Dodaj produkt

Wyszukiwarka produktów
Fundusze unijne dla oświaty

Zresetuj filtry
  • wszystkie obszary
  • Zarządzanie i nadzór
  • Rozwój szkół
  • Uczenie się przez całe życie
  • Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
  • Egzaminy zewnętrzne
  • Wszystkie etapy
  • Wychowanie Przedszkolne
  • Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III
  • Szkoła Podstawowa klasy IV-VI
  • Gimnazjum
  • Szkoły Ponadgimnazjalne
  • Kształcenie zawodowe
  • wszystkie przedmioty
  • Nauczanie zintegrowane I-III
  • Edukacja matematyczna
  • Edukacja muzyczna
  • Edukacja plastyczna
  • Edukacja polonistyczna
  • Edukacja przyrodnicza
  • Edukacja społeczna
  • Etyka
  • Godzina wychowawcza
  • Inne
  • Język mniejszości narodowej lub etnicznej
  • Język obcy nowożytny
  • Język regionalny - język kaszubski
  • Religia
  • Wychowanie fizyczne
  • Zajęcia komputerowe
  • Zajęcia techniczne
  • Doskonalenie nauczycieli
  • wszystkie produkty
  • Multimedia
  • Nauczyciel w szkole
  • Pakiety edukacyjne
  • Podręczniki / Poradniki
  • Programy nauczania
  • Raporty / Sprawozdania
  • Testy / Sprawdziany
  • Badania
  • Platformy internetowe i szkolenia e-learningowe
  • Inne
-
  • od najnowszych
  • od najstarszych
  • od najczęściej pobieranych
  • od narzadziej pobieranych
  • od najlepiej ocenianych
  • od najgorzej ocenianych
392 Wyników
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III, Szkoła Podstawowa klasy IV-VI, Gimnazjum, Szkoły Ponadgimnazjalne 3
/Doskonalenie nauczycieli

Badanie systemu pracy z uczniem zdolnym

aut. EFS , 2011
1
104
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III, Szkoła Podstawowa klasy IV-VI, Gimnazjum, Szkoły Ponadgimnazjalne, Doskonalenie nauczycieli 4
/Doskonalenie nauczycieli

ORGANIZACJA KSZTAŁCENIA UCZNIÓW ZDOLNYCH W KONTEKŚCIE SYSTEMOWYCH ROZWIĄZAŃ W PRACY Z UCZN...

aut. EFS , 2012
1
675
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III, Szkoła Podstawowa klasy IV-VI 1
/Nauczanie zintegrowane I-III

Specyfika pracy nauczyciela w klasach łączonych. Szkoła Podstawowa im. Świętej Elżbiety W...

aut. EFS , 2015
1
2044
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III, Szkoła Podstawowa klasy IV-VI, Gimnazjum, Szkoły Ponadgimnazjalne 3
/Doskonalenie nauczycieli

Wzmocnienie systemu wspierania rozwoju szkół ze szczególnym uwzględnieniem doskonalenia nau...

aut. EFS , 2010
1
494
Zarządzanie i nadzór
/Wychowanie Przedszkolne Wychowanie Przedszkolne, Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III, Szkoła Podstawowa klasy IV-VI, Gimnazjum 3
/Doskonalenie nauczycieli

Koszty edukacji od przedszkola do gimnazjum

aut. EFS , 2013
1
640
WsteczPokaż więcej
Wróć na górę
KontaktRegulamin
Serwis używa cookies
Wynik 388 z 392
×
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III, Szkoła Podstawowa klasy IV-VI, Gimnazjum, Szkoły Ponadgimnazjalne 3
/Doskonalenie nauczycieli

Badanie systemu pracy z uczniem zdolnym

aut. EFS , 2011
W polityce prowadzonej przez większość krajów europejskich w ostatnich latach dostrzega się tendencje związane z działaniami na rzecz osób zdolnych i wybitnie uzdolnionych. Uzasadnieniem tego rodzaju polityki jest teza, że niewykorzystywanie zdolności i talentów dzieci i młodzieży prowadzi do marnowania intelektualnych zasobów społecznych każdego kraju. Cele praktyczne związane z realizacją podjętych badań dotyczyły poznania systemów pracy z uczniem zdolnym w wybranych krajach Europy (przeprowadzono je w Austrii, Czechach, Finlandii, Niemczech i Wielkiej Brytanii). W analizach zwrócono uwagę na wszelkie formy działań, ze szczególnym naciskiem na rozwiązania innowacyjne, wzorcowe, efektywne, które ewentualnie mogłyby zostać zaimplementowane na gruncie polskim.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Opracowanie i wdrożenie kompleksowego systemu pracy z uczniem zdolnym

