Dodaj produkt

Wyszukiwarka produktów
Fundusze unijne dla oświaty

Zresetuj filtry
  • wszystkie obszary
  • Zarządzanie i nadzór
  • Rozwój szkół
  • Uczenie się przez całe życie
  • Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
  • Egzaminy zewnętrzne
  • Wszystkie etapy
  • Wychowanie Przedszkolne
  • Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III
  • Szkoła Podstawowa klasy IV-VI
  • Gimnazjum
  • Szkoły Ponadgimnazjalne
  • Kształcenie zawodowe
  • wszystkie przedmioty
  • Nauczanie zintegrowane I-III
  • Edukacja matematyczna
  • Edukacja muzyczna
  • Edukacja plastyczna
  • Edukacja polonistyczna
  • Edukacja przyrodnicza
  • Edukacja społeczna
  • Etyka
  • Godzina wychowawcza
  • Inne
  • Język mniejszości narodowej lub etnicznej
  • Język obcy nowożytny
  • Język regionalny - język kaszubski
  • Religia
  • Wychowanie fizyczne
  • Zajęcia komputerowe
  • Zajęcia techniczne
  • Doskonalenie nauczycieli
  • wszystkie produkty
  • Multimedia
  • Nauczyciel w szkole
  • Pakiety edukacyjne
  • Podręczniki / Poradniki
  • Programy nauczania
  • Raporty / Sprawozdania
  • Testy / Sprawdziany
  • Badania
  • Platformy internetowe i szkolenia e-learningowe
  • Inne
-
  • od najnowszych
  • od najstarszych
  • od najczęściej pobieranych
  • od narzadziej pobieranych
  • od najlepiej ocenianych
  • od najgorzej ocenianych
17 Wyników
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III
/Inne

Edukacja w dobrym stylu – materiały konferencyjne

aut. Administrator Testowy , 2011
11
628278
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III
/Nauczanie zintegrowane I-III

Model praktyk pedagogicznych dla studentów przygotowujących się do zawodu nauczyciela w klas...

aut. Miłosz Czerniejewski , 2012
1
4122
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III
/Inne

Arteterapia dzieci z upośledzeniem umysłowym w stopniu umiarkowanym w szkole specjalnej za ...

aut. Katarzyna Mielnik , 2010
1
4115
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III
/Inne

Innowacje pedagogiczne z wykorzystaniem programów pracy z uczniem niepełnosprawnym na podstaw...

aut. agnieszka szawara , 2011
1
2878
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III
/Inne

Innowacyjny program wspomagania rozwoju dzieci z upośledzeniem umysłowym w stopniu umiarkowa...

aut. Katarzyna Mielnik , 2010
1
3703
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Wychowanie Przedszkolne Wychowanie Przedszkolne, Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III, Szkoła Podstawowa klasy IV-VI, Gimnazjum, Szkoły Ponadgimnazjalne 4
/Zajęcia komputerowe

Nauczanie metodą multimediów

aut. Andrzej Ciastoń , 2011
1
3097
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III
/Inne

Program bazowy z elementami metody kinezjologii edukacyjnej

aut. agnieszka szawara , 2011
1
19142
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III
/Inne

Umysły przyszłości

aut. Ewa Gorzelak , 2013
1
1525
WsteczPokaż więcej
Wróć na górę
KontaktRegulamin

Jesteś na archiwalnej stronie www.wyszukiwarka.efs.men.gov.pl.
Strona nie jest aktualizowana

Serwis używa cookies
Wynik 10 z 17
× Pokaż produkty konkursowe
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III
/Inne

Edukacja w dobrym stylu – materiały konferencyjne

aut. Administrator Testowy , 2011
Publikacja zawiera cele, założenia i rezultaty projektu oraz opis jego realizacji (szczególnie na uwagę zasługują zmodyfikowane programy nauczania przeznaczone dla uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi). W publikacji zawarty jest artykuł p. Grażyny Redlisiak pt."Czy diagnoza stylu uczenia się dziecka może pomóc w nauce szkolnej?" oraz artykuł p. Marii Porębskiej pt. "Poziom rozwoju ruchowego dziecka a możliwości uczenia się. Diagnoza i terapia opóźnienia neurorozwojowego wg metody dr Sally Goddard Blythe". Ostatni załącznik (Scenariusze - konsepkty zajęć) zawiera wybrane scenariusze zajęć (dla uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi) spośród tych, które przygotowali i zrealizowali nauczyciele biorący udział w Projekcie.
Biuletyn Projektu.pdf
Program 1 - Matematyk...
Program 2 - Matematyk...
Program 3 - Chociaż ...
Program 4 - Gra w kol...
Program 5 - Juka.pdf
Program 6 - Od A do Z...
Program 7 - Poznaję ...
Program 8 - Wesoła s...
Program 9 - Witaj szk...
Scenariusze - konsepk...
Oceń produkt

