Dodaj produkt

Wyszukiwarka produktów
Fundusze unijne dla oświaty

Zresetuj filtry
  • wszystkie obszary
  • Zarządzanie i nadzór
  • Rozwój szkół
  • Uczenie się przez całe życie
  • Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
  • Egzaminy zewnętrzne
  • Wszystkie etapy
  • Wychowanie Przedszkolne
  • Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III
  • Szkoła Podstawowa klasy IV-VI
  • Gimnazjum
  • Szkoły Ponadgimnazjalne
  • Kształcenie zawodowe
  • wszystkie przedmioty
  • Etyka
  • Godzina wychowawcza
  • Inne
  • Język mniejszości narodowej lub etnicznej
  • Język obcy nowożytny
  • Język regionalny - język kaszubski
  • Religia
  • Wychowanie fizyczne
  • Język polski
  • Matematyka
  • Muzyka
  • Plastyka
  • Wychowanie do życia w rodzinie
  • Biologia
  • Chemia
  • Edukacja dla bezpieczeństwa
  • Fizyka
  • Geografia
  • Historia
  • Informatyka
  • Wiedza o społeczeństwie
  • Zajęcia artystyczne (przedmiot uzupełniający)
  • Zajęcia techniczne (przedmiot uzupełniający)
  • Doskonalenie nauczycieli
  • wszystkie produkty
  • Multimedia
  • Nauczyciel w szkole
  • Pakiety edukacyjne
  • Podręczniki / Poradniki
  • Programy nauczania
  • Raporty / Sprawozdania
  • Testy / Sprawdziany
  • Badania
  • Platformy internetowe i szkolenia e-learningowe
  • Inne
-
  • od najnowszych
  • od najstarszych
  • od najczęściej pobieranych
  • od narzadziej pobieranych
  • od najlepiej ocenianych
  • od najgorzej ocenianych
199 Wyników
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III, Szkoła Podstawowa klasy IV-VI, Gimnazjum, Szkoły Ponadgimnazjalne 3
/Edukacja dla bezpieczeństwa

Jak radzić sobie ze szkolną absencją? – bezpieczeństwo w szkole

aut. EFS , 2014
1
1522
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III, Szkoła Podstawowa klasy IV-VI, Gimnazjum, Szkoły Ponadgimnazjalne 3
/Doskonalenie nauczycieli

Specjalne potrzeby edukacyjne ucznia zdolnego

aut. EFS , 2012
1
4653
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Gimnazjum
/Język polski

Historia Polski wg Tomasza Bagińskiego - wyzwania kina współczesnego

aut. Tomasz Włodarczyk , 2012
1
745
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III, Szkoła Podstawowa klasy IV-VI, Gimnazjum, Szkoły Ponadgimnazjalne 3
/Doskonalenie nauczycieli

Nadzór pedagogiczny a nowy system doskonalenia nauczycieli

aut. EFS , 2014
1
1449
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Wychowanie Przedszkolne Wychowanie Przedszkolne, Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III, Szkoła Podstawowa klasy IV-VI, Gimnazjum, Szkoły Ponadgimnazjalne 4
/Doskonalenie nauczycieli

Sieci współpracy i samokształcenia

aut. EFS , 2013
1
2237
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Gimnazjum
/Język obcy nowożytny

Program zajęć językowych „Poznaję świat” - język angielski

aut. Grzegorz Komor , 2011
1 1
1735
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Gimnazjum
/Język obcy nowożytny

Czas na kolędowanie

aut. Tomasz Włodarczyk , 2012
1
1391
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Gimnazjum
/Biologia

Bioindykatory - żywe papierki wskaźnikowe. Przykłady roślin i zwierząt będących bioindyk...

aut. Tomasz Włodarczyk , 2012
1
3882
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Gimnazjum
/Język polski

Nie taki diabeł straszny, czyli jak poprawnie stosować zasady pisowni głoski „h”

aut. Tomasz Włodarczyk , 2012
1
1236
WsteczPokaż więcej
Wróć na górę
KontaktRegulamin

Jesteś na archiwalnej stronie www.wyszukiwarka.efs.men.gov.pl.
Strona nie jest aktualizowana

Serwis używa cookies
Wynik 1 z 199
×
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III, Szkoła Podstawowa klasy IV-VI, Gimnazjum, Szkoły Ponadgimnazjalne 3
/Edukacja dla bezpieczeństwa

Jak radzić sobie ze szkolną absencją? – bezpieczeństwo w szkole

aut. EFS , 2014
Propozycja planu działania sieć współpracy i samokształcenia dla wychowawców klas oraz pedagogów szkolnych.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: System doskonalenia nauczycieli oparty na ogólnodostępnym kompleksowym wspomaganiu szkół

Strona www projektu: http://www.ore.edu.pl/

Opis projektu: Celem projektu "System doskonalenia nauczycieli oparty na ogólnodostępnym kompleksowym wspomaganiu szkół" jest poprawa jakości systemu doskonalenia nauczycieli, spójnego z rozwojem szkół. Zgodnie z rekomendacjami przedstawionymi przez ekspertów nowoczesny system wspomagania rozwoju oświaty w Polsce powinien być nakierowany na pracę ze szkołą, służyć wspieraniu jej w wykonywaniu zadań nakładanych przez państwo, jak również wspomagać w rozwiązywaniu indywidualnych problemów.