Strona www projektu: http://www.ore.edu.pl/

Opis projektu: Celem strategicznym projektu było opracowanie i wdrożenie kompleksowego systemu pracy z uczniem zdolnym. Służyło temu m.in. wprowadzenie zmian legislacyjnych, jak również pogłębiona analiza obecnie istniejącego systemu, w tym dotycząca organizacji oraz sposobu przeprowadzania konkursów, turniejów i olimpiad. W ramach projektu organizowano wsparcie dla osób zaangażowanych w proces rozwoju uzdolnień dzieci i młodzieży, których zadaniem jest właściwe identyfikowanie uzdolnień i tworzenie odpowiednich warunków do ich kształtowania. Prowadzone były ponadto liczne działania, mające na celu uwrażliwienie szerokiego grona osób na specjalne potrzeby edukacyjne dzieci szczególnie uzdolnionych.

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.03-00-001/10

Wynik 389 z 392
×
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III, Szkoła Podstawowa klasy IV-VI, Gimnazjum, Szkoły Ponadgimnazjalne, Doskonalenie nauczycieli 4
/Doskonalenie nauczycieli

ORGANIZACJA KSZTAŁCENIA UCZNIÓW ZDOLNYCH W KONTEKŚCIE SYSTEMOWYCH ROZWIĄZAŃ W PRACY Z UCZNIEM ZDOLNYM

aut. EFS , 2012
Prezentacja: Na czym się koncentruję?  dwóch modelach systemowych pracy z uczniem zdolnym  przykładzie organizacji kształcenia ucznia zdolnego Co uwzględnię?  temat współpracy pomiędzy podmiotami zajmującymi się uczniem zdolnym Konferencja współfinansowana
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Opracowanie i wdrożenie kompleksowego systemu pracy z uczniem zdolnym

Strona www projektu: http://www.ore.edu.pl/

Opis projektu: Celem strategicznym projektu było opracowanie i wdrożenie kompleksowego systemu pracy z uczniem zdolnym. Służyło temu m.in. wprowadzenie zmian legislacyjnych, jak również pogłębiona analiza obecnie istniejącego systemu, w tym dotycząca organizacji oraz sposobu przeprowadzania konkursów, turniejów i olimpiad. W ramach projektu organizowano wsparcie dla osób zaangażowanych w proces rozwoju uzdolnień dzieci i młodzieży, których zadaniem jest właściwe identyfikowanie uzdolnień i tworzenie odpowiednich warunków do ich kształtowania. Prowadzone były ponadto liczne działania, mające na celu uwrażliwienie szerokiego grona osób na specjalne potrzeby edukacyjne dzieci szczególnie uzdolnionych.

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.03-00-001/10

Wynik 390 z 392
×
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III, Szkoła Podstawowa klasy IV-VI 1
/Nauczanie zintegrowane I-III

Specyfika pracy nauczyciela w klasach łączonych. Szkoła Podstawowa im. Świętej Elżbiety Węgierskiej w Trybszu

aut. EFS , 2015
Prezentacja pt.: Specyfika pracy nauczyciela w klasach łączonych. Szkoła Podstawowa im. Świętej Elżbiety Węgierskiej w Trybszu autorstwa Julii Miśkowicz
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: System doskonalenia nauczycieli oparty na ogólnodostępnym kompleksowym wspomaganiu szkół

Strona www projektu: http://www.ore.edu.pl/

Opis projektu: Celem projektu "System doskonalenia nauczycieli oparty na ogólnodostępnym kompleksowym wspomaganiu szkół" jest poprawa jakości systemu doskonalenia nauczycieli, spójnego z rozwojem szkół. Zgodnie z rekomendacjami przedstawionymi przez ekspertów nowoczesny system wspomagania rozwoju oświaty w Polsce powinien być nakierowany na pracę ze szkołą, służyć wspieraniu jej w wykonywaniu zadań nakładanych przez państwo, jak również wspomagać w rozwiązywaniu indywidualnych problemów.

