Dodaj produkt

Wyszukiwarka produktów
Fundusze unijne dla oświaty

Zresetuj filtry
  • wszystkie obszary
  • Zarządzanie i nadzór
  • Rozwój szkół
  • Uczenie się przez całe życie
  • Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
  • Egzaminy zewnętrzne
  • Wszystkie etapy
  • Wychowanie Przedszkolne
  • Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III
  • Szkoła Podstawowa klasy IV-VI
  • Gimnazjum
  • Szkoły Ponadgimnazjalne
  • Kształcenie zawodowe
  • wszystkie przedmioty
  • Etyka
  • Godzina wychowawcza
  • Inne
  • Język mniejszości narodowej lub etnicznej
  • Język obcy nowożytny
  • Język regionalny - język kaszubski
  • Religia
  • Wychowanie fizyczne
  • Język polski
  • Matematyka
  • Muzyka
  • Plastyka
  • Wychowanie do życia w rodzinie
  • Biologia
  • Chemia
  • Edukacja dla bezpieczeństwa
  • Fizyka
  • Geografia
  • Historia
  • Informatyka
  • Wiedza o społeczeństwie
  • Zajęcia artystyczne (przedmiot uzupełniający)
  • Zajęcia techniczne (przedmiot uzupełniający)
  • Doskonalenie nauczycieli
  • wszystkie produkty
  • Multimedia
  • Nauczyciel w szkole
  • Pakiety edukacyjne
  • Podręczniki / Poradniki
  • Programy nauczania
  • Raporty / Sprawozdania
  • Testy / Sprawdziany
  • Badania
  • Platformy internetowe i szkolenia e-learningowe
  • Inne
-
  • od najnowszych
  • od najstarszych
  • od najczęściej pobieranych
  • od narzadziej pobieranych
  • od najlepiej ocenianych
  • od najgorzej ocenianych
4 Wyników
Uczenie się przez całe życie
/Gimnazjum
/Inne

Test barwy preferencji zawodowych dla uczniów gimnazjum

aut. Administrator Testowy , 2011
5
5046
Uczenie się przez całe życie
/Gimnazjum
/Inne

Kwestionariusz nastawień intrapersonalnych, interpersonalnych i nastawień wobec świata przez...

aut. Administrator Testowy , 2011
3
911
Uczenie się przez całe życie
/Gimnazjum
/Inne

Skala Postaw Twórczych i Odtwórczych dla gimnazjum

aut. Administrator Testowy , 2011
3
2227
Uczenie się przez całe życie
/Gimnazjum
/Inne

Kwestionariusz radzenia sobie w sytuacjach niezgody (RSNZ) dla klas gimnazjalnych

aut. Administrator Testowy , 2011
3
1918
WsteczPokaż więcej
Wróć na górę
KontaktRegulamin

Jesteś na archiwalnej stronie www.wyszukiwarka.efs.men.gov.pl.
Strona nie jest aktualizowana

Serwis używa cookies
Wynik 1 z 4
× Pokaż produkty konkursowe
Uczenie się przez całe życie
/Gimnazjum
/Inne

Test barwy preferencji zawodowych dla uczniów gimnazjum

aut. Administrator Testowy , 2011
W poniższym opracowaniu przedstawiamy test BPZ „Barwy Preferencji Zawodowych”, jako narzędzie do badania predyspozycji zawodowych uczniów gimnazjum. Narzędzie jest testem projekcyjnym, który może być wykonywany przez doradców zawodowych lub pedagogów przygotowanych do pełnienia jego funkcji w szkole oraz nauczycieli chcących pomóc uczniom w określeniu osobowości zawodowej. Czas adolescencji, po okresie wcześniejszych doświadczeń zdobywanych w środowisku szkolnym rodzinnym oraz grupie rówieśniczej, jest okresem konstytuowania się różnych rzeczy, dojrzewania i modelowania osobowości w ogóle, a tym samym nabywania emocjonalnego stosunku do idei, wartości, określania celów życiowych i zawodowych. Dlatego tak istotne jest, aby pomagać młodym ludziom w poznawaniu swoich możliwości, ograniczeń (mocne i słabe strony); dostarczać jak największej liczby doświadczeń (różnymi zmysłami) po to, by w przyszłości wybór zawodu był optymalny.
Test barwy preferencj...
Test barwy preferencj...
Arkusz odpowiedzi do ...
Podrecznik do TBPZ dl...
Podrecznik do TBPZ dl...
Oceń produkt

Nazwa projektu: Opracowanie i udostępnienie spójnego pakietu narzędzi diagnostycznych i materiałów dydaktycznych wspomagających proces rozpoznawania predyspozycji i zainteresowań zawodowych uczniów.

