Dodaj produkt

Wyszukiwarka produktów
Fundusze unijne dla oświaty

Zresetuj filtry
  • wszystkie obszary
  • Zarządzanie i nadzór
  • Rozwój szkół
  • Uczenie się przez całe życie
  • Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
  • Egzaminy zewnętrzne
  • Wszystkie etapy
  • Wychowanie Przedszkolne
  • Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III
  • Szkoła Podstawowa klasy IV-VI
  • Gimnazjum
  • Szkoły Ponadgimnazjalne
  • Kształcenie zawodowe
  • wszystkie przedmioty
  • Etyka
  • Godzina wychowawcza
  • Inne
  • Język mniejszości narodowej lub etnicznej
  • Język obcy nowożytny
  • Język regionalny - język kaszubski
  • Religia
  • Wychowanie fizyczne
  • Język polski
  • Matematyka
  • Muzyka
  • Plastyka
  • Wychowanie do życia w rodzinie
  • Biologia
  • Chemia
  • Edukacja dla bezpieczeństwa
  • Fizyka
  • Geografia
  • Historia
  • Informatyka
  • Wiedza o społeczeństwie
  • Zajęcia artystyczne (przedmiot uzupełniający)
  • Zajęcia techniczne (przedmiot uzupełniający)
  • Doskonalenie nauczycieli
  • wszystkie produkty
  • Multimedia
  • Nauczyciel w szkole
  • Pakiety edukacyjne
  • Podręczniki / Poradniki
  • Programy nauczania
  • Raporty / Sprawozdania
  • Testy / Sprawdziany
  • Badania
  • Platformy internetowe i szkolenia e-learningowe
  • Inne
-
  • od najnowszych
  • od najstarszych
  • od najczęściej pobieranych
  • od narzadziej pobieranych
  • od najlepiej ocenianych
  • od najgorzej ocenianych
9 Wyników
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Gimnazjum
/Fizyka

Czy można narysować siłę?

aut. waldemar krawiec , 2011
1 1
1556
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Gimnazjum
/Fizyka

Czy powietrze zwiększy swoją objętość pod wpływem temperatury?

aut. waldemar krawiec , 2013
1
954
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Gimnazjum
/Fizyka

Balonik, który podnosi szklankę

aut. waldemar krawiec , 2011
1
530
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Gimnazjum
/Fizyka

Program zajęć wyrównawczych z fizyki w klasach I-III gimnazjum

aut. Grzegorz Komor , 2010
2
6749
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Gimnazjum
/Fizyka

Konspekty zajęć z fizyki prowadzonych metodą projektów

aut. Marcin Sleczka , 2012
1
10146
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Gimnazjum
/Fizyka

Scenariusze lekcji z fizyki

aut. Ryszard Olchawa , 2012
50
19708
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Gimnazjum
/Matematyka Matematyka, Biologia, Chemia, Fizyka, Podstawy przedsiębiorczości 4

Zbiór gotowych tematów do zajęć pozalekcyjnych prowadzonych metodą projektową w zakresie ...

aut. Piotr Wegner , 2010
1
9583
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Gimnazjum
/Fizyka

Dźwig zbudowany z gramofonu

aut. waldemar krawiec , 2011
1
353
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Gimnazjum
/Fizyka

Co porusza się szybciej: Ty biegnący po Ziemi czy Ziemia krążąca wokół Słońca?

aut. waldemar krawiec , 2011
1
336
WsteczPokaż więcej
Wróć na górę
KontaktRegulamin

Jesteś na archiwalnej stronie www.wyszukiwarka.efs.men.gov.pl.
Strona nie jest aktualizowana

Serwis używa cookies
Wynik 1 z 9
× Pokaż produkty konkursowe
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Gimnazjum
/Fizyka

Czy można narysować siłę?

