Dodaj produkt

Wyszukiwarka produktów
Fundusze unijne dla oświaty

Zresetuj filtry
  • wszystkie obszary
  • Zarządzanie i nadzór
  • Rozwój szkół
  • Uczenie się przez całe życie
  • Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
  • Egzaminy zewnętrzne
  • Wszystkie etapy
  • Wychowanie Przedszkolne
  • Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III
  • Szkoła Podstawowa klasy IV-VI
  • Gimnazjum
  • Szkoły Ponadgimnazjalne
  • Kształcenie zawodowe
  • wszystkie przedmioty
  • Nauczanie zintegrowane I-III
  • Edukacja matematyczna
  • Edukacja muzyczna
  • Edukacja plastyczna
  • Edukacja polonistyczna
  • Edukacja przyrodnicza
  • Edukacja społeczna
  • Etyka
  • Godzina wychowawcza
  • Inne
  • Język mniejszości narodowej lub etnicznej
  • Język obcy nowożytny
  • Język regionalny - język kaszubski
  • Religia
  • Wychowanie fizyczne
  • Zajęcia komputerowe
  • Zajęcia techniczne
  • Doskonalenie nauczycieli
  • wszystkie produkty
  • Multimedia
  • Nauczyciel w szkole
  • Pakiety edukacyjne
  • Podręczniki / Poradniki
  • Programy nauczania
  • Raporty / Sprawozdania
  • Testy / Sprawdziany
  • Badania
  • Platformy internetowe i szkolenia e-learningowe
  • Inne
-
  • od najnowszych
  • od najstarszych
  • od najczęściej pobieranych
  • od narzadziej pobieranych
  • od najlepiej ocenianych
  • od najgorzej ocenianych
8 Wyników
Uczenie się przez całe życie
/Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III
/Etyka

Skala Postaw Twórczych i Odtwórczych przeznaczona dla uczniów klas 1-3 szkoły podstawowej

aut. Administrator Testowy , 2011
2 1
6937
Uczenie się przez całe życie
/Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III, Szkoła Podstawowa klasy IV-VI, Gimnazjum, Szkoły Ponadgimnazjalne 3
/Godzina wychowawcza

"Niezbędnik" Materiały metodyczne na "zieloną szkołę" dla doradców zawodowych

aut. Administrator Testowy , 2011
1
10116
Uczenie się przez całe życie
/Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III
/Nauczanie zintegrowane I-III

Test barwy preferencji zawodowych dla uczniów szkoły podstawowej klasy 1-3

aut. Administrator Testowy , 2011
5
1991
Uczenie się przez całe życie
/Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III
/Inne

Kwestionariusz nastawień intrapersonalnych, interpersonalnych i nastawień wobec świata klasa 1-...

aut. Administrator Testowy , 2011
3
1060
Uczenie się przez całe życie
/Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III
/Edukacja społeczna

Poznaję zawody - poradnik dla uczniów kl. I-III

aut. Administrator Testowy , 2011
1
3031
Uczenie się przez całe życie
/Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III
/Nauczanie zintegrowane I-III

"Od zabawy do zawodu" Poradnik dla doradców zawodowych, nauczycieli i pedagogów szkolnych (kl. ...

aut. Administrator Testowy , 2011
1
2309
Uczenie się przez całe życie
/Wychowanie Przedszkolne Wychowanie Przedszkolne, Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III, Szkoła Podstawowa klasy IV-VI, Gimnazjum, Szkoły Ponadgimnazjalne 4
/Inne

"Kim zostanie moje dziecko" Poradnik dla rodziców

aut. Administrator Testowy , 2011
1
647
Uczenie się przez całe życie
/Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III
/Inne

Kwestionariusz radzenia sobie w sytuacjach trudnych dla klas I-III

aut. Administrator Testowy , 2011
3
1890
WsteczPokaż więcej
Wróć na górę
KontaktRegulamin
Serwis używa cookies
Wynik 1 z 8
× Pokaż produkty konkursowe
Uczenie się przez całe życie
/Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III
/Etyka

