Dodaj produkt

Wyszukiwarka produktów
Fundusze unijne dla oświaty

Zresetuj filtry
  • wszystkie obszary
  • Zarządzanie i nadzór
  • Rozwój szkół
  • Uczenie się przez całe życie
  • Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
  • Egzaminy zewnętrzne
  • Wszystkie etapy
  • Wychowanie Przedszkolne
  • Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III
  • Szkoła Podstawowa klasy IV-VI
  • Gimnazjum
  • Szkoły Ponadgimnazjalne
  • Kształcenie zawodowe
  • wszystkie przedmioty
  • Etyka
  • Godzina wychowawcza
  • Inne
  • Język mniejszości narodowej lub etnicznej
  • Język obcy nowożytny
  • Język regionalny - język kaszubski
  • Religia
  • Wychowanie fizyczne
  • Zajęcia komputerowe
  • Zajęcia techniczne
  • Historia i społeczeństwo
  • Język polski
  • Matematyka
  • Muzyka
  • Plastyka
  • Przyroda
  • Wychowanie do życia w rodzinie
  • Doskonalenie nauczycieli
  • wszystkie produkty
  • Multimedia
  • Nauczyciel w szkole
  • Pakiety edukacyjne
  • Podręczniki / Poradniki
  • Programy nauczania
  • Raporty / Sprawozdania
  • Testy / Sprawdziany
  • Badania
  • Platformy internetowe i szkolenia e-learningowe
  • Inne
-
  • od najnowszych
  • od najstarszych
  • od najczęściej pobieranych
  • od narzadziej pobieranych
  • od najlepiej ocenianych
  • od najgorzej ocenianych
13 Wyników
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Szkoła Podstawowa klasy IV-VI
/Matematyka

Program zajęć wyrównawczych z matematyki dla uczniów klas IV-VI szkoly podstawowej

aut. Grzegorz Komor , 2010
1 1
5180
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Szkoła Podstawowa klasy IV-VI
/Matematyka

Podsumowanie projektu "Nauczyciel na 6+"

aut. Administrator Testowy , 2012
2
2367
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III, Szkoła Podstawowa klasy IV-VI, Gimnazjum, Szkoły Ponadgimnazjalne, Kształcenie zawodowe 4
/Nauczanie zintegrowane I-III Nauczanie zintegrowane I-III, Edukacja matematyczna, Edukacja przyrodnicza, Matematyka, Przyroda, Biologia, Fizyka, Geografia, Przyroda (przedmiot uzupełniający) 8

Jak zainteresować uczniów astronomią w szkole podstawowej, gimnazjum i szkole ponadgimnazjal...

aut. EFS , 2012
1
1265
Zarządzanie i nadzór
/Szkoła Podstawowa klasy IV-VI
/Matematyka

Diagnoza umiejętności matematycznych uczniów szkół podstawowych DUMa. Raport z badania

aut. EFS , 2014
1
1906
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III, Szkoła Podstawowa klasy IV-VI, Gimnazjum, Szkoły Ponadgimnazjalne 3
/Nauczanie zintegrowane I-III Nauczanie zintegrowane I-III, Edukacja matematyczna, Matematyka 2

MATEMATYKA BEZ TAJEMNIC – W POSZUKIWANIU ŹRÓDEŁ SUKCESU W PRACY Z UCZNIAMI ZDOLNYMI

aut. EFS , 2013
1
1998
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Szkoła Podstawowa klasy IV-VI
/Matematyka

Zbiór zadań z matematyki dla klasy 4, 5 i 6 szkoły podstawowej

aut. Dariusz Kulma , 2011
1
15631
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Szkoła Podstawowa klasy IV-VI
/Matematyka

Zbiór zadań dla nauczycielek i nauczycieli matematyki uczących w klasach 4, 5 i 6 szkoły p...

aut. Dariusz Kulma , 2012
1
50077
Zarządzanie i nadzór
/Szkoła Podstawowa klasy IV-VI Szkoła Podstawowa klasy IV-VI, Gimnazjum, Szkoły Ponadgimnazjalne 2
/Język polski Język polski, Matematyka 1

Szkoła samodzielnego myślenia

aut. EFS , 2013
1
695
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Szkoła Podstawowa klasy IV-VI Szkoła Podstawowa klasy IV-VI, Gimnazjum, Szkoły Ponadgimnazjalne, Doskonalenie nauczycieli 3
/Matematyka

Jak pracować z uczniem zdolnym? Poradnik nauczyciela matematyki

aut. EFS , 2012
1
1856
WsteczPokaż więcej
Wróć na górę
KontaktRegulamin

Jesteś na archiwalnej stronie www.wyszukiwarka.efs.men.gov.pl.
Strona nie jest aktualizowana

