Dodaj produkt

Wyszukiwarka produktów
Fundusze unijne dla oświaty

Zresetuj filtry
  • wszystkie obszary
  • Zarządzanie i nadzór
  • Rozwój szkół
  • Uczenie się przez całe życie
  • Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
  • Egzaminy zewnętrzne
  • Wszystkie etapy
  • Wychowanie Przedszkolne
  • Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III
  • Szkoła Podstawowa klasy IV-VI
  • Gimnazjum
  • Szkoły Ponadgimnazjalne
  • Kształcenie zawodowe
  • wszystkie przedmioty
  • Nauczanie zintegrowane I-III
  • Edukacja matematyczna
  • Edukacja muzyczna
  • Edukacja plastyczna
  • Edukacja polonistyczna
  • Edukacja przyrodnicza
  • Edukacja społeczna
  • Etyka
  • Godzina wychowawcza
  • Inne
  • Język mniejszości narodowej lub etnicznej
  • Język obcy nowożytny
  • Język regionalny - język kaszubski
  • Religia
  • Wychowanie fizyczne
  • Zajęcia komputerowe
  • Zajęcia techniczne
  • Doskonalenie nauczycieli
  • wszystkie produkty
  • Multimedia
  • Nauczyciel w szkole
  • Pakiety edukacyjne
  • Podręczniki / Poradniki
  • Programy nauczania
  • Raporty / Sprawozdania
  • Testy / Sprawdziany
  • Badania
  • Platformy internetowe i szkolenia e-learningowe
  • Inne
-
  • od najnowszych
  • od najstarszych
  • od najczęściej pobieranych
  • od narzadziej pobieranych
  • od najlepiej ocenianych
  • od najgorzej ocenianych
392 Wyników
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III
/Inne

Program bazowy z elementami metody Marii Montessori

aut. agnieszka szawara , 2011
1
20376
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III
/Doskonalenie nauczycieli

Umiejętności społeczne w pracy nauczyciela. Materiał szkoleniowe dla uczestników warsztat�...

aut. Katarzyna Czepiel , 2011
1
19240
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III
/Inne

Dobre praktyki – zawód nauczyciel

aut. Katarzyna Czepiel , 2011
1
18522
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III
/Doskonalenie nauczycieli

Modelowy program praktyk pedagogicznych

aut. Edyta Kalarus , 2012
10
16650
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III
/Nauczanie zintegrowane I-III

Pierwsze uczniowskie doświadczenia drogą do wiedzy

aut. Administrator Testowy , 2011
3
15817
Uczenie się przez całe życie
/Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III, Szkoła Podstawowa klasy IV-VI, Gimnazjum, Szkoły Ponadgimnazjalne 3
/Godzina wychowawcza

"Niezbędnik" Materiały metodyczne na "zieloną szkołę" dla doradców zawodowych

aut. Administrator Testowy , 2011
1
11549
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III
/Inne

Program bazowy z elementami metody kinezjologii edukacyjnej

aut. agnieszka szawara , 2011
1
11419
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III, Szkoła Podstawowa klasy IV-VI, Gimnazjum 2
/Doskonalenie nauczycieli

Innowacyjny program nauczania uczniów z zaburzeniami w zachowaniu

aut. Administrator Testowy , 2010
1 3
11224
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III, Szkoła Podstawowa klasy IV-VI, Gimnazjum 2
/Muzyka

Terapia muzyką, ruchem i mową dla dzieci z upośledzeniem umysłowym w stopniu umiarkowanym w...

aut. Katarzyna Mielnik , 2010
1
10290
WsteczPokaż więcej
Wróć na górę
KontaktRegulamin
Serwis używa cookies
Wynik 10 z 392
× Pokaż produkty konkursowe
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III
/Inne

Program bazowy z elementami metody Marii Montessori

aut. agnieszka szawara , 2011
Publikacja ta jest zbiorem materiałów wypracowanych w ramach projektu „Innowacyjne wsparcie szkół uwzględniające specjalne potrzeby edukacyjne”. Znajdziecie Państwo w niej główne założenia każdej z realizowanych w ramach projektu metod tj. Marii Montessori, kinezjologii edukacyjnej, integracji sensorycznej i stymulacji polisensorycznej oraz propozycje zajęć z wykorzystaniem elementów każdej z metod, propozycje przykładowych ćwiczeń z dziećmi ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Ostatni rozdział publikacji pt. „Program bazowy” poświęcony jest opisowi innowacji pedagogicznej zawiera on informacje, cele i formy innowacji, a także propozycje indywidualnego programu oraz przykładowe, częściowo wypełnione karty zgłoszenia innowacji pedagogicznej.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Innowacyjne wsparcie szkół uwzględniające specjalne potrzeby edukacyjne uczniów

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.04-00-039/09-00

Wynik 11 z 392
× Pokaż produkty konkursowe
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III
/Doskonalenie nauczycieli