Skala Postaw Twórczych i Odtwórczych przeznaczona dla uczniów klas 1-3 szkoły podstawowej

aut. Administrator Testowy , 2011
Skala zawiera specjalnie skonstruowane scenki - SYTUACJE DIAGNOSTYCZNE, zaczerpnięte z najbliższego otoczenia uczniów klas I-III i odwołujące się do ich doświadczeń lub poznanej wcześniej rzeczywistości. Oparta jest na dychotomicznym wyborze jednej z dwóch strategii działania i wskazaniu preferencji badanego. Dla ukonkretnienia zadanie przedstawione jest ikonicznie, bowiem scenki zawierają zarówno opis, ale głównie oparte zostały na rysunkach, egzemplifikujących możliwość wyboru. Sposób rozwiązania precyzuje również wprowadzenie skierowane do uczniów, wyjaśniające, iż badany po zastanowieniu winien wskazać, które z dwóch rozwiązań podoba mu się najbardziej i w którym postąpiłby tak samo. Ważne jest zaznaczenie, iż nie ma odpowiedzi „dobrych” i „złych”, każdy wybór jest dobry, jeśli rzeczywiście akceptowany jest poprzez badanego.
Test Skala postaw twó...
Klucz do testu SPTO S...
Podręcznik do testu S...
Oceń produkt

Nazwa projektu: Opracowanie i udostępnienie spójnego pakietu narzędzi diagnostycznych i materiałów dydaktycznych wspomagających proces rozpoznawania predyspozycji i zainteresowań zawodowych uczniów.

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.04.03-00-031/08-00

Wynik 2 z 8
× Pokaż produkty konkursowe
Uczenie się przez całe życie
/Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III, Szkoła Podstawowa klasy IV-VI, Gimnazjum, Szkoły Ponadgimnazjalne 3
/Godzina wychowawcza

"Niezbędnik" Materiały metodyczne na "zieloną szkołę" dla doradców zawodowych

aut. Administrator Testowy , 2011
Terminu „zielona szkoła” nie trzeba tłumaczyć. Wyjazdy poza mury szkolne stały się już tradycją w wielu szkołach. Coraz częściej wyjeżdżają klasy nie tylko z miast zagrożonych ekologicznie, ale również z mniejszych miejscowości. Są to zazwyczaj wyjazdy rekreacyjne. W niniejszym opracowaniu przedstawiamy pomysł na zorganizowanie wyjazdu na „zieloną szkołę” dla uczniów na wszystkich etapach edukacyjnych (klasy I-III, IV-VI, gimnazjum, szkoły ponadgimnazjalne).
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Opracowanie i udostępnienie spójnego pakietu narzędzi diagnostycznych i materiałów dydaktycznych wspomagających proces rozpoznawania predyspozycji i zainteresowań zawodowych uczniów.

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.04.03-00-031/08-00

Wynik 3 z 8
× Pokaż produkty konkursowe
Uczenie się przez całe życie
/Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III
/Nauczanie zintegrowane I-III

Test barwy preferencji zawodowych dla uczniów szkoły podstawowej klasy 1-3

aut. Administrator Testowy , 2011
Wykonując test BPZ, uczeń nie ulega silnym wpływom szkolnych schematów, odpowiada zgodnie ze swoim sposobem odczuwania otaczającej go rzeczywistości. Zastosowanie projekcji jako określenia emocji, do użytych kategorii zawodowych, dostarcza wartościowego materiału umożliwiającego zadawanie pytań, czym kierowałeś się, dlaczego, czy wolisz itp. We wczesnym wieku szkolnym test może być wskaźnikiem uzdolnień oraz ujawnienia niedostatków rozwojowych. Test może dostarczyć wiedzy na temat tego czego uczeń chce, czym chciałby się zajmować. W klasach I–III nie jest testem badającym stricte preferencje zawodowe, na to jest jeszcze za wcześnie. Może być wskaźnikiem rozwoju upodobań „w stronę…” lub ich braku. Jest to ważny element orientacji zawodowej, dziecko uczy się siebie. Dla każdego, w tym również dziecka, poznanie, uświadomienie osobistego potencjału może być interesującym doświadczeniem, ważnym w planowaniu własnych działań.
Test barwy preferencj...
Test barwy preferencj...
Arkusz odpowiedzi do ...
Podrecznik do TBPZ dl...
Podrecznik do TBPZ dl...
Oceń produkt

Nazwa projektu: Opracowanie i udostępnienie spójnego pakietu narzędzi diagnostycznych i materiałów dydaktycznych wspomagających proces rozpoznawania predyspozycji i zainteresowań zawodowych uczniów.

