Dodaj produkt

Wyszukiwarka produktów
Fundusze unijne dla oświaty

Zresetuj filtry
  • wszystkie obszary
  • Zarządzanie i nadzór
  • Rozwój szkół
  • Uczenie się przez całe życie
  • Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
  • Egzaminy zewnętrzne
  • Wszystkie etapy
  • Wychowanie Przedszkolne
  • Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III
  • Szkoła Podstawowa klasy IV-VI
  • Gimnazjum
  • Szkoły Ponadgimnazjalne
  • Kształcenie zawodowe
  • wszystkie przedmioty
  • Etyka
  • Godzina wychowawcza
  • Inne
  • Język mniejszości narodowej lub etnicznej
  • Język obcy nowożytny
  • Język regionalny - język kaszubski
  • Religia
  • Wychowanie fizyczne
  • Język polski
  • Matematyka
  • Wychowanie do życia w rodzinie
  • Biologia
  • Chemia
  • Edukacja dla bezpieczeństwa
  • Fizyka
  • Geografia
  • Historia
  • Informatyka
  • Wiedza o społeczeństwie
  • Zajęcia artystyczne (przedmiot uzupełniający)
  • Ekonomia w praktyce (przedmiot uzupełniający)
  • Filozofia
  • Historia i społeczeństwo (przedmiot uzupełniający)
  • Historia muzyki
  • Historia sztuki
  • Język łaciński i kultura antyczna
  • Podstawy przedsiębiorczości
  • Przedmioty zawodowe
  • Przyroda (przedmiot uzupełniający)
  • Wiedza o kulturze
  • Doskonalenie nauczycieli
  • wszystkie produkty
  • Multimedia
  • Nauczyciel w szkole
  • Pakiety edukacyjne
  • Podręczniki / Poradniki
  • Programy nauczania
  • Raporty / Sprawozdania
  • Testy / Sprawdziany
  • Badania
  • Platformy internetowe i szkolenia e-learningowe
  • Inne
-
  • od najnowszych
  • od najstarszych
  • od najczęściej pobieranych
  • od narzadziej pobieranych
  • od najlepiej ocenianych
  • od najgorzej ocenianych
26 Wyników
Uczenie się przez całe życie
/Gimnazjum Gimnazjum, Szkoły Ponadgimnazjalne 1
/Doskonalenie nauczycieli

Artykuł - Strategia pracy na forum dyskusyjnym

aut. EFS , 2014
1
741
Uczenie się przez całe życie
/Gimnazjum Gimnazjum, Szkoły Ponadgimnazjalne 1
/Doskonalenie nauczycieli

Artykuł - Zarządzanie czasem podczas zajęć online

aut. EFS , 2014
1
417
Uczenie się przez całe życie
/Gimnazjum Gimnazjum, Szkoły Ponadgimnazjalne 1
/Doskonalenie nauczycieli

Artykuł - Jak zapobiegać nieporozumieniom i problemom w e-nauczaniu wynikającym z pisemnego ...

aut. EFS , 2014
1
321
Uczenie się przez całe życie
/Szkoła Podstawowa klasy IV-VI Szkoła Podstawowa klasy IV-VI, Gimnazjum, Szkoły Ponadgimnazjalne 2
/Doskonalenie nauczycieli

Artykuł - Sposoby aktywizacji uczniów stosowane w zdalnej edukacji

aut. EFS , 2014
1
614
Uczenie się przez całe życie
/Szkoła Podstawowa klasy IV-VI Szkoła Podstawowa klasy IV-VI, Gimnazjum, Szkoły Ponadgimnazjalne 2
/Doskonalenie nauczycieli

Artykuł - Społeczność na zajęciach online – jak utrzymać kontakt nawiązany z uczniami...

aut. EFS , 2014
1
316
Uczenie się przez całe życie
/Szkoła Podstawowa klasy IV-VI Szkoła Podstawowa klasy IV-VI, Gimnazjum, Szkoły Ponadgimnazjalne 2
/Doskonalenie nauczycieli

Artykuł - Schemat standardowego sylabusa e-kursu

aut. EFS , 2014
1
613
Uczenie się przez całe życie
/Gimnazjum Gimnazjum, Szkoły Ponadgimnazjalne 1
/Doskonalenie nauczycieli

Artykuł - Jak przekazywać emocje na zajęciach online?

