajęć - Odk...
Spis tematyki zajęć...
Aerodynamika rola pow...
Budowa i właściwoś...
Budowa materii - tydz...
Budowa materii - tydz...
Budowa materii tydzie...
Dynamika ruch i siły...
Elektrostatyka - bada...
Elektrostatyka - indu...
Elektryczność - bie...
Elektryczność - prz...
Energia kinetyczna - ...
Energia potencjalna -...
Maszyny proste - tydz...
Mechanika, ruch i si�...
Oddzialywanie ładunk...
Optyka - ciemnia opty...
Optyka - luminofor - ...
Optyka - otrzymywanie...
Optyka - współczynn...
Optyka - zjawiska w k...
Optyka -całkowite we...
Pole elektromagnetycz...
Pole magnetyczne lini...
Prawo Archimedesa - t...
Ruch drgający - tydz...
Własności ruchu fal...
Woda - cud natury - t...
Zasada zachowania ene...
Związek pomiędzy po...
Źródła prądu - ty...
Konspekt zajęć.pdf
Konspekt zajęć 33-3...
Oceń produkt

Nazwa projektu: Odkrywać nieznane, tworzyć nowe- program rozwijania zainteresowań fizyką

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.04-00-120/08-00

Wynik 777 z 779
×
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Wychowanie Przedszkolne Wychowanie Przedszkolne, Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III, Szkoła Podstawowa klasy IV-VI, Gimnazjum, Szkoły Ponadgimnazjalne 4
/Doskonalenie nauczycieli

Szkolni Organizatorzy Rozwoju Edukacji. II Moduł. Rola wspomagania na etapie diagnozowania potrzeb

aut. EFS , 2013
Materiały szkoleniowe dla nauczycieli i pracowników instytucji wsparcia szkoły w zakresie zadań Szkolnych Organizatorów Rozwoju Edukacji w ramach projektu "System doskonalenia nauczycieli oparty na ogólnodostępnym kompleksowym wspomaganiu szkół".
Materiały szkoleniowe
Prezentacja
Oceń produkt

Nazwa projektu: System doskonalenia nauczycieli oparty na ogólnodostępnym kompleksowym wspomaganiu szkół

Strona www projektu: http://www.ore.edu.pl/

Opis projektu: Celem projektu "System doskonalenia nauczycieli oparty na ogólnodostępnym kompleksowym wspomaganiu szkół" jest poprawa jakości systemu doskonalenia nauczycieli, spójnego z rozwojem szkół. Zgodnie z rekomendacjami przedstawionymi przez ekspertów nowoczesny system wspomagania rozwoju oświaty w Polsce powinien być nakierowany na pracę ze szkołą, służyć wspieraniu jej w wykonywaniu zadań nakładanych przez państwo, jak również wspomagać w rozwiązywaniu indywidualnych problemów.

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.01-00-002/10

Wynik 778 z 779
× Pokaż produkty konkursowe
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Gimnazjum
/Przedmioty zawodowe

Program nauczania na studiach podyplomowych - wykonywanie zawodu nauczyciela przedmiotów zawodowych

aut. Marek Kościelniak , 2011
Studia prowadzone są w specjalizacji nauczycielskiej w zakresie przygotowania pedagogicznego i uwzględniają wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z 7 września 2004 roku w sprawie standardów kształcenia nauczycieli (poz. 2110). Studia trwają trzy semestry. Program studiów uwzględnia przedmioty i treści programowe kształcenia nauczycielskiego realizowane podczas 390 godzin zajęć dydaktycznych i 150 godzin praktyk pedagogicznych oraz treści z zakresu technologii informacyjnej (30 godzin dydaktycznych) i najnowszych technologii i osiągnięć w obszarze przedmiotów zawodowych (30 godzin dydaktycznych). Sumarycznie realizowanych jest 450 godzin dydaktycznych oraz 150 godzin praktyk pedagogicznych. Zajęcia dydaktyczne realizowane są w formie tradycyjnej oraz z wykorzystaniem metod i technik kształcenia na odległość.
Program studiów - St...
Bezpieczeństwo i pie...
Bezpieczeństwo i pie...
Dydaktyka kształceni...
Emisja głosu - Mater...
Emisja głosu - Sylab...
Filozoficzne podstawy...
Filozoficzne podstawy...
Komunikacja interpers...
Komunikacja interpers...
Metodyka nauczania za...
Metodyka nauczania za...
Najnowsze technologie...
Podstawy psychologi o...
Podstawy psychologii ...
Profilaktyka zachowa�...
Profilaktyka zachowa�...
Program praktyk pedag...
Program szkolenia tre...
Projekt modułego pro...
Projekt modułego pro...
Projektowanie moduło...
Psychologia rozwojowa...
Psychologia rozwojowa...
Psychologia uczenia s...
Psychologia uczenia s...
Struktura systemu edu...
Struktura systemu edu...
Struktura systemu edu...
Struktura systemu edu...
Struktura systemu edu...
Technologia informacy...
Technologia informacy...
Teoretyczne podstawy ...
Teoretyczne podstawy ...
Wybrane zagadnienia p...
Wybrane zagadnienia p...
Wybrane zagadnienia p...
Wybrane zagadnienia p...
Wybrane zagadnienia p...
Oceń produkt

Nazwa projektu: Studia podyplomowe przygotowujące do wykonywania zawodu nauczyciela przedmiotów zawodowych

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.02-00-053/09-00

Wynik 779 z 779
×
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Gimnazjum Gimnazjum, Szkoły Ponadgimnazjalne 1
/Doskonalenie nauczycieli

Narzędzia do badania predyspozycji i uzdolnień młodzieży

aut. EFS , 2012
Zdolności to „różnice indywidualne w funkcjonowaniu procesów poznawczych, angażujących takie funkcje, jak pamięć, uwaga, a także obejmujących strategie rozumowania i przetwarzania informacji”. Celem diagnozy uczniów zdolnych nie jest dopasowanie ich do ram standardowej edukacji szkolnej, ale konstruowanie takich programów edukacyjnych, które umożliwią mu ekspresję ich potencjału.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Opracowanie i wdrożenie kompleksowego systemu pracy z uczniem zdolnym

Strona www projektu: http://www.ore.edu.pl/

Opis projektu: Celem strategicznym projektu było opracowanie i wdrożenie kompleksowego systemu pracy z uczniem zdolnym. Służyło temu m.in. wprowadzenie zmian legislacyjnych, jak również pogłębiona analiza obecnie istniejącego systemu, w tym dotycząca organizacji oraz sposobu przeprowadzania konkursów, turniejów i olimpiad. W ramach projektu organizowano wsparcie dla osób zaangażowanych w proces rozwoju uzdolnień dzieci i młodzieży, których zadaniem jest właściwe identyfikowanie uzdolnień i tworzenie odpowiednich warunków do ich kształtowania. Prowadzone były ponadto liczne działania, mające na celu uwrażliwienie szerokiego grona osób na specjalne potrzeby edukacyjne dzieci szczególnie uzdolnionych.

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.03-00-001/10