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.04.03-00-031/08-00

Wynik 4 z 8
× Pokaż produkty konkursowe
Uczenie się przez całe życie
/Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III
/Inne

Kwestionariusz nastawień intrapersonalnych, interpersonalnych i nastawień wobec świata klasa 1-3 SP

aut. Administrator Testowy , 2011
Kwestionariusz jest narzędziem badającym nastawienia intrapersonalne, interpersonalne, nastawienia wobec świata i własnego życia. Kwestionariusz służy do badania dzieci uczęszczających do pierwszej, drugiej i trzeciej klasy szkoły podstawowej w wyżej wskazanych zakresach. Dokonujące się zmiany w myśleniu umożliwiają adaptację dziecka do nowej roli, którą musi ono podjąć – roli ucznia. Umożliwiają one podołanie wymaganiom szkolnym, które zostają postawione przed dzieckiem idącym do szkoły. Są to m.in. opanowanie podstawowych umiejętności służących przyswajaniu, przetwarzaniu i odtwarzaniu wiedzy w różnych sytuacjach, opanowanie podstawowych umiejętności szkolnych – czytania i pisania.
Podręcznik testu NIIS...
Klucz do testu KNIS S...
Kwestionariusz nastaw...
Oceń produkt

Nazwa projektu: Opracowanie i udostępnienie spójnego pakietu narzędzi diagnostycznych i materiałów dydaktycznych wspomagających proces rozpoznawania predyspozycji i zainteresowań zawodowych uczniów.

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.04.03-00-031/08-00

Wynik 5 z 8
× Pokaż produkty konkursowe
Uczenie się przez całe życie
/Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III
/Edukacja społeczna

Poznaję zawody - poradnik dla uczniów kl. I-III

aut. Administrator Testowy , 2011
Poradnik Poznaję zawody przeznaczony jest dla uczniów w młodszym wieku szkolnym. Na tym etapie rozwoju dziecko gromadzi informacje i wzbogaca wiedzę o pracy zawodowej oraz przedstawicielach różnorodnych zawodów. Wstępne preferencje zawodowe utrwalone na tym etapie rozwoju mogą wpływać na rozwój zainteresowań oraz wybór dalszej drogi zawodowej dziecka. Ważne zatem wydaje się stwarzanie możliwości do gromadzenia i porządkowania przez nie informacji na temat specyfiki wykonywania różnych zawodów. Pomocą w tym zakresie może służyć niniejszy poradnik. Przewodnikiem po „świecie zawodów” jest Skrzatozaurus – stworek, który snuje opowiadania i zadaje zagadki. Na zakończenie Autorka proponuje grę, która ma umożliwić dziecku podsumowanie zdobytej przez nie wiedzy.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Opracowanie i udostępnienie spójnego pakietu narzędzi diagnostycznych i materiałów dydaktycznych wspomagających proces rozpoznawania predyspozycji i zainteresowań zawodowych uczniów.

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.04.03-00-031/08-00

Wynik 6 z 8
× Pokaż produkty konkursowe
Uczenie się przez całe życie
/Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III
/Nauczanie zintegrowane I-III

