Dodaj produkt

Wyszukiwarka produktów
Fundusze unijne dla oświaty

Zresetuj filtry
  • wszystkie obszary
  • Zarządzanie i nadzór
  • Rozwój szkół
  • Uczenie się przez całe życie
  • Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
  • Egzaminy zewnętrzne
  • Wszystkie etapy
  • Wychowanie Przedszkolne
  • Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III
  • Szkoła Podstawowa klasy IV-VI
  • Gimnazjum
  • Szkoły Ponadgimnazjalne
  • Kształcenie zawodowe
  • wszystkie przedmioty
  • Nauczanie zintegrowane I-III
  • Edukacja matematyczna
  • Edukacja muzyczna
  • Edukacja plastyczna
  • Edukacja polonistyczna
  • Edukacja przyrodnicza
  • Edukacja społeczna
  • Etyka
  • Godzina wychowawcza
  • Inne
  • Język mniejszości narodowej lub etnicznej
  • Język obcy nowożytny
  • Język regionalny - język kaszubski
  • Religia
  • Wychowanie fizyczne
  • Zajęcia komputerowe
  • Zajęcia techniczne
  • Doskonalenie nauczycieli
  • wszystkie produkty
  • Multimedia
  • Nauczyciel w szkole
  • Pakiety edukacyjne
  • Podręczniki / Poradniki
  • Programy nauczania
  • Raporty / Sprawozdania
  • Testy / Sprawdziany
  • Badania
  • Platformy internetowe i szkolenia e-learningowe
  • Inne
-
  • od najnowszych
  • od najstarszych
  • od najczęściej pobieranych
  • od narzadziej pobieranych
  • od najlepiej ocenianych
  • od najgorzej ocenianych
12 Wyników
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III
/Inne

Scenariusze zajęć z wykorzystaniem programu pracy z uczniem niepełnosprawnym na podstawie m...

aut. agnieszka szawara , 2011
1
6149
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III
/Inne

Scenariusze zajęć z wykorzystaniem programu pracy z uczniem niepełnosprawnym na podstawie me...

aut. agnieszka szawara , 2011
1
3975
Zarządzanie i nadzór
/Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III, Szkoła Podstawowa klasy IV-VI, Gimnazjum, Szkoły Ponadgimnazjalne, Kształcenie zawodowe 4
/Inne

Narzędzia monitorowania podstawy programowej

aut. EFS , 2014
2
2496
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III
/Inne

Scenariusze zajęć z wykorzystaniem programu pracy z uczniem niepełnosprawnym na podstawie me...

aut. agnieszka szawara , 2011
1
128121
Zarządzanie i nadzór
/Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III, Szkoła Podstawowa klasy IV-VI, Gimnazjum, Szkoły Ponadgimnazjalne 3
/Inne

Organizacja procesu monitorowania w szkole

aut. EFS , 2014
1
383
Uczenie się przez całe życie
/Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III
/Inne

Kwestionariusz nastawień intrapersonalnych, interpersonalnych i nastawień wobec świata klasa...

aut. Administrator Testowy , 2011
3
1826
Zarządzanie i nadzór
/Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III, Szkoła Podstawowa klasy IV-VI, Gimnazjum, Szkoły Ponadgimnazjalne 3
/Inne

Monitorowanie realizacji podstawy programowej – podstawowe problemy

aut. EFS , 2014
1
2953
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III
/Inne

Scenariusze zajęć z wykorzystaniem programu pracy z uczniem niepełnosprawnym na podstawie me...

aut. agnieszka szawara , 2011
1
738
Zarządzanie i nadzór
/Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III, Szkoła Podstawowa klasy IV-VI, Gimnazjum, Szkoły Ponadgimnazjalne 3
/Inne

Organizacja procesu monitorowania w szkole

aut. EFS , 2014
1
732
WsteczPokaż więcej
Wróć na górę
KontaktRegulamin

Jesteś na archiwalnej stronie www.wyszukiwarka.efs.men.gov.pl.
Strona nie jest aktualizowana

Serwis używa cookies
Wynik 1 z 12
× Pokaż produkty konkursowe
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III
/Inne

Scenariusze zajęć z wykorzystaniem programu pracy z uczniem niepełnosprawnym na podstawie metody Integracji Sensorycznej

aut. agnieszka szawara , 2011
Publikacja zawiera bazę scenariuszy do wykorzystania na zajęciach dydaktycznych, które zostały opracowane przez nauczycieli biorących udział w projekcie „Innowacyjne wsparcie szkół uwzględniające specjalne potrzeby edukacyjne uczniów”. Scenariusze zostały przygotowane w oparciu o cztery nowoczesne metody pracy z uczniami: kinezjologię edukacyjną, integrację sensoryczną, terapię Montessori, stymulację polisensoryczną.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Innowacyjne wsparcie szkół uwzględniające specjalne potrzeby edukacyjne uczniów