Umiejętności społeczne w pracy nauczyciela. Materiał szkoleniowe dla uczestników warsztatów

aut. Katarzyna Czepiel , 2011
Publikacja stanowi materiały szkoleniowe dla nauczycieli z zakresu umiejętności społecznych. Materiał obejmuje trzy bloki szkoleniowe: sposoby radzenia sobie za stresem, komunikację interpersonalną w pracy nauczyciela oraz trening antydyskryminacyjny. Każda część zawiera teoretyczne omówienie tematów oraz blok pytań sprawdzających wiedzę.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Przez praktykę do zawodu - Program Praktyk Pedagogicznych w Wyższej Szkole Humanitas

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.02-00-008/10-00

Wynik 12 z 392
× Pokaż produkty konkursowe
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III
/Inne

Dobre praktyki – zawód nauczyciel

aut. Katarzyna Czepiel , 2011
Poradnik przeznaczony jest dla studentów rozpoczynających praktyki pedagogiczne. Ma on służyć jako pomoc przed, w czasie i przy podsumowaniu okresu praktyk. Może być także przydatny w dalszej pracy zawodowej jako kompendium zawierające podstawowe informacje o pracy nauczyciela. Uzupełnienie merytorycznej części poradnika stanowią ćwiczenia zamieszczone na końcu każdego rozdziału. Zadania te mają na celu podjęcie przez studentów samodzielnej refleksji nad omawianymi zagadnieniami.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Przez praktykę do zawodu - Program Praktyk Pedagogicznych w Wyższej Szkole Humanitas

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.02-00-008/10-00

Wynik 13 z 392
× Pokaż produkty konkursowe
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III
/Doskonalenie nauczycieli

Modelowy program praktyk pedagogicznych

aut. Edyta Kalarus , 2012
Reforma systemu edukacji wprowadzona w 1999 roku i dokonujące się przemiany życia społecznego determinują poszukiwania nowego modelu kształcenia przyszłych nauczycieli, w tym też (a może przede wszystkim) nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej do realizacji zadań w nowej rzeczywistości społecznej, kulturowej, duchowej, itd. Przed nauczycielami akademickimi pojawiły się nowe wyzwania, wiążące się z przygotowaniem studentów tej specjalności do wykonywania w przyszłości zawodu nauczyciela wczesnej edukacji. Odpowiedzialność uczelni za to przedsięwzięcie jest niezwykle duża, gdyż szczególnie cenione jest dobre przygotowanie zawodowe. Taką opinię wyrażają czynni zawodowo nauczyciele - opiekunowie praktyk pedagogicznych, a także sami studenci.
modelowy program prak...
kwestionariusz styl m...
kwestionariusz samooc...
kwestionariusz funkcj...
konspekt zajęć w kl...
karta przebiegu prakt...
dziennik praktyk.pdf
arkusz zachowania si�...
arkusz obserwacji zaj...
arkusz obserwacji lek...
Oceń produkt

Nazwa projektu: Ucz się praktycznie! od refleksji w działaniu ku profesjonalizmowi

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.02-00-054/11-00

Wynik 14 z 392
× Pokaż produkty konkursowe
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III
/Nauczanie zintegrowane I-III

Pierwsze uczniowskie doświadczenia drogą do wiedzy

aut. Administrator Testowy , 2011
Nowatorskie podejście nauczycieli do dzieci biorących udział w projekcie - to cechy tego projektu i materiałów, które powstały w trakcie jego realizacji. To nie one, zaczynając naukę w pierwszej klasie szkołypodstawowej, miały się dostosowywać do wymagań szkoły. To nauczyciele musieli zmienić sposób nauczania na bardziej elastyczny, biorąc pod uwagę indywidualne potrzeby i możliwości dzieci. Podstawą teoretyczną projektu była teoria inteligencji wielorakich Howarda Gardnera. Jej praktyczne wykorzystanie pozwala na rozwijanie kompetencji kluczowych u dzieci, w szczególności takich, jak: językowe, matematyczno-przyrodnicze, artystyczne, ruchowe, komunikacyjno-informacyjne oraz społeczne.Założeniem projektu była praca z dziećmi, bazująca na wiedzy o ich zainteresowaniach i możliwościach, prowadzona podczas zajęć pozalekcyjnych w oparciu o autorski pomysł każdego nauczyciela.
Broszura - Pierwszaki...
Folder - Pierwszaki.p...
Plansze edukacyjne.pdf
Oceń produkt

Nazwa projektu: Pierwsze uczniowskie doświadczenia drogą do wiedzy

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.04-00-082/08-00

Wynik 15 z 392
× Pokaż produkty konkursowe
Uczenie się przez całe życie
/Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III, Szkoła Podstawowa klasy IV-VI, Gimnazjum, Szkoły Ponadgimnazjalne 3
/Godzina wychowawcza

"Niezbędnik" Materiały metodyczne na "zieloną szkołę" dla doradców zawodowych

aut. Administrator Testowy , 2011
Terminu „zielona szkoła” nie trzeba tłumaczyć. Wyjazdy poza mury szkolne stały się już tradycją w wielu szkołach. Coraz częściej wyjeżdżają klasy nie tylko z miast zagrożonych ekologicznie, ale również z mniejszych miejscowości. Są to zazwyczaj wyjazdy rekreacyjne. W niniejszym opracowaniu przedstawiamy pomysł na zorganizowanie wyjazdu na „zieloną szkołę” dla uczniów na wszystkich etapach edukacyjnych (klasy I-III, IV-VI, gimnazjum, szkoły ponadgimnazjalne).
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Opracowanie i udostępnienie spójnego pakietu narzędzi diagnostycznych i materiałów dydaktycznych wspomagających proces rozpoznawania predyspozycji i zainteresowań zawodowych uczniów.

