Dodaj produkt

Wyszukiwarka produktów
Fundusze unijne dla oświaty

Zresetuj filtry
  • wszystkie obszary
  • Zarządzanie i nadzór
  • Rozwój szkół
  • Uczenie się przez całe życie
  • Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
  • Egzaminy zewnętrzne
  • Wszystkie etapy
  • Wychowanie Przedszkolne
  • Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III
  • Szkoła Podstawowa klasy IV-VI
  • Gimnazjum
  • Szkoły Ponadgimnazjalne
  • Kształcenie zawodowe
  • wszystkie przedmioty
  • Wychowanie przedszkolne
  • Nauczanie zintegrowane I-III
  • Edukacja matematyczna + Matematyka
  • Edukacja muzyczna + Muzyka + Historia muzyki
  • Edukacja plastyczna + Plastyka
  • Edukacja polonistyczna + Język polski
  • Edukacja przyrodnicza + Przyroda + Biologia
  • Edukacja społeczna + Godzina wychowawcza + Historia i społeczeństwo + Wychowanie do życia w rodzinie + Wiedza o społeczeństwie
  • Etyka + Filozofia
  • Inne
  • Język mniejszości narodowej lub etnicznej + język regionalny – język kaszubski
  • Język obcy nowożytny
  • Religia
  • Wychowanie fizyczne
  • Zajęcia komputerowe + Informatyka
  • Zajęcia techniczne
  • Chemia
  • Edukacja dla bezpieczeństwa
  • Fizyka
  • Geografia
  • Historia
  • Zajęcia artystyczne
  • Ekonomia w praktyce + Podstawy przedsiębiorczości
  • Historia sztuki + Wiedza o kulturze
  • Język łaciński i kultura antyczna
  • Przedmioty zawodowe
  • Doskonalenie nauczycieli
  • wszystkie produkty
  • Multimedia
  • Nauczyciel w szkole
  • Pakiety edukacyjne
  • Podręczniki / Poradniki
  • Programy nauczania
  • Raporty / Sprawozdania
  • Testy / Sprawdziany
  • Badania
  • Platformy internetowe i szkolenia e-learningowe
  • Inne
-
  • od najnowszych
  • od najstarszych
  • od najczęściej pobieranych
  • od narzadziej pobieranych
  • od najlepiej ocenianych
  • od najgorzej ocenianych
41 Wyników
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Gimnazjum
/Matematyka Matematyka, Biologia, Chemia, Fizyka, Podstawy przedsiębiorczości 4

Zbiór gotowych tematów do zajęć pozalekcyjnych prowadzonych metodą projektową w zakresie ...

aut. Piotr Wegner , 2010
1
8764
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Doskonalenie nauczycieli
/Edukacja przyrodnicza Edukacja przyrodnicza, Przyroda, Biologia 2

Przedmioty przyrodnicze: wspólnie badać czy opowiadać?

aut. EFS , 2004
1
205
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Szkoły Ponadgimnazjalne
/Biologia

Osmoza

aut. Tomasz Włodarczyk , 2011
1
975
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Gimnazjum
/Matematyka Matematyka, Biologia, Chemia, Fizyka, Informatyka 4

Program INTERBLOK INTERdyscyplinarny program nauczania BLOKowego przedmiotów matematyczno-przy...

aut. Łukasz Słoniowski , 2013
4
10442
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Gimnazjum
/Biologia

Przyczyny i skutki zanieczyszczeń powietrza

aut. Tomasz Włodarczyk , 2011
1
371
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Gimnazjum
/Biologia

Scenariusz lekcji - Organy roślin a warunki środowiska

aut. waldemar krawiec , 2011
1
1193
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Szkoły Ponadgimnazjalne
/Biologia

Czy każda woda kupowana w sklepie to woda mineralna?

aut. Tomasz Włodarczyk , 2011
1
757
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Gimnazjum
/Biologia

Program autorski zajęć wyrównawczych z biologii do gimnazjum

aut. Grzegorz Komor , 2010
2
13038
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Szkoła Podstawowa klasy IV-VI Szkoła Podstawowa klasy IV-VI, Doskonalenie nauczycieli 1
/Przyroda Przyroda, Biologia 1

Nowa pracownia przyrody

aut. EFS , 2015
1
9
WsteczPokaż więcej
Wróć na górę
KontaktRegulamin
Serwis używa cookies
Wynik 1 z 41
× Pokaż produkty konkursowe
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Gimnazjum
/Matematyka Matematyka, Biologia, Chemia, Fizyka, Podstawy przedsiębiorczości 4

