Dodaj produkt

Wyszukiwarka produktów
Fundusze unijne dla oświaty

Zresetuj filtry
  • wszystkie obszary
  • Zarządzanie i nadzór
  • Rozwój szkół
  • Uczenie się przez całe życie
  • Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
  • Egzaminy zewnętrzne
  • Wszystkie etapy
  • Wychowanie Przedszkolne
  • Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III
  • Szkoła Podstawowa klasy IV-VI
  • Gimnazjum
  • Szkoły Ponadgimnazjalne
  • Kształcenie zawodowe
  • wszystkie przedmioty
  • Etyka
  • Godzina wychowawcza
  • Inne
  • Język mniejszości narodowej lub etnicznej
  • Język obcy nowożytny
  • Język regionalny - język kaszubski
  • Religia
  • Wychowanie fizyczne
  • Język polski
  • Matematyka
  • Wychowanie do życia w rodzinie
  • Biologia
  • Chemia
  • Edukacja dla bezpieczeństwa
  • Fizyka
  • Geografia
  • Historia
  • Informatyka
  • Wiedza o społeczeństwie
  • Zajęcia artystyczne (przedmiot uzupełniający)
  • Ekonomia w praktyce (przedmiot uzupełniający)
  • Filozofia
  • Historia i społeczeństwo (przedmiot uzupełniający)
  • Historia muzyki
  • Historia sztuki
  • Język łaciński i kultura antyczna
  • Podstawy przedsiębiorczości
  • Przedmioty zawodowe
  • Przyroda (przedmiot uzupełniający)
  • Wiedza o kulturze
  • Doskonalenie nauczycieli
  • wszystkie produkty
  • Multimedia
  • Nauczyciel w szkole
  • Pakiety edukacyjne
  • Podręczniki / Poradniki
  • Programy nauczania
  • Raporty / Sprawozdania
  • Testy / Sprawdziany
  • Badania
  • Platformy internetowe i szkolenia e-learningowe
  • Inne
-
  • od najnowszych
  • od najstarszych
  • od najczęściej pobieranych
  • od narzadziej pobieranych
  • od najlepiej ocenianych
  • od najgorzej ocenianych
19 Wyników
Uczenie się przez całe życie
/Kształcenie zawodowe
/Ekonomia w praktyce (przedmiot uzupełniający)

Efektywny nauczyciel zawodów ekonomicznych

aut. Karolina Sikora , 2012
1
5473
Uczenie się przez całe życie
/Kształcenie zawodowe
/Inne

Rekomendacje z zakresu wdrażania i realizacji programów doskonalenia zawodowego dla nauczycie...

aut. Krystyna Wyroślak , 2012
1
1198
Uczenie się przez całe życie
/Szkoły Ponadgimnazjalne Szkoły Ponadgimnazjalne, Kształcenie zawodowe 1
/Przedmioty zawodowe

Raport końcowy - Badanie funkcjonowania systemu kształcenia zawodowego w Polsce

aut. EFS , 2011
1
301
Uczenie się przez całe życie
/Kształcenie zawodowe
/Inne

Raport oceniający kompetencje merytoryczne nauczycieli uczestniczących w projekcie „Nauczyc...

aut. Administrator Testowy , 2011
1
2709
Uczenie się przez całe życie
/Kształcenie zawodowe
/Doskonalenie nauczycieli

Rekomendacje z zakresu opracowania programów doskonalenia zawodowego dla nauczyciieli kształc...

aut. Krystyna Wyroślak , 2012
1
393
Uczenie się przez całe życie
/Kształcenie zawodowe
/Inne

Raport z wdrożenia programów doskonalenia zawodowego w przedsiębiorstwach

aut. Administrator Testowy , 2012
5
5318
Uczenie się przez całe życie
/Kształcenie zawodowe
/Inne

Nauczyciel obróbki mięsa - raport eksperta dydaktycznego

aut. Administrator Testowy , 2011
2
292
Uczenie się przez całe życie
/Szkoły Ponadgimnazjalne Szkoły Ponadgimnazjalne, Kształcenie zawodowe 1
/Inne

Raport - Diagnoza stanu kształcenia na odległość i wybranych krajach Unii Europejskiej oraz...

aut. EFS , 2013
1
249
Uczenie się przez całe życie
/Kształcenie zawodowe
/Informatyka

