Dodaj produkt

Wyszukiwarka produktów
Fundusze unijne dla oświaty

Zresetuj filtry
  • wszystkie obszary
  • Zarządzanie i nadzór
  • Rozwój szkół
  • Uczenie się przez całe życie
  • Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
  • Egzaminy zewnętrzne
  • Wszystkie etapy
  • Wychowanie Przedszkolne
  • Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III
  • Szkoła Podstawowa klasy IV-VI
  • Gimnazjum
  • Szkoły Ponadgimnazjalne
  • Kształcenie zawodowe
  • wszystkie przedmioty
  • Etyka
  • Godzina wychowawcza
  • Inne
  • Język mniejszości narodowej lub etnicznej
  • Język obcy nowożytny
  • Język regionalny - język kaszubski
  • Religia
  • Wychowanie fizyczne
  • Zajęcia komputerowe
  • Zajęcia techniczne
  • Historia i społeczeństwo
  • Język polski
  • Matematyka
  • Muzyka
  • Plastyka
  • Przyroda
  • Wychowanie do życia w rodzinie
  • Doskonalenie nauczycieli
  • wszystkie produkty
  • Multimedia
  • Nauczyciel w szkole
  • Pakiety edukacyjne
  • Podręczniki / Poradniki
  • Programy nauczania
  • Raporty / Sprawozdania
  • Testy / Sprawdziany
  • Badania
  • Platformy internetowe i szkolenia e-learningowe
  • Inne
-
  • od najnowszych
  • od najstarszych
  • od najczęściej pobieranych
  • od narzadziej pobieranych
  • od najlepiej ocenianych
  • od najgorzej ocenianych
357 Wyników
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Szkoła Podstawowa klasy IV-VI Szkoła Podstawowa klasy IV-VI, Gimnazjum, Szkoły Ponadgimnazjalne 2
/Historia i społeczeństwo Historia i społeczeństwo, Historia, Historia i społeczeństwo (przedmiot uzupełniający), Historia muzyki, Historia sztuki, Doskonalenie nauczycieli 5

Jak rozwijać zainteresowania historyczne i zdolności uczniów z historii?

aut. EFS , 2012
1
994
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III, Szkoła Podstawowa klasy IV-VI, Gimnazjum, Szkoły Ponadgimnazjalne 3
/Zajęcia komputerowe

Trening twórczości z komputerem. Zadania cz.1

aut. EFS , 2014
4
1363
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Szkoła Podstawowa klasy IV-VI
/Matematyka

Zbiór zadań z matematyki dla klasy 4, 5 i 6 szkoły podstawowej

aut. Dariusz Kulma , 2012
1
275309
Rozwój szkół
/Szkoła Podstawowa klasy IV-VI
/Przyroda

Zajęcia praktyczno-badawcze. Zbiór zadań i eksperymentów dla uczniów klas V-VI szkół pod...

aut. Katarzyna Hanusik , 2013
1
4254
Uczenie się przez całe życie
/Szkoła Podstawowa klasy IV-VI
/Wiedza o społeczeństwie

Poznaj siebie, aby pokierować swoim życiem (poradnik dla kl. IV-VI)

aut. Administrator Testowy , 2011
1
811
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III, Szkoła Podstawowa klasy IV-VI, Gimnazjum 2
/Doskonalenie nauczycieli

Innowacyjny program nauczania uczniów z zaburzeniami w zachowaniu

aut. Administrator Testowy , 2010
1 3
11232
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Szkoła Podstawowa klasy IV-VI
/Matematyka

Zbiór zadań dla nauczycielek i nauczycieli matematyki uczących w klasach 4, 5 i 6 szkoły p...

aut. Dariusz Kulma , 2012
1
46625
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Szkoła Podstawowa klasy IV-VI
/Matematyka

Program zajęć wyrównawczych z matematyki dla klas IV-VI szkoły podstawowej

aut. Grzegorz Komor , 2012
1
23935
Uczenie się przez całe życie
/Szkoła Podstawowa klasy IV-VI
/Inne