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.01-00-002/10

Wynik 391 z 392
×
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III, Szkoła Podstawowa klasy IV-VI, Gimnazjum, Szkoły Ponadgimnazjalne 3
/Doskonalenie nauczycieli

Wzmocnienie systemu wspierania rozwoju szkół ze szczególnym uwzględnieniem doskonalenia nauczycieli i doradztwa metodycznego

aut. EFS , 2010
Wsparcie szkoły/placówki opiera się obecnie przede wszystkim na systemie doskonalenia nauczycieli, który posiada wyspecjalizowane instytucje (placówki doskonalenia nauczycieli i biblioteki pedagogiczne) i środki finansowe zagwarantowane na realizację zadań dotyczących doskonalenia zawodowego i doradztwa metodycznego dla nauczycieli oraz na instytucjonalnym wsparciu poradni psychologiczno–pedagogicznych.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: System doskonalenia nauczycieli oparty na ogólnodostępnym kompleksowym wspomaganiu szkół

Strona www projektu: http://www.ore.edu.pl/

Opis projektu: Celem projektu "System doskonalenia nauczycieli oparty na ogólnodostępnym kompleksowym wspomaganiu szkół" jest poprawa jakości systemu doskonalenia nauczycieli, spójnego z rozwojem szkół. Zgodnie z rekomendacjami przedstawionymi przez ekspertów nowoczesny system wspomagania rozwoju oświaty w Polsce powinien być nakierowany na pracę ze szkołą, służyć wspieraniu jej w wykonywaniu zadań nakładanych przez państwo, jak również wspomagać w rozwiązywaniu indywidualnych problemów.

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.01-00-002/10

Wynik 392 z 392
×
Zarządzanie i nadzór
/Wychowanie Przedszkolne Wychowanie Przedszkolne, Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III, Szkoła Podstawowa klasy IV-VI, Gimnazjum 3
/Doskonalenie nauczycieli

Koszty edukacji od przedszkola do gimnazjum

aut. EFS , 2013
Gromadzenie informacji o nakładach na edukację jest niezbędne do oceny ich adekwatności względem zidentyfikowanych potrzeb edukacyjnych i tym samym do oceny efektywności ich wydatkowania (Parsons 2005). Dlatego głównym tematem tego opracowania jest analiza danych zastanych dotyczących wysokości i struktury nakładów publicznych i prywatnych na edukację dzieci i młodzieży na wczesnych etapach kształcenia (do gimnazjum włącznie) w Polsce. Według naszego rozeznania jest to pierwsza tego typu praca w Polsce, która podejmuje się jednoczesnej identyfikacji nakładów na kształcenie ze strony dwóch stron – publicznej i prywatnej.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Badanie jakości i efektywności edukacji oraz instytucjonalizacja zaplecza badawczego

Strona www projektu: http://eduentuzjasci.pl/

Opis projektu: Celem głównym projektu jest wzmocnienie systemu edukacji w zakresie badań edukacyjnych oraz zwiększenie wykorzystywania wyników badań naukowych w polityce i praktyce edukacyjnej oraz w zarządzaniu oświatą. Cele szczegółowe: Stworzenie zasobów informacyjnych dla polityki edukacyjnej, w oparciu o interdyscyplinarne badania funkcjonowania podstaw programowych w rzeczywistości szkolnej, badania nad jakością i efektywnością edukacji w obszarze uwarunkowań wewnątrzszkolnych, instytucjonalnych, ekonomicznych oraz w kontekście potrzeb rynku pracy. Monitorowanie systemu edukacji i działalności badawczej w kraju i za granicą w celu doskonalenia polskiego systemu edukacji poprzez inwentaryzację adekwatnych badań krajowych i zagranicznych oraz prowadzenie syntetycznych analiz. Wzmocnienie instytucjonalnego i kadrowego rozwoju badań edukacyjnych poprzez rozwinięcie działań Instytutu Badań Edukacyjnych.

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.01.01-00-002/09