Dodaj produkt

Wyszukiwarka produktów
Fundusze unijne dla oświaty

Zresetuj filtry
  • wszystkie obszary
  • Zarządzanie i nadzór
  • Rozwój szkół
  • Uczenie się przez całe życie
  • Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
  • Egzaminy zewnętrzne
  • Wszystkie etapy
  • Wychowanie Przedszkolne
  • Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III
  • Szkoła Podstawowa klasy IV-VI
  • Gimnazjum
  • Szkoły Ponadgimnazjalne
  • Kształcenie zawodowe
  • wszystkie przedmioty
  • Nauczanie zintegrowane I-III
  • Edukacja matematyczna
  • Edukacja muzyczna
  • Edukacja plastyczna
  • Edukacja polonistyczna
  • Edukacja przyrodnicza
  • Edukacja społeczna
  • Etyka
  • Godzina wychowawcza
  • Inne
  • Język mniejszości narodowej lub etnicznej
  • Język obcy nowożytny
  • Język regionalny - język kaszubski
  • Religia
  • Wychowanie fizyczne
  • Zajęcia komputerowe
  • Zajęcia techniczne
  • Doskonalenie nauczycieli
  • wszystkie produkty
  • Multimedia
  • Nauczyciel w szkole
  • Pakiety edukacyjne
  • Podręczniki / Poradniki
  • Programy nauczania
  • Raporty / Sprawozdania
  • Testy / Sprawdziany
  • Badania
  • Platformy internetowe i szkolenia e-learningowe
  • Inne
-
  • od najnowszych
  • od najstarszych
  • od najczęściej pobieranych
  • od narzadziej pobieranych
  • od najlepiej ocenianych
  • od najgorzej ocenianych
17 Wyników
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III, Szkoła Podstawowa klasy IV-VI, Gimnazjum 2
/Doskonalenie nauczycieli

Innowacyjny program nauczania uczniów z zaburzeniami w zachowaniu

aut. Administrator Testowy , 2010
1 3
13290
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III, Szkoła Podstawowa klasy IV-VI, Gimnazjum 2
/Inne

Ja też mogę rozmawiać - Piktogramy, metoda alternatywnej komunikacji wspierania terapią EEG...

aut. Administrator Testowy , 2010
1
9683
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III, Szkoła Podstawowa klasy IV-VI, Gimnazjum 2
/Inne

Metoda Tomatisa jako wspomaganie rozwoju uczniów z umiarkowanym stopniem niepełnosprawności ...

aut. Katarzyna Mielnik , 2010
1
3150
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III, Szkoła Podstawowa klasy IV-VI, Gimnazjum 2
/Muzyka

Terapia muzyką, ruchem i mową dla dzieci z upośledzeniem umysłowym w stopniu umiarkowanym w...

aut. Katarzyna Mielnik , 2010
1
16727
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III
/Inne

Ruch i koordynacja to radosna edukacja

aut. Katarzyna Mielnik , 2010
1
4422
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III, Szkoła Podstawowa klasy IV-VI, Gimnazjum 2
/Inne

Wspomaganie rozwoju uczniów upośledzonych umysłowo z wykorzystaniem innowacyjnych metod oddz...

aut. Administrator Testowy , 2011
1
152058
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III
/Inne

Program innowacyjny - Radość działania - praktyczna aktywność

aut. Administrator Testowy , 2010
1
1538
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III, Szkoła Podstawowa klasy IV-VI, Gimnazjum 2
/Inne

Usprawnianie i wspomaganie rozwoju psychoruchowego uczniów o specjalnych potrzebach edukacyjny...

aut. Marta Frydrych , 2010
1
1474
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III
/Inne

Przyjazne fale

aut. Katarzyna Mielnik , 2010
1
2970
WsteczPokaż więcej
Wróć na górę
KontaktRegulamin

Jesteś na archiwalnej stronie www.wyszukiwarka.efs.men.gov.pl.
Strona nie jest aktualizowana

Serwis używa cookies
Wynik 1 z 17
× Pokaż produkty konkursowe
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III, Szkoła Podstawowa klasy IV-VI, Gimnazjum 2
/Doskonalenie nauczycieli

Innowacyjny program nauczania uczniów z zaburzeniami w zachowaniu

aut. Administrator Testowy , 2010
Publikacja zawiera innowacje programowo–metodyczne z zakresu opracowania i pilotażowego wdrożenia innowacyjnego programu nauczania uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi z wykorzystaniem nowoczesnych metod diagnozy i terapii ucznia wypracowane w trakcie realizacji projektu. Innowacyjne jest: objęcie projektem narzędzi diagnozy, która znacznie wykraczać będzie poza orzeczenia PPP oraz opracowanie takich metod, form i narzędzi terapii, których główne założenia będą wspólne dla wszystkich (3 grup wiekowych kl.1-3 SP, 4-6 SP i I-III gimnazjum). Opracowane programy nauczania i terapii udostępnione w niniejszej publikacji można wykorzystać do pracy z dziećmi w placówkach integracyjnych. Dla lepszego wykorzystania zasobów umieszczono plik główny i pliki dodatkowe, które ułatwią korzystanie z zasobu i dedykowane wykorzystanie materiałów metodycznych.
Innowacyjny program n...
Letni obóz terapeuty...
Moduł angielski.pdf
Moduł arte bibli cho...
Oceń produkt

