Dodaj produkt

Wyszukiwarka produktów
Fundusze unijne dla oświaty

Zresetuj filtry
  • wszystkie obszary
  • Zarządzanie i nadzór
  • Rozwój szkół
  • Uczenie się przez całe życie
  • Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
  • Egzaminy zewnętrzne
  • Wszystkie etapy
  • Wychowanie Przedszkolne
  • Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III
  • Szkoła Podstawowa klasy IV-VI
  • Gimnazjum
  • Szkoły Ponadgimnazjalne
  • Kształcenie zawodowe
  • wszystkie przedmioty
  • Etyka
  • Godzina wychowawcza
  • Inne
  • Język mniejszości narodowej lub etnicznej
  • Język obcy nowożytny
  • Język regionalny - język kaszubski
  • Religia
  • Wychowanie fizyczne
  • Zajęcia komputerowe
  • Zajęcia techniczne
  • Historia i społeczeństwo
  • Język polski
  • Matematyka
  • Muzyka
  • Plastyka
  • Przyroda
  • Wychowanie do życia w rodzinie
  • Doskonalenie nauczycieli
  • wszystkie produkty
  • Multimedia
  • Nauczyciel w szkole
  • Pakiety edukacyjne
  • Podręczniki / Poradniki
  • Programy nauczania
  • Raporty / Sprawozdania
  • Testy / Sprawdziany
  • Badania
  • Platformy internetowe i szkolenia e-learningowe
  • Inne
-
  • od najnowszych
  • od najstarszych
  • od najczęściej pobieranych
  • od narzadziej pobieranych
  • od najlepiej ocenianych
  • od najgorzej ocenianych
3 Wyników
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III, Szkoła Podstawowa klasy IV-VI 1
/Wychowanie fizyczne

Dziennik praktyki z gimnastyki kompensacyjno-korekcyjnej, szkoła podstawowa (klasy I-VI), rok ...

aut. Stanisław Czyż , 2011
1
4474
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III, Szkoła Podstawowa klasy IV-VI, Gimnazjum, Szkoły Ponadgimnazjalne 3
/Nauczanie zintegrowane I-III Nauczanie zintegrowane I-III, Wychowanie fizyczne, Doskonalenie nauczycieli 2

Poradnik: Wychowanie fizyczne - praca z uczniem zdolnym.

aut. EFS , 2014
1
2571
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III, Szkoła Podstawowa klasy IV-VI, Gimnazjum, Szkoły Ponadgimnazjalne 3
/Wychowanie fizyczne

Wychowanie fizyczne - praca z uczniem zdolnym

aut. EFS , 2014
1
2561
WsteczPokaż więcej
Wróć na górę
KontaktRegulamin

Jesteś na archiwalnej stronie www.wyszukiwarka.efs.men.gov.pl.
Strona nie jest aktualizowana

Serwis używa cookies
Wynik 1 z 3
× Pokaż produkty konkursowe
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III, Szkoła Podstawowa klasy IV-VI 1
/Wychowanie fizyczne

Dziennik praktyki z gimnastyki kompensacyjno-korekcyjnej, szkoła podstawowa (klasy I-VI), rok szkolny 2011/2012

aut. Stanisław Czyż , 2011
Publikacja zawiera cele i zadania praktyki pedagogicznej, skrócony regulamin i zasady jej realizacji. W części merytorycznej został zamieszczony spis podstawowego piśmiennictwa z którego warto korzystać, ramowy i szczegółowy plan pracy studenta podczas praktyki oraz szczegółowa dokumentacja zadań wynikających z programu praktyki. W skład dokumentacji pracy studenta wchodzą elementy dotyczące bazy i programu zajęć z gimnastyki kompensacyjno-korekcyjnej, oceny warunków realizacji gimnastyki korekcyjnej, hospitacji i wywiadów, diagnozy funkcjonalnej narządu ruchu w wybranej w klasie I-III i IV-VI, formularze asyst i prowadzenia lekcji. Końcową część stanowi podsumowanie realizacji zadań w postaci sprawozdania z praktyki oraz uwag i oceny nauczyciela akademickiego.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Nowa jakość praktyk pedagogicznych