Serwis używa cookies
Wynik 1 z 13
× Pokaż produkty konkursowe
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Szkoła Podstawowa klasy IV-VI
/Matematyka

Program zajęć wyrównawczych z matematyki dla uczniów klas IV-VI szkoly podstawowej

aut. Grzegorz Komor , 2010
Program opracowany został zgodnie z Podstawą programową wychowania przedszkolnego oraz kształcenia ogólnego w poszczególnych typach szkół z dnia 23 sierpnia 2007r. Oparty został na programie nauczania „Matematyka wokół nas – Szkoła Podstawowa”. Numer dopuszczenia: DKOS-5002-02/08 W realizacji programu pomocne będą podręczniki do nauczania matematyki w poszczególnych klasach szkoły podstawowej (wydawnictwa WSiP) „Matematyka wokół nas” wraz z płytą CD-ROM, Ćwiczenia wyrównawcze, Zeszyty ćwiczeń, przygotowane przez wydawnictwo dla każdej z klas. Dopuszczalne jest również wykorzystanie innych materiałów (podręczników innych wydawnictw, zbiorów zadań) dobranych przez nauczyciela przy uwzględnieniu poziomu wiedzy i umiejętności uczniów.
Program zajęć wyró...
skrypty matematyka sz...
Oceń produkt

Nazwa projektu: MKK - moje kluczowe kompetencje

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.04-00-194/09-00

Wynik 2 z 13
× Pokaż produkty konkursowe
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Szkoła Podstawowa klasy IV-VI
/Matematyka

Podsumowanie projektu "Nauczyciel na 6+"

aut. Administrator Testowy , 2012
Publikacja to zbiór slajdów będących podsumowaniem projektu „Nauczyciel na 6+”. Jego częścią jest regulamin praktyk.
Podsumowanie projektu...
Regulamin praktyk ped...
Oceń produkt

Nazwa projektu: Nauczyciel na 6+

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.02-00-065/09-00

Wynik 3 z 13
×
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III, Szkoła Podstawowa klasy IV-VI, Gimnazjum, Szkoły Ponadgimnazjalne, Kształcenie zawodowe 4
/Nauczanie zintegrowane I-III Nauczanie zintegrowane I-III, Edukacja matematyczna, Edukacja przyrodnicza, Matematyka, Przyroda, Biologia, Fizyka, Geografia, Przyroda (przedmiot uzupełniający) 8

Jak zainteresować uczniów astronomią w szkole podstawowej, gimnazjum i szkole ponadgimnazjalnej?

aut. EFS , 2012
Zaczynając od dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym, kierujemy na właściwe dla tego wieku sposoby uczenia się i zdobywania wiedzy. Dla tej grupy zamieszczamy propozycje zabaw, lektur i gier dostosowane do tego etapu rozwoju dzieci. Kolejne rozdziały są poświęcone pracy ze starszymi dziećmi i młodzieżą według ich aktywności. Wymienione są pozycje z literatury pięknej odnoszące się do astronomii. Mamy nadzieję, że mogą one zachęcić nauczycieli i uczniów do własnych poszukiwań w świecie literatury, a także obserwacji piękna natury. Zwracamy uwagę nauczycieli na zawartość treści astronomicznych w podstawie programowej kształcenia ogólnego na różnych etapach edukacji, w programach nauczania przyrody, fizyki i geografii. Zebrane informacje pomogą przy planowaniu zajęć i tworzeniu własnych programów rozwijających zainteresowania uczniów astronomią.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Opracowanie i wdrożenie kompleksowego systemu pracy z uczniem zdolnym

Strona www projektu: http://www.ore.edu.pl/

Opis projektu: Celem strategicznym projektu było opracowanie i wdrożenie kompleksowego systemu pracy z uczniem zdolnym. Służyło temu m.in. wprowadzenie zmian legislacyjnych, jak również pogłębiona analiza obecnie istniejącego systemu, w tym dotycząca organizacji oraz sposobu przeprowadzania konkursów, turniejów i olimpiad. W ramach projektu organizowano wsparcie dla osób zaangażowanych w proces rozwoju uzdolnień dzieci i młodzieży, których zadaniem jest właściwe identyfikowanie uzdolnień i tworzenie odpowiednich warunków do ich kształtowania. Prowadzone były ponadto liczne działania, mające na celu uwrażliwienie szerokiego grona osób na specjalne potrzeby edukacyjne dzieci szczególnie uzdolnionych.

