Dodaj produkt

Wyszukiwarka produktów
Fundusze unijne dla oświaty

Zresetuj filtry
  • wszystkie obszary
  • Zarządzanie i nadzór
  • Rozwój szkół
  • Uczenie się przez całe życie
  • Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
  • Egzaminy zewnętrzne
  • Wszystkie etapy
  • Wychowanie Przedszkolne
  • Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III
  • Szkoła Podstawowa klasy IV-VI
  • Gimnazjum
  • Szkoły Ponadgimnazjalne
  • Kształcenie zawodowe
  • wszystkie przedmioty
  • Etyka
  • Godzina wychowawcza
  • Inne
  • Język mniejszości narodowej lub etnicznej
  • Język obcy nowożytny
  • Język regionalny - język kaszubski
  • Religia
  • Wychowanie fizyczne
  • Zajęcia komputerowe
  • Zajęcia techniczne
  • Historia i społeczeństwo
  • Język polski
  • Matematyka
  • Muzyka
  • Plastyka
  • Przyroda
  • Wychowanie do życia w rodzinie
  • Doskonalenie nauczycieli
  • wszystkie produkty
  • Multimedia
  • Nauczyciel w szkole
  • Pakiety edukacyjne
  • Podręczniki / Poradniki
  • Programy nauczania
  • Raporty / Sprawozdania
  • Testy / Sprawdziany
  • Badania
  • Platformy internetowe i szkolenia e-learningowe
  • Inne
-
  • od najnowszych
  • od najstarszych
  • od najczęściej pobieranych
  • od narzadziej pobieranych
  • od najlepiej ocenianych
  • od najgorzej ocenianych
13 Wyników
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Szkoła Podstawowa klasy IV-VI Szkoła Podstawowa klasy IV-VI, Gimnazjum, Szkoły Ponadgimnazjalne, Doskonalenie nauczycieli 3
/Matematyka

Jak pracować z uczniem zdolnym? Poradnik nauczyciela matematyki

aut. EFS , 2012
1
1856
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Szkoła Podstawowa klasy IV-VI
/Matematyka

Program zajęć wyrównawczych z matematyki dla klas IV-VI szkoły podstawowej

aut. Grzegorz Komor , 2012
1
28161
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III, Szkoła Podstawowa klasy IV-VI, Gimnazjum, Szkoły Ponadgimnazjalne 3
/Matematyka

System identyfikacji i nauczania w grupach oraz socjalizacja młodzieży wybitnie uzdolnionej z...

aut. EFS , 2012
1
701
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Szkoła Podstawowa klasy IV-VI
/Matematyka

Zbiór zadań dla nauczycielek i nauczycieli matematyki uczących w 4, 5 i 6 klasie szkoły po...

aut. Dariusz Kulma , 2011
1
109301
WsteczPokaż więcej
Wróć na górę
KontaktRegulamin

Jesteś na archiwalnej stronie www.wyszukiwarka.efs.men.gov.pl.
Strona nie jest aktualizowana

Serwis używa cookies
Wynik 10 z 13
×
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Szkoła Podstawowa klasy IV-VI Szkoła Podstawowa klasy IV-VI, Gimnazjum, Szkoły Ponadgimnazjalne, Doskonalenie nauczycieli 3
/Matematyka

Jak pracować z uczniem zdolnym? Poradnik nauczyciela matematyki

aut. EFS , 2012
Niniejszy poradnik na pierwszy rzut oka może się wydać mało spójnym zlepkiem różnych idei i pomysłów, ale taki zamiar przyświecał jego powstaniu – przedstawić nauczycielom wachlarz sprawdzonych możliwości skutecznego uczenia matematyki zamiast uczenia odtwarzania algorytmów na potrzeby sztampowych zadań egzaminacyjnych.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Opracowanie i wdrożenie kompleksowego systemu pracy z uczniem zdolnym

Strona www projektu: http://www.ore.edu.pl/

Opis projektu: Celem strategicznym projektu było opracowanie i wdrożenie kompleksowego systemu pracy z uczniem zdolnym. Służyło temu m.in. wprowadzenie zmian legislacyjnych, jak również pogłębiona analiza obecnie istniejącego systemu, w tym dotycząca organizacji oraz sposobu przeprowadzania konkursów, turniejów i olimpiad. W ramach projektu organizowano wsparcie dla osób zaangażowanych w proces rozwoju uzdolnień dzieci i młodzieży, których zadaniem jest właściwe identyfikowanie uzdolnień i tworzenie odpowiednich warunków do ich kształtowania. Prowadzone były ponadto liczne działania, mające na celu uwrażliwienie szerokiego grona osób na specjalne potrzeby edukacyjne dzieci szczególnie uzdolnionych.

