Dodaj produkt

Wyszukiwarka produktów
Fundusze unijne dla oświaty

Zresetuj filtry
  • wszystkie obszary
  • Zarządzanie i nadzór
  • Rozwój szkół
  • Uczenie się przez całe życie
  • Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
  • Egzaminy zewnętrzne
  • Wszystkie etapy
  • Wychowanie Przedszkolne
  • Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III
  • Szkoła Podstawowa klasy IV-VI
  • Gimnazjum
  • Szkoły Ponadgimnazjalne
  • Kształcenie zawodowe
  • wszystkie przedmioty
  • Wychowanie przedszkolne
  • Nauczanie zintegrowane I-III
  • Edukacja matematyczna + Matematyka
  • Edukacja muzyczna + Muzyka + Historia muzyki
  • Edukacja plastyczna + Plastyka
  • Edukacja polonistyczna + Język polski
  • Edukacja przyrodnicza + Przyroda + Biologia
  • Edukacja społeczna + Godzina wychowawcza + Historia i społeczeństwo + Wychowanie do życia w rodzinie + Wiedza o społeczeństwie
  • Etyka + Filozofia
  • Inne
  • Język mniejszości narodowej lub etnicznej + język regionalny – język kaszubski
  • Język obcy nowożytny
  • Religia
  • Wychowanie fizyczne
  • Zajęcia komputerowe + Informatyka
  • Zajęcia techniczne
  • Chemia
  • Edukacja dla bezpieczeństwa
  • Fizyka
  • Geografia
  • Historia
  • Zajęcia artystyczne
  • Ekonomia w praktyce + Podstawy przedsiębiorczości
  • Historia sztuki + Wiedza o kulturze
  • Język łaciński i kultura antyczna
  • Przedmioty zawodowe
  • Doskonalenie nauczycieli
  • wszystkie produkty
  • Multimedia
  • Nauczyciel w szkole
  • Pakiety edukacyjne
  • Podręczniki / Poradniki
  • Programy nauczania
  • Raporty / Sprawozdania
  • Testy / Sprawdziany
  • Badania
  • Platformy internetowe i szkolenia e-learningowe
  • Inne
-
  • od najnowszych
  • od najstarszych
  • od najczęściej pobieranych
  • od narzadziej pobieranych
  • od najlepiej ocenianych
  • od najgorzej ocenianych
3 Wyników
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III
/Edukacja społeczna

O mediacjach i dialogu w edukacji

aut. Iza Beno , 2012
1
2020
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Wychowanie Przedszkolne Wychowanie Przedszkolne, Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III 1
/Edukacja społeczna

Na drodze do profesjonalizmu

aut. Iza Beno , 2011
1
6543
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Wychowanie Przedszkolne
/Edukacja społeczna

W drodze ku innej edukacji w instytucjach dla małych dzieci

aut. Iza Beno , 2012
1
3228
WsteczPokaż więcej
Wróć na górę
KontaktRegulamin
Serwis używa cookies
Wynik 1 z 3
× Pokaż produkty konkursowe
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III
/Edukacja społeczna

O mediacjach i dialogu w edukacji

aut. Iza Beno , 2012
Nauczyciel w swojej pracy z uczniem powinien stwarzać warunki umożliwiające dyskusję z niepowtarzalną i jedyną w swoim rodzaju narracją dziecka w taki sposób, aby uczeń nie czuł się zagrożony, zdominowany narracją dorosłego, by chciał podjąć z nim wymianę myśli, poglądów, opinii, obaw (pojęcie mistrzostwa w teorii Brunera). Do tak rozumianego dialogu w edukacji nawiązują teorie Piageta i Wygotskiego. Dialog ma miejsce wówczas, gdy osoba jest pełnoprawnym uczestnikiem wymiany myśli, poglądów, spostrzeżeń. Ponadto dialog jest relacyjny, to krzyżowanie się horyzontów, pełnoprawnych świadomości, to wzajemne oddziaływanie na siebie. Trzeba jednak uważać, by dialog nie zamienił się w monolog lub manipulację. Dlatego konieczne jest „zawieszenie” pewności oraz ciągłe poszukiwanie odpowiedzi na pytania: Co zrobię z różnicą, którą widzę? Co mogę robić z „unikalnością” uczniów?
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Poprzez praktykę do profesjonalizmu - nowa koncepacja praktyk studenckich i jej aplikacja

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.02-00-091/10-00

Wynik 2 z 3
× Pokaż produkty konkursowe
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Wychowanie Przedszkolne Wychowanie Przedszkolne, Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III 1
/Edukacja społeczna

Na drodze do profesjonalizmu

aut. Iza Beno , 2011
Celem publikacji jest przybliżenie koncepcji refleksyjnej praktyki w odniesieniu do edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej jak również możliwości/warunków osadzenia „nowego” profesjonalizmu w środowisku przedszkola i szkoły.Stawanie się profesjonalistą wymaga wglądu w wyznawane osobiste teorie oraz gotowości do ich transformacji. Przeszkadza w tym łatwość pozornych adaptacji, siła własnych uczniowskich doświadczeń, mit pokoju nauczycielskiego, społeczno-kulturowe uwikłanie, przywiązanie do posiadanych schematów poznawczych i perspektyw znaczeniowych. Sposobem pokonania ograniczeń jest pogłębiona refleksja, krytyczny osąd, badania-w-działaniu z wykorzystaniem współpracy z innymi. Bycie nauczycielem-profesjonalistą jest jeszcze trudniejsze, tym bardziej, że jest to proces bardzo wymagający i zawsze niedokończony. Ale czy wolno mi zrezygnować z podążania tą trudną drogą…? [z podsumowania, dr U. Opłocka]
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Poprzez praktykę do profesjonalizmu - nowa koncepacja praktyk studenckich i jej aplikacja

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.02-00-091/10-00

Wynik 3 z 3
× Pokaż produkty konkursowe
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Wychowanie Przedszkolne
/Edukacja społeczna

W drodze ku innej edukacji w instytucjach dla małych dzieci

aut. Iza Beno , 2012
Profesor Lilian Katz pisze, że jedną z podstawowych potrzeb małych dzieci jest posiadanie przez nie poczucia, że życie jest wartościowe, że ma sens. Na poziomie przedszkola czy szkoły oznacza to podejmowanie przez dzieci aktywności, którą postrzegają one jako angażującą, inspirującą, ciekawą, pozwalającą im na zrozumienie własnych doświadczeń. Co zrobić, żeby przedszkole i szkoła były miejscem tego rodzaju aktywności? Rozwiązania upatrujemy w poszerzaniu zakresu partycypacji podmiotów zaangażowanych w proces edukacji – dzieci i nauczycieli, co można też określić jako wprowadzanie demokracji do instytucji wczesnej edukacji.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Poprzez praktykę do profesjonalizmu - nowa koncepacja praktyk studenckich i jej aplikacja

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.02-00-091/10-00