Dodaj produkt

Wyszukiwarka produktów
Fundusze unijne dla oświaty

Zresetuj filtry
  • wszystkie obszary
  • Zarządzanie i nadzór
  • Rozwój szkół
  • Uczenie się przez całe życie
  • Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
  • Egzaminy zewnętrzne
  • Wszystkie etapy
  • Wychowanie Przedszkolne
  • Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III
  • Szkoła Podstawowa klasy IV-VI
  • Gimnazjum
  • Szkoły Ponadgimnazjalne
  • Kształcenie zawodowe
  • wszystkie przedmioty
  • Wychowanie przedszkolne
  • Nauczanie zintegrowane I-III
  • Edukacja matematyczna + Matematyka
  • Edukacja muzyczna + Muzyka + Historia muzyki
  • Edukacja plastyczna + Plastyka
  • Edukacja polonistyczna + Język polski
  • Edukacja przyrodnicza + Przyroda + Biologia
  • Edukacja społeczna + Godzina wychowawcza + Historia i społeczeństwo + Wychowanie do życia w rodzinie + Wiedza o społeczeństwie
  • Etyka + Filozofia
  • Inne
  • Język mniejszości narodowej lub etnicznej + język regionalny – język kaszubski
  • Język obcy nowożytny
  • Religia
  • Wychowanie fizyczne
  • Zajęcia komputerowe + Informatyka
  • Zajęcia techniczne
  • Chemia
  • Edukacja dla bezpieczeństwa
  • Fizyka
  • Geografia
  • Historia
  • Zajęcia artystyczne
  • Ekonomia w praktyce + Podstawy przedsiębiorczości
  • Historia sztuki + Wiedza o kulturze
  • Język łaciński i kultura antyczna
  • Przedmioty zawodowe
  • Doskonalenie nauczycieli
  • wszystkie produkty
  • Multimedia
  • Nauczyciel w szkole
  • Pakiety edukacyjne
  • Podręczniki / Poradniki
  • Programy nauczania
  • Raporty / Sprawozdania
  • Testy / Sprawdziany
  • Badania
  • Platformy internetowe i szkolenia e-learningowe
  • Inne
-
  • od najnowszych
  • od najstarszych
  • od najczęściej pobieranych
  • od narzadziej pobieranych
  • od najlepiej ocenianych
  • od najgorzej ocenianych
8 Wyników
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Szkoła Podstawowa klasy IV-VI
/Inne

Kompetencje kluczowe drogą twórczego rozwoju

aut. Małgorzata Danielak-Chomać , 2012
4
17344
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Kształcenie zawodowe
/Inne

Folder informacyjny CEKIN

aut. Justyna Kalita , 2012
1
365
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Gimnazjum
/Inne

Raport ewaluacji ex-post

aut. Administrator Testowy , 2010
1
276
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Szkoły Ponadgimnazjalne
/Inne

Prognozy zapotrzebowania na absolwentów szkół pedagogicznych przygotowujących do pracy na s...

aut. Katarzyna Czepiel , 2011
1
1158
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Wychowanie Przedszkolne Wychowanie Przedszkolne, Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III, Szkoła Podstawowa klasy IV-VI, Gimnazjum, Szkoły Ponadgimnazjalne 4
/Inne

Analiza danych z powiatowych projektów pilotażowych realizowanych w ramach Działania 3.5 PO ...

aut. EFS , 2014
1
437
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III, Szkoła Podstawowa klasy IV-VI, Gimnazjum 2
/Inne

Prognozy zapotrzebowania na absolwentów szkół pedagogicznych przygotowujących do pracy na s...

aut. Katarzyna Czepiel , 2011
1
701
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Kształcenie zawodowe
/Inne

Wychowanie we współczesnej szkole - Dysfunkcje jako problem w nauczaniu i wychowaniu dzieci i...

aut. Ryszard Kowalski , 2013
1
3246
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Gimnazjum
/Inne

Raport końcowy z osiągnięcia rezultatów RPK

aut. Piotr Wegner , 2012
1
538
WsteczPokaż więcej
Wróć na górę
KontaktRegulamin

Jesteś na archiwalnej stronie www.wyszukiwarka.efs.men.gov.pl.
Strona nie jest aktualizowana

Serwis używa cookies
Wynik 1 z 8
× Pokaż produkty konkursowe
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Szkoła Podstawowa klasy IV-VI
/Inne