Nazwa projektu: Edukacja w dobrym stylu

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.04-00-065/09-00

Wynik 11 z 17
× Pokaż produkty konkursowe
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III
/Nauczanie zintegrowane I-III

Model praktyk pedagogicznych dla studentów przygotowujących się do zawodu nauczyciela w klasach I-III szkół podstawowych

aut. Miłosz Czerniejewski , 2012
Oparty na ogólnopolskich badaniach, model praktyk pedagogicznych dla studentów przygotowujących się do zawodu nauczyciela. Dokument dotyczy klas I-III, powstał równolegle do modelu dla przedszkoli. Model proponuje nowe podejście do praktyk, skoncentrowane na wsparciu praktykanta i przekazywaniu praktycznych doświadczeń ze strony aktywnych nauczycieli. Dokument przedstawia założenia, organizację praktyk, ich dokumentację oraz ramowy harmonogram. Realizacja modelu oparta jest na kilku etapach: warsztaty, praktyka obserwacyjna, praktyka czynna, doradztwo i mikronauczanie.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Nowe modele praktyk pedagogicznych dla studentów przygotowujących się do zawodu nauczyciela wychowania przedszkolnego i wczesnoszkolnego

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.02-00-031/11-00

Wynik 12 z 17
× Pokaż produkty konkursowe
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III
/Inne

Arteterapia dzieci z upośledzeniem umysłowym w stopniu umiarkowanym w szkole specjalnej za pomocą techniki ceramicznej

aut. Katarzyna Mielnik , 2010
Program „Arteterapia dzieci z upośledzeniem umysłowym w stopniu umiarkowanym w szkole specjalnej, za pomocą techniki ceramicznej” ma na celu wspieranie rozwoju dziecka upośledzonego umysłowo w stopniu umiarkowanym poprzez terapię techniką ceramiczną. Program wskazuje kierunki pracy poprzez cele kształcenia i wychowania. Posiada analizę założeń dydaktycznych i wychowawczych, na jakich została oparta koncepcja programu oraz relację do zakresu podstawy programowej kształcenia ogólnego i warunków dotyczących jego realizacji. Innowacyjność programu polega na odpowiednim – pedagogicznym, psychologicznym i medycznym zdiagnozowaniu uczniów wskazując obszary komunikacji i kompleksowego oddziaływania na ich rozwój oraz dobraniu takich form, metod, technik i zakresu działań, które w danym okresie rozwoju dziecka są najbardziej odpowiednie, wskazują na trwałość, skuteczność, przygotowanie do funkcjonowania w społeczeństwie.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: "Innowacyjne metody nauczania dzieci z upośledzeniem umysłowym w powiecie lubelskim"

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.04-00-008/09-00

Wynik 13 z 17
× Pokaż produkty konkursowe
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III
/Inne

Innowacje pedagogiczne z wykorzystaniem programów pracy z uczniem niepełnosprawnym na podstawie metod: integracji sensorycznej, stymulacji polisensorycznej, kinezjologii edukacyjnej, terapii Montessori

aut. agnieszka szawara , 2011
Publikacja zawiera bazę innowacji pedagogicznych opracowanych i wdrożonych przez nauczycieli biorących udział w projekcie „Innowacyjne wsparcie szkół uwzględniające specjalne potrzeby edukacyjne uczniów”. Innowacje pedagogiczne zostały przygotowane w oparciu o cztery nowoczesne metody pracy z uczniami: kinezjologię edukacyjną, integrację sensoryczną, terapię Montessori, stymulację polisensoryczną.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Innowacyjne wsparcie szkół uwzględniające specjalne potrzeby edukacyjne uczniów

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.04-00-039/09-00

Wynik 14 z 17
× Pokaż produkty konkursowe
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III
/Inne

Innowacyjny program wspomagania rozwoju dzieci z upośledzeniem umysłowym w stopniu umiarkowanym z wykorzystaniem metody EEGBiofeedback

aut. Katarzyna Mielnik , 2010
Innowacja pedagogiczna w publikowanym programie polega na prowadzeniu pozalekcyjnych zajęć dodatkowych rewalidacji indywidualnej dla dzieci z upośledzeniem w stopniu umiarkowanym o charakterze terapii korekcyjno-kompensacyjnej z wykorzystaniem metody EEGBiofeedback. Dzięki diagnozie i terapii EEG Biofeedback możliwe jest zwiększenie spektrum oddziaływań terapeutycznych. Terapia ta pozwala uczniom podnieść samoocenę, zredukować nadpobudliwość, zmniejszyć napięcie emocjonalne, zwiększyć tempo pracy oraz poprawić koncentrację uwagi. Proponowana innowacja pozwala objąć swym oddziaływaniem całość funkcjonowania dziecka. Pozwoli zdiagnozować go oraz wykryć te bariery, które w sposób szczególnie negatywny oddziaływają na jego funkcjonowanie i hamują rozwój. Pozwoli w końcu inicjować taką pracę mózgu, która jest najbardziej pożądana dla właściwego przebiegu rewalidacji naszych upośledzonych umysłowo podopiecznych.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: "Innowacyjne metody nauczania dzieci z upośledzeniem umysłowym w powiecie lubelskim"

