Dodaj produkt

Wyszukiwarka produktów
Fundusze unijne dla oświaty

Zresetuj filtry
  • wszystkie obszary
  • Zarządzanie i nadzór
  • Rozwój szkół
  • Uczenie się przez całe życie
  • Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
  • Egzaminy zewnętrzne
  • Wszystkie etapy
  • Wychowanie Przedszkolne
  • Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III
  • Szkoła Podstawowa klasy IV-VI
  • Gimnazjum
  • Szkoły Ponadgimnazjalne
  • Kształcenie zawodowe
  • wszystkie przedmioty
  • Etyka
  • Godzina wychowawcza
  • Inne
  • Język mniejszości narodowej lub etnicznej
  • Język obcy nowożytny
  • Język regionalny - język kaszubski
  • Religia
  • Wychowanie fizyczne
  • Język polski
  • Matematyka
  • Wychowanie do życia w rodzinie
  • Biologia
  • Chemia
  • Edukacja dla bezpieczeństwa
  • Fizyka
  • Geografia
  • Historia
  • Informatyka
  • Wiedza o społeczeństwie
  • Zajęcia artystyczne (przedmiot uzupełniający)
  • Ekonomia w praktyce (przedmiot uzupełniający)
  • Filozofia
  • Historia i społeczeństwo (przedmiot uzupełniający)
  • Historia muzyki
  • Historia sztuki
  • Język łaciński i kultura antyczna
  • Podstawy przedsiębiorczości
  • Przedmioty zawodowe
  • Przyroda (przedmiot uzupełniający)
  • Wiedza o kulturze
  • Doskonalenie nauczycieli
  • wszystkie produkty
  • Multimedia
  • Nauczyciel w szkole
  • Pakiety edukacyjne
  • Podręczniki / Poradniki
  • Programy nauczania
  • Raporty / Sprawozdania
  • Testy / Sprawdziany
  • Badania
  • Platformy internetowe i szkolenia e-learningowe
  • Inne
-
  • od najnowszych
  • od najstarszych
  • od najczęściej pobieranych
  • od narzadziej pobieranych
  • od najlepiej ocenianych
  • od najgorzej ocenianych
10 Wyników
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Szkoły Ponadgimnazjalne
/Fizyka

Konspekty zajęć z fizyki prowadzonych metodą projektów

aut. Jaroslaw Wozniak , 2012
1
3403
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Szkoły Ponadgimnazjalne
/Fizyka

Scenariusze lekcji z fizyki - zasadnicza szkoła zawodowa

aut. Ryszard Olchawa , 2012
30
8952
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Szkoły Ponadgimnazjalne
/Fizyka

Scenariusze lekcji z fizyki - poziom podstawowy

aut. Ryszard Olchawa , 2012
30
7371
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Szkoły Ponadgimnazjalne
/Fizyka

Mój przedmiot fizyka

aut. Beata Wiśniewska-Lewoc , 2013
1
2271
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Szkoły Ponadgimnazjalne
/Fizyka

Scenariusze lekcji z fizyki - poziom rozszerzony

aut. Ryszard Olchawa , 2012
50
10076
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Szkoły Ponadgimnazjalne
/Fizyka

Program zajęć wyrównawczych z fizyki dla klasy I-III liceum

aut. Grzegorz Komor , 2010
2
1039
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Szkoły Ponadgimnazjalne
/Fizyka

Scenariusze zajęć pozalekcyjnych z przyrody i ekologii

aut. Ryszard Olchawa , 2012
31
4587
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Szkoły Ponadgimnazjalne
/Fizyka

Konspekty zajęć z fizyki prowadzonych metodą projektów

aut. Jaroslaw Wozniak , 2012
1
8369
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Szkoły Ponadgimnazjalne
/Fizyka

Zabawy poznawcze z Konfucjuszem - niezwykłe własności powietrza

aut. Aleksandra Kaczmarek , 2009
1
1027
WsteczPokaż więcej
Wróć na górę
KontaktRegulamin
Serwis używa cookies
Wynik 1 z 10
× Pokaż produkty konkursowe
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Szkoły Ponadgimnazjalne
/Fizyka