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.03-00-001/10

Wynik 4 z 13
×
Zarządzanie i nadzór
/Szkoła Podstawowa klasy IV-VI
/Matematyka

Diagnoza umiejętności matematycznych uczniów szkół podstawowych DUMa. Raport z badania

aut. EFS , 2014
W diagnozie umiejętności matematycznych (DUMa) wzięli udział uczniowie klasy V szkół podstawowych. Swoją formą i rodzajem użytych zadań diagnoza nawiązywała do sprawdzianu po szkole podstawowej, który w roku 2015 po raz pierwszy będzie oparty na wymaganiach nowej podstawy programowej kształcenia ogólnego. Zestaw zadań użytych w badaniu został tak przygotowany, by jak najlepiej przybliżał typy zadań, z którymi uczniowie mogą spotkać się na sprawdzianie, i co ważniejsze, by sprawdzał takie umiejętności, jakie będą wymagane na sprawdzianie.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Badanie jakości i efektywności edukacji oraz instytucjonalizacja zaplecza badawczego

Strona www projektu: http://eduentuzjasci.pl/

Opis projektu: Celem głównym projektu jest wzmocnienie systemu edukacji w zakresie badań edukacyjnych oraz zwiększenie wykorzystywania wyników badań naukowych w polityce i praktyce edukacyjnej oraz w zarządzaniu oświatą. Cele szczegółowe: Stworzenie zasobów informacyjnych dla polityki edukacyjnej, w oparciu o interdyscyplinarne badania funkcjonowania podstaw programowych w rzeczywistości szkolnej, badania nad jakością i efektywnością edukacji w obszarze uwarunkowań wewnątrzszkolnych, instytucjonalnych, ekonomicznych oraz w kontekście potrzeb rynku pracy. Monitorowanie systemu edukacji i działalności badawczej w kraju i za granicą w celu doskonalenia polskiego systemu edukacji poprzez inwentaryzację adekwatnych badań krajowych i zagranicznych oraz prowadzenie syntetycznych analiz. Wzmocnienie instytucjonalnego i kadrowego rozwoju badań edukacyjnych poprzez rozwinięcie działań Instytutu Badań Edukacyjnych.

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.01.01-00-002/09

Wynik 5 z 13
×
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III, Szkoła Podstawowa klasy IV-VI, Gimnazjum, Szkoły Ponadgimnazjalne 3
/Nauczanie zintegrowane I-III Nauczanie zintegrowane I-III, Edukacja matematyczna, Matematyka 2

MATEMATYKA BEZ TAJEMNIC – W POSZUKIWANIU ŹRÓDEŁ SUKCESU W PRACY Z UCZNIAMI ZDOLNYMI

aut. EFS , 2013
Rozwój uzdolnień u ludzi jest właściwością indywidualną Pracę z uczniem zdolnym można rozpocząć na każdym etapie kształcenia Podstawowym zadaniem każdej szkoły jest indywidualne, podmiotowe traktowanie ucznia i troska o jego najpełniejszy rozwój według jego predyspozycji.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Opracowanie i wdrożenie kompleksowego systemu pracy z uczniem zdolnym

Strona www projektu: http://www.ore.edu.pl/

Opis projektu: Celem strategicznym projektu było opracowanie i wdrożenie kompleksowego systemu pracy z uczniem zdolnym. Służyło temu m.in. wprowadzenie zmian legislacyjnych, jak również pogłębiona analiza obecnie istniejącego systemu, w tym dotycząca organizacji oraz sposobu przeprowadzania konkursów, turniejów i olimpiad. W ramach projektu organizowano wsparcie dla osób zaangażowanych w proces rozwoju uzdolnień dzieci i młodzieży, których zadaniem jest właściwe identyfikowanie uzdolnień i tworzenie odpowiednich warunków do ich kształtowania. Prowadzone były ponadto liczne działania, mające na celu uwrażliwienie szerokiego grona osób na specjalne potrzeby edukacyjne dzieci szczególnie uzdolnionych.

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.03-00-001/10

Wynik 6 z 13
× Pokaż produkty konkursowe
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Szkoła Podstawowa klasy IV-VI
/Matematyka

Zbiór zadań z matematyki dla klasy 4, 5 i 6 szkoły podstawowej

aut. Dariusz Kulma , 2011
Zbiór zadań przeznaczony do pracy z uczniami zdolnymi na zajęciach pozalekcyjnych, w ramach rozszerzania umiejętności matematycznych u uczniów z klas 4, 5 i 6 szkoły podstawowej.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Matematyka innego wymiaru - organizacja Matematycznych Mistrzostw Polski dla dzieci i młodzieży

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.04-00-075/10-00

Wynik 7 z 13
× Pokaż produkty konkursowe
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Szkoła Podstawowa klasy IV-VI
/Matematyka

