Dodaj produkt

Wyszukiwarka produktów
Fundusze unijne dla oświaty

Zresetuj filtry
  • wszystkie obszary
  • Zarządzanie i nadzór
  • Rozwój szkół
  • Uczenie się przez całe życie
  • Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
  • Egzaminy zewnętrzne
  • Wszystkie etapy
  • Wychowanie Przedszkolne
  • Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III
  • Szkoła Podstawowa klasy IV-VI
  • Gimnazjum
  • Szkoły Ponadgimnazjalne
  • Kształcenie zawodowe
  • wszystkie przedmioty
  • Etyka
  • Godzina wychowawcza
  • Inne
  • Język mniejszości narodowej lub etnicznej
  • Język obcy nowożytny
  • Język regionalny - język kaszubski
  • Religia
  • Wychowanie fizyczne
  • Zajęcia komputerowe
  • Zajęcia techniczne
  • Historia i społeczeństwo
  • Język polski
  • Matematyka
  • Muzyka
  • Plastyka
  • Przyroda
  • Wychowanie do życia w rodzinie
  • Doskonalenie nauczycieli
  • wszystkie produkty
  • Multimedia
  • Nauczyciel w szkole
  • Pakiety edukacyjne
  • Podręczniki / Poradniki
  • Programy nauczania
  • Raporty / Sprawozdania
  • Testy / Sprawdziany
  • Badania
  • Platformy internetowe i szkolenia e-learningowe
  • Inne
-
  • od najnowszych
  • od najstarszych
  • od najczęściej pobieranych
  • od narzadziej pobieranych
  • od najlepiej ocenianych
  • od najgorzej ocenianych
4 Wyników
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III, Szkoła Podstawowa klasy IV-VI, Gimnazjum, Szkoły Ponadgimnazjalne 3
/Zajęcia komputerowe

Trening twórczości z komputerem. Zadania cz.3

aut. EFS , 2014
3
1751
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III, Szkoła Podstawowa klasy IV-VI, Gimnazjum, Szkoły Ponadgimnazjalne 3
/Zajęcia komputerowe

Trening twórczości z komputerem. Zadania cz.2

aut. EFS , 2014
4
2068
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III, Szkoła Podstawowa klasy IV-VI, Gimnazjum, Szkoły Ponadgimnazjalne 3
/Zajęcia komputerowe

Trening twórczości z komputerem. Zadania cz.1

aut. EFS , 2014
4
1946
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III, Szkoła Podstawowa klasy IV-VI, Gimnazjum, Szkoły Ponadgimnazjalne 3
/Zajęcia komputerowe

Trening twórczości z komputerem. Założenia teoretyczne i przykłady zadań

aut. EFS , 2014
1
1201
WsteczPokaż więcej
Wróć na górę
KontaktRegulamin

Jesteś na archiwalnej stronie www.wyszukiwarka.efs.men.gov.pl.
Strona nie jest aktualizowana

Serwis używa cookies
Wynik 1 z 4
×
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III, Szkoła Podstawowa klasy IV-VI, Gimnazjum, Szkoły Ponadgimnazjalne 3
/Zajęcia komputerowe

Trening twórczości z komputerem. Zadania cz.3

aut. EFS , 2014
Współczesna rzeczywistość edukacyjna i społeczna jest związana z nieustanną zmianą wyznaczoną nie tylko postępem technologicznym, ale również jego skutkami. Dotychczasowa pedagogika adaptacyjna nie jest więc wystarczająca do wychowania młodego pokolenia. Stąd przed osobami odpowiedzialnymi za wychowanie młodych ludzi stają pytania związane z tym, w jakim kierunku rozwijać dzieci, jak to skutecznie robić, aby uwzględniając realia, w których żyją dawać im szansę na szczęśliwą i skuteczną edukację oraz dobre funkcjonowanie w perspektywie dorosłego życia.
Wartości
Widmo Brockenu
Światowa wystawa wyn...
Oceń produkt

Nazwa projektu: Opracowanie i wdrożenie kompleksowego systemu pracy z uczniem zdolnym

Strona www projektu: http://www.ore.edu.pl/

Opis projektu: Celem strategicznym projektu było opracowanie i wdrożenie kompleksowego systemu pracy z uczniem zdolnym. Służyło temu m.in. wprowadzenie zmian legislacyjnych, jak również pogłębiona analiza obecnie istniejącego systemu, w tym dotycząca organizacji oraz sposobu przeprowadzania konkursów, turniejów i olimpiad. W ramach projektu organizowano wsparcie dla osób zaangażowanych w proces rozwoju uzdolnień dzieci i młodzieży, których zadaniem jest właściwe identyfikowanie uzdolnień i tworzenie odpowiednich warunków do ich kształtowania. Prowadzone były ponadto liczne działania, mające na celu uwrażliwienie szerokiego grona osób na specjalne potrzeby edukacyjne dzieci szczególnie uzdolnionych.