Zbiór gotowych tematów do zajęć pozalekcyjnych prowadzonych metodą projektową w zakresie rozwijania kompetencji matematyczno-przyrodniczych i przedsiębiorczości opracowanych na potrzeby realizacji projektu „Rozwój przez kompetencje”

aut. Piotr Wegner , 2010
Publikacja zawiera zbiór konspektów (około 130 różnorodnych tematów) wykorzystywanych przez nauczycieli biorących udział w projekcie „ROZWÓJ PRZEZ KOMPETENCJE”. Umożliwiają one realizację zajęć opartych o metodę projektu, polegającą na samodzielnym realizowaniu przez uczniów zadania na podstawie wcześniej ustalonych założeń.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Rozwój przez kompetencje

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.04-00-155/09-00

Wynik 2 z 41
×
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Doskonalenie nauczycieli
/Edukacja przyrodnicza Edukacja przyrodnicza, Przyroda, Biologia 2

Przedmioty przyrodnicze: wspólnie badać czy opowiadać?

aut. EFS , 2004
Dlaczego uczniowie tak rzadko przeprowadzają doświadczenia, prowadzą obserwacje, uczestniczą w zajęciach terenowych? Zbyt mało czasu Niedostatecznie wyposażone pracownie przedmiotowe Zbyt liczne oddziały klasowe Nieelastyczna siatka godzin Brak dyscypliny (obawa o bezpieczeństwo) Małe zaangażowanie uczniów Zróżnicowany poziom uczniów
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: System doskonalenia nauczycieli oparty na ogólnodostępnym kompleksowym wspomaganiu szkół

Strona www projektu: http://www.ore.edu.pl/

Opis projektu: Celem projektu "System doskonalenia nauczycieli oparty na ogólnodostępnym kompleksowym wspomaganiu szkół" jest poprawa jakości systemu doskonalenia nauczycieli, spójnego z rozwojem szkół. Zgodnie z rekomendacjami przedstawionymi przez ekspertów nowoczesny system wspomagania rozwoju oświaty w Polsce powinien być nakierowany na pracę ze szkołą, służyć wspieraniu jej w wykonywaniu zadań nakładanych przez państwo, jak również wspomagać w rozwiązywaniu indywidualnych problemów.

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.01-00-002/10

Wynik 3 z 41
× Pokaż produkty konkursowe
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Szkoły Ponadgimnazjalne
/Biologia

Osmoza

aut. Tomasz Włodarczyk , 2011
Scenariusz powstał w ramach realizacji projektu "Uczeń on-line". Autorem scenariusza jest opiekun koła naukowego o profilu biologiczno-chemicznym. Cele zajęć: uczeń poznaję definicje osmozy typy roztworów: hipertoniczny, izotoniczny, potrafi prawidłowo zaplanować i wykonać doświadczenia ilustrujące zjawisko osmozy.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Uczeń online

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.04-00-154/09-00

Wynik 4 z 41
× Pokaż produkty konkursowe
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Gimnazjum
/Matematyka Matematyka, Biologia, Chemia, Fizyka, Informatyka 4

Program INTERBLOK INTERdyscyplinarny program nauczania BLOKowego przedmiotów matematyczno-przyrodniczych i informatyki w gimnazjum

aut. Łukasz Słoniowski , 2013
Program jest propozycją wykorzystania dodatkowych godzin dydaktycznych przez nauczycieli przedmiotów matematyczno-przyrodniczych i impulsem do pogłębienia ich wzajemnej współpracy. Zawiera scenariusze zajęć realizowanych w czasie dwóch godzin lekcyjnych (tzw. Bloków) i zaplanowany jest na trzy lata gimnazjum: w pierwszym roku uczniowie uczą się samodzielnego eksperymentowania pracując według instrukcji, w drugim rozwiązują problemy badawcze, a w trzecim budują prototypy urządzeń. Program zawiera: 1. Program certyfikowania nauczycieli; 2. Instrukcję pracy nauczyciela i dyrektora szkoły; 3. Scenariusze zajęć interdyscyplinarnych; 4.Propozycje problemów badawczych do samodzielnego rozwiązania przez ucznia; 5. Propozycje prototypów urządzeń (warunków kosztowych i fizycznych); 6. Regulamin gry ekonomicznej; 7. Edukacyjny portal internetowy; 8. Instrukcje dla uczniów.
Program INTERBLOK INT...
Scenariusze interdysc...
Scenariusze interdysc...
Scenariusze interdysc...
Oceń produkt

Nazwa projektu: INTERBLOK

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.04-00-072/10-00

Wynik 5 z 41
× Pokaż produkty konkursowe
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Gimnazjum
/Biologia