Raport z przebiegu badań eksperckich foresight

aut. Krzysztof Maruszewski , 2012
1
400
WsteczPokaż więcej
Wróć na górę
KontaktRegulamin
Serwis używa cookies
Wynik 1 z 19
× Pokaż produkty konkursowe
Uczenie się przez całe życie
/Kształcenie zawodowe
/Ekonomia w praktyce (przedmiot uzupełniający)

Efektywny nauczyciel zawodów ekonomicznych

aut. Karolina Sikora , 2012
Na bazie analiz dokonanych przez eksperta merytorycznego i raportów z ewaluacji zrobiony został bilans strat i zysków. W oparciu o nie eksperci przeanalizowali obszary i szanse wdrożenia efektów Projektu w codzienność szkół zawodowych o profilu ekonomicznych oraz zaprezentowali kierunki i zakresy dalszego doskonalenia, związanego z koniecznością podążania nauczycieli i nauczycielek przedmiotów ekonomicznych za nieustannie zmieniającą się rzeczywistością ekonomiczną.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Efektywny Nauczyciel Zawodów Ekonomicznych

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.04.03.00-011/10-00

Wynik 2 z 19
× Pokaż produkty konkursowe
Uczenie się przez całe życie
/Kształcenie zawodowe
/Inne

Rekomendacje z zakresu wdrażania i realizacji programów doskonalenia zawodowego dla nauczycieli kształcenia zawodowego w branży ekonomicznej i administracji oraz marketingu i zarządzania

aut. Krystyna Wyroślak , 2012
Rekomendacje z zakresu wdrażania i sposobów realizacji programów doskonalenia zawodowego dla nauczycieli kształcenia zawodowego w branży ekonomii i administracji oraz marketingu i zarządzania zostały przygotowane w oparciu o pogłębioną analizę desk research oraz badania jakościowe przeprowadzone wśród nauczycieli uczestniczących w realizacji projektu, przedsiębiorców i ekspertów edukacyjnych. Studia literaturowe pozwoliły zapoznać się z sytuacją oraz metodami podnoszenia jakości kształcenia zawodowego stosowanymi w krajach Unii Europejskiej. Analiza aktów prawnych oraz raportów poświęconych zagadnieniom związanym z edukacją i oświatą umożliwiła sformułowanie zaleceń zmian, których wprowadzenie do polskiego systemu edukacji należy rozważyć.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Doskonały praktyk

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.04.03.00-039/10-00

Wynik 3 z 19
×
Uczenie się przez całe życie
/Szkoły Ponadgimnazjalne Szkoły Ponadgimnazjalne, Kształcenie zawodowe 1
/Przedmioty zawodowe

Raport końcowy - Badanie funkcjonowania systemu kształcenia zawodowego w Polsce

aut. EFS , 2011
Prezentowany raport „Funkcjonowanie systemu kształcenia zawodowego w Polsce” powstał na zlecenie Ministerstwa Edukacji Narodowej. Jest on wynikiem prac badawczych prowadzonych w okresie od sierpnia 2010 r. do lutego 2011 r. wśród: pracowników starostw powiatowych, przedsiębiorców, uczniów publicznych szkół dla młodzieży kształcących w zawodzie oraz ich dyrektorów, a także dyrektorów centrów kształcenia praktycznego (CKP).
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Doskonalenie podstaw programowych kluczem do modernizacji kształcenia zawodowego

Strona www projektu: http://www.koweziu.edu.pl

Opis projektu: Cel projektu: poprawa jakości kształcenia zawodowego poprzez modernizację i weryfikację podstaw programowych kształcenia w zawodach pod kątem ich dostosowania do wymogów gospodarki opartej na wiedzy oraz zgodnie z planowanymi zmianami programowymi i organizacyjnymi w kształceniu zawodowym. Oczekiwany efekt projektu to lepsze przygotowanie absolwentów do funkcjonowania we współczesnym społeczeństwie i na rynku pracy. Rezultaty projektu: 282 przykładowe programy nauczania dla zawodu, projekty 198 podstaw programowych kształcenia w zawodach, metodologia, standardy wyposażenia pracowni i warsztatów szkolnych dla 190 zawodów na podstawie zapisów z podstawy programowej kształcenia w zawodach.