Zbiór zadań dla nauczycielek i nauczycieli matematyki uczących w klasach 4, 5 i 6 szkoły podstawowej

aut. Dariusz Kulma , 2012
Zbiór zadań dla nauczycieli przeznaczony do pracy z uczniami zdolnymi na zajęciach pozalekcyjnych, w ramach rozszerzania umiejętności matematycznych u uczniów z 4, 5 i 6 klasy szkoły podstawowej. Zawiera klucz odpowiedzi.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Matematyka innego wymiaru - organizacja Matematycznych Mistrzostw Polski dla dzieci i młodzieży

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.04-00-075/10-00

Wynik 8 z 13
×
Zarządzanie i nadzór
/Szkoła Podstawowa klasy IV-VI Szkoła Podstawowa klasy IV-VI, Gimnazjum, Szkoły Ponadgimnazjalne 2
/Język polski Język polski, Matematyka 1

Szkoła samodzielnego myślenia

aut. EFS , 2013
Raport prezentuje najważniejsze wyniki badania “Szkoła samodzielnego myślenia” zakończonego w grudniu 2011 roku. Badanie obejmowało diagnozę poziomu umiejętności złożonych dzieci i młodzieży w zakresie języka polskiego (czytanie, argumentowanie i interpretowanie) i matematyki (modelowanie matematyczne, tworzenie strategii rozwiązywania zadań, rozumowanie i argumentowanie). Badaniem objęto uczniów trzech etapów edukacyjnych (etap II – klasy IV, etap III – klasy I gimnazjum, etap IV – pierwsze i ostatnie klasy szkół ponadgimnazjalnych). W raporcie zaprezentowano zarówno wyniki testów z języka polskiego i matematyki, jak i wyniki badań kognitywnych, charakteryzujących środowisko szkolne i domowe uczniów, ich drogę edukacyjną oraz postawy związane z uczeniem się języka polskiego i matematyki.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Badanie jakości i efektywności edukacji oraz instytucjonalizacja zaplecza badawczego

Strona www projektu: http://eduentuzjasci.pl/

Opis projektu: Celem głównym projektu jest wzmocnienie systemu edukacji w zakresie badań edukacyjnych oraz zwiększenie wykorzystywania wyników badań naukowych w polityce i praktyce edukacyjnej oraz w zarządzaniu oświatą. Cele szczegółowe: Stworzenie zasobów informacyjnych dla polityki edukacyjnej, w oparciu o interdyscyplinarne badania funkcjonowania podstaw programowych w rzeczywistości szkolnej, badania nad jakością i efektywnością edukacji w obszarze uwarunkowań wewnątrzszkolnych, instytucjonalnych, ekonomicznych oraz w kontekście potrzeb rynku pracy. Monitorowanie systemu edukacji i działalności badawczej w kraju i za granicą w celu doskonalenia polskiego systemu edukacji poprzez inwentaryzację adekwatnych badań krajowych i zagranicznych oraz prowadzenie syntetycznych analiz. Wzmocnienie instytucjonalnego i kadrowego rozwoju badań edukacyjnych poprzez rozwinięcie działań Instytutu Badań Edukacyjnych.

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.01.01-00-002/09

Wynik 9 z 13
×
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Szkoła Podstawowa klasy IV-VI Szkoła Podstawowa klasy IV-VI, Gimnazjum, Szkoły Ponadgimnazjalne, Doskonalenie nauczycieli 3
/Matematyka

Jak pracować z uczniem zdolnym? Poradnik nauczyciela matematyki

aut. EFS , 2012
Niniejszy poradnik na pierwszy rzut oka może się wydać mało spójnym zlepkiem różnych idei i pomysłów, ale taki zamiar przyświecał jego powstaniu – przedstawić nauczycielom wachlarz sprawdzonych możliwości skutecznego uczenia matematyki zamiast uczenia odtwarzania algorytmów na potrzeby sztampowych zadań egzaminacyjnych.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Opracowanie i wdrożenie kompleksowego systemu pracy z uczniem zdolnym

Strona www projektu: http://www.ore.edu.pl/

Opis projektu: Celem strategicznym projektu było opracowanie i wdrożenie kompleksowego systemu pracy z uczniem zdolnym. Służyło temu m.in. wprowadzenie zmian legislacyjnych, jak również pogłębiona analiza obecnie istniejącego systemu, w tym dotycząca organizacji oraz sposobu przeprowadzania konkursów, turniejów i olimpiad. W ramach projektu organizowano wsparcie dla osób zaangażowanych w proces rozwoju uzdolnień dzieci i młodzieży, których zadaniem jest właściwe identyfikowanie uzdolnień i tworzenie odpowiednich warunków do ich kształtowania. Prowadzone były ponadto liczne działania, mające na celu uwrażliwienie szerokiego grona osób na specjalne potrzeby edukacyjne dzieci szczególnie uzdolnionych.

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.03-00-001/10