Przyczyny i skutki zanieczyszczeń powietrza

aut. Tomasz Włodarczyk , 2011
Scenariusz powstał w ramach realizacji projektu "Uczeń online". Autorem scenariusza jest opiekun koła naukowego o profilu biologiczno-chemicznym. Cele zajęć: zapoznanie uczniów ze stanem zanieczyszczenia powietrza atmosferycznego oraz jego wpływem na środowisko człowieka; kształtowanie właściwej postawy wobec zagadnień dotyczących ochrony środowiska; rozwijanie umiejętności obserwacji, wyciągania wniosków i współpracy w grupie.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Uczeń online

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.04-00-154/09-00

Wynik 6 z 41
× Pokaż produkty konkursowe
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Gimnazjum
/Biologia

Scenariusz lekcji - Organy roślin a warunki środowiska

aut. waldemar krawiec , 2011
Doświadczenie proponowane w scenariuszu jest bliskie każdemu uczniowi. Większość z nich jadła lub robiła sałatki, np. z ogórka. Po wykonaniu obserwacji będą wiedzieli, jakie procesy biologiczne stoją za tym, iż posolony ogórek staje się miękki. Zjawisko osmozy nie będzie miało przed uczniami tajemnic. Scenariusz lekcji nawiązuje do podstawy programowej: II. Budowa i funkcjonowanie komórki. Uczeń: 2) przedstawia podstawowe funkcje poszczególnych elementów komórki; V. Budowa i funkcjonowanie organizmu roślinnego na przykładzie rośliny okrytozalążkowej. Uczeń: 2) identyfikuje(np. na schemacie, fotografii, rysunku lub na podstawie opisu) i opisuje organy rośliny okrytonasiennej (korzeń, pęd, łodyga, kwiat, owoc) oraz przedstawia ich funkcje.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Akademia uczniowska

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.04-00-105/09-00

Wynik 7 z 41
× Pokaż produkty konkursowe
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Szkoły Ponadgimnazjalne
/Biologia

Czy każda woda kupowana w sklepie to woda mineralna?

aut. Tomasz Włodarczyk , 2011
Scenariusz powstał w ramach realizacji projektu "Uczeń online". Autorem scenariusza jest opiekun koła naukowego o profilu biologiczno-chemicznym. Cele zajęć: uczeń zna rolę wody w organizmie człowieka, negatywne skutki picia wody z kranu oraz podstawowy podział wód mineralnych butelkowanych. Uczeń potrafi: podać cechy wody zdatnej do picia, podać kryterium podziału wód butelkowanych dostępnych w sklepach uzasadnić dlaczego skład mineralny wód jest istotny dla zdrowia człowieka wskazać, którą z wód powinien spożywać na podstawie analizy kilku etykiet z wód butelkowanych ustosunkować się do reklam wód butelkowanych wybierając te wartościowe ze składem mineralnym dostosowanym do swoich potrzeb.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Uczeń online

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.04-00-154/09-00

Wynik 8 z 41
× Pokaż produkty konkursowe
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Gimnazjum
/Biologia

Program autorski zajęć wyrównawczych z biologii do gimnazjum

aut. Grzegorz Komor , 2010
Autorski program zajęć wyrównawczych nauczania biologii w gimnazjum jest zgodny z nowymi podstawami programowymi jak też podstawą programową obowiązującą w nauczaniu przyrody. Inspiracją do napisania programu zajęć wyrównawczych z biologii jest takie zmotywowanie uczniów i zainteresowania przedmiotem, by osiągnęli wyższe wyniki edukacyjne umożliwiające im dalszą edukację. Zostały w nim uwzględnione cele kształcenia czyli wymagania ogólne jak też treści nauczania czyli wymagania szczegółowe. W programie proponuję przyswojenia wiedzy w sposób efektywny przy pomocy aktywizujących metod i form pracy wspomaganych nowoczesną techniką.
Program biologia gimn...
skrypt do zajęć Bio...
Oceń produkt

Nazwa projektu: MKK - moje kluczowe kompetencje

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.04-00-194/09-00

Wynik 9 z 41
×
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Szkoła Podstawowa klasy IV-VI Szkoła Podstawowa klasy IV-VI, Doskonalenie nauczycieli 1
/Przyroda Przyroda, Biologia 1

Nowa pracownia przyrody

aut. EFS , 2015
Opracowanie rekomendacji wyposażenia szkolnej pracowni przyrody dla klas IV-VI szkoły podstawowej
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Opracowanie i pilotaż aktywnych metod pracy nauczyciela z uczniem opartych na metodzie badawczej

Strona www projektu: http://www.kopernik.org.pl/

Opis projektu: Projekt miał charakter pilotażowy, koncentrując się na opracowaniu metod podnoszących kompetencje nauczycieli oraz wyposażeniu ich w niezbędne pomoce dydaktyczne pozwalające na aktywną pracę z uczniem metodą badawczą.

Numer umowy o dofinansowanie: 2