Dodaj produkt

Wyszukiwarka produktów
Fundusze unijne dla oświaty

Zresetuj filtry
  • wszystkie obszary
  • Zarządzanie i nadzór
  • Rozwój szkół
  • Uczenie się przez całe życie
  • Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
  • Egzaminy zewnętrzne
  • Wszystkie etapy
  • Wychowanie Przedszkolne
  • Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III
  • Szkoła Podstawowa klasy IV-VI
  • Gimnazjum
  • Szkoły Ponadgimnazjalne
  • Kształcenie zawodowe
  • wszystkie przedmioty
  • Etyka
  • Godzina wychowawcza
  • Inne
  • Język mniejszości narodowej lub etnicznej
  • Język obcy nowożytny
  • Język regionalny - język kaszubski
  • Religia
  • Wychowanie fizyczne
  • Język polski
  • Matematyka
  • Muzyka
  • Plastyka
  • Wychowanie do życia w rodzinie
  • Biologia
  • Chemia
  • Edukacja dla bezpieczeństwa
  • Fizyka
  • Geografia
  • Historia
  • Informatyka
  • Wiedza o społeczeństwie
  • Zajęcia artystyczne (przedmiot uzupełniający)
  • Zajęcia techniczne (przedmiot uzupełniający)
  • Doskonalenie nauczycieli
  • wszystkie produkty
  • Multimedia
  • Nauczyciel w szkole
  • Pakiety edukacyjne
  • Podręczniki / Poradniki
  • Programy nauczania
  • Raporty / Sprawozdania
  • Testy / Sprawdziany
  • Badania
  • Platformy internetowe i szkolenia e-learningowe
  • Inne
-
  • od najnowszych
  • od najstarszych
  • od najczęściej pobieranych
  • od narzadziej pobieranych
  • od najlepiej ocenianych
  • od najgorzej ocenianych
4 Wyników
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Gimnazjum
/Inne

Kompetencje cyfrowe gimnazjalistów

aut. EFS , 2015
1
541
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III, Szkoła Podstawowa klasy IV-VI, Gimnazjum, Szkoły Ponadgimnazjalne 3
/Inne

Diagnoza potrzeb ucznia, a diagnoza pracy szkoły – dwa zadania, jeden cel

aut. EFS , 2015
2
7608
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Gimnazjum Gimnazjum, Szkoły Ponadgimnazjalne, Kształcenie zawodowe 2
/Inne

Artykuł - Dlaczego wybrać szkołę z modułowym programem nauczania?

aut. EFS , 2012
1
269
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III, Szkoła Podstawowa klasy IV-VI, Gimnazjum 2
/Inne

Słuchać by słyszeć - słyszeć by słuchać

aut. Marta Frydrych , 2012
1
1844
WsteczPokaż więcej
Wróć na górę
KontaktRegulamin

Jesteś na archiwalnej stronie www.wyszukiwarka.efs.men.gov.pl.
Strona nie jest aktualizowana

Serwis używa cookies
Wynik 1 z 4
×
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Gimnazjum
/Inne

Kompetencje cyfrowe gimnazjalistów

aut. EFS , 2015
Kompetencje cyfrowe gimnazjalistów. Wyniki Międzynarodowego Badania Kompetencji Komputerowych i Informacyjnych ICILS 2013
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: System doskonalenia nauczycieli oparty na ogólnodostępnym kompleksowym wspomaganiu szkół

Strona www projektu: http://www.ore.edu.pl/

Opis projektu: Celem projektu "System doskonalenia nauczycieli oparty na ogólnodostępnym kompleksowym wspomaganiu szkół" jest poprawa jakości systemu doskonalenia nauczycieli, spójnego z rozwojem szkół. Zgodnie z rekomendacjami przedstawionymi przez ekspertów nowoczesny system wspomagania rozwoju oświaty w Polsce powinien być nakierowany na pracę ze szkołą, służyć wspieraniu jej w wykonywaniu zadań nakładanych przez państwo, jak również wspomagać w rozwiązywaniu indywidualnych problemów.

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.01-00-002/10

Wynik 2 z 4
×
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III, Szkoła Podstawowa klasy IV-VI, Gimnazjum, Szkoły Ponadgimnazjalne 3
/Inne

Diagnoza potrzeb ucznia, a diagnoza pracy szkoły – dwa zadania, jeden cel

aut. EFS , 2015
Diagnoza potrzeb ucznia, a diagnoza pracy szkoły – dwa zadania, jeden cel. Opr. Dr Wiesław Poleszak
prezentacja
artykuł
Oceń produkt

Nazwa projektu: System doskonalenia nauczycieli oparty na ogólnodostępnym kompleksowym wspomaganiu szkół

Strona www projektu: http://www.ore.edu.pl/

Opis projektu: Celem projektu "System doskonalenia nauczycieli oparty na ogólnodostępnym kompleksowym wspomaganiu szkół" jest poprawa jakości systemu doskonalenia nauczycieli, spójnego z rozwojem szkół. Zgodnie z rekomendacjami przedstawionymi przez ekspertów nowoczesny system wspomagania rozwoju oświaty w Polsce powinien być nakierowany na pracę ze szkołą, służyć wspieraniu jej w wykonywaniu zadań nakładanych przez państwo, jak również wspomagać w rozwiązywaniu indywidualnych problemów.

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.01-00-002/10

Wynik 3 z 4
×
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Gimnazjum Gimnazjum, Szkoły Ponadgimnazjalne, Kształcenie zawodowe 2
/Inne

Artykuł - Dlaczego wybrać szkołę z modułowym programem nauczania?

aut. EFS , 2012
Kształcenie modułowe łączy teorię z praktyką. W szkole kształcącej modułowo nie ma podziału na przedmioty – jest podział na moduły. Moduł określa czynności niezbędne do wykonywania zadania na stanowisku pracy. Każdy moduł potwierdza się certyfikatem umiejętności określający stopień przygotowania do wykonywania zawodu. Jest on bardziej czytelny dla przyszłego pracodawcy niż oceny z przedmiotów.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: System wsparcia szkół i placówek oświatowych wdrażających modułowe programy kształcenia zawodowego

Strona www projektu: http://www.ksztalceniemodulowe.koweziu.edu.pl/

Opis projektu: Cel projektu: wypracowanie systemu wsparcia szkół zawodowych, kadry dydaktycznej, JST, organów nadzorujących przygotowujących się do powszechnego wdrażania programów modułowych, zgodnie z nowymi kierunkami zmian w kształceniu zawodowym oraz utworzenie zintegrowanego systemu informatycznego ułatwiającego dostęp do bazy danych programów modułowych i pakietów edukacyjnych oraz informacji z zakresu kształcenia zawodowego, w tym w szczególności kształcenia w oparciu o programy o strukturze modułowej. Oczekiwany efekt projektu to podniesienie rangi i uatrakcyjnienie kształcenia zawodowego poprzez wdrożenie modułowych programów oraz poprawa jakości kształcenia zawodowego z uwagi na ukierunkowanie programów modułowych na uzyskiwanie konkretnych efektów kształcenia.

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.03-00-002/09

Wynik 4 z 4
× Pokaż produkty konkursowe
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III, Szkoła Podstawowa klasy IV-VI, Gimnazjum 2
/Inne

Słuchać by słyszeć - słyszeć by słuchać

aut. Marta Frydrych , 2012
Publikacja ma na celu upowszechniane w projekcie stosowanej metody A. Tomatisa, a także promocję projektu i jego donatorów.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Słuchać by słyszeć - słyszeć by słuchać

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.04-00-058/09-00