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.03-00-001/10

Wynik 11 z 13
× Pokaż produkty konkursowe
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Szkoła Podstawowa klasy IV-VI
/Matematyka

Program zajęć wyrównawczych z matematyki dla klas IV-VI szkoły podstawowej

aut. Grzegorz Komor , 2012
Celem głównym programu jest wyrównanie różnic edukacyjnych uczniów z klas IV–VI w zakresie umiejętności matematycznych, a w szczególności: ćwiczenie sprawności rachunkowej, wykorzystanie i tworzenie informacji, modelowanie matematyczne, rozumowanie i tworzenie strategii. Program zawiera również cele szczegółowe, procedury ich osiągania, treści nauczania oraz przewidywane osiągnięcia uczniów na koniec poszczególnych klas.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: MKK - moje kluczowe kompetencje

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.04-00-194/09-00

Wynik 12 z 13
×
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III, Szkoła Podstawowa klasy IV-VI, Gimnazjum, Szkoły Ponadgimnazjalne 3
/Matematyka

System identyfikacji i nauczania w grupach oraz socjalizacja młodzieży wybitnie uzdolnionej z matematyki. Przykład dobrych praktyk

aut. EFS , 2012
Identyfikacja uczniów zdolnych wymaga wnikliwości i namysłu różnych osób (nauczycieli, rodziców, psychologów i innych specjalistów) w tym przyjęcie przez nauczyciela szerokiej definicji zdolności i uzdolnień oraz określonej teorii - koncepcji zdolności np. Gardnera, Piageta, Renzulliego czy Feldmana. Dobra znajomość ucznia – oparta na spojrzeniu teoretycznym (wiedza) i odniesieniu praktycznym (diagnoza – indywidualna praca) - pozwala właściwie wspierać ucznia zdolnego.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Opracowanie i wdrożenie kompleksowego systemu pracy z uczniem zdolnym

Strona www projektu: http://www.ore.edu.pl/

Opis projektu: Celem strategicznym projektu było opracowanie i wdrożenie kompleksowego systemu pracy z uczniem zdolnym. Służyło temu m.in. wprowadzenie zmian legislacyjnych, jak również pogłębiona analiza obecnie istniejącego systemu, w tym dotycząca organizacji oraz sposobu przeprowadzania konkursów, turniejów i olimpiad. W ramach projektu organizowano wsparcie dla osób zaangażowanych w proces rozwoju uzdolnień dzieci i młodzieży, których zadaniem jest właściwe identyfikowanie uzdolnień i tworzenie odpowiednich warunków do ich kształtowania. Prowadzone były ponadto liczne działania, mające na celu uwrażliwienie szerokiego grona osób na specjalne potrzeby edukacyjne dzieci szczególnie uzdolnionych.

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.03-00-001/10

Wynik 13 z 13
× Pokaż produkty konkursowe
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Szkoła Podstawowa klasy IV-VI
/Matematyka

Zbiór zadań dla nauczycielek i nauczycieli matematyki uczących w 4, 5 i 6 klasie szkoły podstawowej

aut. Dariusz Kulma , 2011
Zbiór zadań dla nauczycieli przeznaczony do pracy z uczniami zdolnymi na zajęciach pozalekcyjnych, w ramach rozszerzania umiejętności matematycznych u uczniów z 4, 5 i 6 klasy szkoły podstawowej. Zawiera klucz odpowiedzi.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Matematyka innego wymiaru - organizacja Matematycznych Mistrzostw Polski dla dzieci i młodzieży

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.04-00-075/10-00