Dodaj produkt

Wyszukiwarka produktów
Fundusze unijne dla oświaty

Zresetuj filtry
  • wszystkie obszary
  • Zarządzanie i nadzór
  • Rozwój szkół
  • Uczenie się przez całe życie
  • Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
  • Egzaminy zewnętrzne
  • Wszystkie etapy
  • Wychowanie Przedszkolne
  • Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III
  • Szkoła Podstawowa klasy IV-VI
  • Gimnazjum
  • Szkoły Ponadgimnazjalne
  • Kształcenie zawodowe
  • wszystkie przedmioty
  • Nauczanie zintegrowane I-III
  • Edukacja matematyczna
  • Edukacja muzyczna
  • Edukacja plastyczna
  • Edukacja polonistyczna
  • Edukacja przyrodnicza
  • Edukacja społeczna
  • Etyka
  • Godzina wychowawcza
  • Inne
  • Język mniejszości narodowej lub etnicznej
  • Język obcy nowożytny
  • Język regionalny - język kaszubski
  • Religia
  • Wychowanie fizyczne
  • Zajęcia komputerowe
  • Zajęcia techniczne
  • Doskonalenie nauczycieli
  • wszystkie produkty
  • Multimedia
  • Nauczyciel w szkole
  • Pakiety edukacyjne
  • Podręczniki / Poradniki
  • Programy nauczania
  • Raporty / Sprawozdania
  • Testy / Sprawdziany
  • Badania
  • Platformy internetowe i szkolenia e-learningowe
  • Inne
-
  • od najnowszych
  • od najstarszych
  • od najczęściej pobieranych
  • od narzadziej pobieranych
  • od najlepiej ocenianych
  • od najgorzej ocenianych
13 Wyników
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III, Szkoła Podstawowa klasy IV-VI, Gimnazjum 2
/Inne

Ja też mogę rozmawiać - Piktogramy, metoda alternatywnej komunikacji wspierania terapią EEG...

aut. Administrator Testowy , 2010
1
9684
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III, Szkoła Podstawowa klasy IV-VI, Gimnazjum 2
/Inne

Metoda Tomatisa jako wspomaganie rozwoju uczniów z umiarkowanym stopniem niepełnosprawności ...

aut. Katarzyna Mielnik , 2010
1
3150
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III
/Inne

Ruch i koordynacja to radosna edukacja

aut. Katarzyna Mielnik , 2010
1
4422
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III, Szkoła Podstawowa klasy IV-VI, Gimnazjum 2
/Inne

Wspomaganie rozwoju uczniów upośledzonych umysłowo z wykorzystaniem innowacyjnych metod oddz...

aut. Administrator Testowy , 2011
1
152060
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III
/Inne

Program innowacyjny - Radość działania - praktyczna aktywność

aut. Administrator Testowy , 2010
1
1539
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III, Szkoła Podstawowa klasy IV-VI, Gimnazjum 2
/Inne

Usprawnianie i wspomaganie rozwoju psychoruchowego uczniów o specjalnych potrzebach edukacyjny...

aut. Marta Frydrych , 2010
1
1474
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III
/Inne

Przyjazne fale

aut. Katarzyna Mielnik , 2010
1
2970
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III
/Inne

Edukacja w dobrym stylu – materiały konferencyjne

aut. Administrator Testowy , 2011
11
628295
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III
/Inne

Arteterapia dzieci z upośledzeniem umysłowym w stopniu umiarkowanym w szkole specjalnej za ...

aut. Katarzyna Mielnik , 2010
1
4115
WsteczPokaż więcej
Wróć na górę
KontaktRegulamin

Jesteś na archiwalnej stronie www.wyszukiwarka.efs.men.gov.pl.
Strona nie jest aktualizowana

Serwis używa cookies
Wynik 1 z 13
× Pokaż produkty konkursowe
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III, Szkoła Podstawowa klasy IV-VI, Gimnazjum 2
/Inne

Ja też mogę rozmawiać - Piktogramy, metoda alternatywnej komunikacji wspierania terapią EEG biofeedback

aut. Administrator Testowy , 2010
Innowacyjny program nauczania, skierowany jest do uczniów gimnazjum z upośledzeniem umysłowym w stopniu umiarkowanym i znacznym. Program zakłada wykorzystanie w terapii mowy alternatywnych metod komunikacji - Piktogramów i EEG Biofeedback
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Wspomaganie rozwoju uczniów niepełnosprawnych intelektualnie z wykorzystaniem innowacyjnych metod oddziaływania

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.04-00-003/09-00

Wynik 2 z 13
× Pokaż produkty konkursowe
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III, Szkoła Podstawowa klasy IV-VI, Gimnazjum 2
/Inne

