Dodaj produkt

Wyszukiwarka produktów
Fundusze unijne dla oświaty

Zresetuj filtry
  • wszystkie obszary
  • Zarządzanie i nadzór
  • Rozwój szkół
  • Uczenie się przez całe życie
  • Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
  • Egzaminy zewnętrzne
  • Wszystkie etapy
  • Wychowanie Przedszkolne
  • Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III
  • Szkoła Podstawowa klasy IV-VI
  • Gimnazjum
  • Szkoły Ponadgimnazjalne
  • Kształcenie zawodowe
  • wszystkie przedmioty
  • Nauczanie zintegrowane I-III
  • Edukacja matematyczna
  • Edukacja muzyczna
  • Edukacja plastyczna
  • Edukacja polonistyczna
  • Edukacja przyrodnicza
  • Edukacja społeczna
  • Etyka
  • Godzina wychowawcza
  • Inne
  • Język mniejszości narodowej lub etnicznej
  • Język obcy nowożytny
  • Język regionalny - język kaszubski
  • Religia
  • Wychowanie fizyczne
  • Zajęcia komputerowe
  • Zajęcia techniczne
  • Doskonalenie nauczycieli
  • wszystkie produkty
  • Multimedia
  • Nauczyciel w szkole
  • Pakiety edukacyjne
  • Podręczniki / Poradniki
  • Programy nauczania
  • Raporty / Sprawozdania
  • Testy / Sprawdziany
  • Badania
  • Platformy internetowe i szkolenia e-learningowe
  • Inne
-
  • od najnowszych
  • od najstarszych
  • od najczęściej pobieranych
  • od narzadziej pobieranych
  • od najlepiej ocenianych
  • od najgorzej ocenianych
5 Wyników
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III
/Nauczanie zintegrowane I-III

Znak, słowo, tekst w edukacji elementarnej

aut. Iza Beno , 2011
1 1 1
5490
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III
/Edukacja społeczna

O mediacjach i dialogu w edukacji

aut. Iza Beno , 2012
1
2751
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III
/Nauczanie zintegrowane I-III

Jak wykorzystać w szkole potencjał mózgu?

aut. Iza Beno , 2012
1
3008
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Wychowanie Przedszkolne Wychowanie Przedszkolne, Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III 1
/Edukacja społeczna

Na drodze do profesjonalizmu

aut. Iza Beno , 2011
1
11094
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Wychowanie Przedszkolne Wychowanie Przedszkolne, Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III 1
/Wychowanie przedszkolne

Specjalne potrzeby edukacyjne dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym

aut. Iza Beno , 2011
2
9553
WsteczPokaż więcej
Wróć na górę
KontaktRegulamin

Jesteś na archiwalnej stronie www.wyszukiwarka.efs.men.gov.pl.
Strona nie jest aktualizowana

Serwis używa cookies
Wynik 1 z 5
× Pokaż produkty konkursowe
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III
/Nauczanie zintegrowane I-III

Znak, słowo, tekst w edukacji elementarnej

aut. Iza Beno , 2011
Obszary problemowe zawarte w filmie to: przygotowanie do nauki czytania i pisania, praca z tekstem, konstruowanie opowiadania, komponowanie opisu oraz elementy edukacji matematycznej. Zaprezentowane fragmenty edukacji polonistycznej pozwalają na obserwację procesu kształtowania się gotowości do pisania i czytania. Praca z tekstem oraz formułowanie opisu przez dzieci pozwala poddać analizie złożoność prezentowanych czynności, skłania do refleksji nad możliwościami nauczyciela w tym zakresie, by nie ulec stereotypizacji, by dziecko nie tylko odtwarzało i zapamiętywało, ale miało także szansę na wyrażenie własnego zdania, sposobu widzenia świata. Również w edukacji matematycznej istotne jest, zarówno dobieranie odpowiednich metod, form pracy i ćwiczeń utrwalających poznane treści, jak i indywidualizowanie procesu nauczania, tworzenie atmosfery sprzyjającej uczeniu się przedmiotu, który już u progu edukacji u wielu uczniów budzi lęk przed porażką.
Znak, słowo, tekst w...
Znak, słowo, tekst w...
Znak, słowo, tekst_r...
Oceń produkt

Nazwa projektu: Poprzez praktykę do profesjonalizmu - nowa koncepacja praktyk studenckich i jej aplikacja

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.02-00-091/10-00

Wynik 2 z 5
× Pokaż produkty konkursowe
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III
/Edukacja społeczna

