Dodaj produkt

Wyszukiwarka produktów
Fundusze unijne dla oświaty

Zresetuj filtry
  • wszystkie obszary
  • Zarządzanie i nadzór
  • Rozwój szkół
  • Uczenie się przez całe życie
  • Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
  • Egzaminy zewnętrzne
  • Wszystkie etapy
  • Wychowanie Przedszkolne
  • Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III
  • Szkoła Podstawowa klasy IV-VI
  • Gimnazjum
  • Szkoły Ponadgimnazjalne
  • Kształcenie zawodowe
  • wszystkie przedmioty
  • Etyka
  • Godzina wychowawcza
  • Inne
  • Język mniejszości narodowej lub etnicznej
  • Język obcy nowożytny
  • Język regionalny - język kaszubski
  • Religia
  • Wychowanie fizyczne
  • Zajęcia komputerowe
  • Zajęcia techniczne
  • Historia i społeczeństwo
  • Język polski
  • Matematyka
  • Muzyka
  • Plastyka
  • Przyroda
  • Wychowanie do życia w rodzinie
  • Doskonalenie nauczycieli
  • wszystkie produkty
  • Multimedia
  • Nauczyciel w szkole
  • Pakiety edukacyjne
  • Podręczniki / Poradniki
  • Programy nauczania
  • Raporty / Sprawozdania
  • Testy / Sprawdziany
  • Badania
  • Platformy internetowe i szkolenia e-learningowe
  • Inne
-
  • od najnowszych
  • od najstarszych
  • od najczęściej pobieranych
  • od narzadziej pobieranych
  • od najlepiej ocenianych
  • od najgorzej ocenianych
3 Wyników
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Szkoła Podstawowa klasy IV-VI
/Przyroda

Program zajęć wyrównawczych z przyrody dla uczniów klas IV-VI szkoły podstawowej

aut. Grzegorz Komor , 2012
1
1995
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III, Szkoła Podstawowa klasy IV-VI, Gimnazjum, Szkoły Ponadgimnazjalne 3
/Przyroda

Wycieczka jako forma nauczania przedmiotów przyrodniczych

aut. EFS , 2014
1
916
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Szkoła Podstawowa klasy IV-VI
/Przyroda

Program zajęć wyrównawczych z przyrody

aut. Grzegorz Komor , 2010
1
3465
WsteczPokaż więcej
Wróć na górę
KontaktRegulamin

Jesteś na archiwalnej stronie www.wyszukiwarka.efs.men.gov.pl.
Strona nie jest aktualizowana

Serwis używa cookies
Wynik 1 z 3
× Pokaż produkty konkursowe
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Szkoła Podstawowa klasy IV-VI
/Przyroda

Program zajęć wyrównawczych z przyrody dla uczniów klas IV-VI szkoły podstawowej

aut. Grzegorz Komor , 2012
Program został opracowany dla uczniów klas IV–VI szkoły podstawowej mającymi problemy w nauce przyrody, którzy wymagają dodatkowej pomocy i wsparcia ze strony nauczyciela. Powstały program ma na celu pomoc uczniom w zdobyciu podstawowej wiedzy i umiejętności przyrodniczych, pozwalających sprostać stawianym im wymaganiom. Program obejmuje treści nauczania zgodne z podstawą programową obowiązującą w kształceniu uczniów na drugim etapie kształcenia. Praca z uczniami polega głównie na powtarzaniu wiadomości i ćwiczeniu podstawowych umiejętności oraz stałym uzupełnianiem braków w wiedzy. Autorka proponuje różnorodne metody i formy pracy z uczniem w celu uzyskania przewidywanych osiągnięć na zakończenie zajęć.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: MKK - moje kluczowe kompetencje

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.04-00-194/09-00

Wynik 2 z 3
×
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III, Szkoła Podstawowa klasy IV-VI, Gimnazjum, Szkoły Ponadgimnazjalne 3
/Przyroda

Wycieczka jako forma nauczania przedmiotów przyrodniczych

aut. EFS , 2014
Propozycja planu działania sieci współpracy i samokształcenia dla nauczycieli przedmiotów przyrodniczych.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: System doskonalenia nauczycieli oparty na ogólnodostępnym kompleksowym wspomaganiu szkół

Strona www projektu: http://www.ore.edu.pl/

Opis projektu: Celem projektu "System doskonalenia nauczycieli oparty na ogólnodostępnym kompleksowym wspomaganiu szkół" jest poprawa jakości systemu doskonalenia nauczycieli, spójnego z rozwojem szkół. Zgodnie z rekomendacjami przedstawionymi przez ekspertów nowoczesny system wspomagania rozwoju oświaty w Polsce powinien być nakierowany na pracę ze szkołą, służyć wspieraniu jej w wykonywaniu zadań nakładanych przez państwo, jak również wspomagać w rozwiązywaniu indywidualnych problemów.

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.01-00-002/10

Wynik 3 z 3
× Pokaż produkty konkursowe
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Szkoła Podstawowa klasy IV-VI
/Przyroda

Program zajęć wyrównawczych z przyrody

aut. Grzegorz Komor , 2010
Treści nauczania wynikają z podstawy programowej. Program zajęć z przyrody zawiera procedury osiągnięcia celów, propozycje założonych osiągnięć ucznia oraz metod pracy z uczniem. Autor proponuje różnorodne metody pracy z uczniami, takie jak: słowne, ćwiczeniowe obserwacyjne oraz metody badawcze. Wyżej wymienione metody nauczania umożliwiają w różnorodny sposób poznanie i opanowanie podstawowych wiadomości przyrodniczych. Określona została minimalna liczba godzin nauczania przyrody (60 godzin), którą nauczyciel wykorzystuje w zależności od potrzeb i umiejętności uczniów w poszczególnych klasach. Struktura programu jest prosta. Poznajemy najbliższe środowisko oraz siebie, a następnie środowisko przyrodnicze kraju. Program może ulegać modyfikacji. Nauczyciel poszerza pewne treści nauczania lub pomija w celu dostosowania swoich działań do potrzeb i zainteresowań uczniów.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: MKK - moje kluczowe kompetencje

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.04-00-194/09-00