aut. EFS , 2014
1
252
Uczenie się przez całe życie
/Szkoły Ponadgimnazjalne
/Doskonalenie nauczycieli

Praktyki zawodowe nauczycieli szansą na poprawę jakości edukacji zawodowej w powiecie lubań...

aut. Agnieszka Jakubiszyn , 2013
1
2244
Uczenie się przez całe życie
/Szkoła Podstawowa klasy IV-VI Szkoła Podstawowa klasy IV-VI, Gimnazjum, Szkoły Ponadgimnazjalne 2
/Doskonalenie nauczycieli

Artykuł - Indywidualizacja nauczania w edukacji na odległość

aut. EFS , 2014
1
571
WsteczPokaż więcej
Wróć na górę
KontaktRegulamin

Jesteś na archiwalnej stronie www.wyszukiwarka.efs.men.gov.pl.
Strona nie jest aktualizowana

Serwis używa cookies
Wynik 1 z 26
×
Uczenie się przez całe życie
/Gimnazjum Gimnazjum, Szkoły Ponadgimnazjalne 1
/Doskonalenie nauczycieli

Artykuł - Strategia pracy na forum dyskusyjnym

aut. EFS , 2014
Forum dyskusyjne to przestrzeń w sieci, która znana jest każdemu internaucie. To miejsce, gdzie każda osoba może wziąć udział w rozmowie na interesujący siebie temat i wchodzić w interakcję z innymi osobami, biorącymi udział w dyskusji. Podczas nauki w Internecie (e-learningu) forum odgrywa szczególna rolę — staje się na platformie edukacyjnej (wirtualnym środowisku nauki) podstawowym miejscem kontaktu osób uczących się i nauczyciela. Sprawne komunikowanie się wpływa na przebieg nauki oraz budowanie relacji międzyludzkich, dlatego tak ważne jest, by umieć właściwie wykorzystywać zalety tego narzędzia.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Model systemu wdrażania i upowszechniania kształcenia na odległość w uczeniu się przez całe życie

Strona www projektu: http://www.kno.koweziu.edu.pl/

Opis projektu: Cel projektu: upowszechnianie i promowanie kształcenia na odległość w kształceniu zawodowym i ustawicznym, zapewnienie wysokiej jakości usług kno poprzez opracowanie standardów projektowania i prowadzenia kursów e-learningowych, zaktywizowanie palcówek do wdrażania kształcenia na odległość oraz doskonalenie kompetencji kadry placówek edukacyjnych w obszarze wdrażania i wykorzystywania kształcenia na odległość. Oczekiwany efekt projektu to zaktywizowanie szkół i placówek do wdrażania kształcenia na odległość, doskonalenie kompetencji kadry szkół i placówek w zakresie wdrażania i upowszechniania kształcenia na odległość oraz poprawa jakości usług świadczonych za pomocą kształcenia na odległość.

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.04.02-00-002/09

Wynik 2 z 26
×
Uczenie się przez całe życie
/Gimnazjum Gimnazjum, Szkoły Ponadgimnazjalne 1
/Doskonalenie nauczycieli

Artykuł - Zarządzanie czasem podczas zajęć online

aut. EFS , 2014
Kiedy mówi się o e-learningu, najczęściej można usłyszeć czy przeczytać zdanie, że jest to forma, w której można się uczyć 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, bowiem pracując na platformie edukacyjnej mamy stały dostęp do materiałów dydaktycznych i w każdej chwili możemy skontaktować się z nauczycielem czy innymi uczestnikami zajęć. Rzeczywiście, ucząc się przez Internet, mamy większą swobodę czasową, ale… trzeba pamiętać o tym, że nauczyciel nie czeka na uczniów całą dobę, a i oni muszą tak zorganizować sobie własny dzień, żeby znaleźć czas na pracę, sprawy rodzinne, hobby i naukę.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Model systemu wdrażania i upowszechniania kształcenia na odległość w uczeniu się przez całe życie

Strona www projektu: http://www.kno.koweziu.edu.pl/

Opis projektu: Cel projektu: upowszechnianie i promowanie kształcenia na odległość w kształceniu zawodowym i ustawicznym, zapewnienie wysokiej jakości usług kno poprzez opracowanie standardów projektowania i prowadzenia kursów e-learningowych, zaktywizowanie palcówek do wdrażania kształcenia na odległość oraz doskonalenie kompetencji kadry placówek edukacyjnych w obszarze wdrażania i wykorzystywania kształcenia na odległość. Oczekiwany efekt projektu to zaktywizowanie szkół i placówek do wdrażania kształcenia na odległość, doskonalenie kompetencji kadry szkół i placówek w zakresie wdrażania i upowszechniania kształcenia na odległość oraz poprawa jakości usług świadczonych za pomocą kształcenia na odległość.