Konspekty zajęć z fizyki prowadzonych metodą projektów

aut. Jaroslaw Wozniak , 2012
Zestaw tematów do prowadzenia zajęć z fizyki metodą projektów wraz ze szczegółowymi konspektami . Konspekty zawierają opis i cele tematu w zakresie wiedzy, umiejętności i postaw, sposób jego realizacji z podziałem na zadania główne i szczegółowe, wprowadzenie teoretyczne, propozycję doświadczeń, harmonogram zajęć i szczegółową bibliografię. Konspekty były wykorzystywane w czasie zajęć pozalekcyjnych podczas realizacji projektu "AS Kompetencji" w celu rozwijania kompetencji matematyczno-fizycznych uczniów szkół ponadgimnazjalnych.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: "AS KOMPETENCJI"

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.04-00-109/09-00

Wynik 2 z 10
× Pokaż produkty konkursowe
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Szkoły Ponadgimnazjalne
/Fizyka

Scenariusze lekcji z fizyki - zasadnicza szkoła zawodowa

aut. Ryszard Olchawa , 2012
W każdym scenariuszu zaznaczono dział książki "Fizyka w eksperymentach", którego dotyczy dany temat. Wymienione zostały cele do osiągnięcia. Przedstawiono środki dydaktyczne, a także przedstawiono metody i formy pracy. Etapy prowadzenia lekcji zostały podzielone na tok zasadniczy: przedstawienia celu lekcji, eksperymentu, dyskusji wyników, wprowadzenia nowych treści i zakończenie. Taki schemat jest pomocny zwłaszcza mniej doświadczonym nauczycielom i pozwala usystematyzować przebieg zajęć. Scenariusze, zawierają również karty eksperymentów. Każda karta zawiera temat eksperymentu, instrukcję jego wykonania, miejsce na zapisanie obserwacji oraz miejsce na zapisanie wniosków z obserwacji przeprowadzonego eksperymentu. Takie uszeregowanie przebiegu doświadczenia pomaga, zwłaszcza mniej zdolnym uczniom przypomnieć sobie jego tok, zrozumieć, łatwiej wyciągnąć wnioski oraz przełożyć obserwację na zjawiska fizyczne i przyrodnicze.
Budowa jądra atomowe...
Dlaczego Słońce św...
Efekt fotoelektryczny...
Energetyka jądrowa.p...
Jak powstaje widmo wo...
Księżyc - nasz natu...
Model budowy atomu Bo...
Nasza i inne galaktyk...
Prawo powszechnego ci...
Prawo rozpadu promien...
Prawo rozpadu promien...
Promieniowanie jądro...
Promieniowanie termic...
Przeciążenie i niew...
Przeciążenie i niew...
Przyczyna ruchu po ok...
Reakcje rozszczepieni...
Ruch jednostajny po o...
Sfera niebieska i jej...
Siła dośrodkowa - z...
Siła grawitacji jako...
Skale mas, odległoś...
Skale mas, odległoś...
Swobodny spadek ciał...
Swobodny spadek ciał...
Sztuczne satelity - p...
Teoria wielkiego wybu...
Wpływ promieniowania...
Życie Słońca i inn...
Efekt fotoelektryczny...
Oceń produkt

Nazwa projektu: Zainteresowanie uczniów fizyką kluczem do sukcesu!