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.04-00-039/09-00

Wynik 2 z 12
× Pokaż produkty konkursowe
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III
/Inne

Scenariusze zajęć z wykorzystaniem programu pracy z uczniem niepełnosprawnym na podstawie metody stymulacji polisensorycznej

aut. agnieszka szawara , 2011
Publikacja zawiera bazę scenariuszy przeznaczonych na zajęcia dydaktyczne, które zostały opracowane przez nauczycieli biorących udział w projekcie „Innowacyjne wsparcie szkół uwzględniające specjalne potrzeby edukacyjne uczniów”. Scenariusze zostały przygotowane w oparciu o cztery nowoczesne metody pracy z uczniami: kinezjologię edukacyjną, integrację sensoryczną, terapię Montessori, stymulację polisensoryczną.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Innowacyjne wsparcie szkół uwzględniające specjalne potrzeby edukacyjne uczniów

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.04-00-039/09-00

Wynik 3 z 12
×
Zarządzanie i nadzór
/Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III, Szkoła Podstawowa klasy IV-VI, Gimnazjum, Szkoły Ponadgimnazjalne, Kształcenie zawodowe 4
/Inne

Narzędzia monitorowania podstawy programowej

aut. EFS , 2014
Zasady tworzenia narzędzi monitorowania • Punktem wyjścia do prawidłowego przeprowadzenia monitorowania musi być wyraźnie określony cel badania. monitorowanie ma tylko wtedy sens, gdy wszyscy jego uczestnicy mają świadomość użyteczności monitorowania. • Prawidłowo skonstruowane narzędzie monitorowania(arkusz monitorowania) zawiera: cele badania, pytania kluczowe, min. 3 pytania kwestionariuszowe do każdego pytania kluczowego (pytania inne niż otwarte, z propozycją kafeterii odpowiedzi) oraz badane zależności odnoszące się do postawionych pytań.
artykuł
inne
Oceń produkt

Nazwa projektu: Wdrożenie podstawy programowej kształcenia ogólnego w przedszkolach i szkołach

Strona www projektu: http://ore.edu.pl

Opis projektu: Projekt zrealizowano w ramach Priorytetu III Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Działanie 3, Poddziałanie 3.3.3 Okres realizacji projektu: 01.05.2012 - 31.08.2015 r. Celem głównym projektu było wsparcie nauczycieli w zakresie stosowanych metod pracy z uczniem zwiększających skuteczność realizacji podstawy programowej kształcenia ogólnego. Projekt zrealizowano w partnerstwie z Fundacją Centrum Edukacji Obywatelskiej.

Numer umowy o dofinansowanie: 4

Wynik 4 z 12
× Pokaż produkty konkursowe
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III
/Inne

Scenariusze zajęć z wykorzystaniem programu pracy z uczniem niepełnosprawnym na podstawie metody Terapii Montessori

aut. agnieszka szawara , 2011
Publikacja zawiera bazę scenariuszy na zajęcia dydaktyczne, które zostały opracowane przez nauczycieli biorących udział w projekcie „Innowacyjne wsparcie szkół uwzględniające specjalne potrzeby edukacyjne uczniów”. Scenariusze zostały przygotowane w oparciu o cztery nowoczesne metody pracy z uczniami: kinezjologię edukacyjną, integrację sensoryczną, terapię Montessori, stymulację polisensoryczną.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Innowacyjne wsparcie szkół uwzględniające specjalne potrzeby edukacyjne uczniów

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.04-00-039/09-00

Wynik 5 z 12
×
Zarządzanie i nadzór
/Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III, Szkoła Podstawowa klasy IV-VI, Gimnazjum, Szkoły Ponadgimnazjalne 3
/Inne

Organizacja procesu monitorowania w szkole

aut. EFS , 2014
Odpowiedzialni za proces monitorowania podstawy programowej oraz ich zadania • Odpowiedzialni: nauczyciele, zespoły nauczycielskie oraz dyrektor szkoły Zadania powyższych podmiotów można określić w 4 obszarach działań. Są to: • planowanie i organizacja procesów edukacyjno-wychowawczych, • realizacja procesów edukacyjno-wychowawczych, • badanie i analiza efektów realizacji procesów edukacyjno-wychowawczych, • doskonalenie zachodzących w szkole procesów edukacyjno-wychowawczych.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Wdrożenie podstawy programowej kształcenia ogólnego w przedszkolach i szkołach

Strona www projektu: http://ore.edu.pl

Opis projektu: Projekt zrealizowano w ramach Priorytetu III Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Działanie 3, Poddziałanie 3.3.3 Okres realizacji projektu: 01.05.2012 - 31.08.2015 r. Celem głównym projektu było wsparcie nauczycieli w zakresie stosowanych metod pracy z uczniem zwiększających skuteczność realizacji podstawy programowej kształcenia ogólnego. Projekt zrealizowano w partnerstwie z Fundacją Centrum Edukacji Obywatelskiej.

