Dodaj produkt

Wyszukiwarka produktów
Fundusze unijne dla oświaty

Zresetuj filtry
  • wszystkie obszary
  • Zarządzanie i nadzór
  • Rozwój szkół
  • Uczenie się przez całe życie
  • Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
  • Egzaminy zewnętrzne
  • Wszystkie etapy
  • Wychowanie Przedszkolne
  • Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III
  • Szkoła Podstawowa klasy IV-VI
  • Gimnazjum
  • Szkoły Ponadgimnazjalne
  • Kształcenie zawodowe
  • wszystkie przedmioty
  • Nauczanie zintegrowane I-III
  • Edukacja matematyczna
  • Edukacja muzyczna
  • Edukacja plastyczna
  • Edukacja polonistyczna
  • Edukacja przyrodnicza
  • Edukacja społeczna
  • Etyka
  • Godzina wychowawcza
  • Inne
  • Język mniejszości narodowej lub etnicznej
  • Język obcy nowożytny
  • Język regionalny - język kaszubski
  • Religia
  • Wychowanie fizyczne
  • Zajęcia komputerowe
  • Zajęcia techniczne
  • Doskonalenie nauczycieli
  • wszystkie produkty
  • Multimedia
  • Nauczyciel w szkole
  • Pakiety edukacyjne
  • Podręczniki / Poradniki
  • Programy nauczania
  • Raporty / Sprawozdania
  • Testy / Sprawdziany
  • Badania
  • Platformy internetowe i szkolenia e-learningowe
  • Inne
-
  • od najnowszych
  • od najstarszych
  • od najczęściej pobieranych
  • od narzadziej pobieranych
  • od najlepiej ocenianych
  • od najgorzej ocenianych
66 Wyników
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III, Szkoła Podstawowa klasy IV-VI, Gimnazjum, Szkoły Ponadgimnazjalne 3
/Doskonalenie nauczycieli

Ocenianie kształtujące

aut. EFS , 2014
1
1978
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III, Szkoła Podstawowa klasy IV-VI, Gimnazjum, Szkoły Ponadgimnazjalne 3
/Doskonalenie nauczycieli

Zadania dyrektora w zakresie organizacji pomocy psychologiczno-pedagogicznej w szkole

aut. EFS , 2014
1
1150
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III, Szkoła Podstawowa klasy IV-VI, Gimnazjum, Szkoły Ponadgimnazjalne 3
/Doskonalenie nauczycieli

Budowa koncepcji pracy szkoły

aut. EFS , 2014
1
634
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III, Szkoła Podstawowa klasy IV-VI, Gimnazjum, Szkoły Ponadgimnazjalne 3
/Doskonalenie nauczycieli

Pozapedagogiczne obowiązki dyrektora szkoły

aut. EFS , 2014
1
464
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III, Szkoła Podstawowa klasy IV-VI, Gimnazjum, Szkoły Ponadgimnazjalne 3
/Doskonalenie nauczycieli

Rozpoznać, wspierać, rozwijać. Poradnia psychologiczno-pedagogiczna i szkoła a uczeń zdoln...

aut. EFS , 2014
1
819
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III, Szkoła Podstawowa klasy IV-VI 1
/Język obcy nowożytny Język obcy nowożytny, Doskonalenie nauczycieli 1

PAKIET METODYCZNY DLA NAUCZYCIELI JĘZYKÓW OBCYCH I ETAPU EDUKACYJNEGO

aut. EFS , 2015
1
2035
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III, Szkoła Podstawowa klasy IV-VI 1
/Doskonalenie nauczycieli

Praca z uczniem młodszym

aut. EFS , 2014
1
600
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III, Szkoła Podstawowa klasy IV-VI, Gimnazjum, Szkoły Ponadgimnazjalne 3
/Doskonalenie nauczycieli