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.02-00-069/10-00

Wynik 2 z 3
×
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III, Szkoła Podstawowa klasy IV-VI, Gimnazjum, Szkoły Ponadgimnazjalne 3
/Nauczanie zintegrowane I-III Nauczanie zintegrowane I-III, Wychowanie fizyczne, Doskonalenie nauczycieli 2

Poradnik: Wychowanie fizyczne - praca z uczniem zdolnym.

aut. EFS , 2014
Poradnik omawia dwa kierunki. Pierwszy, związany z rozwojem ruchowych uzdolnień dziecka, który wraz z równoległym stymulowaniem rozwoju psychosomatycznego prowadzić może do rozwinięcia umiejętności sportowych, i stwarzać możliwości osiągania sukcesów sportowych. Drugi kierunek naszych rozważań, który wydaje się równie ważny, to praca z uczniem u którego rozwijanie uzdolnień ruchowych prowadzić ma do zdobycia kompetencji społecznych i lepszego funkcjonowania w życiu dorosłym, również w odniesieniu do uczniów z różnymi dysfunkcjami.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Opracowanie i wdrożenie kompleksowego systemu pracy z uczniem zdolnym

Strona www projektu: http://www.ore.edu.pl/

Opis projektu: Celem strategicznym projektu było opracowanie i wdrożenie kompleksowego systemu pracy z uczniem zdolnym. Służyło temu m.in. wprowadzenie zmian legislacyjnych, jak również pogłębiona analiza obecnie istniejącego systemu, w tym dotycząca organizacji oraz sposobu przeprowadzania konkursów, turniejów i olimpiad. W ramach projektu organizowano wsparcie dla osób zaangażowanych w proces rozwoju uzdolnień dzieci i młodzieży, których zadaniem jest właściwe identyfikowanie uzdolnień i tworzenie odpowiednich warunków do ich kształtowania. Prowadzone były ponadto liczne działania, mające na celu uwrażliwienie szerokiego grona osób na specjalne potrzeby edukacyjne dzieci szczególnie uzdolnionych.

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.03-00-001/10

Wynik 3 z 3
×
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III, Szkoła Podstawowa klasy IV-VI, Gimnazjum, Szkoły Ponadgimnazjalne 3
/Wychowanie fizyczne

Wychowanie fizyczne - praca z uczniem zdolnym

aut. EFS , 2014
Współczesny świat potrzebuje ludzi kreatywnych oraz otwartych na zmiany. Coraz większą rolę zaczyna odgrywać zdolność do twórczego myślenia i działania. Aby do tego dążyć, konieczne są zmiany w systemie edukacji. Edukacja powinna stwarzać realne szanse jak najpełniejszego zaspokajania potrzeb rozwojowych uczniów, w tym także tych najzdolniejszych. Polski system poczynił już w tym kierunku pewne kroki. W procesie edukacji wprowadza się coraz więcej rozwiązań zmierzających do ulepszenia sposobów kształcenia uczniów zdolnych.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Opracowanie i wdrożenie kompleksowego systemu pracy z uczniem zdolnym

Strona www projektu: http://www.ore.edu.pl/

Opis projektu: Celem strategicznym projektu było opracowanie i wdrożenie kompleksowego systemu pracy z uczniem zdolnym. Służyło temu m.in. wprowadzenie zmian legislacyjnych, jak również pogłębiona analiza obecnie istniejącego systemu, w tym dotycząca organizacji oraz sposobu przeprowadzania konkursów, turniejów i olimpiad. W ramach projektu organizowano wsparcie dla osób zaangażowanych w proces rozwoju uzdolnień dzieci i młodzieży, których zadaniem jest właściwe identyfikowanie uzdolnień i tworzenie odpowiednich warunków do ich kształtowania. Prowadzone były ponadto liczne działania, mające na celu uwrażliwienie szerokiego grona osób na specjalne potrzeby edukacyjne dzieci szczególnie uzdolnionych.

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.03-00-001/10