Dodaj produkt

Wyszukiwarka produktów
Fundusze unijne dla oświaty

Zresetuj filtry
  • wszystkie obszary
  • Zarządzanie i nadzór
  • Rozwój szkół
  • Uczenie się przez całe życie
  • Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
  • Egzaminy zewnętrzne
  • Wszystkie etapy
  • Wychowanie Przedszkolne
  • Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III
  • Szkoła Podstawowa klasy IV-VI
  • Gimnazjum
  • Szkoły Ponadgimnazjalne
  • Kształcenie zawodowe
  • wszystkie przedmioty
  • Etyka
  • Godzina wychowawcza
  • Inne
  • Język mniejszości narodowej lub etnicznej
  • Język obcy nowożytny
  • Język regionalny - język kaszubski
  • Religia
  • Wychowanie fizyczne
  • Język polski
  • Matematyka
  • Muzyka
  • Plastyka
  • Wychowanie do życia w rodzinie
  • Biologia
  • Chemia
  • Edukacja dla bezpieczeństwa
  • Fizyka
  • Geografia
  • Historia
  • Informatyka
  • Wiedza o społeczeństwie
  • Zajęcia artystyczne (przedmiot uzupełniający)
  • Zajęcia techniczne (przedmiot uzupełniający)
  • Doskonalenie nauczycieli
  • wszystkie produkty
  • Multimedia
  • Nauczyciel w szkole
  • Pakiety edukacyjne
  • Podręczniki / Poradniki
  • Programy nauczania
  • Raporty / Sprawozdania
  • Testy / Sprawdziany
  • Badania
  • Platformy internetowe i szkolenia e-learningowe
  • Inne
-
  • od najnowszych
  • od najstarszych
  • od najczęściej pobieranych
  • od narzadziej pobieranych
  • od najlepiej ocenianych
  • od najgorzej ocenianych
35 Wyników
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Gimnazjum
/Język obcy nowożytny

Ogólnopolska Olimpiada Języka Angielskiego dla Gimnazjalistów Etap II

aut. EFS , 2012
1
2318
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Gimnazjum
/Język obcy nowożytny

Ogólnopolska Olimpiada Języka Angielskiego dla Gimnazjalistów Etap II

aut. EFS , 2012
1
983
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Gimnazjum
/Język obcy nowożytny

Ogólnopolska Olimpiada Języka Angielskiego dla Gimnazjalistów Etap II

aut. EFS , 2012
1
438
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Gimnazjum
/Język obcy nowożytny

Ogólnopolska Olimpiada Języka Angielskiego dla Gimnazjalistów Etap II

aut. EFS , 2012
1
462
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Gimnazjum
/Język obcy nowożytny

Ogólnopolska Olimpiada Języka Angielskiego dla Gimnazjalistów Etap II

aut. EFS , 2012
1
304
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Gimnazjum
/Język obcy nowożytny

Ogólnopolska Olimpiada Języka Angielskiego dla Gimnazjalistów Etap II

aut. EFS , 2012
1
292
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Gimnazjum
/Język obcy nowożytny Język obcy nowożytny, Doskonalenie nauczycieli 1

PAKIET METODYCZNY DLA NAUCZYCIELI JĘZYKÓW OBCYCH III ETAPU EDUKACYJNEGO

aut. EFS , 2014
1
150
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Gimnazjum
/Język obcy nowożytny

Ogólnopolska Olimpiada Języka Angielskiego dla Gimnazjalistów Etap II

aut. EFS , 2012
1
175
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Gimnazjum
/Język obcy nowożytny

Ogólnopolska Olimpiada Języka Angielskiego dla Gimnazjalistów Etap II

aut. EFS , 2012
1
140
WsteczPokaż więcej
Wróć na górę
KontaktRegulamin

Jesteś na archiwalnej stronie www.wyszukiwarka.efs.men.gov.pl.
Strona nie jest aktualizowana

Serwis używa cookies
Wynik 1 z 35
×
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Gimnazjum
/Język obcy nowożytny

Ogólnopolska Olimpiada Języka Angielskiego dla Gimnazjalistów Etap II

aut. EFS , 2012
Testy z platformy e-learningowej Część 8
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Opracowanie i wdrożenie kompleksowego systemu pracy z uczniem zdolnym

Strona www projektu: http://www.ore.edu.pl/

Opis projektu: Celem strategicznym projektu było opracowanie i wdrożenie kompleksowego systemu pracy z uczniem zdolnym. Służyło temu m.in. wprowadzenie zmian legislacyjnych, jak również pogłębiona analiza obecnie istniejącego systemu, w tym dotycząca organizacji oraz sposobu przeprowadzania konkursów, turniejów i olimpiad. W ramach projektu organizowano wsparcie dla osób zaangażowanych w proces rozwoju uzdolnień dzieci i młodzieży, których zadaniem jest właściwe identyfikowanie uzdolnień i tworzenie odpowiednich warunków do ich kształtowania. Prowadzone były ponadto liczne działania, mające na celu uwrażliwienie szerokiego grona osób na specjalne potrzeby edukacyjne dzieci szczególnie uzdolnionych.

