Dodaj produkt

Wyszukiwarka produktów
Fundusze unijne dla oświaty

Zresetuj filtry
  • wszystkie obszary
  • Zarządzanie i nadzór
  • Rozwój szkół
  • Uczenie się przez całe życie
  • Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
  • Egzaminy zewnętrzne
  • Wszystkie etapy
  • Wychowanie Przedszkolne
  • Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III
  • Szkoła Podstawowa klasy IV-VI
  • Gimnazjum
  • Szkoły Ponadgimnazjalne
  • Kształcenie zawodowe
  • wszystkie przedmioty
  • Nauczanie zintegrowane I-III
  • Edukacja matematyczna
  • Edukacja muzyczna
  • Edukacja plastyczna
  • Edukacja polonistyczna
  • Edukacja przyrodnicza
  • Edukacja społeczna
  • Etyka
  • Godzina wychowawcza
  • Inne
  • Język mniejszości narodowej lub etnicznej
  • Język obcy nowożytny
  • Język regionalny - język kaszubski
  • Religia
  • Wychowanie fizyczne
  • Zajęcia komputerowe
  • Zajęcia techniczne
  • Doskonalenie nauczycieli
  • wszystkie produkty
  • Multimedia
  • Nauczyciel w szkole
  • Pakiety edukacyjne
  • Podręczniki / Poradniki
  • Programy nauczania
  • Raporty / Sprawozdania
  • Testy / Sprawdziany
  • Badania
  • Platformy internetowe i szkolenia e-learningowe
  • Inne
-
  • od najnowszych
  • od najstarszych
  • od najczęściej pobieranych
  • od narzadziej pobieranych
  • od najlepiej ocenianych
  • od najgorzej ocenianych
17 Wyników
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III
/Inne

Edukacja w dobrym stylu – materiały konferencyjne

aut. Administrator Testowy , 2011
11
628302
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III, Szkoła Podstawowa klasy IV-VI, Gimnazjum 2
/Doskonalenie nauczycieli

Innowacyjny program nauczania uczniów z zaburzeniami w zachowaniu

aut. Administrator Testowy , 2010
1 3
13293
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III
/Inne

Umysły przyszłości

aut. Ewa Gorzelak , 2013
1
1526
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III
/Inne

Innowacyjny program wspomagania rozwoju dzieci z upośledzeniem umysłowym w stopniu umiarkowa...

aut. Katarzyna Mielnik , 2010
1
3703
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III
/Nauczanie zintegrowane I-III

Model praktyk pedagogicznych dla studentów przygotowujących się do zawodu nauczyciela w klas...

aut. Miłosz Czerniejewski , 2012
1
4122
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III
/Inne

Innowacje pedagogiczne z wykorzystaniem programów pracy z uczniem niepełnosprawnym na podstaw...

aut. agnieszka szawara , 2011
1
2878
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III, Szkoła Podstawowa klasy IV-VI, Gimnazjum 2
/Muzyka

Terapia muzyką, ruchem i mową dla dzieci z upośledzeniem umysłowym w stopniu umiarkowanym w...

aut. Katarzyna Mielnik , 2010
1
16728
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III
/Inne

Ruch i koordynacja to radosna edukacja

aut. Katarzyna Mielnik , 2010
1
4423
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III
/Inne

Przyjazne fale

aut. Katarzyna Mielnik , 2010
1
2970
WsteczPokaż więcej
Wróć na górę
KontaktRegulamin

Jesteś na archiwalnej stronie www.wyszukiwarka.efs.men.gov.pl.
Strona nie jest aktualizowana

Serwis używa cookies
Wynik 1 z 17
× Pokaż produkty konkursowe
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III
/Inne