O mediacjach i dialogu w edukacji

aut. Iza Beno , 2012
Nauczyciel w swojej pracy z uczniem powinien stwarzać warunki umożliwiające dyskusję z niepowtarzalną i jedyną w swoim rodzaju narracją dziecka w taki sposób, aby uczeń nie czuł się zagrożony, zdominowany narracją dorosłego, by chciał podjąć z nim wymianę myśli, poglądów, opinii, obaw (pojęcie mistrzostwa w teorii Brunera). Do tak rozumianego dialogu w edukacji nawiązują teorie Piageta i Wygotskiego. Dialog ma miejsce wówczas, gdy osoba jest pełnoprawnym uczestnikiem wymiany myśli, poglądów, spostrzeżeń. Ponadto dialog jest relacyjny, to krzyżowanie się horyzontów, pełnoprawnych świadomości, to wzajemne oddziaływanie na siebie. Trzeba jednak uważać, by dialog nie zamienił się w monolog lub manipulację. Dlatego konieczne jest „zawieszenie” pewności oraz ciągłe poszukiwanie odpowiedzi na pytania: Co zrobię z różnicą, którą widzę? Co mogę robić z „unikalnością” uczniów?
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Poprzez praktykę do profesjonalizmu - nowa koncepacja praktyk studenckich i jej aplikacja

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.02-00-091/10-00

Wynik 3 z 5
× Pokaż produkty konkursowe
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III
/Nauczanie zintegrowane I-III

Jak wykorzystać w szkole potencjał mózgu?

aut. Iza Beno , 2012
Najefektywniej uczymy się wtedy, gdy o tym zapominamy. Cytując za dr M. Żylińską „rolą dorosłych jest zapewnienie dziecku stymulującego środowiska i wspieranie je w odkrywaniu świata, tzn. zapewnienie pożywki dla jego wrodzonej ciekawości poznawczej”. Autorka, powołując się na najnowsze badania z zakresu neurobiologii i neurodydaktyki przekonuje, iż tradycyjne nauczanie, skoncentrowane na biernym przyswajaniu wiedzy przez uczniów, na metodach podających, którymi najczęściej posługuje się nauczyciel, na celu w postaci właściwie wypełnionego testu nie sprzyja rozwojowi mózgu, a tym samym nie wykorzystuje potencjału jakim dysponuje każdy człowiek.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Poprzez praktykę do profesjonalizmu - nowa koncepacja praktyk studenckich i jej aplikacja

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.02-00-091/10-00

Wynik 4 z 5
× Pokaż produkty konkursowe
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Wychowanie Przedszkolne Wychowanie Przedszkolne, Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III 1
/Edukacja społeczna

Na drodze do profesjonalizmu

aut. Iza Beno , 2011
Celem publikacji jest przybliżenie koncepcji refleksyjnej praktyki w odniesieniu do edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej jak również możliwości/warunków osadzenia „nowego” profesjonalizmu w środowisku przedszkola i szkoły.Stawanie się profesjonalistą wymaga wglądu w wyznawane osobiste teorie oraz gotowości do ich transformacji. Przeszkadza w tym łatwość pozornych adaptacji, siła własnych uczniowskich doświadczeń, mit pokoju nauczycielskiego, społeczno-kulturowe uwikłanie, przywiązanie do posiadanych schematów poznawczych i perspektyw znaczeniowych. Sposobem pokonania ograniczeń jest pogłębiona refleksja, krytyczny osąd, badania-w-działaniu z wykorzystaniem współpracy z innymi. Bycie nauczycielem-profesjonalistą jest jeszcze trudniejsze, tym bardziej, że jest to proces bardzo wymagający i zawsze niedokończony. Ale czy wolno mi zrezygnować z podążania tą trudną drogą…? [z podsumowania, dr U. Opłocka]
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Poprzez praktykę do profesjonalizmu - nowa koncepacja praktyk studenckich i jej aplikacja

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.02-00-091/10-00

Wynik 5 z 5
× Pokaż produkty konkursowe
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Wychowanie Przedszkolne Wychowanie Przedszkolne, Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III 1
/Wychowanie przedszkolne

Specjalne potrzeby edukacyjne dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym

aut. Iza Beno , 2011
Prezentowany film zawiera następujące wątki tematyczne: specjalne potrzeby edukacyjne – informacje podstawowe, rozpoznawanie specjalnych potrzeb edukacyjnych, ich zaspokajanie, zajęcia korekcyjno – kompensacyjne (usprawnianie funkcji percepcyjno – motorycznych, doskonalenie umiejętności czytania i pisania oraz umiejętności matematycznych), zajęcia muzyczne dla dzieci uzdolnionych, asystent osoby niepełnosprawnej, zajęcia plastyczne w grupie integracyjnej. Film ilustruje niezmiernie ważny aspekt edukacji dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Poza walorami informacyjnymi, dotyczącymi rozumienia i interpretowania specjalnych potrzeb dzieci prezentuje możliwości wsparcia rozwoju dziecka zdolnego, z niesprawnością ruchową, intelektualną, wadami słuchu, wzroku, dzieci nadpobudliwych i autystycznych, które realizują obowiązek szkolny w szkołach masowych i klasach integracyjnych.
Specjalne potrzeby ed...
Specjalne potrzeby ed...
Oceń produkt

Nazwa projektu: Poprzez praktykę do profesjonalizmu - nowa koncepacja praktyk studenckich i jej aplikacja

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.02-00-091/10-00