Dodaj produkt

Wyszukiwarka produktów
Fundusze unijne dla oświaty

Zresetuj filtry
  • wszystkie obszary
  • Zarządzanie i nadzór
  • Rozwój szkół
  • Uczenie się przez całe życie
  • Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
  • Egzaminy zewnętrzne
  • Wszystkie etapy
  • Wychowanie Przedszkolne
  • Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III
  • Szkoła Podstawowa klasy IV-VI
  • Gimnazjum
  • Szkoły Ponadgimnazjalne
  • Kształcenie zawodowe
  • wszystkie przedmioty
  • Nauczanie zintegrowane I-III
  • Edukacja matematyczna
  • Edukacja muzyczna
  • Edukacja plastyczna
  • Edukacja polonistyczna
  • Edukacja przyrodnicza
  • Edukacja społeczna
  • Etyka
  • Godzina wychowawcza
  • Inne
  • Język mniejszości narodowej lub etnicznej
  • Język obcy nowożytny
  • Język regionalny - język kaszubski
  • Religia
  • Wychowanie fizyczne
  • Zajęcia komputerowe
  • Zajęcia techniczne
  • Doskonalenie nauczycieli
  • wszystkie produkty
  • Multimedia
  • Nauczyciel w szkole
  • Pakiety edukacyjne
  • Podręczniki / Poradniki
  • Programy nauczania
  • Raporty / Sprawozdania
  • Testy / Sprawdziany
  • Badania
  • Platformy internetowe i szkolenia e-learningowe
  • Inne
-
  • od najnowszych
  • od najstarszych
  • od najczęściej pobieranych
  • od narzadziej pobieranych
  • od najlepiej ocenianych
  • od najgorzej ocenianych
43 Wyników
Zarządzanie i nadzór
/Wychowanie Przedszkolne Wychowanie Przedszkolne, Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III 1
/Wychowanie przedszkolne

Czy moje dziecko jest zagrożone dysleksją?

aut. EFS , 2014
1
1504
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III, Szkoła Podstawowa klasy IV-VI 1
/Nauczanie zintegrowane I-III

Specyfika pracy nauczyciela w klasach łączonych. Szkoła Podstawowa im. Świętej Elżbiety W...

aut. EFS , 2015
1
2461
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III
/Edukacja społeczna

O mediacjach i dialogu w edukacji

aut. Iza Beno , 2012
1
2751
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III
/Inne

Zbiór ćwiczeń dydaktycznych na zajęcia lekcyjne dotyczący programu pracy z uczniem niepeł...

aut. agnieszka szawara , 2012
1
2553
Zarządzanie i nadzór
/Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III
/Nauczanie zintegrowane I-III

Sześciolatek w szkole. Co może zrobić nauczyciel?

aut. EFS , 2013
1
745
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III, Szkoła Podstawowa klasy IV-VI 1
/Doskonalenie nauczycieli

Seminarium szkoleniowo-dyskusyjne dla nauczycieli szkół podstawowych 2012

aut. Stanisław Czyż , 2012
1
3852
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III, Kształcenie zawodowe 1
/Doskonalenie nauczycieli

Dydaktyka ogólna - ćwiczenia

aut. Janusz Centawer , 2010
1
6570
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III, Szkoła Podstawowa klasy IV-VI, Gimnazjum, Szkoły Ponadgimnazjalne 3
/Inne

Diagnoza potrzeb ucznia, a diagnoza pracy szkoły – dwa zadania, jeden cel

aut. EFS , 2015
2
9300
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III
/Nauczanie zintegrowane I-III

Jak wykorzystać w szkole potencjał mózgu?

aut. Iza Beno , 2012
1
3012
WsteczPokaż więcej
Wróć na górę
KontaktRegulamin

Jesteś na archiwalnej stronie www.wyszukiwarka.efs.men.gov.pl.
Strona nie jest aktualizowana

