Dodaj produkt

Wyszukiwarka produktów
Fundusze unijne dla oświaty

Zresetuj filtry
  • wszystkie obszary
  • Zarządzanie i nadzór
  • Rozwój szkół
  • Uczenie się przez całe życie
  • Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
  • Egzaminy zewnętrzne
  • Wszystkie etapy
  • Wychowanie Przedszkolne
  • Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III
  • Szkoła Podstawowa klasy IV-VI
  • Gimnazjum
  • Szkoły Ponadgimnazjalne
  • Kształcenie zawodowe
  • wszystkie przedmioty
  • Etyka
  • Godzina wychowawcza
  • Inne
  • Język mniejszości narodowej lub etnicznej
  • Język obcy nowożytny
  • Język regionalny - język kaszubski
  • Religia
  • Wychowanie fizyczne
  • Język polski
  • Matematyka
  • Muzyka
  • Plastyka
  • Wychowanie do życia w rodzinie
  • Biologia
  • Chemia
  • Edukacja dla bezpieczeństwa
  • Fizyka
  • Geografia
  • Historia
  • Informatyka
  • Wiedza o społeczeństwie
  • Zajęcia artystyczne (przedmiot uzupełniający)
  • Zajęcia techniczne (przedmiot uzupełniający)
  • Doskonalenie nauczycieli
  • wszystkie produkty
  • Multimedia
  • Nauczyciel w szkole
  • Pakiety edukacyjne
  • Podręczniki / Poradniki
  • Programy nauczania
  • Raporty / Sprawozdania
  • Testy / Sprawdziany
  • Badania
  • Platformy internetowe i szkolenia e-learningowe
  • Inne
-
  • od najnowszych
  • od najstarszych
  • od najczęściej pobieranych
  • od narzadziej pobieranych
  • od najlepiej ocenianych
  • od najgorzej ocenianych
12 Wyników
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III, Szkoła Podstawowa klasy IV-VI, Gimnazjum, Szkoły Ponadgimnazjalne 3
/Doskonalenie nauczycieli

Raport z badań: Pomoc doradców metodycznych i konsultantów placówek doskonalenia nauczyciel...

aut. EFS , 2010
1 1
1031
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Gimnazjum Gimnazjum, Szkoły Ponadgimnazjalne, Kształcenie zawodowe 2
/Doskonalenie nauczycieli

Raport -Jak przygotować się do wdrożenia kształcenia modułowego z pomocą eksperta zewnęt...

aut. EFS , 2012
1
919
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III, Szkoła Podstawowa klasy IV-VI, Gimnazjum, Szkoły Ponadgimnazjalne 3
/Doskonalenie nauczycieli

Nowa Rola Placówki Doskonalenia - sprawozdanie

aut. EFS , 2012
1 2
631
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Gimnazjum
/Inne

Raport ewaluacji ex-post

aut. Administrator Testowy , 2010
1
181
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Gimnazjum
/Etyka

Kompetencje kluczowe uczniów gimnazjum

aut. Marcin Sleczka , 2012
1
30616
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Wychowanie Przedszkolne Wychowanie Przedszkolne, Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III, Szkoła Podstawowa klasy IV-VI, Gimnazjum, Szkoły Ponadgimnazjalne 4
/Doskonalenie nauczycieli

Raport końcowy. Ewaluacja modernizowanego systemu doskonalenia nauczycieli

aut. EFS , 2014
1
552
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Gimnazjum
/Fizyka

Raport końcowy z osiągnięcia rezultatów i produktów projektu „z fizyką, matematyką i p...

aut. Marcin Sleczka , 2012
1
1705
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III, Szkoła Podstawowa klasy IV-VI, Gimnazjum, Szkoły Ponadgimnazjalne 3
/Doskonalenie nauczycieli

Raport z badań systemu akredytacji placówek doskonalenia nauczycieli

aut. EFS , 2011
1 1
627
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III, Szkoła Podstawowa klasy IV-VI, Gimnazjum, Szkoły Ponadgimnazjalne 3
/Doskonalenie nauczycieli