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.03-00-001/10

Wynik 2 z 35
×
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Gimnazjum
/Język obcy nowożytny

Ogólnopolska Olimpiada Języka Angielskiego dla Gimnazjalistów Etap II

aut. EFS , 2012
Testy z platformy e-learningowej Część 3
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Opracowanie i wdrożenie kompleksowego systemu pracy z uczniem zdolnym

Strona www projektu: http://www.ore.edu.pl/

Opis projektu: Celem strategicznym projektu było opracowanie i wdrożenie kompleksowego systemu pracy z uczniem zdolnym. Służyło temu m.in. wprowadzenie zmian legislacyjnych, jak również pogłębiona analiza obecnie istniejącego systemu, w tym dotycząca organizacji oraz sposobu przeprowadzania konkursów, turniejów i olimpiad. W ramach projektu organizowano wsparcie dla osób zaangażowanych w proces rozwoju uzdolnień dzieci i młodzieży, których zadaniem jest właściwe identyfikowanie uzdolnień i tworzenie odpowiednich warunków do ich kształtowania. Prowadzone były ponadto liczne działania, mające na celu uwrażliwienie szerokiego grona osób na specjalne potrzeby edukacyjne dzieci szczególnie uzdolnionych.

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.03-00-001/10

Wynik 3 z 35
×
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Gimnazjum
/Język obcy nowożytny

Ogólnopolska Olimpiada Języka Angielskiego dla Gimnazjalistów Etap II

aut. EFS , 2012
Testy z platformy e-learningowej Część 29
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Opracowanie i wdrożenie kompleksowego systemu pracy z uczniem zdolnym

Strona www projektu: http://www.ore.edu.pl/

Opis projektu: Celem strategicznym projektu było opracowanie i wdrożenie kompleksowego systemu pracy z uczniem zdolnym. Służyło temu m.in. wprowadzenie zmian legislacyjnych, jak również pogłębiona analiza obecnie istniejącego systemu, w tym dotycząca organizacji oraz sposobu przeprowadzania konkursów, turniejów i olimpiad. W ramach projektu organizowano wsparcie dla osób zaangażowanych w proces rozwoju uzdolnień dzieci i młodzieży, których zadaniem jest właściwe identyfikowanie uzdolnień i tworzenie odpowiednich warunków do ich kształtowania. Prowadzone były ponadto liczne działania, mające na celu uwrażliwienie szerokiego grona osób na specjalne potrzeby edukacyjne dzieci szczególnie uzdolnionych.

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.03-00-001/10

Wynik 4 z 35
×
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Gimnazjum
/Język obcy nowożytny

Ogólnopolska Olimpiada Języka Angielskiego dla Gimnazjalistów Etap II

aut. EFS , 2012
Testy z platformy e-learningowej Część 17
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Opracowanie i wdrożenie kompleksowego systemu pracy z uczniem zdolnym

Strona www projektu: http://www.ore.edu.pl/

Opis projektu: Celem strategicznym projektu było opracowanie i wdrożenie kompleksowego systemu pracy z uczniem zdolnym. Służyło temu m.in. wprowadzenie zmian legislacyjnych, jak również pogłębiona analiza obecnie istniejącego systemu, w tym dotycząca organizacji oraz sposobu przeprowadzania konkursów, turniejów i olimpiad. W ramach projektu organizowano wsparcie dla osób zaangażowanych w proces rozwoju uzdolnień dzieci i młodzieży, których zadaniem jest właściwe identyfikowanie uzdolnień i tworzenie odpowiednich warunków do ich kształtowania. Prowadzone były ponadto liczne działania, mające na celu uwrażliwienie szerokiego grona osób na specjalne potrzeby edukacyjne dzieci szczególnie uzdolnionych.

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.03-00-001/10

Wynik 5 z 35
×
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Gimnazjum
/Język obcy nowożytny

Ogólnopolska Olimpiada Języka Angielskiego dla Gimnazjalistów Etap II

aut. EFS , 2012
Testy z platformy e-learningowej Część 4
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Opracowanie i wdrożenie kompleksowego systemu pracy z uczniem zdolnym

Strona www projektu: http://www.ore.edu.pl/

Opis projektu: Celem strategicznym projektu było opracowanie i wdrożenie kompleksowego systemu pracy z uczniem zdolnym. Służyło temu m.in. wprowadzenie zmian legislacyjnych, jak również pogłębiona analiza obecnie istniejącego systemu, w tym dotycząca organizacji oraz sposobu przeprowadzania konkursów, turniejów i olimpiad. W ramach projektu organizowano wsparcie dla osób zaangażowanych w proces rozwoju uzdolnień dzieci i młodzieży, których zadaniem jest właściwe identyfikowanie uzdolnień i tworzenie odpowiednich warunków do ich kształtowania. Prowadzone były ponadto liczne działania, mające na celu uwrażliwienie szerokiego grona osób na specjalne potrzeby edukacyjne dzieci szczególnie uzdolnionych.