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.03-00-002/08

Wynik 4 z 19
× Pokaż produkty konkursowe
Uczenie się przez całe życie
/Kształcenie zawodowe
/Inne

Raport oceniający kompetencje merytoryczne nauczycieli uczestniczących w projekcie „Nauczyciel obróbki mięsa w szkole XXI wieku” podczas diagnozy początkowych umiejętności

aut. Administrator Testowy , 2011
Przedmiotem niniejszego raportu jest opis grupy 56 nauczycieli przedmiotów zawodowych oraz instruktorów praktycznej nauki zawodu kucharz oraz technik technologii żywności i pokrewnych, prowadzących praktyczne zajęcia w szkołach ponadgimnazjalnych na terenie całej Polski, którzy zostali poddani diagnozie. Jej celem było zweryfikowanie wiedzy i umiejętności uczestników projektu z zakresu technologii obróbki mięsa przed rozpoczęciem dwutygodniowych praktyk w zakładach przemysłu mięsnego oraz kuchniach restauracyjnych i hotelowych. Zgromadzone i przeanalizowane dane pozwoliły opracować profile kompetencji każdego uczestnika projektu i będą niezbędne podczas opracowywania programu praktyk.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Nauczyciel Obróbki Mięsa w Szkole XXI wieku

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.04.03-00-053/10-00

Wynik 5 z 19
× Pokaż produkty konkursowe
Uczenie się przez całe życie
/Kształcenie zawodowe
/Doskonalenie nauczycieli

Rekomendacje z zakresu opracowania programów doskonalenia zawodowego dla nauczyciieli kształcenia z sektora:ekonomii i administracji oraz marketingu i zarządzania opracowane w ramach projektu "Doskonały praktyk"

aut. Krystyna Wyroślak , 2012
Niniejszy raport składa się z pięciu rozdziałów. Pierwszy z nich poświęcony został polityce oświatowej prowadzonej przez organy instytucjonalne Unii Europejskiej (UE), która ma znaczący wpływ na politykę edukacyjną krajów członkowskich. W drugim poruszone zostały kwestie związane z doskonaleniem zawodowym nauczycieli w krajach Unii Europejskiej. Treść rozdziału trzeciego związana jest z kształceniem zawodowym w Polsce, ze szczególnym uwzględnieniem jego sytuacji przed i po roku 1990. Rozdział czwarty dotyczy problemu doskonalenia zawodowego nauczycieli w Polsce. Rozdział piąty stanowi analiza wyników badań empirycznych, przeprowadzonych na potrzeby projektu w zakresie oceny wdrożenia pilotażowego programu doskonalenia zawodowego nauczycieli w przedsiębiorstwach.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Doskonały praktyk

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.04.03.00-039/10-00

Wynik 6 z 19
× Pokaż produkty konkursowe
Uczenie się przez całe życie
/Kształcenie zawodowe
/Inne

Raport z wdrożenia programów doskonalenia zawodowego w przedsiębiorstwach

aut. Administrator Testowy , 2012
W pracy podjęto próbę odpowiedzi na pytanie czy opracowane dwa programy doskonalenia zawodowego, a w szczególności ich wdrożenie poprzez uczestnictwo nauczycieli w dwutygodniowych praktykach przyczyniło się do przyrostu ich wiedzy i umiejętności. Materiał badawczy stanowiło 56 uczestników projektu, którzy po procesie rekrutacji i diagnozie początkowych umiejętności odbyli praktyki w prężnie działających zakładach mięsnych lub przedsiębiorstwach gastronomicznych zgodnie z jednym z dwóch wcześniej opracowanych i indywidualnie wybranych programów doskonalenia zawodowego.
Raport z wdrożenia p...
Załącznik nr 1 do r...
Załącznik nr 2 do r...
Załącznik nr 3 do r...
Załącznik nr 4 do r...
Oceń produkt

Nazwa projektu: Nauczyciel Obróbki Mięsa w Szkole XXI wieku

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.04.03-00-053/10-00

Wynik 7 z 19
× Pokaż produkty konkursowe
Uczenie się przez całe życie
/Kształcenie zawodowe
/Inne