Nazwa projektu: Innowacyjny program nauczania z zaburzeniami zachowania

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.04-00-063/09-00

Wynik 2 z 17
× Pokaż produkty konkursowe
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III, Szkoła Podstawowa klasy IV-VI, Gimnazjum 2
/Inne

Ja też mogę rozmawiać - Piktogramy, metoda alternatywnej komunikacji wspierania terapią EEG biofeedback

aut. Administrator Testowy , 2010
Innowacyjny program nauczania, skierowany jest do uczniów gimnazjum z upośledzeniem umysłowym w stopniu umiarkowanym i znacznym. Program zakłada wykorzystanie w terapii mowy alternatywnych metod komunikacji - Piktogramów i EEG Biofeedback
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Wspomaganie rozwoju uczniów niepełnosprawnych intelektualnie z wykorzystaniem innowacyjnych metod oddziaływania

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.04-00-003/09-00

Wynik 3 z 17
× Pokaż produkty konkursowe
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III, Szkoła Podstawowa klasy IV-VI, Gimnazjum 2
/Inne

Metoda Tomatisa jako wspomaganie rozwoju uczniów z umiarkowanym stopniem niepełnosprawności umysłowej

aut. Katarzyna Mielnik , 2010
Stymulacja audio-psycho-lingwistyczna poprzez usprawnianie czynnego słuchania wywiera wpływ na poziom funkcjonowania człowieka w otoczeniu. Poprawia m. in. zdolność koncentracji, jakość uczenia się, wpływa na rozwój zdolności komunikacyjnych i językowych oraz poprawia jakość zachowań społecznych. Szerokie spektrum wykorzystania tej metody daje szansę usprawnienia zaburzonych funkcji wśród dzieci z umiarkowanym stopniem upośledzenia umysłowego. W publikowanym programie innowacyjnym Metoda Tomatisa będzie wykorzystana jako wspomaganie procesu rewalidacyjnego. Nie zastępuje ona jednak oddziaływań dydaktyczno–wychowawczych oraz terapii prowadzonej w ramach zajęć rewalidacji indywidualnej czy psychoterapii, lecz stanowi ich uzupełnienie i wpływa na zwiększenie ich skuteczności. Poprzez oddziaływanie na różne sfery SAPL wpłynie na podniesienie poziomu ogólnego funkcjonowania uczniów poddanych terapii.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: "Innowacyjne metody nauczania dzieci z upośledzeniem umysłowym w powiecie lubelskim"

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.04-00-008/09-00

Wynik 4 z 17
× Pokaż produkty konkursowe
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III, Szkoła Podstawowa klasy IV-VI, Gimnazjum 2
/Muzyka

Terapia muzyką, ruchem i mową dla dzieci z upośledzeniem umysłowym w stopniu umiarkowanym wg koncepcji Karola Orffa

aut. Katarzyna Mielnik , 2010
Program: „Terapia muzyką, ruchem i mową dla dzieci z upośledzeniem umysłowym w stopniu umiarkowanym wg koncepcji C.Orffa” zawiera innowacyjne rozwiązania w dziedzinie usprawniania funkcji poznawczych ucznia z upośledzeniem umysłowym w stopniu umiarkowanym. Realizacja zajęć wg wytycznych, zawartych w tym programie stanowi szansę wspomagania rozwoju emocjonalnego, społecznego, poznawczego i ruchowego tych uczniów, którzy mają utrudniony dostęp do innowacyjnych programów nauczania z elementami diagnozy i terapii ze względu na miejsce zamieszkania, trudną sytuację materialną oraz niską świadomość rodziców o potrzebie korzystania z nowoczesnych metod. Program podpowiada, jak organizować zajęcia terapeutyczne metodą C.Orffa. Opisuje w sposób szczegółowy metody, formy i techniki pracy zwracając szczególną uwagę na śpiew, grę na instrumentach, ruch przy muzyce, tworzenie i słuchanie muzyki, a także zabawy rytmiczne.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: "Innowacyjne metody nauczania dzieci z upośledzeniem umysłowym w powiecie lubelskim"

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.04-00-008/09-00

Wynik 5 z 17
× Pokaż produkty konkursowe
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III
/Inne