Metoda Tomatisa jako wspomaganie rozwoju uczniów z umiarkowanym stopniem niepełnosprawności umysłowej

aut. Katarzyna Mielnik , 2010
Stymulacja audio-psycho-lingwistyczna poprzez usprawnianie czynnego słuchania wywiera wpływ na poziom funkcjonowania człowieka w otoczeniu. Poprawia m. in. zdolność koncentracji, jakość uczenia się, wpływa na rozwój zdolności komunikacyjnych i językowych oraz poprawia jakość zachowań społecznych. Szerokie spektrum wykorzystania tej metody daje szansę usprawnienia zaburzonych funkcji wśród dzieci z umiarkowanym stopniem upośledzenia umysłowego. W publikowanym programie innowacyjnym Metoda Tomatisa będzie wykorzystana jako wspomaganie procesu rewalidacyjnego. Nie zastępuje ona jednak oddziaływań dydaktyczno–wychowawczych oraz terapii prowadzonej w ramach zajęć rewalidacji indywidualnej czy psychoterapii, lecz stanowi ich uzupełnienie i wpływa na zwiększenie ich skuteczności. Poprzez oddziaływanie na różne sfery SAPL wpłynie na podniesienie poziomu ogólnego funkcjonowania uczniów poddanych terapii.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: "Innowacyjne metody nauczania dzieci z upośledzeniem umysłowym w powiecie lubelskim"

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.04-00-008/09-00

Wynik 3 z 13
× Pokaż produkty konkursowe
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III
/Inne

Ruch i koordynacja to radosna edukacja

aut. Katarzyna Mielnik , 2010
Integracja sensoryczna to taka integracja wrażeń zmysłowych, by mogły być one użyte w celowym działaniu. Jest to proces, dzięki któremu mózg otrzymując informacje ze wszystkich zmysłów, rozpoznając je, segregując, interpretując i integrując ze sobą oraz ze wcześniejszymi doświadczeniami, odpowiada adekwatną reakcją. Z rozwojem integracji sensorycznej wiąże się całokształt działania człowieka. Niniejsza innowacja ma charakter programowy i polega na wykorzystaniu w rewalidacji osób upośledzonych umysłowo metody integracji sensorycznej (SI), która z dużym powodzeniem jest stosowana w usprawnianiu uczniów z normą intelektualną mających trudności szkolne. Program innowacyjny będzie realizowany z metodą terapii SI jako metodą wiodącą, uzupełnioną o elementy Kinestezjologii Edukacyjnej Paula Dennisona, Metodę Dobrego Startu Marty Bogdanowicz, elementy choreoterapii agresji, pedagogiki zabawy oraz techniki relaksacyjne.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: "Innowacyjne metody nauczania dzieci z upośledzeniem umysłowym w powiecie lubelskim"

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.04-00-008/09-00

Wynik 4 z 13
× Pokaż produkty konkursowe
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III, Szkoła Podstawowa klasy IV-VI, Gimnazjum 2
/Inne

Wspomaganie rozwoju uczniów upośledzonych umysłowo z wykorzystaniem innowacyjnych metod oddziaływania

aut. Administrator Testowy , 2011
Broszura zawiera opisy czterech innowacji pedagogicznych wdrażanych w Zespole Szkół Specjalnych im. Janiny Porazińskiej w Ignacowie w ramach realizacji projektu pn. "Wspomaganie rozwoju uczniów niepełnosprawnych intelektualnie z wykorzystaniem innowacyjnych metod oddziaływania". W broszurze zostały zamieszczone zdjęcią z realizacji zajęć oraz osiągnięte efekty.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Wspomaganie rozwoju uczniów niepełnosprawnych intelektualnie z wykorzystaniem innowacyjnych metod oddziaływania

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.04-00-003/09-00

Wynik 5 z 13
× Pokaż produkty konkursowe
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III
/Inne

Program innowacyjny - Radość działania - praktyczna aktywność

aut. Administrator Testowy , 2010
Innowacyjny program nauczania, skierowany do uczniów klas I-III szkoły podstawowej specjalnej z upośledzeniem umysłowym w stopniu umiarkowanym i znacznym. Program zakłada pracę z dzieckiem niepełnosprawnym intelektualnie metodą M. Montessori. W programie zawarte są następujące moduły: Ćwiczenia praktycznego dnia, Kształcenie zmysłów, Kształcenie językowe, Edukacja matematyczna
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Wspomaganie rozwoju uczniów niepełnosprawnych intelektualnie z wykorzystaniem innowacyjnych metod oddziaływania

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.04-00-003/09-00

Wynik 6 z 13
× Pokaż produkty konkursowe
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III, Szkoła Podstawowa klasy IV-VI, Gimnazjum 2
/Inne