aut. waldemar krawiec , 2011
Zaproponowane, proste doświadczenia pokazują, w jaki sposób można zbudować laboratorium magnetyzmu. Doświadczenia te mogą być wykorzystane w dwóch lub trzech projektach edukacyjnych (o tej samej tematyce). Scenariusz nawiązuje do podstawy programowej: 1. Ruch prostoliniowy i siły. Uczeń: 3) podaje przykłady sił i rozpoznaje je w różnych sytuacjach praktycznych; 8) stosuje do obliczeń związek między masą ciała, przyspieszeniem i siłą. 5. Magnetyzm. Uczeń: 1) nazywa bieguny magnetyczne magnesów trwałych i opisuje charakter oddziaływania między nimi.
Scenariusz lekcji - C...
Czy można narysować...
Oceń produkt

Nazwa projektu: Akademia uczniowska

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.04-00-105/09-00

Wynik 2 z 9
× Pokaż produkty konkursowe
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Gimnazjum
/Fizyka

Czy powietrze zwiększy swoją objętość pod wpływem temperatury?

aut. waldemar krawiec , 2013
Układ badawczy wykorzystany w doświadczeniu jest prosty i daje bardzo spektakularne efekty. Doświadczenie może być wkomponowane w cykl (wskazany w punkcie „Propozycja modyfikacji eksperymentu”), który prowadzi uczniów do samodzielnego doświadczania bardzo ważnej cechy gazów – rozszerzalności temperaturowej, która ma wiele zastosowań. Ważne więc jest uczulenie uczniów, że doświadczenie, którego nabrali w trakcie zajęć, powinno ich jednocześnie inspirować do wyszukiwania cennych zastosowań, przy równoczesnym zachowaniu niezbędnej ostrożności. Scenariusz lekcji nawiązuje do podstawy programowej: 3. Właściwości materii. Uczeń: 1) analizuje różnice w budowie mikroskopowej ciał stałych, cieczy i gazów; 8. Wymagania przekrojowe. Uczeń: 1) opisuje przebieg i wynik przeprowadzanego doświadczenia, wyjaśnia rolę użytych przyrządów, wykonuje schematyczny rysunek obrazujący układ doświadczalny.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Akademia uczniowska

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.04-00-105/09-00

Wynik 3 z 9
× Pokaż produkty konkursowe
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Gimnazjum
/Fizyka

Balonik, który podnosi szklankę

aut. waldemar krawiec , 2011
By w przyszłości poznać i zrozumieć przemiany gazowe i równanie Clapeyrona w gimnazjum uczeń powinien doświadczać (zyskiwać wiedzę poprzez doświadczenie), rozumieć podstawowe pojęcia, kształtować swoją wyobraźnię. W poznawaniu praw fizyki ta wyobraźnia trudna jest do przecenienia. Warto więc wykonać proponowane, proste doświadczenie, by zaskakując jego efektem mobilizować uczniów do odkrywania praw fizyki. Scenariusz lekcji nawiązuje do podstawy programowej: 2. Energia. Uczeń: 7) wyjaśnia związek między energią kinetyczną cząsteczek i temperaturą; 3. Właściwości materii. Uczeń: 6) posługuje się pojęciem ciśnienia (w tym ciśnienia hydrostatycznego i atmosferycznego); 7) formułuje prawo Pascala i podaje przykłady jego zastosowania.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Akademia uczniowska

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.04-00-105/09-00

Wynik 4 z 9
× Pokaż produkty konkursowe
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Gimnazjum
/Fizyka

Program zajęć wyrównawczych z fizyki w klasach I-III gimnazjum

aut. Grzegorz Komor , 2010
Program zajęć wyrównawczych z fizyki przeznaczony jest dla uczniów klas I–III gimnazjum. Jest zgodny z podstawą programową kształcenia ogólnego dla gimnazjum podpisaną przez Ministra Edukacji Narodowej 23 sierpnia 2007 roku (stara podstawa programowa obowiązująca klasy trzecie) oraz 23 grudnia 2008 roku (nowa podstawa programowa obowiązująca klasy pierwsze i drugie). Autor ujął w nim szczegółowo wszystkie treści wraz z celami, procedurami osiągania celów oraz ewaluacją całości wyrównanej i zdobytej wiedzy w trakcie realizacji programu. Program wyrównawczy w poszczególnych klasach jest elastyczny, zawiera całość materiału z podstawy programowej, jednak daje możliwość poświęcenia więcej czasu na mniej zrozumiałe i trudniejsze treści.
Program zajęć wyró...
scenariusz lekcji z f...
Oceń produkt

