Dodaj produkt

Wyszukiwarka produktów
Fundusze unijne dla oświaty

Zresetuj filtry
  • wszystkie obszary
  • Zarządzanie i nadzór
  • Rozwój szkół
  • Uczenie się przez całe życie
  • Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
  • Egzaminy zewnętrzne
  • Wszystkie etapy
  • Wychowanie Przedszkolne
  • Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III
  • Szkoła Podstawowa klasy IV-VI
  • Gimnazjum
  • Szkoły Ponadgimnazjalne
  • Kształcenie zawodowe
  • wszystkie przedmioty
  • Etyka
  • Godzina wychowawcza
  • Inne
  • Język mniejszości narodowej lub etnicznej
  • Język obcy nowożytny
  • Język regionalny - język kaszubski
  • Religia
  • Wychowanie fizyczne
  • Zajęcia komputerowe
  • Zajęcia techniczne
  • Historia i społeczeństwo
  • Język polski
  • Matematyka
  • Muzyka
  • Plastyka
  • Przyroda
  • Wychowanie do życia w rodzinie
  • Doskonalenie nauczycieli
  • wszystkie produkty
  • Multimedia
  • Nauczyciel w szkole
  • Pakiety edukacyjne
  • Podręczniki / Poradniki
  • Programy nauczania
  • Raporty / Sprawozdania
  • Testy / Sprawdziany
  • Badania
  • Platformy internetowe i szkolenia e-learningowe
  • Inne
-
  • od najnowszych
  • od najstarszych
  • od najczęściej pobieranych
  • od narzadziej pobieranych
  • od najlepiej ocenianych
  • od najgorzej ocenianych
5 Wyników
Uczenie się przez całe życie
/Szkoła Podstawowa klasy IV-VI
/Doskonalenie nauczycieli

Test barwy preferencji zawodowych dla uczniów szkoły podstawowej klasy 4-6

aut. Administrator Testowy , 2011
4 1
6543
Uczenie się przez całe życie
/Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III, Szkoła Podstawowa klasy IV-VI, Gimnazjum, Szkoły Ponadgimnazjalne 3
/Godzina wychowawcza

"Niezbędnik" Materiały metodyczne na "zieloną szkołę" dla doradców zawodowych

aut. Administrator Testowy , 2011
1
12206
Uczenie się przez całe życie
/Szkoła Podstawowa klasy IV-VI
/Inne

Skala postaw twórczych i odtwórczych przeznaczona dla uczniów klasy IV- VI szkoły podstawow...

aut. Administrator Testowy , 2011
3
3354
Uczenie się przez całe życie
/Szkoła Podstawowa klasy IV-VI
/Inne

Kwestionariusz nastawień intrapersonalnych, interpersonalnych i nastawień wobec świata - prz...

aut. Administrator Testowy , 2011
3
3083
Uczenie się przez całe życie
/Szkoła Podstawowa klasy IV-VI
/Inne

Kwestionariusz radzenia sobie w sytuacjach trudnych - wersja dla dziewcząt i dla chłopców dl...

aut. Administrator Testowy , 2011
4
3866
WsteczPokaż więcej
Wróć na górę
KontaktRegulamin

Jesteś na archiwalnej stronie www.wyszukiwarka.efs.men.gov.pl.
Strona nie jest aktualizowana

Serwis używa cookies
Wynik 1 z 5
× Pokaż produkty konkursowe
Uczenie się przez całe życie
/Szkoła Podstawowa klasy IV-VI
/Doskonalenie nauczycieli

Test barwy preferencji zawodowych dla uczniów szkoły podstawowej klasy 4-6

aut. Administrator Testowy , 2011
Metoda ta (Test BPZ „Barwy Preferencji Zawodowych”) jest testem projekcyjnym, który może być wykonywany przed doradcę zawodowego lub pedagogów przygotowanych do pełnienia jego funkcji w szkole oraz nauczycieli chcących pomóc dzieciom w kształtowaniu (bo jeszcze nie w wyborze) osobowości zawodowej. W tym wieku należy to rozumieć jako przygotowanie do umiejętności rozwijania zainteresowań i zdolności, dbania o swój rozwój osobisty (kompetencje interpersonalne), zaznaczenie potrzeby wyznaczania celów życiowych i próby ich realizacji. Czas nauczania w klasach IV–IV jest bardzo ważnym okresem „próbowania różnych rzeczy” i nabywania emocjonalnego stosunku do nich. Dlatego tak istotne jest, aby pomagać dzieciom w poznawaniu swoich możliwości, ograniczeń (mocnych i słabych stron); dostarczać jak największej ilości/liczby doświadczeń (różnymi zmysłami) po to, by w przyszłości wybór zawodu był optymalny.
Test barwy preferencj...
Test barwy preferencj...
Podrecznik do TBPZ dl...
Podrecznik do TBPZ dl...
Arkusz odpowiedzi dla...
Oceń produkt

Nazwa projektu: Opracowanie i udostępnienie spójnego pakietu narzędzi diagnostycznych i materiałów dydaktycznych wspomagających proces rozpoznawania predyspozycji i zainteresowań zawodowych uczniów.