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.01-00-002/10

Wynik 2 z 199
×
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III, Szkoła Podstawowa klasy IV-VI, Gimnazjum, Szkoły Ponadgimnazjalne 3
/Doskonalenie nauczycieli

Specjalne potrzeby edukacyjne ucznia zdolnego

aut. EFS , 2012
Identyfikacja uczniów zdolnych wymaga wnikliwości i namysłu różnych osób (nauczycieli, rodziców, psychologów i innych specjalistów) w tym przyjęcie przez nauczyciela szerokiej definicji zdolności i uzdolnień oraz określonej teorii - koncepcji zdolności np. Gardnera, Piageta, Renzulliego czy Feldmana. Dobra znajomość ucznia – oparta na spojrzeniu teoretycznym (wiedza) i odniesieniu praktycznym (diagnoza – indywidualna praca) - pozwala właściwie wspierać ucznia zdolnego.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Opracowanie i wdrożenie kompleksowego systemu pracy z uczniem zdolnym

Strona www projektu: http://www.ore.edu.pl/

Opis projektu: Celem strategicznym projektu było opracowanie i wdrożenie kompleksowego systemu pracy z uczniem zdolnym. Służyło temu m.in. wprowadzenie zmian legislacyjnych, jak również pogłębiona analiza obecnie istniejącego systemu, w tym dotycząca organizacji oraz sposobu przeprowadzania konkursów, turniejów i olimpiad. W ramach projektu organizowano wsparcie dla osób zaangażowanych w proces rozwoju uzdolnień dzieci i młodzieży, których zadaniem jest właściwe identyfikowanie uzdolnień i tworzenie odpowiednich warunków do ich kształtowania. Prowadzone były ponadto liczne działania, mające na celu uwrażliwienie szerokiego grona osób na specjalne potrzeby edukacyjne dzieci szczególnie uzdolnionych.

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.03-00-001/10

Wynik 3 z 199
× Pokaż produkty konkursowe
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Gimnazjum
/Język polski

Historia Polski wg Tomasza Bagińskiego - wyzwania kina współczesnego

aut. Tomasz Włodarczyk , 2012
Scenariusz powstał w ramach realizacji projektu "Uczeń on-ine". Autorem scenariusza jest opiekun koła naukowego o profilu humanistycznym. Cele zajęć: ukazanie technik i metod tworzenia filmu animowanego, zauważanie charakterystycznych cech ww. gatunku oraz umiejętność ich opisu, korzystanie z różnych źródeł, planowanie kursu dotyczącego ww tematyki.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Uczeń online

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.04-00-154/09-00

Wynik 4 z 199
×
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III, Szkoła Podstawowa klasy IV-VI, Gimnazjum, Szkoły Ponadgimnazjalne 3
/Doskonalenie nauczycieli

Nadzór pedagogiczny a nowy system doskonalenia nauczycieli

aut. EFS , 2014
Materiały ze spotkania kuratoriów oświaty, placówek doskonalenia, poradni oraz bibliotek nt. wspomagania pracy szkół. 27-28 lutego 2014 r. organizowanego w ramach projektu "System doskonalenia nauczycieli oparty na ogólnodostępnym kompleksowym wspomaganiu szkół".
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: System doskonalenia nauczycieli oparty na ogólnodostępnym kompleksowym wspomaganiu szkół

Strona www projektu: http://www.ore.edu.pl/

Opis projektu: Celem projektu "System doskonalenia nauczycieli oparty na ogólnodostępnym kompleksowym wspomaganiu szkół" jest poprawa jakości systemu doskonalenia nauczycieli, spójnego z rozwojem szkół. Zgodnie z rekomendacjami przedstawionymi przez ekspertów nowoczesny system wspomagania rozwoju oświaty w Polsce powinien być nakierowany na pracę ze szkołą, służyć wspieraniu jej w wykonywaniu zadań nakładanych przez państwo, jak również wspomagać w rozwiązywaniu indywidualnych problemów.