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.04.02-00-002/09

Wynik 3 z 26
×
Uczenie się przez całe życie
/Gimnazjum Gimnazjum, Szkoły Ponadgimnazjalne 1
/Doskonalenie nauczycieli

Artykuł - Jak zapobiegać nieporozumieniom i problemom w e-nauczaniu wynikającym z pisemnego charakteru komunikacji?

aut. EFS , 2014
W edukacji na odległość z wykorzystaniem nowych technologii dysponujemy bogactwem środków komunikacji: od różnego rodzaju nieruchomych obrazów, zdjęć, wykresów, przez nagrania pojedynczych dźwięków i całych muzycznych kolekcji, do animacji, symulacji i filmów, za pomocą których możemy oddziaływać na uczących się zdalnie, przekazując im określone treści. Mimo takiego bogatego wachlarza możliwości, głównym środkiem komunikacji jest pismo, a właściwie obraz pisma.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Model systemu wdrażania i upowszechniania kształcenia na odległość w uczeniu się przez całe życie

Strona www projektu: http://www.kno.koweziu.edu.pl/

Opis projektu: Cel projektu: upowszechnianie i promowanie kształcenia na odległość w kształceniu zawodowym i ustawicznym, zapewnienie wysokiej jakości usług kno poprzez opracowanie standardów projektowania i prowadzenia kursów e-learningowych, zaktywizowanie palcówek do wdrażania kształcenia na odległość oraz doskonalenie kompetencji kadry placówek edukacyjnych w obszarze wdrażania i wykorzystywania kształcenia na odległość. Oczekiwany efekt projektu to zaktywizowanie szkół i placówek do wdrażania kształcenia na odległość, doskonalenie kompetencji kadry szkół i placówek w zakresie wdrażania i upowszechniania kształcenia na odległość oraz poprawa jakości usług świadczonych za pomocą kształcenia na odległość.

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.04.02-00-002/09

Wynik 4 z 26
×
Uczenie się przez całe życie
/Szkoła Podstawowa klasy IV-VI Szkoła Podstawowa klasy IV-VI, Gimnazjum, Szkoły Ponadgimnazjalne 2
/Doskonalenie nauczycieli

Artykuł - Sposoby aktywizacji uczniów stosowane w zdalnej edukacji

aut. EFS , 2014
Aktywizacja uczniów w procesie zdalnej edukacji opiera się trzech założeniach: Systematyczny kontakt nauczyciela z uczniami, Zastosowanie różnych form przekazywania informacji, Informacja zwrotna dla ucznia (samoocena i ocena postępów w nauce).
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Model systemu wdrażania i upowszechniania kształcenia na odległość w uczeniu się przez całe życie

Strona www projektu: http://www.kno.koweziu.edu.pl/

Opis projektu: Cel projektu: upowszechnianie i promowanie kształcenia na odległość w kształceniu zawodowym i ustawicznym, zapewnienie wysokiej jakości usług kno poprzez opracowanie standardów projektowania i prowadzenia kursów e-learningowych, zaktywizowanie palcówek do wdrażania kształcenia na odległość oraz doskonalenie kompetencji kadry placówek edukacyjnych w obszarze wdrażania i wykorzystywania kształcenia na odległość. Oczekiwany efekt projektu to zaktywizowanie szkół i placówek do wdrażania kształcenia na odległość, doskonalenie kompetencji kadry szkół i placówek w zakresie wdrażania i upowszechniania kształcenia na odległość oraz poprawa jakości usług świadczonych za pomocą kształcenia na odległość.