Edukacja w dobrym stylu – materiały konferencyjne

aut. Administrator Testowy , 2011
Publikacja zawiera cele, założenia i rezultaty projektu oraz opis jego realizacji (szczególnie na uwagę zasługują zmodyfikowane programy nauczania przeznaczone dla uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi). W publikacji zawarty jest artykuł p. Grażyny Redlisiak pt."Czy diagnoza stylu uczenia się dziecka może pomóc w nauce szkolnej?" oraz artykuł p. Marii Porębskiej pt. "Poziom rozwoju ruchowego dziecka a możliwości uczenia się. Diagnoza i terapia opóźnienia neurorozwojowego wg metody dr Sally Goddard Blythe". Ostatni załącznik (Scenariusze - konsepkty zajęć) zawiera wybrane scenariusze zajęć (dla uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi) spośród tych, które przygotowali i zrealizowali nauczyciele biorący udział w Projekcie.
Biuletyn Projektu.pdf
Program 1 - Matematyk...
Program 2 - Matematyk...
Program 3 - Chociaż ...
Program 4 - Gra w kol...
Program 5 - Juka.pdf
Program 6 - Od A do Z...
Program 7 - Poznaję ...
Program 8 - Wesoła s...
Program 9 - Witaj szk...
Scenariusze - konsepk...
Oceń produkt

Nazwa projektu: Edukacja w dobrym stylu

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.04-00-065/09-00

Wynik 2 z 17
× Pokaż produkty konkursowe
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III, Szkoła Podstawowa klasy IV-VI, Gimnazjum 2
/Doskonalenie nauczycieli

Innowacyjny program nauczania uczniów z zaburzeniami w zachowaniu

aut. Administrator Testowy , 2010
Publikacja zawiera innowacje programowo–metodyczne z zakresu opracowania i pilotażowego wdrożenia innowacyjnego programu nauczania uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi z wykorzystaniem nowoczesnych metod diagnozy i terapii ucznia wypracowane w trakcie realizacji projektu. Innowacyjne jest: objęcie projektem narzędzi diagnozy, która znacznie wykraczać będzie poza orzeczenia PPP oraz opracowanie takich metod, form i narzędzi terapii, których główne założenia będą wspólne dla wszystkich (3 grup wiekowych kl.1-3 SP, 4-6 SP i I-III gimnazjum). Opracowane programy nauczania i terapii udostępnione w niniejszej publikacji można wykorzystać do pracy z dziećmi w placówkach integracyjnych. Dla lepszego wykorzystania zasobów umieszczono plik główny i pliki dodatkowe, które ułatwią korzystanie z zasobu i dedykowane wykorzystanie materiałów metodycznych.
Innowacyjny program n...
Letni obóz terapeuty...
Moduł angielski.pdf
Moduł arte bibli cho...
Oceń produkt

Nazwa projektu: Innowacyjny program nauczania z zaburzeniami zachowania

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.04-00-063/09-00

Wynik 3 z 17
× Pokaż produkty konkursowe
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III
/Inne

Umysły przyszłości

aut. Ewa Gorzelak , 2013
„Umysły przyszłości” to innowacyjny programu nauczania dla klas I–III szkoły podstawowej wraz z materiałami dydaktycznymi. Szczególne znaczenie w dzisiejszych czasach oraz podstawę postępu stanowi kreatywność i innowacyjność, na które stawiamy w tym programie. Zachęcamy do zapoznania się z programem i materiałami dydaktycznymi nie tylko nauczycieli wdrażających program w swoich szkołach, ale również tych nauczycieli, którzy ciągle poszukują lepszych, nowych, innych pomysłów na interesujące i efektywne nauczanie. Integralną częścią programu są materiały dydaktyczne w formie Multipakietów, które zawierają 1100 zdjęć, 125 filmów, 125 plików audio, 1000 multimediów (w formie puzzli, kolorowanek, gier: sudoku, memory, dobierz pary, połącz połówki, znajdź różnice), 500 rysunków i 250 scenariuszy zajęć. Zapraszamy do korzystania z tych zasobów na stronie internetowej.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Umysły przyszłości

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.04-00-168/12-00

Wynik 4 z 17
× Pokaż produkty konkursowe
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III
/Inne