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.01-00-002/10

Wynik 5 z 199
×
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Wychowanie Przedszkolne Wychowanie Przedszkolne, Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III, Szkoła Podstawowa klasy IV-VI, Gimnazjum, Szkoły Ponadgimnazjalne 4
/Doskonalenie nauczycieli

Sieci współpracy i samokształcenia

aut. EFS , 2013
Cele ogólne: dzielenie się wiedzą i umiejętnościami, nabywanie nowych umiejętności i wiedzy, wspólne wykonywanie zadań, zespołowe poszukiwanie sposobów radzenia sobie z problemami, nawiązanie kontaktów i podjęcie współpracy.Sieć współpracy i samokształcenia to zespół 20–25 nauczycieli z różnych szkół lub przedszkoli, którzy w zorganizowany sposób współpracują ze sobą.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: System doskonalenia nauczycieli oparty na ogólnodostępnym kompleksowym wspomaganiu szkół

Strona www projektu: http://www.ore.edu.pl/

Opis projektu: Celem projektu "System doskonalenia nauczycieli oparty na ogólnodostępnym kompleksowym wspomaganiu szkół" jest poprawa jakości systemu doskonalenia nauczycieli, spójnego z rozwojem szkół. Zgodnie z rekomendacjami przedstawionymi przez ekspertów nowoczesny system wspomagania rozwoju oświaty w Polsce powinien być nakierowany na pracę ze szkołą, służyć wspieraniu jej w wykonywaniu zadań nakładanych przez państwo, jak również wspomagać w rozwiązywaniu indywidualnych problemów.

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.01-00-002/10

Wynik 6 z 199
× Pokaż produkty konkursowe
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Gimnazjum
/Język obcy nowożytny

Program zajęć językowych „Poznaję świat” - język angielski

aut. Grzegorz Komor , 2011
Program został opracowany z myślą o uczniach II klasy gimnazjum. Zakłada on zastosowanie metody komunikatywnej, która jest zgodna z obowiązującymi trendami w nauce języków obcych. Głównym celem programu jest podniesienie poziomu językowego uczniów, uzupełnienie braków i wzbogacenie ich wiedzy, zdobycie przez nich sprawności językowych pozwalających na komunikowanie się w języku obcym, utrwalenie i ugruntowanie wiedzy, a co za tym idzie osiągnięcie lepszego wyniku na egzaminie gimnazjalnym z języka angielskiego. Poprzez pokazanie im odpowiednich strategii uczenia się języka będą mogli samodzielnie poszerzać swoją wiedzę i umiejętności.
Program zajęć języ...
Test wstępny – ję...
Oceń produkt

Nazwa projektu: MKK - moje kluczowe kompetencje

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.04-00-194/09-00

Wynik 7 z 199
× Pokaż produkty konkursowe
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Gimnazjum
/Język obcy nowożytny

Czas na kolędowanie

aut. Tomasz Włodarczyk , 2012
Scenariusz powstał w ramach realizacji projektu "Uczeń online". Autorem scenariusza jest opiekun koła naukowego o profilu lingwistycznym. Cele komunikacyjne zajęć: poznanie i rozumienie kolęd niemieckich, składanie życzeń świąteczno-noworocznych. Cele operacyjne: uczeń zna słownictwo związane z Bożym Narodzeniem, potrafi poprawnie przeczytać i zaśpiewać kolędę, rozumie treść kolędy, potrafi uporządkować tekst w odpowiedniej kolejności, uzupełnić luki na podstawie usłyszanej piosenki, potrafi złożyć życzenia świąteczno-noworoczne.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Uczeń online

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.04-00-154/09-00

Wynik 8 z 199
× Pokaż produkty konkursowe
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Gimnazjum
/Biologia

Bioindykatory - żywe papierki wskaźnikowe. Przykłady roślin i zwierząt będących bioindykatorami środowiskowymi. Określanie stanu środowiska na podstawie obecności wybranych gatunków

aut. Tomasz Włodarczyk , 2012
Scenariusz powstał w ramach realizacji projektu "Uczeń online". Cele ogólne zajęć: poznanie sposobów określania stopnia skażenia środowiska na podstawie obecności organizmów roślin i zwierząt, zapoznanie ze skalą porostową, zaznajomienie ze środowiskiem życia porostów oraz ich wrażliwością na zanieczyszczenie powietrza tlenkami siarki. Cele szczegółowe: umiejętność wskazania charakterystycznych cechy porostów, umiejętność rozpoznawania formy plechy porostowej, umiejętność wykorzystania bioindykatorów w terenowej ocenie stopnia zanieczyszczenia środowiska, umiejętność praktycznego zastosowania skali porostowej, rozumienie współzależności pomiędzy organizmem, a środowiskiem życia, umiejętność analizy wyników przeprowadzonych obserwacji terenowych, umiejętność pracy z kluczem do oznaczania porostów, umiejętność wyszukiwania gatunków wskaźnikowych w terenie w okolicy Okonka, umiejętność prezentacji wniosków.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Uczeń online

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.04-00-154/09-00

Wynik 9 z 199
× Pokaż produkty konkursowe
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Gimnazjum
/Język polski

Nie taki diabeł straszny, czyli jak poprawnie stosować zasady pisowni głoski „h”

aut. Tomasz Włodarczyk , 2012
Scenariusz powstał w ramach realizacji projektu "Uczeń on-line". Autorem scenariusza jest opiekun koła naukowego o profilu humanistycznym. Cele zajęć: Integracja zespołu, wykorzystanie zasobów internetowych w nauce ortografii, wykorzystanie platformy SuperMemo do utrwalania wiedzy w zakresie pisowni głoski „h”, tworzenie ekranów kursu ortograficznego.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Uczeń online

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.04-00-154/09-00