Kompetencje kluczowe drogą twórczego rozwoju

aut. Małgorzata Danielak-Chomać , 2012
Publikacja ma charakter broszury informującej o działaniach i uzyskanych efektach związanych z realizacją Projektu "Kompetencje kluczowe drogą twórczego rozwoju" realizowanego w latach 2008-2012 przez Uniwersytet Przyrodniczo-Humanistyczny w Siedlcach i Fundację Rozwoju Lubelszczyzny. Projekt dotyczył podnoszenia kompetencji kluczowych dzieci z klas piątych i szóstych szkół podstawowych. Główny nacisk położono na podnoszenie kompetencji matematyczno-techniczno-przyrodniczych, językowych oraz w zakresie świadomości i ekspresji kulturalnej. Projektem objęto 56 szkół znajdujących się na terenie małych miejscowości w czterech województwach: mazowieckim, warmińsko-mazurskim, podlaskim i lubelskim.
Scenariusze zajęć d...
Scenariusze zajec pod...
Przykładowy test bad...
Kompetencje kluczowe ...
Oceń produkt

Nazwa projektu: Kompetencje kluczowe drogą do twórczego rozwoju

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.04-00-046/08-00

Wynik 2 z 8
× Pokaż produkty konkursowe
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Kształcenie zawodowe
/Inne

Folder informacyjny CEKIN

aut. Justyna Kalita , 2012
Folder informacyjny projektu CEKIN zawiera podstawowe informacje o projekcie, pilotażowym programie nauczania, partnerach realizujących projekt i szkołach uczestniczących w projekcie oraz o wynikach badania kompetencji kluczowych wśród uczniów i uczennic szkół rolniczych.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Wzmocnienie kompetencji kluczowych w zakresie inicjatywności wśród uczniów szkół roliczych w Polsce - CEKIN

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.04-00-290/09-00

Wynik 3 z 8
× Pokaż produkty konkursowe
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Gimnazjum
/Inne

Raport ewaluacji ex-post

aut. Administrator Testowy , 2010
Opracowanie zawiera wnioski z ewaluacji projektu oczyma zewnętrznego ewaluatora. W opracowaniu zawarto wyniki badań (w tym ankiety wypełniane przez słuchaczy), wnioski i rekomendacje sformułowane przez autora, mające na celu dogłębną analizę osiąganych wskaźników, rezultatów miękkich w kontekście celów szczegółowych projektu. Z przeprowadzonych badań, analizy dokumentów operacyjnych, wywiadów i ankiet wynika, że zrozumienie celów i głównych założeń realizowanego projektu nie stanowiło trudności dla osób uczestniczących w procesie diagnozy. Respondenci wykazali dużą zgodność w interpretacji ogólnego charakteru oraz unikalnych cech projektu.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Przygotowania kadry inżynieryjno-technicznej do wykonywania zawodu nauczyciela przedmiotów zawodowych

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.02-00-035/08-00

Wynik 4 z 8
× Pokaż produkty konkursowe
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Szkoły Ponadgimnazjalne
/Inne

Prognozy zapotrzebowania na absolwentów szkół pedagogicznych przygotowujących do pracy na szczeblu ponadgimnazjalnym

aut. Katarzyna Czepiel , 2011
Celem raportu jest zaprezentowanie prognoz dotyczących zapotrzebowania na absolwentów szkół pedagogicznych przygotowujących do pracy w charakterze nauczyciela na szczeblu ponadgimnazjalnym w województwie śląskim. Predykcje zawarte w opracowaniu koncentrują się na zmiennych dotyczących liczby etatów dla nauczycieli oraz liczby uczniów w szkołach ponadgimnazjalnych. Zestawienie tak zdefiniowanych zmiennych charakteryzujących sytuację na rynku edukacyjnym w województwie śląskim pozwoliło określić możliwości w zakresie kształtowania się zapotrzebowania na pracę nauczycieli w relacji do prognozowanej liczby uczniów w perspektywie do 2025 roku. Wyniki długookresowych predykcji pozwalają na formułowanie programów działania dla podmiotów rynku edukacyjnego i rynku pracy.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Przez praktykę do zawodu - Program Praktyk Pedagogicznych w Wyższej Szkole Humanitas

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.02-00-008/10-00

Wynik 5 z 8
×
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Wychowanie Przedszkolne Wychowanie Przedszkolne, Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III, Szkoła Podstawowa klasy IV-VI, Gimnazjum, Szkoły Ponadgimnazjalne 4
/Inne

