Dodaj produkt

Wyszukiwarka produktów
Fundusze unijne dla oświaty

Zresetuj filtry
  • wszystkie obszary
  • Zarządzanie i nadzór
  • Rozwój szkół
  • Uczenie się przez całe życie
  • Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
  • Egzaminy zewnętrzne
  • Wszystkie etapy
  • Wychowanie Przedszkolne
  • Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III
  • Szkoła Podstawowa klasy IV-VI
  • Gimnazjum
  • Szkoły Ponadgimnazjalne
  • Kształcenie zawodowe
  • wszystkie przedmioty
  • Etyka
  • Godzina wychowawcza
  • Inne
  • Język mniejszości narodowej lub etnicznej
  • Język obcy nowożytny
  • Język regionalny - język kaszubski
  • Religia
  • Wychowanie fizyczne
  • Zajęcia komputerowe
  • Zajęcia techniczne
  • Historia i społeczeństwo
  • Język polski
  • Matematyka
  • Muzyka
  • Plastyka
  • Przyroda
  • Wychowanie do życia w rodzinie
  • Doskonalenie nauczycieli
  • wszystkie produkty
  • Multimedia
  • Nauczyciel w szkole
  • Pakiety edukacyjne
  • Podręczniki / Poradniki
  • Programy nauczania
  • Raporty / Sprawozdania
  • Testy / Sprawdziany
  • Badania
  • Platformy internetowe i szkolenia e-learningowe
  • Inne
-
  • od najnowszych
  • od najstarszych
  • od najczęściej pobieranych
  • od narzadziej pobieranych
  • od najlepiej ocenianych
  • od najgorzej ocenianych
2 Wyników
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III, Szkoła Podstawowa klasy IV-VI, Gimnazjum, Kształcenie zawodowe 3
/Plastyka

Wybrane problemy edukacji plastycznej dzieci i młodzieży

aut. Małgorzata Gorzelewska-Namiota , 2013
1
1313
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III, Szkoła Podstawowa klasy IV-VI, Gimnazjum, Szkoły Ponadgimnazjalne 3
/Nauczanie zintegrowane I-III Nauczanie zintegrowane I-III, Edukacja muzyczna, Edukacja plastyczna, Plastyka, Zajęcia artystyczne (przedmiot uzupełniający), Historia muzyki, Historia sztuki, Doskonalenie nauczycieli 7

Poradnik: Praca z uczniem zdolnym na zajęciach z przedmiotów artystycznych

aut. EFS , 2014
1
6832
WsteczPokaż więcej
Wróć na górę
KontaktRegulamin

Jesteś na archiwalnej stronie www.wyszukiwarka.efs.men.gov.pl.
Strona nie jest aktualizowana

Serwis używa cookies
Wynik 1 z 2
× Pokaż produkty konkursowe
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III, Szkoła Podstawowa klasy IV-VI, Gimnazjum, Kształcenie zawodowe 3
/Plastyka

Wybrane problemy edukacji plastycznej dzieci i młodzieży

aut. Małgorzata Gorzelewska-Namiota , 2013
Opracowanie jest zbiorem tekstów na temat edukacji artystycznej dzieci i młodzieży skierowanych do nauczycieli prowadzących nauczanie w zakresie plastyki w szkole podstawowej i gimnazjum oraz studentów przygotowujących się do takiej roli. W części pierwszej znalazły się analizy teoretycznych podstaw edukacji plastycznej oraz związanych z nią badań. Druga część zawiera refleksje dotyczące przekładania teorii na praktykę oraz propozycję zajęć dydaktycznych, które mogą stanowić inspirację dla własnych realizacji.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Profesjonalizm w Edukacji. Przygotowanie i realizacja nowego programu praktyk pedagogicznych na Wydziale Artystycznym UMCS

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.02-00-056/10-00

Wynik 2 z 2
×
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III, Szkoła Podstawowa klasy IV-VI, Gimnazjum, Szkoły Ponadgimnazjalne 3
/Nauczanie zintegrowane I-III Nauczanie zintegrowane I-III, Edukacja muzyczna, Edukacja plastyczna, Plastyka, Zajęcia artystyczne (przedmiot uzupełniający), Historia muzyki, Historia sztuki, Doskonalenie nauczycieli 7

Poradnik: Praca z uczniem zdolnym na zajęciach z przedmiotów artystycznych

aut. EFS , 2014
Poradnik jest połączeniem dwóch elementów: podstawy teoretycznej, dotyczącej ucznia zdolnego oraz praktyki i pracy z takim uczniem. Istnieje wielość przedmiotów i zajęć pozalekcyjnych, na których można wykorzystać uzdolnienia artystyczne uczniów. Są to przede wszystkim plastyka, muzyka, zajęcia artystyczne, historia muzyki, historia sztuki, ale także język polski, wiedza o kulturze oraz historia. Drugi problem dotyczy wykorzystania różnych uzdolnień uczniowskich (oprócz oczywistych artystycznych) w przedmiotach artystycznych. W poradniku mamy wybór przykładów dobrych praktyk, wykorzystujących szeroki wachlarz uzdolnień uczniów, do częstego zastosowania na dowolnych zajęciach lekcyjnych.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Opracowanie i wdrożenie kompleksowego systemu pracy z uczniem zdolnym

Strona www projektu: http://www.ore.edu.pl/

Opis projektu: Celem strategicznym projektu było opracowanie i wdrożenie kompleksowego systemu pracy z uczniem zdolnym. Służyło temu m.in. wprowadzenie zmian legislacyjnych, jak również pogłębiona analiza obecnie istniejącego systemu, w tym dotycząca organizacji oraz sposobu przeprowadzania konkursów, turniejów i olimpiad. W ramach projektu organizowano wsparcie dla osób zaangażowanych w proces rozwoju uzdolnień dzieci i młodzieży, których zadaniem jest właściwe identyfikowanie uzdolnień i tworzenie odpowiednich warunków do ich kształtowania. Prowadzone były ponadto liczne działania, mające na celu uwrażliwienie szerokiego grona osób na specjalne potrzeby edukacyjne dzieci szczególnie uzdolnionych.

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.03-00-001/10