Dodaj produkt

Wyszukiwarka produktów
Fundusze unijne dla oświaty

Zresetuj filtry
  • wszystkie obszary
  • Zarządzanie i nadzór
  • Rozwój szkół
  • Uczenie się przez całe życie
  • Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
  • Egzaminy zewnętrzne
  • Wszystkie etapy
  • Wychowanie Przedszkolne
  • Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III
  • Szkoła Podstawowa klasy IV-VI
  • Gimnazjum
  • Szkoły Ponadgimnazjalne
  • Kształcenie zawodowe
  • wszystkie przedmioty
  • Nauczanie zintegrowane I-III
  • Edukacja matematyczna
  • Edukacja muzyczna
  • Edukacja plastyczna
  • Edukacja polonistyczna
  • Edukacja przyrodnicza
  • Edukacja społeczna
  • Etyka
  • Godzina wychowawcza
  • Inne
  • Język mniejszości narodowej lub etnicznej
  • Język obcy nowożytny
  • Język regionalny - język kaszubski
  • Religia
  • Wychowanie fizyczne
  • Zajęcia komputerowe
  • Zajęcia techniczne
  • Doskonalenie nauczycieli
  • wszystkie produkty
  • Multimedia
  • Nauczyciel w szkole
  • Pakiety edukacyjne
  • Podręczniki / Poradniki
  • Programy nauczania
  • Raporty / Sprawozdania
  • Testy / Sprawdziany
  • Badania
  • Platformy internetowe i szkolenia e-learningowe
  • Inne
-
  • od najnowszych
  • od najstarszych
  • od najczęściej pobieranych
  • od narzadziej pobieranych
  • od najlepiej ocenianych
  • od najgorzej ocenianych
392 Wyników
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III
/Inne

Umysły przyszłości

aut. Ewa Gorzelak , 2013
1
1025
Uczenie się przez całe życie
/Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III
/Inne

Kwestionariusz radzenia sobie w sytuacjach trudnych dla klas I-III

aut. Administrator Testowy , 2011
3
2260
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III
/Nauczanie zintegrowane I-III

Opinie i wnioski studentów na temat praktyk pedagogicznych realizowanych w szkołach podstawow...

aut. Miłosz Czerniejewski , 2012
1
6035
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III
/Nauczanie zintegrowane I-III

Opinie i wnioski na temat praktyk pedagogicznych realizowanych w placówkach wychowania wczesno...

aut. Miłosz Czerniejewski , 2012
1
481
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Wychowanie Przedszkolne Wychowanie Przedszkolne, Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III 1
/Wychowanie przedszkolne

Specjalne potrzeby edukacyjne dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym

aut. Iza Beno , 2011
2
6960
WsteczPokaż więcej
Wróć na górę
KontaktRegulamin
Serwis używa cookies
Wynik 388 z 392
× Pokaż produkty konkursowe
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III
/Inne

Umysły przyszłości

aut. Ewa Gorzelak , 2013
„Umysły przyszłości” to innowacyjny programu nauczania dla klas I–III szkoły podstawowej wraz z materiałami dydaktycznymi. Szczególne znaczenie w dzisiejszych czasach oraz podstawę postępu stanowi kreatywność i innowacyjność, na które stawiamy w tym programie. Zachęcamy do zapoznania się z programem i materiałami dydaktycznymi nie tylko nauczycieli wdrażających program w swoich szkołach, ale również tych nauczycieli, którzy ciągle poszukują lepszych, nowych, innych pomysłów na interesujące i efektywne nauczanie. Integralną częścią programu są materiały dydaktyczne w formie Multipakietów, które zawierają 1100 zdjęć, 125 filmów, 125 plików audio, 1000 multimediów (w formie puzzli, kolorowanek, gier: sudoku, memory, dobierz pary, połącz połówki, znajdź różnice), 500 rysunków i 250 scenariuszy zajęć. Zapraszamy do korzystania z tych zasobów na stronie internetowej.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Umysły przyszłości

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.04-00-168/12-00

Wynik 389 z 392
× Pokaż produkty konkursowe
Uczenie się przez całe życie
/Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III
/Inne

Kwestionariusz radzenia sobie w sytuacjach trudnych dla klas I-III

aut. Administrator Testowy , 2011
Kwestionariusz radzenia sobie w sytuacjach trudnych jest przeznaczony do badania uczniów klas 1–3 szkoły podstawowej. Składa się on z instrukcji i 24 opowiadań dotyczących sytuacji trudnych w kontakcie społecznym. Pod każdym opowiadaniem zawartym w kwestionariuszu umieszczono w przypadkowej kolejności cztery sposoby zachowania odpowiadające czterem strategiom. Zadaniem badanego jest dokonanie wyboru jednej z nich. Integralną część kwestionariusza stanowi klucz przypisujący wyniki do skali agresji, uległości, unikania i współpracy. Zadaniem badającego jest odczytanie wyników zgodnie z kluczem i ustalenie jak strategia przeważa u badanego dziecka. Dzięki wystarczającej rzetelności, kwestionariusz może służyć do celów diagnozy indywidualnej opisując deklarowane strategie zachowań dzieci.
Kwestionariusz radzen...
Klucz do KRwST dla SP...
Podręcznik do KRwSTd...
Oceń produkt

Nazwa projektu: Opracowanie i udostępnienie spójnego pakietu narzędzi diagnostycznych i materiałów dydaktycznych wspomagających proces rozpoznawania predyspozycji i zainteresowań zawodowych uczniów.