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.03-00-001/10

Wynik 6 z 35
×
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Gimnazjum
/Język obcy nowożytny

Ogólnopolska Olimpiada Języka Angielskiego dla Gimnazjalistów Etap II

aut. EFS , 2012
Testy z platformy e-learningowej Część 22
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Opracowanie i wdrożenie kompleksowego systemu pracy z uczniem zdolnym

Strona www projektu: http://www.ore.edu.pl/

Opis projektu: Celem strategicznym projektu było opracowanie i wdrożenie kompleksowego systemu pracy z uczniem zdolnym. Służyło temu m.in. wprowadzenie zmian legislacyjnych, jak również pogłębiona analiza obecnie istniejącego systemu, w tym dotycząca organizacji oraz sposobu przeprowadzania konkursów, turniejów i olimpiad. W ramach projektu organizowano wsparcie dla osób zaangażowanych w proces rozwoju uzdolnień dzieci i młodzieży, których zadaniem jest właściwe identyfikowanie uzdolnień i tworzenie odpowiednich warunków do ich kształtowania. Prowadzone były ponadto liczne działania, mające na celu uwrażliwienie szerokiego grona osób na specjalne potrzeby edukacyjne dzieci szczególnie uzdolnionych.

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.03-00-001/10

Wynik 7 z 35
×
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Gimnazjum
/Język obcy nowożytny Język obcy nowożytny, Doskonalenie nauczycieli 1

PAKIET METODYCZNY DLA NAUCZYCIELI JĘZYKÓW OBCYCH III ETAPU EDUKACYJNEGO

aut. EFS , 2014
Poradnik jest jedynie skarbcem sugestii, skrzynią pomysłów, zalążkiem nowego. Każdy nauczyciel języka obcego, pracujący w polskim gimnazjum, znajdzie tu coś dla siebie.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Podnoszenie jakości nauczania języków obcych na I, II i III etapie edukacyjnym, ze szczególnym uwzględnieniem obszarów defaworyzowanych

Strona www projektu: http://ore.edu.pl

Opis projektu: Celem głównym projektu jest podniesienie jakości nauczania języków obcych na I, II i III etapie edukacyjnym, ze szczególnym uwzględnieniem obszarów defaworyzowanych. Szczegółowe cele projektu obejmują: 1.Wzrost kompetencji pracowników instytucji wspomagania pracy szkoły w zakresie pracy z nauczycielami języków obcych 2.Przygotowanie wysokiej jakości materiałów metodycznych dla nauczycieli języków obcych wspierających pracę sieci współpracy i samokształcenia 3.Wzrost kompetencji nauczycieli w zakresie metodyki nauczania języków obcych oraz budowy wspierającego środowiska

Numer umowy o dofinansowanie: 1

Wynik 8 z 35
×
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Gimnazjum
/Język obcy nowożytny

Ogólnopolska Olimpiada Języka Angielskiego dla Gimnazjalistów Etap II

aut. EFS , 2012
Testy z platformy e-learningowej Część 18
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Opracowanie i wdrożenie kompleksowego systemu pracy z uczniem zdolnym

Strona www projektu: http://www.ore.edu.pl/

Opis projektu: Celem strategicznym projektu było opracowanie i wdrożenie kompleksowego systemu pracy z uczniem zdolnym. Służyło temu m.in. wprowadzenie zmian legislacyjnych, jak również pogłębiona analiza obecnie istniejącego systemu, w tym dotycząca organizacji oraz sposobu przeprowadzania konkursów, turniejów i olimpiad. W ramach projektu organizowano wsparcie dla osób zaangażowanych w proces rozwoju uzdolnień dzieci i młodzieży, których zadaniem jest właściwe identyfikowanie uzdolnień i tworzenie odpowiednich warunków do ich kształtowania. Prowadzone były ponadto liczne działania, mające na celu uwrażliwienie szerokiego grona osób na specjalne potrzeby edukacyjne dzieci szczególnie uzdolnionych.

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.03-00-001/10

Wynik 9 z 35
×
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Gimnazjum
/Język obcy nowożytny

Ogólnopolska Olimpiada Języka Angielskiego dla Gimnazjalistów Etap II

aut. EFS , 2012
Testy z platformy e-learningowej Część 26
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Opracowanie i wdrożenie kompleksowego systemu pracy z uczniem zdolnym

Strona www projektu: http://www.ore.edu.pl/

Opis projektu: Celem strategicznym projektu było opracowanie i wdrożenie kompleksowego systemu pracy z uczniem zdolnym. Służyło temu m.in. wprowadzenie zmian legislacyjnych, jak również pogłębiona analiza obecnie istniejącego systemu, w tym dotycząca organizacji oraz sposobu przeprowadzania konkursów, turniejów i olimpiad. W ramach projektu organizowano wsparcie dla osób zaangażowanych w proces rozwoju uzdolnień dzieci i młodzieży, których zadaniem jest właściwe identyfikowanie uzdolnień i tworzenie odpowiednich warunków do ich kształtowania. Prowadzone były ponadto liczne działania, mające na celu uwrażliwienie szerokiego grona osób na specjalne potrzeby edukacyjne dzieci szczególnie uzdolnionych.

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.03-00-001/10