Innowacyjny program wspomagania rozwoju dzieci z upośledzeniem umysłowym w stopniu umiarkowanym z wykorzystaniem metody EEGBiofeedback

aut. Katarzyna Mielnik , 2010
Innowacja pedagogiczna w publikowanym programie polega na prowadzeniu pozalekcyjnych zajęć dodatkowych rewalidacji indywidualnej dla dzieci z upośledzeniem w stopniu umiarkowanym o charakterze terapii korekcyjno-kompensacyjnej z wykorzystaniem metody EEGBiofeedback. Dzięki diagnozie i terapii EEG Biofeedback możliwe jest zwiększenie spektrum oddziaływań terapeutycznych. Terapia ta pozwala uczniom podnieść samoocenę, zredukować nadpobudliwość, zmniejszyć napięcie emocjonalne, zwiększyć tempo pracy oraz poprawić koncentrację uwagi. Proponowana innowacja pozwala objąć swym oddziaływaniem całość funkcjonowania dziecka. Pozwoli zdiagnozować go oraz wykryć te bariery, które w sposób szczególnie negatywny oddziaływają na jego funkcjonowanie i hamują rozwój. Pozwoli w końcu inicjować taką pracę mózgu, która jest najbardziej pożądana dla właściwego przebiegu rewalidacji naszych upośledzonych umysłowo podopiecznych.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: "Innowacyjne metody nauczania dzieci z upośledzeniem umysłowym w powiecie lubelskim"

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.04-00-008/09-00

Wynik 5 z 17
× Pokaż produkty konkursowe
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III
/Nauczanie zintegrowane I-III

Model praktyk pedagogicznych dla studentów przygotowujących się do zawodu nauczyciela w klasach I-III szkół podstawowych

aut. Miłosz Czerniejewski , 2012
Oparty na ogólnopolskich badaniach, model praktyk pedagogicznych dla studentów przygotowujących się do zawodu nauczyciela. Dokument dotyczy klas I-III, powstał równolegle do modelu dla przedszkoli. Model proponuje nowe podejście do praktyk, skoncentrowane na wsparciu praktykanta i przekazywaniu praktycznych doświadczeń ze strony aktywnych nauczycieli. Dokument przedstawia założenia, organizację praktyk, ich dokumentację oraz ramowy harmonogram. Realizacja modelu oparta jest na kilku etapach: warsztaty, praktyka obserwacyjna, praktyka czynna, doradztwo i mikronauczanie.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Nowe modele praktyk pedagogicznych dla studentów przygotowujących się do zawodu nauczyciela wychowania przedszkolnego i wczesnoszkolnego

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.02-00-031/11-00

Wynik 6 z 17
× Pokaż produkty konkursowe
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III
/Inne

Innowacje pedagogiczne z wykorzystaniem programów pracy z uczniem niepełnosprawnym na podstawie metod: integracji sensorycznej, stymulacji polisensorycznej, kinezjologii edukacyjnej, terapii Montessori

aut. agnieszka szawara , 2011
Publikacja zawiera bazę innowacji pedagogicznych opracowanych i wdrożonych przez nauczycieli biorących udział w projekcie „Innowacyjne wsparcie szkół uwzględniające specjalne potrzeby edukacyjne uczniów”. Innowacje pedagogiczne zostały przygotowane w oparciu o cztery nowoczesne metody pracy z uczniami: kinezjologię edukacyjną, integrację sensoryczną, terapię Montessori, stymulację polisensoryczną.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Innowacyjne wsparcie szkół uwzględniające specjalne potrzeby edukacyjne uczniów

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.04-00-039/09-00

Wynik 7 z 17
× Pokaż produkty konkursowe
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III, Szkoła Podstawowa klasy IV-VI, Gimnazjum 2
/Muzyka