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.04-00-105/10-00

Wynik 3 z 10
× Pokaż produkty konkursowe
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Szkoły Ponadgimnazjalne
/Fizyka

Scenariusze lekcji z fizyki - poziom podstawowy

aut. Ryszard Olchawa , 2012
W każdym scenariuszu zaznaczono dział książki "Fizyka w eksperymentach", którego dotyczy dany temat. Wymienione zostały cele do osiągnięcia. Przedstawiono środki dydaktyczne, a także przedstawiono metody i formy pracy. Etapy prowadzenia lekcji zostały podzielone na tok zasadniczy: przedstawienia celu lekcji, eksperymentu, dyskusji wyników, wprowadzenia nowych treści i zakończenie. Taki schemat jest pomocny zwłaszcza mniej doświadczonym nauczycielom i pozwala usystematyzować przebieg zajęć. Scenariusze, zawierają również karty eksperymentów. Każda karta zawiera temat eksperymentu, instrukcję jego wykonania, miejsce na zapisanie obserwacji oraz miejsce na zapisanie wniosków z obserwacji przeprowadzonego eksperymentu. Takie uszeregowanie przebiegu doświadczenia pomaga, zwłaszcza mniej zdolnym uczniom, przypomnieć sobie jego tok, zrozumieć, łatwiej wyciągnąć wnioski oraz przełożyć obserwację na zjawiska fizyczne i przyrodnicze.
Całkowite wewnętrzn...
Dyfrakcja na płycie ...
Efekt fotoelektryczny...
Grawitacja 1.pdf
Grawitacja 2.pdf
Grawitacja 3.pdf
Grawitacja 4.pdf
Grawitacja 5.pdf
Interferencja.pdf
Migotanie gwiazd.pdf
Nieważkość 1.pdf
Nieważkość 2.pdf
Nieważkość 3.pdf
Polaryzacja.pdf
Praca pradów konwekc...
Praca pradów konwekc...
Promieniowanie ciepln...
Przechodzenie świat�...
Rozszczepienie świat...
Rozpraszanie światł...
Rzuty.pdf
Sfera niebieska 1.pdf
Sfera niebieska 2.pdf
Swobodne spadanie 1.p...
Swobodne spadanie 2.p...
Swobodne spadanie 3.p...
Wahadło matematyczne...
Wyznaczanie ogniskowe...
Wyznaczanie współcz...
Załamanie swiatła.p...
Oceń produkt

Nazwa projektu: Zainteresowanie uczniów fizyką kluczem do sukcesu!

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.04-00-105/10-00

Wynik 4 z 10
× Pokaż produkty konkursowe
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Szkoły Ponadgimnazjalne
/Fizyka

Mój przedmiot fizyka

aut. Beata Wiśniewska-Lewoc , 2013
Zbiór „Mój przedmiot fizyka” jest zestawem 23 scenariuszy przeznaczonych dla szkoły ponadgimnazjalnej. Scenariusze mogą być wykorzystywane przez nauczycieli, zarówno na typowych zajęciach lekcyjnych wpisanych w zakres podstawowy, jak też w ramach dodatkowych zajęć poszerzających wiedzę uczniów, np. koła zainteresowań. Scenariusze wymagają, poza typowym wyposażeniem szkolnej pracowni fizycznej, komputerów z dostępem do Internetu. Takie wyposażenie pozwoli na wykorzystanie środków dydaktycznych przewidzianych w projekcie „Nauki ścisłe priorytetem społeczeństwa opartego na wiedzy”, takich jak moduł e-learningowy „Grawitacja i elementy astronomii”, gra dydaktyczna „Kosmiczna wyprawa”, poradnik „Fizyka”. Scenariusze mogą być realizowane na zajęciach lekcyjnych jako całość lub nauczyciel dokonuje wyboru określonych materiałów zgodnie z zaplanowanymi przez siebie tematami – zwiększa to elastyczność stosowania pakietu.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Nauki ścisłe priorytetem społeczeństwa opartego na wiedzy

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.04-00-071/10-00

Wynik 5 z 10
× Pokaż produkty konkursowe
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Szkoły Ponadgimnazjalne
/Fizyka