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.04.03-00-031/08-00

Wynik 2 z 4
× Pokaż produkty konkursowe
Uczenie się przez całe życie
/Gimnazjum
/Inne

Kwestionariusz nastawień intrapersonalnych, interpersonalnych i nastawień wobec świata przeznaczony dla klas I-III gimnazjum

aut. Administrator Testowy , 2011
Kwestionariusz jest narzędziem badającym nastawienia intrapersonalne, interpersonalne, nastawienia wobec świata i własnego życia. Nastawienia intrapersonalne ujmowane są jako obraz siebie i samoocena globalna, na którą składają się samoocena ogólna i samooceny cząstkowe. Nastawienia interpersonalne, ujmowane są jako obraz innych ludzi i relacji z nimi. Nastawienia wobec świata, ujmowane są jako obraz świata (przekonania na temat jego sensowności i przychylności ludziom). Nastawienia wobec własnego życia, ujmowane są jako obraz (wizja) życia (przekonania na temat własnej skuteczności działania i możliwości kontrolowania lub wyuczonej bezradności). Kwestionariusz służy do samobadania młodzieży gimnazjalnej (wczesnych adolescentów) w wyżej wskazanych zakresach.
Kwestionariusz nastaw...
Klucz do kwestionariu...
Podrecznik do kwestio...
Oceń produkt

Nazwa projektu: Opracowanie i udostępnienie spójnego pakietu narzędzi diagnostycznych i materiałów dydaktycznych wspomagających proces rozpoznawania predyspozycji i zainteresowań zawodowych uczniów.

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.04.03-00-031/08-00

Wynik 3 z 4
× Pokaż produkty konkursowe
Uczenie się przez całe życie
/Gimnazjum
/Inne

Skala Postaw Twórczych i Odtwórczych dla gimnazjum

aut. Administrator Testowy , 2011
W fazie wstępnej konstruowania Kwestionariusza postaw twórczych vs. odtwórczych dokonano konceptualizacji cech badanych zmiennych – to jest postawy twórczej i odtwórczej. Skonstruowane narzędzie odnosi się w warstwie teoretycznej do pojęcia postawy twórczej vs. odtwórczej i przeznaczone jest dla uczniów gimnazjów. Postawa ta określana jest przez trzy komponenty: poznawczy, emocjonalny i behawioralny; oraz stanowi zbiór określonych cech charakteryzujących osobowość twórczą i odtwórczą. Określono tutaj sens teoretyczny postawy – ze wskazaniem na występowanie trzech komponentów - tzw. trójkomponentność postaw. Na podstawie analiz teoretycznych – analizy kreatywności w literaturze przedmiotu i prowadzonych wcześniej badaniach na ten temat - dokonano wyboru odpowiednich pojęć, za pomocą których można było przedstawić odpowiednie sądy – twierdzenia. Ostatecznie skonstruowano 30 twierdzeń, które znalazły się w ostatecznej wersji narzędzia.
Test Skala Postaw Tw�...
Klucz do testu SPTO d...
Podręcznik do testu ...
Oceń produkt

Nazwa projektu: Opracowanie i udostępnienie spójnego pakietu narzędzi diagnostycznych i materiałów dydaktycznych wspomagających proces rozpoznawania predyspozycji i zainteresowań zawodowych uczniów.

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.04.03-00-031/08-00

Wynik 4 z 4
× Pokaż produkty konkursowe
Uczenie się przez całe życie
/Gimnazjum
/Inne

Kwestionariusz radzenia sobie w sytuacjach niezgody (RSNZ) dla klas gimnazjalnych

aut. Administrator Testowy , 2011
Sytuacji trudnych nie da się wykluczyć z życia człowieka. Już od narodzin człowiek musi nauczyć się radzić z trudnościami i wyzwaniami, które przed nim stoją. Kwestionariusz RSNZ przeznaczony jest do badania strategii radzenia w sytuacji konfliktu społecznego podejmowanej przez młodzież w wieku dorastania. Czas badania nie jest określony. Dotychczasowe doświadczenia wskazują, że trwa ono około 45 minut. Kwestionariusz RSNZ zawiera instrukcję podaną na arkuszu testowym, z którą badany zapoznaje się przed przystąpieniem do niego. W instrukcji zamieszczono niezbędne wyjaśnienia dotyczące metody, opisano sposób, w jaki należy udzielać odpowiedzi. Oprócz instrukcji kwestionariusz RSNZ składa się z opisu 33 sytuacji konfliktu społecznego. Do każdej sytuacji podano 4 zachowania wyrażające radzenie sobie w sytuacji konfliktu społecznego: agresywne radzenie, unikowe radzenia, uległe radzenie i zadaniowe radzenie sobie w sytuacji konfliktu społecznego.
Kwestionariusz radzen...
Klucz do KRSNZ dla kl...
Podrecznik do KRSNZ d...
Oceń produkt

Nazwa projektu: Opracowanie i udostępnienie spójnego pakietu narzędzi diagnostycznych i materiałów dydaktycznych wspomagających proces rozpoznawania predyspozycji i zainteresowań zawodowych uczniów.

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.04.03-00-031/08-00