Nowy system doskonalenia nauczycieli – podstawowe założenia i organizacja

aut. EFS , 2014
1
334
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III, Szkoła Podstawowa klasy IV-VI, Gimnazjum, Szkoły Ponadgimnazjalne 3
/Doskonalenie nauczycieli

Materiały szkoleniowe wraz z załącznikami - Letnia Akademia SORE

aut. EFS , 2014
1
458
WsteczPokaż więcej
Wróć na górę
KontaktRegulamin

Jesteś na archiwalnej stronie www.wyszukiwarka.efs.men.gov.pl.
Strona nie jest aktualizowana

Serwis używa cookies
Wynik 1 z 66
×
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III, Szkoła Podstawowa klasy IV-VI, Gimnazjum, Szkoły Ponadgimnazjalne 3
/Doskonalenie nauczycieli

Ocenianie kształtujące

aut. EFS , 2014
Oferta jest kierowana szczególnie do szkół, w których w wyniku ewaluacji wewnętrznej lub/i zewnętrznej stwierdzono niezadowalający wpływ oceniania na przebieg procesów edukacyjnych. Może to wiązać się z następującymi zjawiskami: niski poziom zaangażowania uczniów w procesy uczenia się, niezadowalający poziom osiągnięć edukacyjnych uczniów, przekonanie uczniów lub innych członków społeczności szkolnej, że ocena nie dostarcza informacji o postępach ucznia w nauce (lub dostarcza w niewystarczającym stopniu), przekonanie uczniów lub innych członków społeczności szkolnej, że ocena nie pomaga w uczeniu się oraz w planowaniu indywidualnego procesu uczenia (lub pomaga w niewystarczającym stopniu).
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: System doskonalenia nauczycieli oparty na ogólnodostępnym kompleksowym wspomaganiu szkół

Strona www projektu: http://www.ore.edu.pl/

Opis projektu: Celem projektu "System doskonalenia nauczycieli oparty na ogólnodostępnym kompleksowym wspomaganiu szkół" jest poprawa jakości systemu doskonalenia nauczycieli, spójnego z rozwojem szkół. Zgodnie z rekomendacjami przedstawionymi przez ekspertów nowoczesny system wspomagania rozwoju oświaty w Polsce powinien być nakierowany na pracę ze szkołą, służyć wspieraniu jej w wykonywaniu zadań nakładanych przez państwo, jak również wspomagać w rozwiązywaniu indywidualnych problemów.

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.01-00-002/10

Wynik 2 z 66
×
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III, Szkoła Podstawowa klasy IV-VI, Gimnazjum, Szkoły Ponadgimnazjalne 3
/Doskonalenie nauczycieli

Zadania dyrektora w zakresie organizacji pomocy psychologiczno-pedagogicznej w szkole

aut. EFS , 2014
Propozycja planu działania sieci współpracy i samokształcenia dla dyrektorów szkół.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: System doskonalenia nauczycieli oparty na ogólnodostępnym kompleksowym wspomaganiu szkół

Strona www projektu: http://www.ore.edu.pl/

Opis projektu: Celem projektu "System doskonalenia nauczycieli oparty na ogólnodostępnym kompleksowym wspomaganiu szkół" jest poprawa jakości systemu doskonalenia nauczycieli, spójnego z rozwojem szkół. Zgodnie z rekomendacjami przedstawionymi przez ekspertów nowoczesny system wspomagania rozwoju oświaty w Polsce powinien być nakierowany na pracę ze szkołą, służyć wspieraniu jej w wykonywaniu zadań nakładanych przez państwo, jak również wspomagać w rozwiązywaniu indywidualnych problemów.