Serwis używa cookies
Wynik 1 z 43
×
Zarządzanie i nadzór
/Wychowanie Przedszkolne Wychowanie Przedszkolne, Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III 1
/Wychowanie przedszkolne

Czy moje dziecko jest zagrożone dysleksją?

aut. EFS , 2014
Syntetyczne, przystępnie napisane źródło wiedzy na temat dysleksji. Broszura skierowana jest do rodziców i opiekunów dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym. Zawiera najważniejsze informacje dotyczące zjawiska dysleksji, rozpoznawania jej ryzyka oraz wspomagania dzieci z tym problemem. Poradnik zawiera m.in. test wiedzy na temat dysleksji, listę objawów ryzyka dysleksji, informacje dotyczące jej genezy i występowania, a także praktyczne wskazania i rozwiązania dotyczące pomocy dzieciom z ryzykiem dysleksji w domu i przedszkolu/szkole.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Badanie jakości i efektywności edukacji oraz instytucjonalizacja zaplecza badawczego

Strona www projektu: http://eduentuzjasci.pl/

Opis projektu: Celem głównym projektu jest wzmocnienie systemu edukacji w zakresie badań edukacyjnych oraz zwiększenie wykorzystywania wyników badań naukowych w polityce i praktyce edukacyjnej oraz w zarządzaniu oświatą. Cele szczegółowe: Stworzenie zasobów informacyjnych dla polityki edukacyjnej, w oparciu o interdyscyplinarne badania funkcjonowania podstaw programowych w rzeczywistości szkolnej, badania nad jakością i efektywnością edukacji w obszarze uwarunkowań wewnątrzszkolnych, instytucjonalnych, ekonomicznych oraz w kontekście potrzeb rynku pracy. Monitorowanie systemu edukacji i działalności badawczej w kraju i za granicą w celu doskonalenia polskiego systemu edukacji poprzez inwentaryzację adekwatnych badań krajowych i zagranicznych oraz prowadzenie syntetycznych analiz. Wzmocnienie instytucjonalnego i kadrowego rozwoju badań edukacyjnych poprzez rozwinięcie działań Instytutu Badań Edukacyjnych.

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.01.01-00-002/09

Wynik 2 z 43
×
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III, Szkoła Podstawowa klasy IV-VI 1
/Nauczanie zintegrowane I-III

Specyfika pracy nauczyciela w klasach łączonych. Szkoła Podstawowa im. Świętej Elżbiety Węgierskiej w Trybszu

aut. EFS , 2015
Prezentacja pt.: Specyfika pracy nauczyciela w klasach łączonych. Szkoła Podstawowa im. Świętej Elżbiety Węgierskiej w Trybszu autorstwa Julii Miśkowicz
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: System doskonalenia nauczycieli oparty na ogólnodostępnym kompleksowym wspomaganiu szkół

Strona www projektu: http://www.ore.edu.pl/

Opis projektu: Celem projektu "System doskonalenia nauczycieli oparty na ogólnodostępnym kompleksowym wspomaganiu szkół" jest poprawa jakości systemu doskonalenia nauczycieli, spójnego z rozwojem szkół. Zgodnie z rekomendacjami przedstawionymi przez ekspertów nowoczesny system wspomagania rozwoju oświaty w Polsce powinien być nakierowany na pracę ze szkołą, służyć wspieraniu jej w wykonywaniu zadań nakładanych przez państwo, jak również wspomagać w rozwiązywaniu indywidualnych problemów.