Nauczyciel obróbki mięsa - raport eksperta dydaktycznego

aut. Administrator Testowy , 2011
Przedmiot niniejszego raportu stanowią kompetencje dydaktyczne badanych nauczycielek. Jest to zatem ich wiedza, umiejętności oraz postawy, jakie przejawiają względem wykonywanego przez siebie zawodu, swoich uczniów a także własnego doskonalenia zawodowego. Końcowym, choć bardzo odległym w czasie celem projektu jest wykształcenie odpowiednich pracowników branży mięsnej, gastronomicznej, którzy nie zostaną zepchnięci na margines życia społecznego a zdobyte przez nich umiejętności i wiedza stanowić będą cenny potencjał na rynku pracy. Elementem składowym raportu są spakowane 44 karty kompetencji dydaktycznych wypełnionych przez nauczycieli przed rozpoczęciem dwutygodniowych praktyk oraz po ich zakończeniu.
Nauczyciel obróbki m...
44 karty kompetencji ...
Oceń produkt

Nazwa projektu: Nauczyciel Obróbki Mięsa w Szkole XXI wieku

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.04.03-00-053/10-00

Wynik 8 z 19
×
Uczenie się przez całe życie
/Szkoły Ponadgimnazjalne Szkoły Ponadgimnazjalne, Kształcenie zawodowe 1
/Inne

Raport - Diagnoza stanu kształcenia na odległość i wybranych krajach Unii Europejskiej oraz potrzeb edukacyjnych polskich nauczycieli i odbiorców w zakresie kształcenia na odległość

aut. EFS , 2013
W raporcie przedstawiono wyniki badań ilustrujące stan i perspektywy kształcenia na odległość (KNO) w Polsce z uwzględnieniem rozwiązań funkcjonujących w krajach europejskich. Autorzy skoncentrowali się na wykorzystaniu tej formy nauczania w kształceniu ustawicznym prowadzonym przez szkoły i placówki działające w ramach systemu oświaty. W Raporcie zaprezentowano uwarunkowania formalno­‐prawne i organizacyjne, zarówno te wspierające, jak i ograniczające rozwój kształcenia na odległość. Przedstawiono również konkretne dokonania w zakresie wdrażania koncepcji kształcenia na odległość.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Model systemu wdrażania i upowszechniania kształcenia na odległość w uczeniu się przez całe życie

Strona www projektu: http://www.kno.koweziu.edu.pl/

Opis projektu: Cel projektu: upowszechnianie i promowanie kształcenia na odległość w kształceniu zawodowym i ustawicznym, zapewnienie wysokiej jakości usług kno poprzez opracowanie standardów projektowania i prowadzenia kursów e-learningowych, zaktywizowanie palcówek do wdrażania kształcenia na odległość oraz doskonalenie kompetencji kadry placówek edukacyjnych w obszarze wdrażania i wykorzystywania kształcenia na odległość. Oczekiwany efekt projektu to zaktywizowanie szkół i placówek do wdrażania kształcenia na odległość, doskonalenie kompetencji kadry szkół i placówek w zakresie wdrażania i upowszechniania kształcenia na odległość oraz poprawa jakości usług świadczonych za pomocą kształcenia na odległość.

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.04.02-00-002/09

Wynik 9 z 19
× Pokaż produkty konkursowe
Uczenie się przez całe życie
/Kształcenie zawodowe
/Informatyka

Raport z przebiegu badań eksperckich foresight

aut. Krzysztof Maruszewski , 2012
Raport stanowi podsumowanie przeprowadzonego badania typu Foresight z udziałem ekspertów edukacyjnych, kadry zarządzającej ze szkół zawodowych i technicznych oraz pracodawców z branży informatycznej i telekomunikacyjnej. W celu uzyskania jak najpełniejszej wiedzy na temat jakości kształcenia oraz kwalifikacji nauczycieli wykorzystane zostały następujące techniki badawcze: badanie metodą Delphi - dzięki któremu został poddany ocenie Program doskonalenia zawodowego oraz badanie fokusowe (FGI – Focus Group Interview) – gdzie oceniona została efektywność wdrażania Programu.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Nauczyciel w teorii i praktyce. Program doskonalenia zawodowego w przedsiębiorstwach dla nauczycieli kształcenia zawodowego w sektorze informatycznym i telekomunikacyjnym

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.04.03.00-014/10-00