Ruch i koordynacja to radosna edukacja

aut. Katarzyna Mielnik , 2010
Integracja sensoryczna to taka integracja wrażeń zmysłowych, by mogły być one użyte w celowym działaniu. Jest to proces, dzięki któremu mózg otrzymując informacje ze wszystkich zmysłów, rozpoznając je, segregując, interpretując i integrując ze sobą oraz ze wcześniejszymi doświadczeniami, odpowiada adekwatną reakcją. Z rozwojem integracji sensorycznej wiąże się całokształt działania człowieka. Niniejsza innowacja ma charakter programowy i polega na wykorzystaniu w rewalidacji osób upośledzonych umysłowo metody integracji sensorycznej (SI), która z dużym powodzeniem jest stosowana w usprawnianiu uczniów z normą intelektualną mających trudności szkolne. Program innowacyjny będzie realizowany z metodą terapii SI jako metodą wiodącą, uzupełnioną o elementy Kinestezjologii Edukacyjnej Paula Dennisona, Metodę Dobrego Startu Marty Bogdanowicz, elementy choreoterapii agresji, pedagogiki zabawy oraz techniki relaksacyjne.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: "Innowacyjne metody nauczania dzieci z upośledzeniem umysłowym w powiecie lubelskim"

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.04-00-008/09-00

Wynik 6 z 17
× Pokaż produkty konkursowe
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III, Szkoła Podstawowa klasy IV-VI, Gimnazjum 2
/Inne

Wspomaganie rozwoju uczniów upośledzonych umysłowo z wykorzystaniem innowacyjnych metod oddziaływania

aut. Administrator Testowy , 2011
Broszura zawiera opisy czterech innowacji pedagogicznych wdrażanych w Zespole Szkół Specjalnych im. Janiny Porazińskiej w Ignacowie w ramach realizacji projektu pn. "Wspomaganie rozwoju uczniów niepełnosprawnych intelektualnie z wykorzystaniem innowacyjnych metod oddziaływania". W broszurze zostały zamieszczone zdjęcią z realizacji zajęć oraz osiągnięte efekty.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Wspomaganie rozwoju uczniów niepełnosprawnych intelektualnie z wykorzystaniem innowacyjnych metod oddziaływania

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.04-00-003/09-00

Wynik 7 z 17
× Pokaż produkty konkursowe
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III
/Inne

Program innowacyjny - Radość działania - praktyczna aktywność

aut. Administrator Testowy , 2010
Innowacyjny program nauczania, skierowany do uczniów klas I-III szkoły podstawowej specjalnej z upośledzeniem umysłowym w stopniu umiarkowanym i znacznym. Program zakłada pracę z dzieckiem niepełnosprawnym intelektualnie metodą M. Montessori. W programie zawarte są następujące moduły: Ćwiczenia praktycznego dnia, Kształcenie zmysłów, Kształcenie językowe, Edukacja matematyczna
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Wspomaganie rozwoju uczniów niepełnosprawnych intelektualnie z wykorzystaniem innowacyjnych metod oddziaływania

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.04-00-003/09-00

Wynik 8 z 17
× Pokaż produkty konkursowe
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III, Szkoła Podstawowa klasy IV-VI, Gimnazjum 2
/Inne

Usprawnianie i wspomaganie rozwoju psychoruchowego uczniów o specjalnych potrzebach edukacyjnych metodą stymulacji audio – psycho – lingwistycznej A. Tomatisa

aut. Marta Frydrych , 2010
Program adresowany jest do dzieci i młodzieży ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Zawiera opis pracy metodą A. Tomatisa, z wykorzystaniem elektronicznego ucha, które ćwiczy ucho w taki sposób, aby mogło pracować bez zakłóceń.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Słuchać by słyszeć - słyszeć by słuchać

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.04-00-058/09-00

Wynik 9 z 17
× Pokaż produkty konkursowe
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III
/Inne

Przyjazne fale

aut. Katarzyna Mielnik , 2010
Program innowacyjny „Przyjazne Fale” z zakresu terapii EEG biofeedback zawiera zintegrowany zbiór zadań angażujący wszystkie aspekty percepcji wzrokowej. Percepcja wzrokowa ma znaczący wpływ na wszystkie sfery funkcjonowania człowieka. Głównym celem programu jest dostarczenie bodźców, które poprawiają percepcję wzrokową i ogólne funkcjonowanie na miarę możliwości psychofizycznych danego ucznia. Przy realizacji programu będą tworzone warunki, aby maksymalnie wykorzystać potencjał dziecka, a także stwarzać mu możliwość nabywania doświadczeń w różnych warunkach i sytuacjach, by usprawniać i kompensować zaburzone funkcje w zakresie percepcji wzrokowej. Treningi EEG- biofeedback można prowadzić z powodzeniem u osób z niepełnosprawnością intelektualną, u osób z mózgowym porażeniem, z osobami o utrudnionym kontakcie w tym także z osobami autystycznymi.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: "Innowacyjne metody nauczania dzieci z upośledzeniem umysłowym w powiecie lubelskim"

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.04-00-008/09-00