Raport z pilotażowej diagnozy potrzeb rozwojowych szkół

aut. EFS , 2011
1
531
WsteczPokaż więcej
Wróć na górę
KontaktRegulamin
Serwis używa cookies
Wynik 1 z 12
×
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III, Szkoła Podstawowa klasy IV-VI, Gimnazjum, Szkoły Ponadgimnazjalne 3
/Doskonalenie nauczycieli

Raport z badań: Pomoc doradców metodycznych i konsultantów placówek doskonalenia nauczycieli w opinii jej beneficjentów

aut. EFS , 2010
Badania opisane w raporcie zostały przeprowadzone w związku z projektem pt. „System doskonalenia nauczycieli oparty na ogólnodostępnym, kompleksowym wspomaganiu szkół”, realizowanym w ramach Priorytetu III Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki i współfinansowanym z funduszy Unii Europejskiej. Głównym tematem badań była pomoc świadczona na rzecz nauczycieli i szkół przez doradców metodycznych i konsultantów placówek doskonalenia nauczycieli, co wymagało licznych kontaktów z jej beneficjentami.
Raport
Załącznik nr 1
Oceń produkt

Nazwa projektu: System doskonalenia nauczycieli oparty na ogólnodostępnym kompleksowym wspomaganiu szkół

Strona www projektu: http://www.ore.edu.pl/

Opis projektu: Celem projektu "System doskonalenia nauczycieli oparty na ogólnodostępnym kompleksowym wspomaganiu szkół" jest poprawa jakości systemu doskonalenia nauczycieli, spójnego z rozwojem szkół. Zgodnie z rekomendacjami przedstawionymi przez ekspertów nowoczesny system wspomagania rozwoju oświaty w Polsce powinien być nakierowany na pracę ze szkołą, służyć wspieraniu jej w wykonywaniu zadań nakładanych przez państwo, jak również wspomagać w rozwiązywaniu indywidualnych problemów.

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.01-00-002/10

Wynik 2 z 12
×
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Gimnazjum Gimnazjum, Szkoły Ponadgimnazjalne, Kształcenie zawodowe 2
/Doskonalenie nauczycieli

Raport -Jak przygotować się do wdrożenia kształcenia modułowego z pomocą eksperta zewnętrznego

aut. EFS , 2012
Raport końcowy z realizacji projektu „System wsparcia szkół i placówek oświatowych wdrażających modułowe programy kształcenia zawodowego” Priorytet III Wysoka jakość systemu oświaty Działanie 3.3 – Poprawa jakości kształcenia, Poddziałanie 3.3.3 – Modernizacja treści i metod kształcenia pt. „Jak przygotować się do wdrożenia kształcenia modułowego z pomocą eksperta zewnętrznego”. W raporcie znajdziecie Państwo wszystkie niezbędne informacje dotyczące tego jak rozpocząć przygotowania do procesu zmian w szkole i dlaczego warto w tym czasie współpracować z doświadczonym ekspertem, w formie długoterminowej. Zapraszamy do korzystania z naszych doświadczeń zarówno w aspekcie organizacyjnym, a także merytorycznym. W raporcie podane zostały źródła, gdzie należy szukać kontaktu z ekspertami kształcenia modułowego i gdzie można znaleźć wszystkie materiały dydaktyczne przydatne w trakcie wdrażania programów modułowych.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: System wsparcia szkół i placówek oświatowych wdrażających modułowe programy kształcenia zawodowego

Strona www projektu: http://www.ksztalceniemodulowe.koweziu.edu.pl/

Opis projektu: Cel projektu: wypracowanie systemu wsparcia szkół zawodowych, kadry dydaktycznej, JST, organów nadzorujących przygotowujących się do powszechnego wdrażania programów modułowych, zgodnie z nowymi kierunkami zmian w kształceniu zawodowym oraz utworzenie zintegrowanego systemu informatycznego ułatwiającego dostęp do bazy danych programów modułowych i pakietów edukacyjnych oraz informacji z zakresu kształcenia zawodowego, w tym w szczególności kształcenia w oparciu o programy o strukturze modułowej. Oczekiwany efekt projektu to podniesienie rangi i uatrakcyjnienie kształcenia zawodowego poprzez wdrożenie modułowych programów oraz poprawa jakości kształcenia zawodowego z uwagi na ukierunkowanie programów modułowych na uzyskiwanie konkretnych efektów kształcenia.