Skala postaw twórczych i odtwórczych przeznaczona dla uczniów klasy IV- VI szkoły podstawow...

aut. Administrator Testowy , 2011
3
2509
WsteczPokaż więcej
Wróć na górę
KontaktRegulamin
Serwis używa cookies
Wynik 1 z 357
×
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Szkoła Podstawowa klasy IV-VI Szkoła Podstawowa klasy IV-VI, Gimnazjum, Szkoły Ponadgimnazjalne 2
/Historia i społeczeństwo Historia i społeczeństwo, Historia, Historia i społeczeństwo (przedmiot uzupełniający), Historia muzyki, Historia sztuki, Doskonalenie nauczycieli 5

Jak rozwijać zainteresowania historyczne i zdolności uczniów z historii?

aut. EFS , 2012
Umiejętności świadczące o posiadaniu przez ucznia predyspozycji historycznych: • zauważanie i formułowanie problemów, których nie dostrzegają inni uczniowie • dostrzeganie wielu rozwiązań tego samego problemu • formułowanie hipotez •dostrzeganie związków przyczynowo-skutkowych i czasowo-przestrzennych
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Opracowanie i wdrożenie kompleksowego systemu pracy z uczniem zdolnym

Strona www projektu: http://www.ore.edu.pl/

Opis projektu: Celem strategicznym projektu było opracowanie i wdrożenie kompleksowego systemu pracy z uczniem zdolnym. Służyło temu m.in. wprowadzenie zmian legislacyjnych, jak również pogłębiona analiza obecnie istniejącego systemu, w tym dotycząca organizacji oraz sposobu przeprowadzania konkursów, turniejów i olimpiad. W ramach projektu organizowano wsparcie dla osób zaangażowanych w proces rozwoju uzdolnień dzieci i młodzieży, których zadaniem jest właściwe identyfikowanie uzdolnień i tworzenie odpowiednich warunków do ich kształtowania. Prowadzone były ponadto liczne działania, mające na celu uwrażliwienie szerokiego grona osób na specjalne potrzeby edukacyjne dzieci szczególnie uzdolnionych.

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.03-00-001/10

Wynik 2 z 357
×
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III, Szkoła Podstawowa klasy IV-VI, Gimnazjum, Szkoły Ponadgimnazjalne 3
/Zajęcia komputerowe

Trening twórczości z komputerem. Zadania cz.1

aut. EFS , 2014
Współczesna rzeczywistość edukacyjna i społeczna jest związana z nieustanną zmianą wyznaczoną nie tylko postępem technologicznym, ale również jego skutkami. Dotychczasowa pedagogika adaptacyjna nie jest więc wystarczająca do wychowania młodego pokolenia. Stąd przed osobami odpowiedzialnymi za wychowanie młodych ludzi stają pytania związane z tym, w jakim kierunku rozwijać dzieci, jak to skutecznie robić, aby uwzględniając realia, w których żyją dawać im szansę na szczęśliwą i skuteczną edukację oraz dobre funkcjonowanie w perspektywie dorosłego życia.
Bambus, pszenica, kok...
Losy -grupa
Losy - inaczej
Losy - intuicja
Oceń produkt

Nazwa projektu: Opracowanie i wdrożenie kompleksowego systemu pracy z uczniem zdolnym

Strona www projektu: http://www.ore.edu.pl/

Opis projektu: Celem strategicznym projektu było opracowanie i wdrożenie kompleksowego systemu pracy z uczniem zdolnym. Służyło temu m.in. wprowadzenie zmian legislacyjnych, jak również pogłębiona analiza obecnie istniejącego systemu, w tym dotycząca organizacji oraz sposobu przeprowadzania konkursów, turniejów i olimpiad. W ramach projektu organizowano wsparcie dla osób zaangażowanych w proces rozwoju uzdolnień dzieci i młodzieży, których zadaniem jest właściwe identyfikowanie uzdolnień i tworzenie odpowiednich warunków do ich kształtowania. Prowadzone były ponadto liczne działania, mające na celu uwrażliwienie szerokiego grona osób na specjalne potrzeby edukacyjne dzieci szczególnie uzdolnionych.