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.03-00-001/10

Wynik 2 z 4
×
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III, Szkoła Podstawowa klasy IV-VI, Gimnazjum, Szkoły Ponadgimnazjalne 3
/Zajęcia komputerowe

Trening twórczości z komputerem. Zadania cz.2

aut. EFS , 2014
Współczesna rzeczywistość edukacyjna i społeczna jest związana z nieustanną zmianą wyznaczoną nie tylko postępem technologicznym, ale również jego skutkami. Dotychczasowa pedagogika adaptacyjna nie jest więc wystarczająca do wychowania młodego pokolenia. Stąd przed osobami odpowiedzialnymi za wychowanie młodych ludzi stają pytania związane z tym, w jakim kierunku rozwijać dzieci, jak to skutecznie robić, aby uwzględniając realia, w których żyją dawać im szansę na szczęśliwą i skuteczną edukację oraz dobre funkcjonowanie w perspektywie dorosłego życia.
Losy - język
Losy - problemy
Drogocenne przedmioty
Jan Szczepanik
Oceń produkt

Nazwa projektu: Opracowanie i wdrożenie kompleksowego systemu pracy z uczniem zdolnym

Strona www projektu: http://www.ore.edu.pl/

Opis projektu: Celem strategicznym projektu było opracowanie i wdrożenie kompleksowego systemu pracy z uczniem zdolnym. Służyło temu m.in. wprowadzenie zmian legislacyjnych, jak również pogłębiona analiza obecnie istniejącego systemu, w tym dotycząca organizacji oraz sposobu przeprowadzania konkursów, turniejów i olimpiad. W ramach projektu organizowano wsparcie dla osób zaangażowanych w proces rozwoju uzdolnień dzieci i młodzieży, których zadaniem jest właściwe identyfikowanie uzdolnień i tworzenie odpowiednich warunków do ich kształtowania. Prowadzone były ponadto liczne działania, mające na celu uwrażliwienie szerokiego grona osób na specjalne potrzeby edukacyjne dzieci szczególnie uzdolnionych.

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.03-00-001/10

Wynik 3 z 4
×
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III, Szkoła Podstawowa klasy IV-VI, Gimnazjum, Szkoły Ponadgimnazjalne 3
/Zajęcia komputerowe

Trening twórczości z komputerem. Zadania cz.1

aut. EFS , 2014
Współczesna rzeczywistość edukacyjna i społeczna jest związana z nieustanną zmianą wyznaczoną nie tylko postępem technologicznym, ale również jego skutkami. Dotychczasowa pedagogika adaptacyjna nie jest więc wystarczająca do wychowania młodego pokolenia. Stąd przed osobami odpowiedzialnymi za wychowanie młodych ludzi stają pytania związane z tym, w jakim kierunku rozwijać dzieci, jak to skutecznie robić, aby uwzględniając realia, w których żyją dawać im szansę na szczęśliwą i skuteczną edukację oraz dobre funkcjonowanie w perspektywie dorosłego życia.
Bambus, pszenica, kok...
Losy -grupa
Losy - inaczej
Losy - intuicja
Oceń produkt

Nazwa projektu: Opracowanie i wdrożenie kompleksowego systemu pracy z uczniem zdolnym

Strona www projektu: http://www.ore.edu.pl/

Opis projektu: Celem strategicznym projektu było opracowanie i wdrożenie kompleksowego systemu pracy z uczniem zdolnym. Służyło temu m.in. wprowadzenie zmian legislacyjnych, jak również pogłębiona analiza obecnie istniejącego systemu, w tym dotycząca organizacji oraz sposobu przeprowadzania konkursów, turniejów i olimpiad. W ramach projektu organizowano wsparcie dla osób zaangażowanych w proces rozwoju uzdolnień dzieci i młodzieży, których zadaniem jest właściwe identyfikowanie uzdolnień i tworzenie odpowiednich warunków do ich kształtowania. Prowadzone były ponadto liczne działania, mające na celu uwrażliwienie szerokiego grona osób na specjalne potrzeby edukacyjne dzieci szczególnie uzdolnionych.

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.03-00-001/10

Wynik 4 z 4
×
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III, Szkoła Podstawowa klasy IV-VI, Gimnazjum, Szkoły Ponadgimnazjalne 3
/Zajęcia komputerowe

Trening twórczości z komputerem. Założenia teoretyczne i przykłady zadań

aut. EFS , 2014
Współczesna rzeczywistość edukacyjna i społeczna jest związana z nieustanną zmianą wyznaczoną nie tylko postępem technologicznym, ale również jego skutkami. Dotychczasowa pedagogika adaptacyjna nie jest więc wystarczająca do wychowania młodego pokolenia. Stąd przed osobami odpowiedzialnymi za wychowanie młodych ludzi stają pytania związane z tym, w jakim kierunku rozwijać dzieci, jak to skutecznie robić, aby uwzględniając realia, w których żyją dawać im szansę na szczęśliwą i skuteczną edukację oraz dobre funkcjonowanie w perspektywie dorosłego życia.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Opracowanie i wdrożenie kompleksowego systemu pracy z uczniem zdolnym

Strona www projektu: http://www.ore.edu.pl/

Opis projektu: Celem strategicznym projektu było opracowanie i wdrożenie kompleksowego systemu pracy z uczniem zdolnym. Służyło temu m.in. wprowadzenie zmian legislacyjnych, jak również pogłębiona analiza obecnie istniejącego systemu, w tym dotycząca organizacji oraz sposobu przeprowadzania konkursów, turniejów i olimpiad. W ramach projektu organizowano wsparcie dla osób zaangażowanych w proces rozwoju uzdolnień dzieci i młodzieży, których zadaniem jest właściwe identyfikowanie uzdolnień i tworzenie odpowiednich warunków do ich kształtowania. Prowadzone były ponadto liczne działania, mające na celu uwrażliwienie szerokiego grona osób na specjalne potrzeby edukacyjne dzieci szczególnie uzdolnionych.

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.03-00-001/10