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.03-00-002/09

Wynik 3 z 12
×
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III, Szkoła Podstawowa klasy IV-VI, Gimnazjum, Szkoły Ponadgimnazjalne 3
/Doskonalenie nauczycieli

Nowa Rola Placówki Doskonalenia - sprawozdanie

aut. EFS , 2012
Zmiany wprowadzane w systemie oświaty stawiają przed Placówkami Doskonalenia Nauczycieli nowe wyzwania. Jednym z zadań placówek doskonalenia jest procesowe wspomaganie szkół i placówek w zmodernizowanym systemie doskonalenia nauczycieli. Obejmować one będą cały proces wspomagania, poczynając od wspólnie ze szkołą przeprowadzonej diagnozy potrzeb, poprzez pomoc w realizacji zaplanowanych działań, towarzyszenie w trakcie wprowadzanej zmiany aż po wspólną ocenę efektów i współpracę przy opracowaniu wniosków do dalszej pracy. Program ORE miał na celu wsparcie placówek doskonalenia nauczycieli w merytorycznym, organizacyjnym i kadrowym przygotowaniu się do procesowego wspomagania szkół.
Sprawozdanie
Załącznik nr 1
Załącznik nr 2
Oceń produkt

Nazwa projektu: Badanie jakości i efektywności edukacji oraz instytucjonalizacja zaplecza badawczego

Strona www projektu: http://eduentuzjasci.pl/

Opis projektu: Celem głównym projektu jest wzmocnienie systemu edukacji w zakresie badań edukacyjnych oraz zwiększenie wykorzystywania wyników badań naukowych w polityce i praktyce edukacyjnej oraz w zarządzaniu oświatą. Cele szczegółowe: Stworzenie zasobów informacyjnych dla polityki edukacyjnej, w oparciu o interdyscyplinarne badania funkcjonowania podstaw programowych w rzeczywistości szkolnej, badania nad jakością i efektywnością edukacji w obszarze uwarunkowań wewnątrzszkolnych, instytucjonalnych, ekonomicznych oraz w kontekście potrzeb rynku pracy. Monitorowanie systemu edukacji i działalności badawczej w kraju i za granicą w celu doskonalenia polskiego systemu edukacji poprzez inwentaryzację adekwatnych badań krajowych i zagranicznych oraz prowadzenie syntetycznych analiz. Wzmocnienie instytucjonalnego i kadrowego rozwoju badań edukacyjnych poprzez rozwinięcie działań Instytutu Badań Edukacyjnych.

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.01.01-00-002/09

Wynik 4 z 12
× Pokaż produkty konkursowe
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Gimnazjum
/Inne

Raport ewaluacji ex-post

aut. Administrator Testowy , 2010
Opracowanie zawiera wnioski z ewaluacji projektu oczyma zewnętrznego ewaluatora. W opracowaniu zawarto wyniki badań (w tym ankiety wypełniane przez słuchaczy), wnioski i rekomendacje sformułowane przez autora, mające na celu dogłębną analizę osiąganych wskaźników, rezultatów miękkich w kontekście celów szczegółowych projektu. Z przeprowadzonych badań, analizy dokumentów operacyjnych, wywiadów i ankiet wynika, że zrozumienie celów i głównych założeń realizowanego projektu nie stanowiło trudności dla osób uczestniczących w procesie diagnozy. Respondenci wykazali dużą zgodność w interpretacji ogólnego charakteru oraz unikalnych cech projektu.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Przygotowania kadry inżynieryjno-technicznej do wykonywania zawodu nauczyciela przedmiotów zawodowych