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.04-00-008/09-00

Wynik 15 z 17
× Pokaż produkty konkursowe
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Wychowanie Przedszkolne Wychowanie Przedszkolne, Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III, Szkoła Podstawowa klasy IV-VI, Gimnazjum, Szkoły Ponadgimnazjalne 4
/Zajęcia komputerowe

Nauczanie metodą multimediów

aut. Andrzej Ciastoń , 2011
"Nauczanie metodą multimediów" jest zbiorem podstawowych sugestii metodycznych i dydaktycznych, ułatwiających stosowanie MAPPTIPE w praktyce szkolnej. Nie jest to program nauczania, a więc nie wymaga systemowego wprowadzenia i reorganizacji pracy szkoły. Program koncentruje się wokół poniższych zagadnień: • podejmuje próbę zdefiniowania multimediów w ogóle, a także stara się wskazać ich rolę i znaczenie dla współczesnej edukacji; • omawia nowoczesne trendy edukacyjne takie jak uczenie się przez działanie, czy edutainment, a więc połączenie nauki z zabawą i zabawy z nauką; • omawia miejsce multimediów w specyfice polskiej szkoły; • wyjaśnia, czym jest MAPPTIPE; • proponuje modele zastosowań MAPPTIPE w nauczaniu i wspieraniu nauczania przedmiotów matematyczno–przyrodniczych, ekonomicznych, informatycznych, a także humanistycznych; • odnosi się do użycia MAPPTIPE w metodzie gimnazjalnych projektów i samokształceniu.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: MAPPTIPE - innowacyjne narzędzie do tworzenia multimedialnych materiałów edukacyjnych

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.04-00-108/10-00

Wynik 16 z 17
× Pokaż produkty konkursowe
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III
/Inne

Program bazowy z elementami metody kinezjologii edukacyjnej

aut. agnieszka szawara , 2011
Publikacja ta jest zbiorem materiałów wypracowanych w ramach projektu „Innowacyjne wsparcie szkół uwzględniające specjalne potrzeby edukacyjne”. Znajdziecie Państwo w niej główne założenia każdej z realizowanych w ramach projektu metod tj. Marii Montessori, kinezjologii edukacyjnej, integracji sensorycznej i stymulacji polisensorycznej oraz propozycje zajęć z wykorzystaniem elementów każdej z metod, propozycje przykładowych ćwiczeń z dziećmi ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Ostatni rozdział publikacji pt. „Program bazowy” poświęcony jest opisowi innowacji pedagogicznej zawiera on informacje, cele i formy innowacji, a także propozycje indywidualnego programu oraz przykładowe, częściowo wypełnione karty zgłoszenia innowacji pedagogicznej.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Innowacyjne wsparcie szkół uwzględniające specjalne potrzeby edukacyjne uczniów

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.04-00-039/09-00

Wynik 17 z 17
× Pokaż produkty konkursowe
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III
/Inne

Umysły przyszłości

aut. Ewa Gorzelak , 2013
„Umysły przyszłości” to innowacyjny programu nauczania dla klas I–III szkoły podstawowej wraz z materiałami dydaktycznymi. Szczególne znaczenie w dzisiejszych czasach oraz podstawę postępu stanowi kreatywność i innowacyjność, na które stawiamy w tym programie. Zachęcamy do zapoznania się z programem i materiałami dydaktycznymi nie tylko nauczycieli wdrażających program w swoich szkołach, ale również tych nauczycieli, którzy ciągle poszukują lepszych, nowych, innych pomysłów na interesujące i efektywne nauczanie. Integralną częścią programu są materiały dydaktyczne w formie Multipakietów, które zawierają 1100 zdjęć, 125 filmów, 125 plików audio, 1000 multimediów (w formie puzzli, kolorowanek, gier: sudoku, memory, dobierz pary, połącz połówki, znajdź różnice), 500 rysunków i 250 scenariuszy zajęć. Zapraszamy do korzystania z tych zasobów na stronie internetowej.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Umysły przyszłości

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.04-00-168/12-00