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.04.03-00-031/08-00

Wynik 390 z 392
× Pokaż produkty konkursowe
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III
/Nauczanie zintegrowane I-III

Opinie i wnioski studentów na temat praktyk pedagogicznych realizowanych w szkołach podstawowych (raport z badań)

aut. Miłosz Czerniejewski , 2012
Raport przedstawia zebrane wyniki badania jakościowego IDI przeprowadzonego w czerwcu i lipcu 2012 r. z nauczycielami edukacji wczesnoszkolnej oraz studentami specjalności nauczycielskich w zakresie edukacji wczesnoszkolnej, którzy w roku akademickim 2011/2012 odbywają lub odbywali praktyki pedagogiczne w szkołach podstawowych. Raport jest częścią projektu Nowe modele praktyk pedagogicznych dla studentów przygotowujących się do zawodu nauczyciela wychowania przedszkolnego i wczesnoszkolnego, realizowanego przez Wyższą Szkołę Nauk Humanistycznych i Dziennikarstwa w Poznaniu. Projekt realizowany jest w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, poddziałanie 3.3.2. Efektywny system kształcenia i doskonalenia nauczycieli. Stanowi potwierdzenie głównych kierunków rozwoju i prowadzenia polityki prozatrudnieniowej rządu oraz umożliwia wykorzystanie środków EFS w Polsce w latach 2007-2013.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Nowe modele praktyk pedagogicznych dla studentów przygotowujących się do zawodu nauczyciela wychowania przedszkolnego i wczesnoszkolnego

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.02-00-031/11-00

Wynik 391 z 392
× Pokaż produkty konkursowe
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III
/Nauczanie zintegrowane I-III

Opinie i wnioski na temat praktyk pedagogicznych realizowanych w placówkach wychowania wczesnoszkolnego (raport z badania ilościowego)

aut. Miłosz Czerniejewski , 2012
Niniejszy raport przedstawia zebrane wyniki badania ankietowego przeprowadzonego od czerwca do lipca 2012 r. z nauczycielami wychowania wczesnoszkolnego oraz studentami specjalności nauczycielskich w zakresie edukacji wczesnoszkolnej i przedszkolnej, którzy w roku akademickim 2011/2012 odbywają praktyki pedagogiczne w klasach I-III szkół podstawowych. Celem badania ilościowego było: - pozyskanie informacji o aktualnie realizowanych modelach i programach praktyk pedagogicznych dla studentów przygotowujących się do zawodu nauczyciela edukacji wczesnoszkolnej w klasach I-III szkoły podstawowej - pozyskanie opinii nauczycieli i studentów na temat systemu praktyk pedagogicznych realizowanych w klasach I-III szkół podstawowych w latach 2009-2012, - określenie zakresu zmian w programach i sposobach realizacji praktyk pedagogicznych dla studentów przygotowujących się do zawodu nauczyciela edukacji wczesnoszkolnej w klasach I-III szkoły podstawowej.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Nowe modele praktyk pedagogicznych dla studentów przygotowujących się do zawodu nauczyciela wychowania przedszkolnego i wczesnoszkolnego

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.02-00-031/11-00

Wynik 392 z 392
× Pokaż produkty konkursowe
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Wychowanie Przedszkolne Wychowanie Przedszkolne, Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III 1
/Wychowanie przedszkolne

Specjalne potrzeby edukacyjne dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym

aut. Iza Beno , 2011
Prezentowany film zawiera następujące wątki tematyczne: specjalne potrzeby edukacyjne – informacje podstawowe, rozpoznawanie specjalnych potrzeb edukacyjnych, ich zaspokajanie, zajęcia korekcyjno – kompensacyjne (usprawnianie funkcji percepcyjno – motorycznych, doskonalenie umiejętności czytania i pisania oraz umiejętności matematycznych), zajęcia muzyczne dla dzieci uzdolnionych, asystent osoby niepełnosprawnej, zajęcia plastyczne w grupie integracyjnej. Film ilustruje niezmiernie ważny aspekt edukacji dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Poza walorami informacyjnymi, dotyczącymi rozumienia i interpretowania specjalnych potrzeb dzieci prezentuje możliwości wsparcia rozwoju dziecka zdolnego, z niesprawnością ruchową, intelektualną, wadami słuchu, wzroku, dzieci nadpobudliwych i autystycznych, które realizują obowiązek szkolny w szkołach masowych i klasach integracyjnych.
Specjalne potrzeby ed...
Specjalne potrzeby ed...
Oceń produkt

Nazwa projektu: Poprzez praktykę do profesjonalizmu - nowa koncepacja praktyk studenckich i jej aplikacja

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.02-00-091/10-00