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.02-00-035/08-00

Wynik 5 z 12
× Pokaż produkty konkursowe
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Gimnazjum
/Etyka

Kompetencje kluczowe uczniów gimnazjum

aut. Marcin Sleczka , 2012
Zachodzące w Unii Europejskiej zmiany społeczne i gospodarcze niosą ze sobą nowe możliwości i nowe wyzwania. Europejczycy muszą na bieżąco uzupełniać swoje umiejętności, zarówno zawodowe, jak i ogólne, pozwalające przystosować się do zachodzących zmian. Systematycznie wzrasta znaczenie koncepcji „uczenia się przez całe życie”. Unia Europejska nadała tej koncepcji priorytetowe znaczenie, a Komisja Europejska zobowiązała się wspierać współpracę w tej dziedzinie. We wstępie do komunikatu Rozwijanie kompetencji na miarę XXI wieku: plan europejskiej współpracy w zakresie szkół uzasadniono to następująco: „Młodzi ludzie potrzebują szerszego niż kiedykolwiek wcześniej zasobu kompetencji, by w zglobalizowanej gospodarce i coraz bardziej zróżnicowanym społeczeństwie w pełni rozwinąć swoje możliwości”. Niniejsze opracowanie obrazuje działania podjęte w projekcie w celu rozwijania u uczniów gimnazjów kompetencji kluczowych.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: "Z FIZYKĄ, MATEMATYKĄ I PRZEDSIĘBIORCZOŚCIĄ ZDOBYWAMY ŚWIAT"

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.04-00-118/09-00

Wynik 6 z 12
×
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Wychowanie Przedszkolne Wychowanie Przedszkolne, Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III, Szkoła Podstawowa klasy IV-VI, Gimnazjum, Szkoły Ponadgimnazjalne 4
/Doskonalenie nauczycieli

Raport końcowy. Ewaluacja modernizowanego systemu doskonalenia nauczycieli

aut. EFS , 2014
Celem badania była ocena modernizowanego systemu doskonalenia nauczycieli. Koncepcja modernizacji została opracowana w ramach projektu systemowego realizowanego przez Ośrodek Rozwoju Edukacji System doskonalenia nauczycieli oparty na ogólnodostępnym kompleksowym wspomaganiu szkół (Poddziałanie 3.3.1 PO KL). Nowy model wspomagania szkół i doskonalenia nauczycieli jest pilotażowo testowany przez powiaty w projektach wyłonionych w ramach konkursu pt. Programy kompleksowego wspomagania szkół oraz przedszkoli, podporządkowane potrzebom ww. podmiotów w obszarach wymagających szczególnego wsparcia (Działanie 3.5 PO KL).
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: System doskonalenia nauczycieli oparty na ogólnodostępnym kompleksowym wspomaganiu szkół

Strona www projektu: http://www.ore.edu.pl/

Opis projektu: Celem projektu "System doskonalenia nauczycieli oparty na ogólnodostępnym kompleksowym wspomaganiu szkół" jest poprawa jakości systemu doskonalenia nauczycieli, spójnego z rozwojem szkół. Zgodnie z rekomendacjami przedstawionymi przez ekspertów nowoczesny system wspomagania rozwoju oświaty w Polsce powinien być nakierowany na pracę ze szkołą, służyć wspieraniu jej w wykonywaniu zadań nakładanych przez państwo, jak również wspomagać w rozwiązywaniu indywidualnych problemów.