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.04.02-00-002/09

Wynik 5 z 26
×
Uczenie się przez całe życie
/Szkoła Podstawowa klasy IV-VI Szkoła Podstawowa klasy IV-VI, Gimnazjum, Szkoły Ponadgimnazjalne 2
/Doskonalenie nauczycieli

Artykuł - Społeczność na zajęciach online – jak utrzymać kontakt nawiązany z uczniami?

aut. EFS , 2014
Kwestia utrzymania stałego kontaktu przez nauczyciela z uczniami przez cały czas trwania zajęć online jest jednym z bardziej złożonych problemów dydaktycznych, z jakim trzeba zmierzyć się z trakcie prowadzenia zajęć w Internecie. Już samo nawiązanie kontaktu na początku kursu e-learningowwego nie jest łatwym zadaniem i wymaga dużego wysiłku ze strony nauczyciela — ważne jest w tej sytuacji zastosowanie określonych technik budowania społeczności osób uczących się online. Gdy jednak z sukcesem rozpoczniemy nasze zajęcia i uda się nam stworzyć sprzyjającą nauce atmosferę, warto pomyśleć, co zrobić, by nasi uczniowie nadal utrzymywali ze sobą (i nami, nauczycielami) kontakt oraz by był on na tyle motywujący, by stał się podstawą do stworzenia trwałych społecznych więzi w grupie uczniów.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Model systemu wdrażania i upowszechniania kształcenia na odległość w uczeniu się przez całe życie

Strona www projektu: http://www.kno.koweziu.edu.pl/

Opis projektu: Cel projektu: upowszechnianie i promowanie kształcenia na odległość w kształceniu zawodowym i ustawicznym, zapewnienie wysokiej jakości usług kno poprzez opracowanie standardów projektowania i prowadzenia kursów e-learningowych, zaktywizowanie palcówek do wdrażania kształcenia na odległość oraz doskonalenie kompetencji kadry placówek edukacyjnych w obszarze wdrażania i wykorzystywania kształcenia na odległość. Oczekiwany efekt projektu to zaktywizowanie szkół i placówek do wdrażania kształcenia na odległość, doskonalenie kompetencji kadry szkół i placówek w zakresie wdrażania i upowszechniania kształcenia na odległość oraz poprawa jakości usług świadczonych za pomocą kształcenia na odległość.

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.04.02-00-002/09

Wynik 6 z 26
×
Uczenie się przez całe życie
/Szkoła Podstawowa klasy IV-VI Szkoła Podstawowa klasy IV-VI, Gimnazjum, Szkoły Ponadgimnazjalne 2
/Doskonalenie nauczycieli

Artykuł - Schemat standardowego sylabusa e-kursu

aut. EFS , 2014
Amerykańscy autorzy przewodnika do nauczania online przekonują, że przygotowanie e-kursu nie jest mechanicznym przeniesieniem tradycyjnych zajęć do sieci, a tak sądzi i postępuje wielu nauczycieli (również akademickich), którzy zaczynają wykorzystywać e-learning w swojej pracy dydaktycznej. Wspomniani autorzy, porównują to niełatwe zadanie przygotowania e-zajęć do sztuki przekładu z jednego języka obcego na drugi.W tym celnym porównaniu zawarta jest cenna wskazówka dla rozpoczynających pracę nad projektowaniem e-kursów i przygotowaniem sylabusa online.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Model systemu wdrażania i upowszechniania kształcenia na odległość w uczeniu się przez całe życie

Strona www projektu: http://www.kno.koweziu.edu.pl/

Opis projektu: Cel projektu: upowszechnianie i promowanie kształcenia na odległość w kształceniu zawodowym i ustawicznym, zapewnienie wysokiej jakości usług kno poprzez opracowanie standardów projektowania i prowadzenia kursów e-learningowych, zaktywizowanie palcówek do wdrażania kształcenia na odległość oraz doskonalenie kompetencji kadry placówek edukacyjnych w obszarze wdrażania i wykorzystywania kształcenia na odległość. Oczekiwany efekt projektu to zaktywizowanie szkół i placówek do wdrażania kształcenia na odległość, doskonalenie kompetencji kadry szkół i placówek w zakresie wdrażania i upowszechniania kształcenia na odległość oraz poprawa jakości usług świadczonych za pomocą kształcenia na odległość.