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.01-00-002/10

Wynik 3 z 43
× Pokaż produkty konkursowe
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III
/Edukacja społeczna

O mediacjach i dialogu w edukacji

aut. Iza Beno , 2012
Nauczyciel w swojej pracy z uczniem powinien stwarzać warunki umożliwiające dyskusję z niepowtarzalną i jedyną w swoim rodzaju narracją dziecka w taki sposób, aby uczeń nie czuł się zagrożony, zdominowany narracją dorosłego, by chciał podjąć z nim wymianę myśli, poglądów, opinii, obaw (pojęcie mistrzostwa w teorii Brunera). Do tak rozumianego dialogu w edukacji nawiązują teorie Piageta i Wygotskiego. Dialog ma miejsce wówczas, gdy osoba jest pełnoprawnym uczestnikiem wymiany myśli, poglądów, spostrzeżeń. Ponadto dialog jest relacyjny, to krzyżowanie się horyzontów, pełnoprawnych świadomości, to wzajemne oddziaływanie na siebie. Trzeba jednak uważać, by dialog nie zamienił się w monolog lub manipulację. Dlatego konieczne jest „zawieszenie” pewności oraz ciągłe poszukiwanie odpowiedzi na pytania: Co zrobię z różnicą, którą widzę? Co mogę robić z „unikalnością” uczniów?
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Poprzez praktykę do profesjonalizmu - nowa koncepacja praktyk studenckich i jej aplikacja

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.02-00-091/10-00

Wynik 4 z 43
× Pokaż produkty konkursowe
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III
/Inne

Zbiór ćwiczeń dydaktycznych na zajęcia lekcyjne dotyczący programu pracy z uczniem niepełnosprawnym na podstawie metody Terapii Marii Montessori

aut. agnieszka szawara , 2012
Publikacja zawiera bazę ćwiczeń dydaktycznych, które zostały opracowane przez nauczycieli biorących udział w projekcie „Innowacyjne wsparcie szkół uwzględniające specjalne potrzeby edukacyjne uczniów”. Ćwiczenia zostały przygotowane w oparciu o cztery nowoczesne metody pracy z uczniami: kinezjologię edukacyjną, integrację sensoryczną, terapię Montessori, stymulację polisensoryczną. Pozwalają one na wspomaganie następujących obszarów: rozwój manualny przy zaburzeniach grafomotorycznych, koordynację psychoruchową, koncentrację uwagi, pamięć, analizę słuchową, analizę wzrokową, umiejętności radzenia sobie z frustracją, umiejętności współpracy, umiejętności podejmowania decyzji, umiejętność wyrażania emocji, motywacji do nauki i aktywności. Każde z wyżej wymienionych typów ćwiczeń może być efektywnie wykorzystane na lekcjach z uczniami w szkołach.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Innowacyjne wsparcie szkół uwzględniające specjalne potrzeby edukacyjne uczniów

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.04-00-039/09-00

Wynik 5 z 43
×
Zarządzanie i nadzór
/Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III
/Nauczanie zintegrowane I-III

Sześciolatek w szkole. Co może zrobić nauczyciel?

aut. EFS , 2013
Ważne jest, aby uwzględniać zainteresowania sześciolatków, ich aktualne zasoby, a jednocześnie stwarzać możliwość treningu tych umiejętności, które dotychczas znajdowały się poza ich zasięgiem, albo z którymi dzieci te jeszcze sobie same nie radzą. Zwłaszcza w przypadku młodszych dzieci należy elastycznie modyfikować swój sposób nauczycielskiego postępowania i umieć dostosowywać się do bardzo zmiennych sytuacji, jakie tworzy dziecko.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Badanie jakości i efektywności edukacji oraz instytucjonalizacja zaplecza badawczego

Strona www projektu: http://eduentuzjasci.pl/

Opis projektu: Celem głównym projektu jest wzmocnienie systemu edukacji w zakresie badań edukacyjnych oraz zwiększenie wykorzystywania wyników badań naukowych w polityce i praktyce edukacyjnej oraz w zarządzaniu oświatą. Cele szczegółowe: Stworzenie zasobów informacyjnych dla polityki edukacyjnej, w oparciu o interdyscyplinarne badania funkcjonowania podstaw programowych w rzeczywistości szkolnej, badania nad jakością i efektywnością edukacji w obszarze uwarunkowań wewnątrzszkolnych, instytucjonalnych, ekonomicznych oraz w kontekście potrzeb rynku pracy. Monitorowanie systemu edukacji i działalności badawczej w kraju i za granicą w celu doskonalenia polskiego systemu edukacji poprzez inwentaryzację adekwatnych badań krajowych i zagranicznych oraz prowadzenie syntetycznych analiz. Wzmocnienie instytucjonalnego i kadrowego rozwoju badań edukacyjnych poprzez rozwinięcie działań Instytutu Badań Edukacyjnych.