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.01-00-002/10

Wynik 7 z 12
× Pokaż produkty konkursowe
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Gimnazjum
/Fizyka

Raport końcowy z osiągnięcia rezultatów i produktów projektu „z fizyką, matematyką i przedsiębiorczością zdobywamy świat !!!”

aut. Marcin Sleczka , 2012
Jest to raport końcowy z osiągniętych rezultatów i produktów projektu "Z Fizyką, Matematyką i Przedsiębiorczością Zdobywamy Świat!!1". Celem tego raportu jest podsumowanie stopnia osiągnięcia rezultatów i produktów, określonych we wniosku o dofinansowanie.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: "Z FIZYKĄ, MATEMATYKĄ I PRZEDSIĘBIORCZOŚCIĄ ZDOBYWAMY ŚWIAT"

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.04-00-118/09-00

Wynik 8 z 12
×
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III, Szkoła Podstawowa klasy IV-VI, Gimnazjum, Szkoły Ponadgimnazjalne 3
/Doskonalenie nauczycieli

Raport z badań systemu akredytacji placówek doskonalenia nauczycieli

aut. EFS , 2011
Akredytacja jest jednym z zewnętrznych sposobów weryfikowania i zapewnienia jakości procesu doskonalenia zawodowego nauczycieli oraz mierzenia jego efektów. Jeśli placówka ubiega się o akredytację, to jest to równoznaczne z zainteresowaniem jej kadr jak najwyższą jakością procesu edukacyjnego, który jest przez nią oferowany i w niej realizowany. Uzyskanie zatem zewnętrznej akredytacji stanowi potwierdzenie, że placówka spełnia ustalone w systemie oświatowym wymagania i obowiązujące kryteria jakości. Akredytacja powinna być ukoronowaniem procedur ewaluacyjnych, stosowanych w tych placówkach doskonalenia nauczycieli, które mają poczucie obowiązku rozliczania się ze swoich zobowiązań zawartych nie tylko w odpowiednich normach prawa oświatowego, ale i w misji tej instytucji.
Prezentacja
Załącznik nr 1
Oceń produkt

Nazwa projektu: System doskonalenia nauczycieli oparty na ogólnodostępnym kompleksowym wspomaganiu szkół

Strona www projektu: http://www.ore.edu.pl/

Opis projektu: Celem projektu "System doskonalenia nauczycieli oparty na ogólnodostępnym kompleksowym wspomaganiu szkół" jest poprawa jakości systemu doskonalenia nauczycieli, spójnego z rozwojem szkół. Zgodnie z rekomendacjami przedstawionymi przez ekspertów nowoczesny system wspomagania rozwoju oświaty w Polsce powinien być nakierowany na pracę ze szkołą, służyć wspieraniu jej w wykonywaniu zadań nakładanych przez państwo, jak również wspomagać w rozwiązywaniu indywidualnych problemów.

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.01-00-002/10

Wynik 9 z 12
×
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III, Szkoła Podstawowa klasy IV-VI, Gimnazjum, Szkoły Ponadgimnazjalne 3
/Doskonalenie nauczycieli

Raport z pilotażowej diagnozy potrzeb rozwojowych szkół

aut. EFS , 2011
Zgodnie z ogólnymi założeniami reformy systemu wsparcia oświaty planowanej przez Ministerstwo Edukacji Narodowej, „system doskonalenia w Polsce powinien być nakierowany na pracę ze szkołą czy placówką, powinien służyć wspieraniu jej w wykonywaniu zadań nakładanych przez państwo, jak równie wspomagać w rozwiązywaniu jej indywidualnych problemów. Oferta kierowana do szkół z systemu doskonalenia powinna być wynikiem analizy sytuacji szkoły, wobec której jest kierowana.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: System doskonalenia nauczycieli oparty na ogólnodostępnym kompleksowym wspomaganiu szkół

Strona www projektu: http://www.ore.edu.pl/

Opis projektu: Celem projektu "System doskonalenia nauczycieli oparty na ogólnodostępnym kompleksowym wspomaganiu szkół" jest poprawa jakości systemu doskonalenia nauczycieli, spójnego z rozwojem szkół. Zgodnie z rekomendacjami przedstawionymi przez ekspertów nowoczesny system wspomagania rozwoju oświaty w Polsce powinien być nakierowany na pracę ze szkołą, służyć wspieraniu jej w wykonywaniu zadań nakładanych przez państwo, jak również wspomagać w rozwiązywaniu indywidualnych problemów.

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.01-00-002/10