Scenariusze lekcji z fizyki - poziom rozszerzony

aut. Ryszard Olchawa , 2012
W każdym scenariuszu zaznaczono dział książki "Fizyka w eksperymentach", którego dotyczy dany temat. Wymienione zostały cele do osiągnięcia. Przedstawiono środki dydaktyczne, a także przedstawiono metody i formy pracy. Etapy prowadzenia lekcji zostały podzielone na tok zasadniczy: przedstawienia celu lekcji, eksperymentu, dyskusji wyników, wprowadzenia nowych treści i zakończenie. Taki schemat jest pomocny zwłaszcza mniej doświadczonym nauczycielom i pozwala usystematyzować przebieg zajęć. Scenariusze, zawierają również karty eksperymentów. Każda karta zawiera temat eksperymentu, instrukcję jego wykonania, miejsce na zapisanie obserwacji oraz miejsce na zapisanie wniosków z obserwacji przeprowadzonego eksperymentu. Takie uszeregowanie przebiegu doświadczenia pomaga, zwłaszcza mniej zdolnym uczniom przypomnieć sobie jego tok, zrozumieć, łatwiej wyciągnąć wnioski oraz przełożyć obserwację na zjawiska fizyczne i przyrodnicze.
Bezwładność 1.pdf
Bezwładność 2.pdf
Bezwładność 3.pdf
Bezwładność 4.pdf
Całkowite wewnętrzn...
Ciała w polu grawita...
Drgania wymuszone Rez...
Dyfrakcja - odstepy n...
Efekt fotoelektryczny...
Elektryzowanie ciał ...
Elektryzowanie ciał ...
Fala stojaca.pdf
Fale mechaniczne.pdf
Indukcja elektromagne...
Interferencja.pdf
Łączenie oporow.pdf
Nieważkość 1.pdf
Nieważkość 2.pdf
Nieważkość 3.pdf
Polaryzacja.pdf
Pole magnetyczne 1.pdf
Pole magnetyczne 2.pdf
Praca i moc prądu.pdf
Praca prądów konwek...
Praca, moc, energia.p...
Prawo Ohma dla obwodu...
Prawo Ohma dla obwodu...
Prawo Ohma.pdf
Prędkość fali w o�...
Przewodnictwo elektry...
Rozpraszanie światł...
Rozszczepienie świat...
Ruch drgający.pdf
Ruch harmoniczny.pdf
Ruch obrotowy.pdf
Rzuty.pdf
Silniki cieplne.pdf
Siła elektrodynamicz...
Skutki wykonania prac...
Swobodne spadanie 1.p...
Swobodne spadanie 2.p...
Swobodne spadanie 3.p...
Tarcie.pdf
Wahadło matematyczne...
Wyznaczanie ogniskowe...
Wyznaczanie współcz...
Załamanie światła....
Zasada zachowania ene...
Zderzenia sprężyste...
Zjawisko konwekcji.pdf
Oceń produkt

Nazwa projektu: Zainteresowanie uczniów fizyką kluczem do sukcesu!

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.04-00-105/10-00

Wynik 6 z 10
× Pokaż produkty konkursowe
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Szkoły Ponadgimnazjalne
/Fizyka

Program zajęć wyrównawczych z fizyki dla klasy I-III liceum

aut. Grzegorz Komor , 2010
Program zajęć wyrównawczych z fizyki przeznaczony jest dla uczniów klas I–III liceum. Jest zgodny z podstawą programową kształcenia ogólnego dla liceum i technikum (zakres podstawowy) podpisaną przez Ministra Edukacji Narodowej 23 sierpnia 2007 roku. Autor ujął w nim konkretne treści wraz z wymaganiami podstawowymi obowiązującymi uczniów realizujących powyższą podstawę programową. Zakres treści jest elastyczny, zawiera całość materiału z podstawy programowej, a nawet wykracza poza nią, pozwala jednak na pewną swobodę nauczycielowi, daje możliwość poświęcenia więcej czasu na mniej zrozumiałe i trudniejsze treści dla uczniów, a pominięcie treści łatwych i dobrze znanych uczniom. Nauczyciel realizujący program sam decyduje, które treści można pominąć, a na które położyć większy nacisk, w zależności od poziomu wiedzy i predyspozycji uczniów w grupie.
Program zajęć wyró...
scenariusz lekcji z f...
Oceń produkt

Nazwa projektu: MKK - moje kluczowe kompetencje

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.04-00-194/09-00

Wynik 7 z 10
× Pokaż produkty konkursowe
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Szkoły Ponadgimnazjalne
/Fizyka