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.04.02-00-002/09

Wynik 7 z 26
×
Uczenie się przez całe życie
/Gimnazjum Gimnazjum, Szkoły Ponadgimnazjalne 1
/Doskonalenie nauczycieli

Artykuł - Jak przekazywać emocje na zajęciach online?

aut. EFS , 2014
Komunikacja, z jaką stykamy się w e-learningu, jest nieco odmienna od tej, do której jesteśmy przyzwyczajeni podczas tradycyjnie prowadzonych zajęć — wykorzystywane przez nas media (komputer i Internet) w istotny sposób wpływają na jej kształt i warunkują odmienne sposoby prowadzenia rozmowy. Podczas nauki na platformie edukacyjnej pojawiają się z jednej strony charakterystyczne dla Internetu nieformalne „pogaduszki”, z drugiej — wypowiedzi oficjalne, które znamy z zajęć w klasie, czy sali wykładowej.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Model systemu wdrażania i upowszechniania kształcenia na odległość w uczeniu się przez całe życie

Strona www projektu: http://www.kno.koweziu.edu.pl/

Opis projektu: Cel projektu: upowszechnianie i promowanie kształcenia na odległość w kształceniu zawodowym i ustawicznym, zapewnienie wysokiej jakości usług kno poprzez opracowanie standardów projektowania i prowadzenia kursów e-learningowych, zaktywizowanie palcówek do wdrażania kształcenia na odległość oraz doskonalenie kompetencji kadry placówek edukacyjnych w obszarze wdrażania i wykorzystywania kształcenia na odległość. Oczekiwany efekt projektu to zaktywizowanie szkół i placówek do wdrażania kształcenia na odległość, doskonalenie kompetencji kadry szkół i placówek w zakresie wdrażania i upowszechniania kształcenia na odległość oraz poprawa jakości usług świadczonych za pomocą kształcenia na odległość.

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.04.02-00-002/09

Wynik 8 z 26
× Pokaż produkty konkursowe
Uczenie się przez całe życie
/Szkoły Ponadgimnazjalne
/Doskonalenie nauczycieli

Praktyki zawodowe nauczycieli szansą na poprawę jakości edukacji zawodowej w powiecie lubańskim - publikacja podsumowująca

aut. Agnieszka Jakubiszyn , 2013
Publikacja podsumowująca projekt "Praktyki nauczycieli szansą na poprawę jakości edukacji zawodowej w powiecie lubańskim". Zawiera zdjęcia, programy oraz informacje dotyczące wypracowanych rozwiązań w czasie trwania projektu.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Praktyki nauczycieli szansą na poprawę jakości edukacji zawodowej w powiecie lubańskim

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.04.03.00-085/10-00

Wynik 9 z 26
×
Uczenie się przez całe życie
/Szkoła Podstawowa klasy IV-VI Szkoła Podstawowa klasy IV-VI, Gimnazjum, Szkoły Ponadgimnazjalne 2
/Doskonalenie nauczycieli

Artykuł - Indywidualizacja nauczania w edukacji na odległość

aut. EFS , 2014
Jedną z zalet edukacji na odległość jest indywidualizacja nauczania. Indywidualizacja procesu edukacyjnego polega na dostosowaniu zakresu, intensywności, tempa i poziomu nauki do możliwości i oczekiwań poszczególnych uczniów. Indywidualizacja to cecha, której często brakuje w nauczaniu tradycyjnym, gdyż nauczyciel mając grupę 30 uczniów na lekcji w klasie szkolnej ma problem z dostosowaniem zajęć do poziomu i oczekiwań wszystkich uczniów. W związku z tym, można przyjąć założenie, że indywidualizacja nauczania stanowi jedną w ważnych zalet zdalnej edukacji.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Model systemu wdrażania i upowszechniania kształcenia na odległość w uczeniu się przez całe życie

Strona www projektu: http://www.kno.koweziu.edu.pl/

Opis projektu: Cel projektu: upowszechnianie i promowanie kształcenia na odległość w kształceniu zawodowym i ustawicznym, zapewnienie wysokiej jakości usług kno poprzez opracowanie standardów projektowania i prowadzenia kursów e-learningowych, zaktywizowanie palcówek do wdrażania kształcenia na odległość oraz doskonalenie kompetencji kadry placówek edukacyjnych w obszarze wdrażania i wykorzystywania kształcenia na odległość. Oczekiwany efekt projektu to zaktywizowanie szkół i placówek do wdrażania kształcenia na odległość, doskonalenie kompetencji kadry szkół i placówek w zakresie wdrażania i upowszechniania kształcenia na odległość oraz poprawa jakości usług świadczonych za pomocą kształcenia na odległość.

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.04.02-00-002/09