Nazwa projektu: MKK - moje kluczowe kompetencje

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.04-00-194/09-00

Wynik 5 z 9
× Pokaż produkty konkursowe
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Gimnazjum
/Fizyka

Konspekty zajęć z fizyki prowadzonych metodą projektów

aut. Marcin Sleczka , 2012
Zestaw tematów do prowadzenia zajęć z fizyki metodą projektów wraz ze szczegółowymi konspektami. Konspekty zawierają opis i cele tematu w zakresie wiedzy, umiejętności i postaw, sposób jego realizacji z podziałem na zadania główne i szczegółowe, wprowadzenie teoretyczne, propozycję doświadczeń, harmonogram zajęć i szczegółową bibliografię. Konspekty były wykorzystywane w czasie zajęć pozalekcyjnych podczas realizacji projektu "Z fizyką, matematyką i przedsiębiorczością zdobywamy świat!!!" w celu rozwijania kompetencji matematyczno-fizycznych uczniów gimnazjum.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: "Z FIZYKĄ, MATEMATYKĄ I PRZEDSIĘBIORCZOŚCIĄ ZDOBYWAMY ŚWIAT"

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.04-00-118/09-00

Wynik 6 z 9
× Pokaż produkty konkursowe
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Gimnazjum
/Fizyka

Scenariusze lekcji z fizyki

aut. Ryszard Olchawa , 2012
W każdym ze scenariuszy zaznaczono dział książki "Fizyka w eksperymentach", którego dotyczy dany temat. Wymienione zostały cele do osiągnięcia. Przedstawiono środki dydaktyczne, a także przedstawiono metody i formy pracy. Etapy lekcji zostały podzielone na tok zasadniczy składający się z: przedstawienia celu lekcji, eksperymentu; dyskusji wyników; wprowadzenia nowych treści i zakończenie. Taki schemat jest pomocny zwłaszcza mniej doświadczonym nauczycielom i pozwala usystematyzować przebieg zajęć. Scenariusze zawierają również karty eksperymentów. Każda karta zawiera temat eksperymentu, instrukcję jego wykonania, miejsce na zapisanie obserwacji oraz miejsce na zapisanie wniosków z obserwacji przeprowadzonego eksperymentu. Takie uszeregowanie przebiegu doświadczenia pomaga zwłaszcza mniej zdolnym uczniom przypomnieć sobie jego tok, zrozumieć, łatwiej wyciągnąć wnioski oraz przełożyć obserwację na zjawiska fizyczne lub przyrodnicze.
Badanie działania pr...
Badanie zjawiska rozs...
Badanie zjawiska zał...
Bezwładność ciał....
Ciepło krystalizacj ...
Ciśnienie hydrostaty...
Elektromagnes i jego ...
Elektryzowanie przez ...
Elektryzowanie przez ...
Energia potencjalna i...
Fala sprężysta popr...
Łączenie szeregowe ...
Łączenie szeregowe ...
Moc.pdf
Napięcie powierzchni...
Od czego zależy ciś...
Odbicie światła Obr...
Oddziaływania międz...
Oddziaływanie biegun...
Otrzymywanie obrazów...
Pochłanianie promien...
Pomiar ciśnienia atm...
Praca prądów konwek...
Prawo Archimedesa, wa...
Prawo Ohma Opór elek...
Przejście światła ...
Przewodniki i izolato...
Rezonans mechaniczny ...
Rozpraszanie światł...
Ruch drgajacy.pdf
Siła parcia, prawo P...
Siła wyporu i jej wy...
Sprawdzamy istnienie ...
Swobodny spadek ciał...
Szacowanie wielkości...
Transport wody w przy...
Wyznaczanie ciśnieni...
Wyznaczanie gęstośc...
Wyznaczanie gęstośc...
Wyznaczanie okresu i ...
Zasada zachowania ene...
Zasada zachowania ene...
Zjawisko konwekcji.pdf
Zmiana energii wewnę...
Zmieniające się pol...
Związek ciśnienia z...
Zwierciadla kuliste.p...
Źródła i cechy dź...
Źródła światła P...
Energia Słońca gło...
Oceń produkt

Nazwa projektu: Zainteresowanie uczniów fizyką kluczem do sukcesu!