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.01-00-002/10

Wynik 3 z 66
×
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III, Szkoła Podstawowa klasy IV-VI, Gimnazjum, Szkoły Ponadgimnazjalne 3
/Doskonalenie nauczycieli

Budowa koncepcji pracy szkoły

aut. EFS , 2014
Oferta jest kierowana szczególnie do szkół, w których w wyniku ewaluacji wewnętrznej i/lub zewnętrznej stwierdzono: koncepcja pracy szkoły nie jest spójna i/lub nie została przyjęta przez radę pedagogiczną, istniejąca koncepcja pracy szkoły nie jest systematycznie analizowana i modyfikowana w razie potrzeby, istniejąca koncepcja pracy szkoły nie jest w pełni adekwatna do aktualnej sytuacji szkoły i jej potrzeb, niektórzy członkowie społeczności szkolnej nie są świadomi koncepcji pracy szkoły lub nie identyfikują się z nią, różnorodne działania i decyzje związane z rozwojem szkoły i jej personelu nie są podporządkowane spójnej koncepcji pracy szkoły. Celem ogólnym realizacji oferty może być na przykład wypracowanie spójnej, uwzględniającej aktualne potrzeby koncepcji pracy szkoły, opartej na dyskusji angażującej całą społeczność szkolną.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: System doskonalenia nauczycieli oparty na ogólnodostępnym kompleksowym wspomaganiu szkół

Strona www projektu: http://www.ore.edu.pl/

Opis projektu: Celem projektu "System doskonalenia nauczycieli oparty na ogólnodostępnym kompleksowym wspomaganiu szkół" jest poprawa jakości systemu doskonalenia nauczycieli, spójnego z rozwojem szkół. Zgodnie z rekomendacjami przedstawionymi przez ekspertów nowoczesny system wspomagania rozwoju oświaty w Polsce powinien być nakierowany na pracę ze szkołą, służyć wspieraniu jej w wykonywaniu zadań nakładanych przez państwo, jak również wspomagać w rozwiązywaniu indywidualnych problemów.

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.01-00-002/10

Wynik 4 z 66
×
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III, Szkoła Podstawowa klasy IV-VI, Gimnazjum, Szkoły Ponadgimnazjalne 3
/Doskonalenie nauczycieli

Pozapedagogiczne obowiązki dyrektora szkoły

aut. EFS , 2014
Propozycja planu działania sieci współpracy i samokształcenia dla dyrektorów szkół.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: System doskonalenia nauczycieli oparty na ogólnodostępnym kompleksowym wspomaganiu szkół

Strona www projektu: http://www.ore.edu.pl/

Opis projektu: Celem projektu "System doskonalenia nauczycieli oparty na ogólnodostępnym kompleksowym wspomaganiu szkół" jest poprawa jakości systemu doskonalenia nauczycieli, spójnego z rozwojem szkół. Zgodnie z rekomendacjami przedstawionymi przez ekspertów nowoczesny system wspomagania rozwoju oświaty w Polsce powinien być nakierowany na pracę ze szkołą, służyć wspieraniu jej w wykonywaniu zadań nakładanych przez państwo, jak również wspomagać w rozwiązywaniu indywidualnych problemów.

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.01-00-002/10

Wynik 5 z 66
×
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III, Szkoła Podstawowa klasy IV-VI, Gimnazjum, Szkoły Ponadgimnazjalne 3
/Doskonalenie nauczycieli

Rozpoznać, wspierać, rozwijać. Poradnia psychologiczno-pedagogiczna i szkoła a uczeń zdolny

aut. EFS , 2014
Publikacja, którą przekazujemy w Państwa ręce, dotyczy wspierania szkoły przez poradnię psychologiczno-pedagogiczną w działaniach skoncentrowanych na uczniu zdolnym. W większości miast w Polsce funkcjonuje poradnia, której zadaniem jest udzielanie dzieciom i młodzieży pomocy psychologiczno-pedagogicznej, doradztwo w wyborze kierunku kształcenia i zawodu, a także udzielanie rodzicom i nauczycielom wsparcia związanego z wychowywaniem i kształceniem dzieci oraz młodzieży. Wspomaganie szkoły w pracy z uczniem zdolnym jest elementem szeroko pojętej współpracy, której zarówno szkoła, jak i poradnie psychologiczno-pedagogiczne ciągle się uczą.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Opracowanie i wdrożenie kompleksowego systemu pracy z uczniem zdolnym