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.01.01-00-002/09

Wynik 6 z 43
× Pokaż produkty konkursowe
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III, Szkoła Podstawowa klasy IV-VI 1
/Doskonalenie nauczycieli

Seminarium szkoleniowo-dyskusyjne dla nauczycieli szkół podstawowych 2012

aut. Stanisław Czyż , 2012
Publikacja zawiera następujące treści omawiane na szkoleniu: zarządzanie jakością pracy szkoły, kontrola jakości realizacji procesu wychowania fizycznego, ocenianie w procesie wychowania fizycznego, samowiedza uczestnika kultury fizycznej, korekcja postawy ciała.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Nowa jakość praktyk pedagogicznych

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.02-00-069/10-00

Wynik 7 z 43
× Pokaż produkty konkursowe
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III, Kształcenie zawodowe 1
/Doskonalenie nauczycieli

Dydaktyka ogólna - ćwiczenia

aut. Janusz Centawer , 2010
Studia podyplomowe. Materiały do ćwiczeń z przedmiotu Dydaktyka ogólna.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Nowoczesny Nauczyciel Zawodu

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.02-00-045/09-00

Wynik 8 z 43
×
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III, Szkoła Podstawowa klasy IV-VI, Gimnazjum, Szkoły Ponadgimnazjalne 3
/Inne

Diagnoza potrzeb ucznia, a diagnoza pracy szkoły – dwa zadania, jeden cel

aut. EFS , 2015
Diagnoza potrzeb ucznia, a diagnoza pracy szkoły – dwa zadania, jeden cel. Opr. Dr Wiesław Poleszak
prezentacja
artykuł
Oceń produkt

Nazwa projektu: System doskonalenia nauczycieli oparty na ogólnodostępnym kompleksowym wspomaganiu szkół

Strona www projektu: http://www.ore.edu.pl/

Opis projektu: Celem projektu "System doskonalenia nauczycieli oparty na ogólnodostępnym kompleksowym wspomaganiu szkół" jest poprawa jakości systemu doskonalenia nauczycieli, spójnego z rozwojem szkół. Zgodnie z rekomendacjami przedstawionymi przez ekspertów nowoczesny system wspomagania rozwoju oświaty w Polsce powinien być nakierowany na pracę ze szkołą, służyć wspieraniu jej w wykonywaniu zadań nakładanych przez państwo, jak również wspomagać w rozwiązywaniu indywidualnych problemów.

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.01-00-002/10

Wynik 9 z 43
× Pokaż produkty konkursowe
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III
/Nauczanie zintegrowane I-III

Jak wykorzystać w szkole potencjał mózgu?

aut. Iza Beno , 2012
Najefektywniej uczymy się wtedy, gdy o tym zapominamy. Cytując za dr M. Żylińską „rolą dorosłych jest zapewnienie dziecku stymulującego środowiska i wspieranie je w odkrywaniu świata, tzn. zapewnienie pożywki dla jego wrodzonej ciekawości poznawczej”. Autorka, powołując się na najnowsze badania z zakresu neurobiologii i neurodydaktyki przekonuje, iż tradycyjne nauczanie, skoncentrowane na biernym przyswajaniu wiedzy przez uczniów, na metodach podających, którymi najczęściej posługuje się nauczyciel, na celu w postaci właściwie wypełnionego testu nie sprzyja rozwojowi mózgu, a tym samym nie wykorzystuje potencjału jakim dysponuje każdy człowiek.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Poprzez praktykę do profesjonalizmu - nowa koncepacja praktyk studenckich i jej aplikacja

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.02-00-091/10-00