Analiza danych z powiatowych projektów pilotażowych realizowanych w ramach Działania 3.5 PO KL

aut. EFS , 2014
W niniejszym opracowaniu przedstawiamy analizę wybranych danych z powiatowych projektów pilotażowych realizowanych w ramach Działania 3.5 PO KL. Zgodnie z wymaganiami Zamawiającego celem analizy było opisanie działań składających się na wdrożenie zmodernizowanego systemu doskonalenia nauczycieli. Przedmiotem analizy jest 136 relacji nadesłanych przez powiaty spośród 160 (wg stanu na maj 2014) realizujących projekty wspomagania (w ramach Działania 3.5 PO KL). Pomimo, że przesłane przez beneficjentów dane nie są formalnie sprawozdaniami, w raporcie używamy wymiennie takich słów jak „relacje powiatów”, „dane”, „sprawozdania” dla określenia przedmiotu analiz.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: System doskonalenia nauczycieli oparty na ogólnodostępnym kompleksowym wspomaganiu szkół

Strona www projektu: http://www.ore.edu.pl/

Opis projektu: Celem projektu "System doskonalenia nauczycieli oparty na ogólnodostępnym kompleksowym wspomaganiu szkół" jest poprawa jakości systemu doskonalenia nauczycieli, spójnego z rozwojem szkół. Zgodnie z rekomendacjami przedstawionymi przez ekspertów nowoczesny system wspomagania rozwoju oświaty w Polsce powinien być nakierowany na pracę ze szkołą, służyć wspieraniu jej w wykonywaniu zadań nakładanych przez państwo, jak również wspomagać w rozwiązywaniu indywidualnych problemów.

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.01-00-002/10

Wynik 6 z 8
× Pokaż produkty konkursowe
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III, Szkoła Podstawowa klasy IV-VI, Gimnazjum 2
/Inne

Prognozy zapotrzebowania na absolwentów szkół pedagogicznych przygotowujących do pracy na szczeblu podstawowym i gimnazjalnym

aut. Katarzyna Czepiel , 2011
Proces dostosowywania programów kształcenia w szkołach przygotowujących do zawodu nauczyciela na szczeblu podstawowym i gimnazjalnym do przewidywanej sytuacji na rynku pracy wymusza potrzebę weryfikacji tendencji, jakie będzie można obserwować w kolejnych latach. W zakresie poniższego opracowania, sporządzonego w ramach projektu Przez praktykę do zawodu – Program Praktyk Pedagogicznych w Wyższej Szkole Humanitas, dokonano predykcji zapotrzebowania na absolwentów szkół pedagogicznych przygotowujących do pracy w szkołach podstawowych i gimnazjach, a następnie poddano ich wyniki szczegółowej analizie. Prognozy zostały opracowane z zastosowaniem zestawu zaawansowanych narzędzi ekonometrycznych oraz przy użyciu specjalistycznego, statystyczno-ekonometrycznego oprogramowania STATA.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Przez praktykę do zawodu - Program Praktyk Pedagogicznych w Wyższej Szkole Humanitas

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.02-00-008/10-00

Wynik 7 z 8
× Pokaż produkty konkursowe
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Kształcenie zawodowe
/Inne

Wychowanie we współczesnej szkole - Dysfunkcje jako problem w nauczaniu i wychowaniu dzieci i młodzieży

aut. Ryszard Kowalski , 2013
Publikacja składa się z czterech artykułów opracowanych przez osoby specjalizujące się w problematyce wychowania i nauczania uczniów z różnorodnymi dysfunkcjami. Autorzy artykułów oparli ich treść o własne wieloletnie doświadczenia i wcześniejszy opublikowany dorobek naukowy. W publikacji zwraca się uwagę na rodzaje dysfunkcji, etiologie zaburzeń, neuropsychologiczne uwarunkowania, aspekty prawne, metody i techniki pracy z dziećmi i młodzieżą z zaburzeniami dysfunkcji.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Praktyki pedagogiczne - kompetentnie, twórczo, przyjemnie

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.02-00-041/10-00

Wynik 8 z 8
× Pokaż produkty konkursowe
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Gimnazjum
/Inne

Raport końcowy z osiągnięcia rezultatów RPK

aut. Piotr Wegner , 2012
Raport podsumowujący realizację projektu "Rozwój przez kompetencje".
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Rozwój przez kompetencje

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.04-00-155/09-00