Strona www projektu: http://www.ore.edu.pl/

Opis projektu: Celem strategicznym projektu było opracowanie i wdrożenie kompleksowego systemu pracy z uczniem zdolnym. Służyło temu m.in. wprowadzenie zmian legislacyjnych, jak również pogłębiona analiza obecnie istniejącego systemu, w tym dotycząca organizacji oraz sposobu przeprowadzania konkursów, turniejów i olimpiad. W ramach projektu organizowano wsparcie dla osób zaangażowanych w proces rozwoju uzdolnień dzieci i młodzieży, których zadaniem jest właściwe identyfikowanie uzdolnień i tworzenie odpowiednich warunków do ich kształtowania. Prowadzone były ponadto liczne działania, mające na celu uwrażliwienie szerokiego grona osób na specjalne potrzeby edukacyjne dzieci szczególnie uzdolnionych.

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.03-00-001/10

Wynik 6 z 66
×
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III, Szkoła Podstawowa klasy IV-VI 1
/Język obcy nowożytny Język obcy nowożytny, Doskonalenie nauczycieli 1

PAKIET METODYCZNY DLA NAUCZYCIELI JĘZYKÓW OBCYCH I ETAPU EDUKACYJNEGO

aut. EFS , 2015
wydanie II zmienione
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Podnoszenie jakości nauczania języków obcych na I, II i III etapie edukacyjnym, ze szczególnym uwzględnieniem obszarów defaworyzowanych

Strona www projektu: http://ore.edu.pl

Opis projektu: Celem głównym projektu jest podniesienie jakości nauczania języków obcych na I, II i III etapie edukacyjnym, ze szczególnym uwzględnieniem obszarów defaworyzowanych. Szczegółowe cele projektu obejmują: 1.Wzrost kompetencji pracowników instytucji wspomagania pracy szkoły w zakresie pracy z nauczycielami języków obcych 2.Przygotowanie wysokiej jakości materiałów metodycznych dla nauczycieli języków obcych wspierających pracę sieci współpracy i samokształcenia 3.Wzrost kompetencji nauczycieli w zakresie metodyki nauczania języków obcych oraz budowy wspierającego środowiska

Numer umowy o dofinansowanie: 1

Wynik 7 z 66
×
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III, Szkoła Podstawowa klasy IV-VI 1
/Doskonalenie nauczycieli

Praca z uczniem młodszym

aut. EFS , 2014
Oferta jest kierowana szczególnie do szkół, w których w wyniku reformy w klasach pierwszych uczą się wspólnie dzieci w wieku sześciu i siedmiu lat. Wprowadzenie w życie reformy jest związane z dostrzeganymi przez nauczycieli problemami w postaci: różnic w sposobie funkcjonowanie poznawczego i emocjonalnego uczniów, różnic w zakresie możliwości przyswajania treści (zakres i stopień trudności), zdiagnozowania aktualnego poziomu dojrzałości szkolnej uczniów. Celem ogólnym realizacji oferty może być na przykład przygotowanie nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej do pracy z grupą o zróżnicowanym poziomie wiekowym oraz doskonalenie umiejętności nauczycieli II etapu edukacyjnego w obszarze pracy z dziećmi młodszymi.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: System doskonalenia nauczycieli oparty na ogólnodostępnym kompleksowym wspomaganiu szkół

Strona www projektu: http://www.ore.edu.pl/

Opis projektu: Celem projektu "System doskonalenia nauczycieli oparty na ogólnodostępnym kompleksowym wspomaganiu szkół" jest poprawa jakości systemu doskonalenia nauczycieli, spójnego z rozwojem szkół. Zgodnie z rekomendacjami przedstawionymi przez ekspertów nowoczesny system wspomagania rozwoju oświaty w Polsce powinien być nakierowany na pracę ze szkołą, służyć wspieraniu jej w wykonywaniu zadań nakładanych przez państwo, jak również wspomagać w rozwiązywaniu indywidualnych problemów.