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.03-00-001/10

Wynik 3 z 357
× Pokaż produkty konkursowe
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Szkoła Podstawowa klasy IV-VI
/Matematyka

Zbiór zadań z matematyki dla klasy 4, 5 i 6 szkoły podstawowej

aut. Dariusz Kulma , 2012
Zbiór zadań przeznaczony do pracy z uczniami zdolnymi na zajęciach pozalekcyjnych, w ramach rozszerzania umiejętności matematycznych u uczniów z klas 4, 5 i 6 szkoły podstawowej.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Matematyka innego wymiaru - organizacja Matematycznych Mistrzostw Polski dla dzieci i młodzieży

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.04-00-075/10-00

Wynik 4 z 357
× Pokaż produkty konkursowe
Rozwój szkół
/Szkoła Podstawowa klasy IV-VI
/Przyroda

Zajęcia praktyczno-badawcze. Zbiór zadań i eksperymentów dla uczniów klas V-VI szkół podstawowych

aut. Katarzyna Hanusik , 2013
ZPB - Zbiór zadań i eksperymentów dla uczniów klas V-VI szkół podstawowych - publikacja składa się z gotowych propozycji eksperymentalnych scenariuszy lekcyjnych do przeprowadzenia z młodzieżą szkolną. Materiały nadają się do wykorzystania w ramach zajęć przyrodniczych w szkołach, podczas zajęć dodatkowych czy spotkań kół zainteresowań. Publikacja oparta o wytyczne określone w Programach realizacji i oceniania ZPB.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Zajęcia praktyczno-badawcze w powiecie elbląskim. Pilotażowy program wdrozenia nowego przedmiotu nauczania w szkołach podstawowych i gimnazjach

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.04-00-007/10-00

Wynik 5 z 357
× Pokaż produkty konkursowe
Uczenie się przez całe życie
/Szkoła Podstawowa klasy IV-VI
/Wiedza o społeczeństwie

Poznaj siebie, aby pokierować swoim życiem (poradnik dla kl. IV-VI)

aut. Administrator Testowy , 2011
Poradnik ten adresowany jest do Was – dzieci z klas 4–6 szkoły podstawowej. Ma on Wam pomóc w bardzo jeszcze wczesnym, ale ważnym myśleniu o wyborze Waszej przyszłej pracy. Wybór zawodu jest jedną z najważniejszych decyzji w całym życiu człowieka. Poradnik obejmuje tematy, które w przyszłości będą mogły Wam pomóc dobrze wybrać zawód. Omawia zatem Wasz rozwój fizyczny i płciowy, rozwój inteligencji i myślenia oraz twórczości. Opisane także będzie, jak zmienia się Wasze życie wśród innych ludzi (nazywamy to rozwojem społecznym), jak kształtują się Wasze zainteresowania. Następnie przedstawione zostaną najważniejsze zadania, które Was czekają w najbliższym czasie, wraz z wynikającymi z nich wnioskami.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Opracowanie i udostępnienie spójnego pakietu narzędzi diagnostycznych i materiałów dydaktycznych wspomagających proces rozpoznawania predyspozycji i zainteresowań zawodowych uczniów.

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.04.03-00-031/08-00

Wynik 6 z 357
× Pokaż produkty konkursowe
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III, Szkoła Podstawowa klasy IV-VI, Gimnazjum 2
/Doskonalenie nauczycieli