Usprawnianie i wspomaganie rozwoju psychoruchowego uczniów o specjalnych potrzebach edukacyjnych metodą stymulacji audio – psycho – lingwistycznej A. Tomatisa

aut. Marta Frydrych , 2010
Program adresowany jest do dzieci i młodzieży ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Zawiera opis pracy metodą A. Tomatisa, z wykorzystaniem elektronicznego ucha, które ćwiczy ucho w taki sposób, aby mogło pracować bez zakłóceń.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Słuchać by słyszeć - słyszeć by słuchać

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.04-00-058/09-00

Wynik 7 z 13
× Pokaż produkty konkursowe
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III
/Inne

Przyjazne fale

aut. Katarzyna Mielnik , 2010
Program innowacyjny „Przyjazne Fale” z zakresu terapii EEG biofeedback zawiera zintegrowany zbiór zadań angażujący wszystkie aspekty percepcji wzrokowej. Percepcja wzrokowa ma znaczący wpływ na wszystkie sfery funkcjonowania człowieka. Głównym celem programu jest dostarczenie bodźców, które poprawiają percepcję wzrokową i ogólne funkcjonowanie na miarę możliwości psychofizycznych danego ucznia. Przy realizacji programu będą tworzone warunki, aby maksymalnie wykorzystać potencjał dziecka, a także stwarzać mu możliwość nabywania doświadczeń w różnych warunkach i sytuacjach, by usprawniać i kompensować zaburzone funkcje w zakresie percepcji wzrokowej. Treningi EEG- biofeedback można prowadzić z powodzeniem u osób z niepełnosprawnością intelektualną, u osób z mózgowym porażeniem, z osobami o utrudnionym kontakcie w tym także z osobami autystycznymi.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: "Innowacyjne metody nauczania dzieci z upośledzeniem umysłowym w powiecie lubelskim"

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.04-00-008/09-00

Wynik 8 z 13
× Pokaż produkty konkursowe
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III
/Inne

Edukacja w dobrym stylu – materiały konferencyjne

aut. Administrator Testowy , 2011
Publikacja zawiera cele, założenia i rezultaty projektu oraz opis jego realizacji (szczególnie na uwagę zasługują zmodyfikowane programy nauczania przeznaczone dla uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi). W publikacji zawarty jest artykuł p. Grażyny Redlisiak pt."Czy diagnoza stylu uczenia się dziecka może pomóc w nauce szkolnej?" oraz artykuł p. Marii Porębskiej pt. "Poziom rozwoju ruchowego dziecka a możliwości uczenia się. Diagnoza i terapia opóźnienia neurorozwojowego wg metody dr Sally Goddard Blythe". Ostatni załącznik (Scenariusze - konsepkty zajęć) zawiera wybrane scenariusze zajęć (dla uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi) spośród tych, które przygotowali i zrealizowali nauczyciele biorący udział w Projekcie.
Biuletyn Projektu.pdf
Program 1 - Matematyk...
Program 2 - Matematyk...
Program 3 - Chociaż ...
Program 4 - Gra w kol...
Program 5 - Juka.pdf
Program 6 - Od A do Z...
Program 7 - Poznaję ...
Program 8 - Wesoła s...
Program 9 - Witaj szk...
Scenariusze - konsepk...
Oceń produkt

Nazwa projektu: Edukacja w dobrym stylu

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.04-00-065/09-00

Wynik 9 z 13
× Pokaż produkty konkursowe
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III
/Inne

Arteterapia dzieci z upośledzeniem umysłowym w stopniu umiarkowanym w szkole specjalnej za pomocą techniki ceramicznej

aut. Katarzyna Mielnik , 2010
Program „Arteterapia dzieci z upośledzeniem umysłowym w stopniu umiarkowanym w szkole specjalnej, za pomocą techniki ceramicznej” ma na celu wspieranie rozwoju dziecka upośledzonego umysłowo w stopniu umiarkowanym poprzez terapię techniką ceramiczną. Program wskazuje kierunki pracy poprzez cele kształcenia i wychowania. Posiada analizę założeń dydaktycznych i wychowawczych, na jakich została oparta koncepcja programu oraz relację do zakresu podstawy programowej kształcenia ogólnego i warunków dotyczących jego realizacji. Innowacyjność programu polega na odpowiednim – pedagogicznym, psychologicznym i medycznym zdiagnozowaniu uczniów wskazując obszary komunikacji i kompleksowego oddziaływania na ich rozwój oraz dobraniu takich form, metod, technik i zakresu działań, które w danym okresie rozwoju dziecka są najbardziej odpowiednie, wskazują na trwałość, skuteczność, przygotowanie do funkcjonowania w społeczeństwie.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: "Innowacyjne metody nauczania dzieci z upośledzeniem umysłowym w powiecie lubelskim"

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.04-00-008/09-00