Numer umowy o dofinansowanie: 4

Wynik 6 z 12
× Pokaż produkty konkursowe
Uczenie się przez całe życie
/Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III
/Inne

Kwestionariusz nastawień intrapersonalnych, interpersonalnych i nastawień wobec świata klasa 1-3 SP

aut. Administrator Testowy , 2011
Kwestionariusz jest narzędziem badającym nastawienia intrapersonalne, interpersonalne, nastawienia wobec świata i własnego życia. Kwestionariusz służy do badania dzieci uczęszczających do pierwszej, drugiej i trzeciej klasy szkoły podstawowej w wyżej wskazanych zakresach. Dokonujące się zmiany w myśleniu umożliwiają adaptację dziecka do nowej roli, którą musi ono podjąć – roli ucznia. Umożliwiają one podołanie wymaganiom szkolnym, które zostają postawione przed dzieckiem idącym do szkoły. Są to m.in. opanowanie podstawowych umiejętności służących przyswajaniu, przetwarzaniu i odtwarzaniu wiedzy w różnych sytuacjach, opanowanie podstawowych umiejętności szkolnych – czytania i pisania.
Podręcznik testu NII...
Klucz do testu KNIS S...
Kwestionariusz nastaw...
Oceń produkt

Nazwa projektu: Opracowanie i udostępnienie spójnego pakietu narzędzi diagnostycznych i materiałów dydaktycznych wspomagających proces rozpoznawania predyspozycji i zainteresowań zawodowych uczniów.

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.04.03-00-031/08-00

Wynik 7 z 12
×
Zarządzanie i nadzór
/Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III, Szkoła Podstawowa klasy IV-VI, Gimnazjum, Szkoły Ponadgimnazjalne 3
/Inne

Monitorowanie realizacji podstawy programowej – podstawowe problemy

aut. EFS , 2014
Przedstawione w prezentacji i materiałach szkoleniowych oraz wypracowane w trakcie szkolenia rozwiązania organizacyjne, narzędzia i dokumenty mają charakter wyłącznie przykładowy.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Wdrożenie podstawy programowej kształcenia ogólnego w przedszkolach i szkołach

Strona www projektu: http://ore.edu.pl

Opis projektu: Projekt zrealizowano w ramach Priorytetu III Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Działanie 3, Poddziałanie 3.3.3 Okres realizacji projektu: 01.05.2012 - 31.08.2015 r. Celem głównym projektu było wsparcie nauczycieli w zakresie stosowanych metod pracy z uczniem zwiększających skuteczność realizacji podstawy programowej kształcenia ogólnego. Projekt zrealizowano w partnerstwie z Fundacją Centrum Edukacji Obywatelskiej.

Numer umowy o dofinansowanie: 4

Wynik 8 z 12
× Pokaż produkty konkursowe
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III
/Inne

Scenariusze zajęć z wykorzystaniem programu pracy z uczniem niepełnosprawnym na podstawie metody kinezjologii edukacyjnej

aut. agnieszka szawara , 2011
Publikacja zawiera bazę scenariuszy przeznaczonych na zajęcia dydaktyczne, które zostały opracowane przez nauczycieli biorących udział w projekcie „Innowacyjne wsparcie szkół uwzględniające specjalne potrzeby edukacyjne uczniów”. Scenariusze zostały przygotowane w oparciu o cztery nowoczesne metody pracy z uczniami: kinezjologię edukacyjną, integrację sensoryczną, terapię Montessori, stymulację polisensoryczną.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Innowacyjne wsparcie szkół uwzględniające specjalne potrzeby edukacyjne uczniów

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.04-00-039/09-00

Wynik 9 z 12
×
Zarządzanie i nadzór
/Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III, Szkoła Podstawowa klasy IV-VI, Gimnazjum, Szkoły Ponadgimnazjalne 3
/Inne

Organizacja procesu monitorowania w szkole

aut. EFS , 2014
Przykładowe zadania nauczyciela
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Wdrożenie podstawy programowej kształcenia ogólnego w przedszkolach i szkołach

Strona www projektu: http://ore.edu.pl

Opis projektu: Projekt zrealizowano w ramach Priorytetu III Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Działanie 3, Poddziałanie 3.3.3 Okres realizacji projektu: 01.05.2012 - 31.08.2015 r. Celem głównym projektu było wsparcie nauczycieli w zakresie stosowanych metod pracy z uczniem zwiększających skuteczność realizacji podstawy programowej kształcenia ogólnego. Projekt zrealizowano w partnerstwie z Fundacją Centrum Edukacji Obywatelskiej.

Numer umowy o dofinansowanie: 4