Scenariusze zajęć pozalekcyjnych z przyrody i ekologii

aut. Ryszard Olchawa , 2012
W każdym scenariuszu zaznaczono dział książki "Fizyka w eksperymentach", którego dotyczy dany temat. Wymienione zostały cele do osiągnięcia. Przedstawiono środki dydaktyczne, a także metody i formy pracy. Etapy prowadzenia zajęć zostały podzielone na tok zasadniczy: przedstawienia celu zajęć, eksperymentu, dyskusji wyników, wprowadzenia nowych treści i zakończenie. Taki schemat jest pomocny zwłaszcza mniej doświadczonym nauczycielom i pozwala usystematyzować przebieg zajęć. Scenariusze, zawierają również karty eksperymentów. Każda karta zawiera temat eksperymentu, instrukcję jego wykonania, miejsce na zapisanie obserwacji oraz miejsce na zapisanie wniosków z obserwacji przeprowadzonego eksperymentu. Takie uszeregowanie przebiegu doświadczenia pomaga, zwłaszcza mniej zdolnym uczniom przypomnieć sobie jego tok, zrozumieć, łatwiej wyciągnąć wnioski oraz przełożyć obserwację na zjawiska fizyczne i przyrodnicze.
Badanie zjawiska rozs...
Badanie zjawiska zał...
Bezwładność.pdf
Człowiek - maszyna c...
Detergenty - zmiękcz...
Elektromagnes i jego ...
Elektryzowanie przez ...
Elektryzowanie przez ...
Energia Słońca gło...
Impregnacja materiał...
Jak działa komin Zja...
Napięcie powierzchni...
Otrzymywanie obrazów...
Prawo Archimedesa War...
Prawo Ohma Opór elek...
Przejście światła ...
Przewodniki i izolato...
Rezonans mechaniczny ...
Siła tarcia.pdf
Siła wyporu i jej wy...
Sprawdzamy istnienie ...
Swobodny spadek ciał...
Transport przez błon...
Transport wody w przy...
Wyznaczanie gęstośc...
Zasada zachowania ene...
Zjawisko konwekcji.pdf
Zmieniające się pol...
Zwilżanie materiał�...
Źródla i cechy dźw...
Rozpraszanie światł...
Oceń produkt

Nazwa projektu: Zainteresowanie uczniów fizyką kluczem do sukcesu!

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.04-00-105/10-00

Wynik 8 z 10
× Pokaż produkty konkursowe
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Szkoły Ponadgimnazjalne
/Fizyka

Konspekty zajęć z fizyki prowadzonych metodą projektów

aut. Jaroslaw Wozniak , 2012
Zestaw tematów wraz ze szczegółowymi konspektami do prowadzenia zajęć z fizyki metodą projektów. Konspekty zawierają opis i cele tematu w zakresie wiedzy, umiejętności i postaw, sposób jego realizacji z podziałem na zadania główne i szczegółowe, wprowadzenie teoretyczne, propozycję doświadczeń, harmonogram zajęć i szczegółową bibliografię. Konspekty były wykorzystywane w czasie zajęć pozalekcyjnych podczas realizacji projektu "AS Kompetencji" w celu rozwijania kompetencji matematyczno-fizycznych uczniów szkół ponadgimnazjalnych.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: "AS KOMPETENCJI"

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.04-00-109/09-00

Wynik 9 z 10
× Pokaż produkty konkursowe
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Szkoły Ponadgimnazjalne
/Fizyka

Zabawy poznawcze z Konfucjuszem - niezwykłe własności powietrza

aut. Aleksandra Kaczmarek , 2009
Scenariusz zajęć z fizyki wykorzystany na obozie naukowym
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Fascynacje zaklęte w nauce i biznesie - ogólnopolski program rozwoju kompetencji kuczowych w zakresie nauk matematyczno-przyrodniczych i przedsiębioroczości dla uczniów gimnazjów

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.04-00-049/08-00