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.01-00-002/10

Wynik 8 z 66
×
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III, Szkoła Podstawowa klasy IV-VI, Gimnazjum, Szkoły Ponadgimnazjalne 3
/Doskonalenie nauczycieli

Nowy system doskonalenia nauczycieli – podstawowe założenia i organizacja

aut. EFS , 2014
Zgodnie z rekomendacjami przedstawionymi przez ekspertów w tematycznych opracowaniach przygotowanych na potrzeby projektu „System doskonalenia nauczycieli oparty na ogólnodostępnym kompleksowym wspomaganiu szkół” nowoczesny system wspomagania rozwoju oświaty w Polsce powinien być nakierowany na pracę ze szkołą, powinien służyć wspieraniu jej w wykonywaniu zadań nakładanych przez państwo, jak również wspomagać w rozwiązywaniu indywidualnych problemów. Oferta kierowana do szkół z systemu doskonalenia powinna być wynikiem analizy sytuacji konkretnej placówki, do której jest adresowana.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: System doskonalenia nauczycieli oparty na ogólnodostępnym kompleksowym wspomaganiu szkół

Strona www projektu: http://www.ore.edu.pl/

Opis projektu: Celem projektu "System doskonalenia nauczycieli oparty na ogólnodostępnym kompleksowym wspomaganiu szkół" jest poprawa jakości systemu doskonalenia nauczycieli, spójnego z rozwojem szkół. Zgodnie z rekomendacjami przedstawionymi przez ekspertów nowoczesny system wspomagania rozwoju oświaty w Polsce powinien być nakierowany na pracę ze szkołą, służyć wspieraniu jej w wykonywaniu zadań nakładanych przez państwo, jak również wspomagać w rozwiązywaniu indywidualnych problemów.

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.01-00-002/10

Wynik 9 z 66
×
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III, Szkoła Podstawowa klasy IV-VI, Gimnazjum, Szkoły Ponadgimnazjalne 3
/Doskonalenie nauczycieli

Materiały szkoleniowe wraz z załącznikami - Letnia Akademia SORE

aut. EFS , 2014
Konstruowanie programu szkolenia jest formą opracowywania scenariusza działań, mającego doprowadzić uczestników zaplanowanego zbioru aktywności, do określonego z góry - założonego zbioru celów. Podstawowe pytanie, które powinno towarzyszyć autorowi danego programu to - „po co”? Planując jakiekolwiek działanie, które ma się pojawić podczas szkolenia, powinniśmy wiedzieć czemu ma służyć, jaki efekt pozwoli osiągnąć. Każdy dobrze opracowany program zawiera w pierwszej części sformułowanie celu (w tym zdefiniowanie grupy docelowej), zbiór efektów (korzyści), które wyniesie ze szkolenia uczestnik oraz program działań.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: System doskonalenia nauczycieli oparty na ogólnodostępnym kompleksowym wspomaganiu szkół

Strona www projektu: http://www.ore.edu.pl/

Opis projektu: Celem projektu "System doskonalenia nauczycieli oparty na ogólnodostępnym kompleksowym wspomaganiu szkół" jest poprawa jakości systemu doskonalenia nauczycieli, spójnego z rozwojem szkół. Zgodnie z rekomendacjami przedstawionymi przez ekspertów nowoczesny system wspomagania rozwoju oświaty w Polsce powinien być nakierowany na pracę ze szkołą, służyć wspieraniu jej w wykonywaniu zadań nakładanych przez państwo, jak również wspomagać w rozwiązywaniu indywidualnych problemów.

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.01-00-002/10