Terapia muzyką, ruchem i mową dla dzieci z upośledzeniem umysłowym w stopniu umiarkowanym wg koncepcji Karola Orffa

aut. Katarzyna Mielnik , 2010
Program: „Terapia muzyką, ruchem i mową dla dzieci z upośledzeniem umysłowym w stopniu umiarkowanym wg koncepcji C.Orffa” zawiera innowacyjne rozwiązania w dziedzinie usprawniania funkcji poznawczych ucznia z upośledzeniem umysłowym w stopniu umiarkowanym. Realizacja zajęć wg wytycznych, zawartych w tym programie stanowi szansę wspomagania rozwoju emocjonalnego, społecznego, poznawczego i ruchowego tych uczniów, którzy mają utrudniony dostęp do innowacyjnych programów nauczania z elementami diagnozy i terapii ze względu na miejsce zamieszkania, trudną sytuację materialną oraz niską świadomość rodziców o potrzebie korzystania z nowoczesnych metod. Program podpowiada, jak organizować zajęcia terapeutyczne metodą C.Orffa. Opisuje w sposób szczegółowy metody, formy i techniki pracy zwracając szczególną uwagę na śpiew, grę na instrumentach, ruch przy muzyce, tworzenie i słuchanie muzyki, a także zabawy rytmiczne.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: "Innowacyjne metody nauczania dzieci z upośledzeniem umysłowym w powiecie lubelskim"

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.04-00-008/09-00

Wynik 8 z 17
× Pokaż produkty konkursowe
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III
/Inne

Ruch i koordynacja to radosna edukacja

aut. Katarzyna Mielnik , 2010
Integracja sensoryczna to taka integracja wrażeń zmysłowych, by mogły być one użyte w celowym działaniu. Jest to proces, dzięki któremu mózg otrzymując informacje ze wszystkich zmysłów, rozpoznając je, segregując, interpretując i integrując ze sobą oraz ze wcześniejszymi doświadczeniami, odpowiada adekwatną reakcją. Z rozwojem integracji sensorycznej wiąże się całokształt działania człowieka. Niniejsza innowacja ma charakter programowy i polega na wykorzystaniu w rewalidacji osób upośledzonych umysłowo metody integracji sensorycznej (SI), która z dużym powodzeniem jest stosowana w usprawnianiu uczniów z normą intelektualną mających trudności szkolne. Program innowacyjny będzie realizowany z metodą terapii SI jako metodą wiodącą, uzupełnioną o elementy Kinestezjologii Edukacyjnej Paula Dennisona, Metodę Dobrego Startu Marty Bogdanowicz, elementy choreoterapii agresji, pedagogiki zabawy oraz techniki relaksacyjne.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: "Innowacyjne metody nauczania dzieci z upośledzeniem umysłowym w powiecie lubelskim"

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.04-00-008/09-00

Wynik 9 z 17
× Pokaż produkty konkursowe
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III
/Inne

Przyjazne fale

aut. Katarzyna Mielnik , 2010
Program innowacyjny „Przyjazne Fale” z zakresu terapii EEG biofeedback zawiera zintegrowany zbiór zadań angażujący wszystkie aspekty percepcji wzrokowej. Percepcja wzrokowa ma znaczący wpływ na wszystkie sfery funkcjonowania człowieka. Głównym celem programu jest dostarczenie bodźców, które poprawiają percepcję wzrokową i ogólne funkcjonowanie na miarę możliwości psychofizycznych danego ucznia. Przy realizacji programu będą tworzone warunki, aby maksymalnie wykorzystać potencjał dziecka, a także stwarzać mu możliwość nabywania doświadczeń w różnych warunkach i sytuacjach, by usprawniać i kompensować zaburzone funkcje w zakresie percepcji wzrokowej. Treningi EEG- biofeedback można prowadzić z powodzeniem u osób z niepełnosprawnością intelektualną, u osób z mózgowym porażeniem, z osobami o utrudnionym kontakcie w tym także z osobami autystycznymi.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: "Innowacyjne metody nauczania dzieci z upośledzeniem umysłowym w powiecie lubelskim"

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.04-00-008/09-00