"Od zabawy do zawodu" Poradnik dla doradców zawodowych, nauczycieli i pedagogów szkolnych (kl. I-III)

aut. Administrator Testowy , 2011
O potrzebie realizacji orientacji zawodowej w nauczaniu wczesnoszkolnym pisze niemal każdy autor zajmujący się problematyką wyboru zawodu. Na etapie nauczania wczesnoszkolnego proces orientacji zawodowej jest fazą reorientacyjną, przedzawodową, ale bardzo istotną dla przygotowania wejścia w przyszłości w świat pracy. Nowoczesna edukacja do zawodu to nie tylko zdobywanie wykształcenia, ale także rozwijanie własnej osobowości na tle życia społecznego już od pierwszych lat szkolnych. Osobowość zawodowa jednostki, która będzie zdolna do podejmowania odpowiednich dla siebie wyborów zawodowych jest nie tylko wynikiem rozwoju biologicznego, jest również skutkiem wychowania. Najważniejszymi wychowawcami, szczególnie w wieku wczesnoszkolnym, są rodzice i nauczyciele.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Opracowanie i udostępnienie spójnego pakietu narzędzi diagnostycznych i materiałów dydaktycznych wspomagających proces rozpoznawania predyspozycji i zainteresowań zawodowych uczniów.

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.04.03-00-031/08-00

Wynik 7 z 8
× Pokaż produkty konkursowe
Uczenie się przez całe życie
/Wychowanie Przedszkolne Wychowanie Przedszkolne, Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III, Szkoła Podstawowa klasy IV-VI, Gimnazjum, Szkoły Ponadgimnazjalne 4
/Inne

"Kim zostanie moje dziecko" Poradnik dla rodziców

aut. Administrator Testowy , 2011
Poradnik adresowany jest do rodziców dzieci uczących się ze wszystkich grup wiekowych. Można wyodrębnić w nim, zarówno treści odnoszące się do poszczególnych okresów rozwojowych (a w ich obrębie: okres wczesnoszkolny, czyli klasy I–III i IV–VI, oraz okres dorastania, czyli gimnazjum i szkoła ponadgimnazjalna), jak i elementy wspólne. Na początku opracowania uwzględnione zostały ogólne informacje na temat rozwoju człowieka. W kolejnej części scharakteryzowano poszczególne aspekty rozwoju, z wyodrębnieniem dwóch podstawowych okresów rozwojowych. Następnie odniesiono się do funkcjonowania najważniejszych środowisk społecznych dziecka stymulujących jego rozwój. Scharakteryzowano też zadania rozwojowe właściwe dla danego okresu życia i wynikające z nich charakterystyczne działania. Na zakończenie podkreślono znaczenie pracy zawodowej jako istotnej wartości w życiu człowieka, zwłaszcza w obliczu problemów i wyzwań współczesności.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Opracowanie i udostępnienie spójnego pakietu narzędzi diagnostycznych i materiałów dydaktycznych wspomagających proces rozpoznawania predyspozycji i zainteresowań zawodowych uczniów.

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.04.03-00-031/08-00

Wynik 8 z 8
× Pokaż produkty konkursowe
Uczenie się przez całe życie
/Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III
/Inne

Kwestionariusz radzenia sobie w sytuacjach trudnych dla klas I-III

aut. Administrator Testowy , 2011
Kwestionariusz radzenia sobie w sytuacjach trudnych jest przeznaczony do badania uczniów klas 1–3 szkoły podstawowej. Składa się on z instrukcji i 24 opowiadań dotyczących sytuacji trudnych w kontakcie społecznym. Pod każdym opowiadaniem zawartym w kwestionariuszu umieszczono w przypadkowej kolejności cztery sposoby zachowania odpowiadające czterem strategiom. Zadaniem badanego jest dokonanie wyboru jednej z nich. Integralną część kwestionariusza stanowi klucz przypisujący wyniki do skali agresji, uległości, unikania i współpracy. Zadaniem badającego jest odczytanie wyników zgodnie z kluczem i ustalenie jak strategia przeważa u badanego dziecka. Dzięki wystarczającej rzetelności, kwestionariusz może służyć do celów diagnozy indywidualnej opisując deklarowane strategie zachowań dzieci.
Kwestionariusz radzen...
Klucz do KRwST dla SP...
Podręcznik do KRwSTdl...
Oceń produkt

Nazwa projektu: Opracowanie i udostępnienie spójnego pakietu narzędzi diagnostycznych i materiałów dydaktycznych wspomagających proces rozpoznawania predyspozycji i zainteresowań zawodowych uczniów.

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.04.03-00-031/08-00