Innowacyjny program nauczania uczniów z zaburzeniami w zachowaniu

aut. Administrator Testowy , 2010
Publikacja zawiera innowacje programowo–metodyczne z zakresu opracowania i pilotażowego wdrożenia innowacyjnego programu nauczania uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi z wykorzystaniem nowoczesnych metod diagnozy i terapii ucznia wypracowane w trakcie realizacji projektu. Innowacyjne jest: objęcie projektem narzędzi diagnozy, która znacznie wykraczać będzie poza orzeczenia PPP oraz opracowanie takich metod, form i narzędzi terapii, których główne założenia będą wspólne dla wszystkich (3 grup wiekowych kl.1-3 SP, 4-6 SP i I-III gimnazjum). Opracowane programy nauczania i terapii udostępnione w niniejszej publikacji można wykorzystać do pracy z dziećmi w placówkach integracyjnych. Dla lepszego wykorzystania zasobów umieszczono plik główny i pliki dodatkowe, które ułatwią korzystanie z zasobu i dedykowane wykorzystanie materiałów metodycznych.
Innowacyjny program n...
Letni obóz terapeuty...
Moduł angielski.pdf
Moduł arte bibli cho...
Oceń produkt

Nazwa projektu: Innowacyjny program nauczania z zaburzeniami zachowania

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.04-00-063/09-00

Wynik 7 z 357
× Pokaż produkty konkursowe
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Szkoła Podstawowa klasy IV-VI
/Matematyka

Zbiór zadań dla nauczycielek i nauczycieli matematyki uczących w klasach 4, 5 i 6 szkoły podstawowej

aut. Dariusz Kulma , 2012
Zbiór zadań dla nauczycieli przeznaczony do pracy z uczniami zdolnymi na zajęciach pozalekcyjnych, w ramach rozszerzania umiejętności matematycznych u uczniów z 4, 5 i 6 klasy szkoły podstawowej. Zawiera klucz odpowiedzi.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Matematyka innego wymiaru - organizacja Matematycznych Mistrzostw Polski dla dzieci i młodzieży

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.04-00-075/10-00

Wynik 8 z 357
× Pokaż produkty konkursowe
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Szkoła Podstawowa klasy IV-VI
/Matematyka

Program zajęć wyrównawczych z matematyki dla klas IV-VI szkoły podstawowej

aut. Grzegorz Komor , 2012
Celem głównym programu jest wyrównanie różnic edukacyjnych uczniów z klas IV–VI w zakresie umiejętności matematycznych, a w szczególności: ćwiczenie sprawności rachunkowej, wykorzystanie i tworzenie informacji, modelowanie matematyczne, rozumowanie i tworzenie strategii. Program zawiera również cele szczegółowe, procedury ich osiągania, treści nauczania oraz przewidywane osiągnięcia uczniów na koniec poszczególnych klas.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: MKK - moje kluczowe kompetencje

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.04-00-194/09-00

Wynik 9 z 357
× Pokaż produkty konkursowe
Uczenie się przez całe życie
/Szkoła Podstawowa klasy IV-VI
/Inne

Skala postaw twórczych i odtwórczych przeznaczona dla uczniów klasy IV- VI szkoły podstawowej

aut. Administrator Testowy , 2011
W fazie wstępnej konstruowania Kwestionariusza postaw twórczych vs. odtwórczych dokonano konceptualizacji cech badanych zmiennych – to jest postawy twórczej i odtwórczej. Określono tutaj sens teoretyczny postawy – ze wskazaniem na występowanie trzech komponentów - tzw. trójkomponentność postaw. Tak więc w skład badanych zmiennych wchodzą: komponent emocjonalny, komponent poznawczy, komponent behawioralny. Wyniki badań właściwych zadecydowały o ostatecznej liczbie twierdzeń, zredukowanych do 25. Głównym powodem wykluczenia 2 twierdzeń były kwestie związane ze stopniem ich trudności i konstrukcji nieadekwatnej do poziomu wieku badanych dzieci w klasach 4-6 szkół podstawowych.
Test Skala postaw tw�...
Klucz do testu SPTO d...
Podręcznik do testu ...
Oceń produkt

Nazwa projektu: Opracowanie i udostępnienie spójnego pakietu narzędzi diagnostycznych i materiałów dydaktycznych wspomagających proces rozpoznawania predyspozycji i zainteresowań zawodowych uczniów.

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.04.03-00-031/08-00