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.04-00-105/10-00

Wynik 7 z 9
× Pokaż produkty konkursowe
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Gimnazjum
/Matematyka Matematyka, Biologia, Chemia, Fizyka, Podstawy przedsiębiorczości 4

Zbiór gotowych tematów do zajęć pozalekcyjnych prowadzonych metodą projektową w zakresie rozwijania kompetencji matematyczno-przyrodniczych i przedsiębiorczości opracowanych na potrzeby realizacji projektu „Rozwój przez kompetencje”

aut. Piotr Wegner , 2010
Publikacja zawiera zbiór konspektów (około 130 różnorodnych tematów) wykorzystywanych przez nauczycieli biorących udział w projekcie „ROZWÓJ PRZEZ KOMPETENCJE”. Umożliwiają one realizację zajęć opartych o metodę projektu, polegającą na samodzielnym realizowaniu przez uczniów zadania na podstawie wcześniej ustalonych założeń.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Rozwój przez kompetencje

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.04-00-155/09-00

Wynik 8 z 9
× Pokaż produkty konkursowe
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Gimnazjum
/Fizyka

Dźwig zbudowany z gramofonu

aut. waldemar krawiec , 2011
Bardzo dobre doświadczenie łączące wiele wielkości fizycznych. Idealne do powtórzenia wiedzy z kilku działów fizyki. Dobry początek ciekawego, ale trudnego projektu, w którym wyznaczyć można sprawność silniczka w zależności od obciążenia. Można połączyć je z wiedzą z zakresu wychowania fizycznego, biologii oraz techniki – poprzez dyskusję na temat sprawności, przerzutki rowerowej, skrzyni biegów itd. Scenariusz lekcji nawiązuje do podstawy programowej: 1. Ruch prostoliniowy i siły. Uczeń: 3) podaje przykłady sił i rozpoznaje je w różnych sytuacjach praktycznych; 4) opisuje zachowanie się ciał na podstawie pierwszej zasady dynamiki Newtona; 9) posługuje się pojęciem siły ciężkości. 2. Energia. Uczeń: 1) wykorzystuje pojęcie energii mechanicznej i wymienia różne jej formy; 2) posługuje się pojęciem pracy i mocy; 3) opisuje wpływ wykonanej pracy na zmianę energii.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Akademia uczniowska

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.04-00-105/09-00

Wynik 9 z 9
× Pokaż produkty konkursowe
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Gimnazjum
/Fizyka

Co porusza się szybciej: Ty biegnący po Ziemi czy Ziemia krążąca wokół Słońca?

aut. waldemar krawiec , 2011
Prezentowane doświadczenie, bardzo łatwe do przeprowadzenia, pokazuje uczniom podstawowe pojęcia związane z ruchem prostoliniowym. Jego efekty są zaskakujące dla uczniów, a to najlepsza rekomendacja! Przedstawiony scenariusz pomaga w realizacji podstawy programowej: 1. Ruch prostoliniowy i siły. Uczeń: 1) posługuje się pojęciem prędkości do opisu ruchu; przelicza jednostki prędkości. 9. Wymagania doświadczalne. W trakcie nauki w gimnazjum uczeń obserwuje i opisuje jak najwięcej doświadczeń. Nie mniej niż połowa doświadczeń opisanych poniżej powinna zostać wykonana samodzielnie przez uczniów w grupach, pozostałe doświadczenia – jako pokaz dla wszystkich, wykonany przez wybranych uczniów pod kontrolą nauczyciela. Uczeń: 2) wyznacza prędkość przemieszczania się (np. w czasie marszu, biegu, pływania, jazdy rowerem) za pośrednictwem pomiaru odległości i czasu.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Akademia uczniowska

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.04-00-105/09-00