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.04.03-00-031/08-00

Wynik 16 z 392
× Pokaż produkty konkursowe
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III
/Inne

Program bazowy z elementami metody kinezjologii edukacyjnej

aut. agnieszka szawara , 2011
Publikacja ta jest zbiorem materiałów wypracowanych w ramach projektu „Innowacyjne wsparcie szkół uwzględniające specjalne potrzeby edukacyjne”. Znajdziecie Państwo w niej główne założenia każdej z realizowanych w ramach projektu metod tj. Marii Montessori, kinezjologii edukacyjnej, integracji sensorycznej i stymulacji polisensorycznej oraz propozycje zajęć z wykorzystaniem elementów każdej z metod, propozycje przykładowych ćwiczeń z dziećmi ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Ostatni rozdział publikacji pt. „Program bazowy” poświęcony jest opisowi innowacji pedagogicznej zawiera on informacje, cele i formy innowacji, a także propozycje indywidualnego programu oraz przykładowe, częściowo wypełnione karty zgłoszenia innowacji pedagogicznej.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Innowacyjne wsparcie szkół uwzględniające specjalne potrzeby edukacyjne uczniów

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.04-00-039/09-00

Wynik 17 z 392
× Pokaż produkty konkursowe
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III, Szkoła Podstawowa klasy IV-VI, Gimnazjum 2
/Doskonalenie nauczycieli

Innowacyjny program nauczania uczniów z zaburzeniami w zachowaniu

aut. Administrator Testowy , 2010
Publikacja zawiera innowacje programowo–metodyczne z zakresu opracowania i pilotażowego wdrożenia innowacyjnego programu nauczania uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi z wykorzystaniem nowoczesnych metod diagnozy i terapii ucznia wypracowane w trakcie realizacji projektu. Innowacyjne jest: objęcie projektem narzędzi diagnozy, która znacznie wykraczać będzie poza orzeczenia PPP oraz opracowanie takich metod, form i narzędzi terapii, których główne założenia będą wspólne dla wszystkich (3 grup wiekowych kl.1-3 SP, 4-6 SP i I-III gimnazjum). Opracowane programy nauczania i terapii udostępnione w niniejszej publikacji można wykorzystać do pracy z dziećmi w placówkach integracyjnych. Dla lepszego wykorzystania zasobów umieszczono plik główny i pliki dodatkowe, które ułatwią korzystanie z zasobu i dedykowane wykorzystanie materiałów metodycznych.
Innowacyjny program n...
Letni obóz terapeuty...
Moduł angielski.pdf
Moduł arte bibli cho...
Oceń produkt

Nazwa projektu: Innowacyjny program nauczania z zaburzeniami zachowania

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.04-00-063/09-00

Wynik 18 z 392
× Pokaż produkty konkursowe
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III, Szkoła Podstawowa klasy IV-VI, Gimnazjum 2
/Muzyka

Terapia muzyką, ruchem i mową dla dzieci z upośledzeniem umysłowym w stopniu umiarkowanym wg koncepcji Karola Orffa

aut. Katarzyna Mielnik , 2010
Program: „Terapia muzyką, ruchem i mową dla dzieci z upośledzeniem umysłowym w stopniu umiarkowanym wg koncepcji C.Orffa” zawiera innowacyjne rozwiązania w dziedzinie usprawniania funkcji poznawczych ucznia z upośledzeniem umysłowym w stopniu umiarkowanym. Realizacja zajęć wg wytycznych, zawartych w tym programie stanowi szansę wspomagania rozwoju emocjonalnego, społecznego, poznawczego i ruchowego tych uczniów, którzy mają utrudniony dostęp do innowacyjnych programów nauczania z elementami diagnozy i terapii ze względu na miejsce zamieszkania, trudną sytuację materialną oraz niską świadomość rodziców o potrzebie korzystania z nowoczesnych metod. Program podpowiada, jak organizować zajęcia terapeutyczne metodą C.Orffa. Opisuje w sposób szczegółowy metody, formy i techniki pracy zwracając szczególną uwagę na śpiew, grę na instrumentach, ruch przy muzyce, tworzenie i słuchanie muzyki, a także zabawy rytmiczne.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: "Innowacyjne metody nauczania dzieci z upośledzeniem umysłowym w powiecie lubelskim"

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.04-00-008/09-00