Egzaminy zewnętrzne
/Gimnazjum
Gimnazjum,
Szkoły Ponadgimnazjalne,
Kształcenie zawodowe
2
/Matematyka
Opracowanie analizy statystycznej wyników z e-sprawdzianu „Rachunek zdań i rachunek zbiorów. Indukcja matematyczna”
aut. Hubert Popiel
,
2011
Dokument przedstawia wyniki analizy statystycznej e-sprawdzianów z projektu Matematyka Reaktywacja jednego działu matematyki objętej programem nauczania w zakresie podstawowym i rozszerzonym w szkołach ponadpodstawowych.
Zbadano wpływ typu szkoły (uwzględniono podział szkół na licea ogólnokształcące, technika i zespoły szkół (pozostałe szkoły), typu miejscowości (siedzib szkół) (podział ze względu na liczbę mieszkańców, podobny do tego w badaniach PISA: małe (do 20 tys. mieszkańców) średnie (od 20 tys. do 100 tys.) i duże (powyżej 100 tys.), aktywności na portalu projektu (mierzonej liczbą kliknięć w materiały) na wyniki e-sprawdzianów.
Nazwa projektu: "Opracowanie i wdrożenie kursu wyrównawczego z matematyki z wykorzystaniem technologii informacyjno- komunikacyjnych dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych"
Strona www projektu:
Opis projektu:
Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.04-00-250/09-00