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.04.03-00-031/08-00

Wynik 2 z 5
× Pokaż produkty konkursowe
Uczenie się przez całe życie
/Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III, Szkoła Podstawowa klasy IV-VI, Gimnazjum, Szkoły Ponadgimnazjalne 3
/Godzina wychowawcza

"Niezbędnik" Materiały metodyczne na "zieloną szkołę" dla doradców zawodowych

aut. Administrator Testowy , 2011
Terminu „zielona szkoła” nie trzeba tłumaczyć. Wyjazdy poza mury szkolne stały się już tradycją w wielu szkołach. Coraz częściej wyjeżdżają klasy nie tylko z miast zagrożonych ekologicznie, ale również z mniejszych miejscowości. Są to zazwyczaj wyjazdy rekreacyjne. W niniejszym opracowaniu przedstawiamy pomysł na zorganizowanie wyjazdu na „zieloną szkołę” dla uczniów na wszystkich etapach edukacyjnych (klasy I-III, IV-VI, gimnazjum, szkoły ponadgimnazjalne).
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Opracowanie i udostępnienie spójnego pakietu narzędzi diagnostycznych i materiałów dydaktycznych wspomagających proces rozpoznawania predyspozycji i zainteresowań zawodowych uczniów.

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.04.03-00-031/08-00

Wynik 3 z 5
× Pokaż produkty konkursowe
Uczenie się przez całe życie
/Szkoła Podstawowa klasy IV-VI
/Inne

Skala postaw twórczych i odtwórczych przeznaczona dla uczniów klasy IV- VI szkoły podstawowej

aut. Administrator Testowy , 2011
W fazie wstępnej konstruowania Kwestionariusza postaw twórczych vs. odtwórczych dokonano konceptualizacji cech badanych zmiennych – to jest postawy twórczej i odtwórczej. Określono tutaj sens teoretyczny postawy – ze wskazaniem na występowanie trzech komponentów - tzw. trójkomponentność postaw. Tak więc w skład badanych zmiennych wchodzą: komponent emocjonalny, komponent poznawczy, komponent behawioralny. Wyniki badań właściwych zadecydowały o ostatecznej liczbie twierdzeń, zredukowanych do 25. Głównym powodem wykluczenia 2 twierdzeń były kwestie związane ze stopniem ich trudności i konstrukcji nieadekwatnej do poziomu wieku badanych dzieci w klasach 4-6 szkół podstawowych.
Test Skala postaw tw�...
Klucz do testu SPTO d...
Podręcznik do testu ...
Oceń produkt

Nazwa projektu: Opracowanie i udostępnienie spójnego pakietu narzędzi diagnostycznych i materiałów dydaktycznych wspomagających proces rozpoznawania predyspozycji i zainteresowań zawodowych uczniów.

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.04.03-00-031/08-00

Wynik 4 z 5
× Pokaż produkty konkursowe
Uczenie się przez całe życie
/Szkoła Podstawowa klasy IV-VI
/Inne

Kwestionariusz nastawień intrapersonalnych, interpersonalnych i nastawień wobec świata - przeznaczony dla uczniów klas 4-6

aut. Administrator Testowy , 2011
Kwestionariusz jest narzędziem badającym nastawienia intrapersonalne, interpersonalne, nastawienia wobec świata i własnego życia. Nastawienia interpersonalne, ujmowane są jako obraz innych ludzi i relacji z nimi. Nastawienia wobec świata, ujmowane są jako obraz świata (przekonania na temat jego sensowności i przychylności ludziom). Nastawienia wobec własnego życia, ujmowane są jako obraz (wizja) życia (przekonania na temat własnej skuteczności działania i możliwości kontrolowania lub wyuczonej bezradności). Kwestionariusz służy do samobadania uczniów klas od czwartej do szóstej szkoły podstawowej w wyżej wskazanych zakresach.
Kwestionariusz nastaw...
Klucz_KNIS SP klasy 4...
Podrecznik do kwestio...
Oceń produkt

Nazwa projektu: Opracowanie i udostępnienie spójnego pakietu narzędzi diagnostycznych i materiałów dydaktycznych wspomagających proces rozpoznawania predyspozycji i zainteresowań zawodowych uczniów.

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.04.03-00-031/08-00

Wynik 5 z 5
× Pokaż produkty konkursowe
Uczenie się przez całe życie
/Szkoła Podstawowa klasy IV-VI
/Inne

Kwestionariusz radzenia sobie w sytuacjach trudnych - wersja dla dziewcząt i dla chłopców dla klas IV-VI

aut. Administrator Testowy , 2011
Kwestionariusz RSNZ przeznaczony jest do badania strategii radzenia sobie w sytuacjach trudnych społecznie, podejmowanych przez młodzież w wieku średnioszkolnym. Kwestionariusz KRSST zawiera instrukcję podaną na arkuszu testowym, z którą badany zapoznaje się przed przystąpieniem do wypełnienia testu. W instrukcji zamieszczono niezbędne wyjaśnienia dotyczące metody, opisano sposób, w jaki należy udzielać odpowiedzi. Oprócz instrukcji kwestionariusz KRST składa się z opisu 28 sytuacji trudnych społecznie. W aneksie 1 zamieszczono wersję kwestionariusza dla chłopców. W wersji dla dziewcząt zmieniono formę zwrotu do osoby badanej uwzględniając płeć. Do każdej sytuacji podano 4 zachowania określające radzenie sobie w sytuacji konfliktu społecznego: radzenie polegające na podjęciu współpracy, radzenie polegające na unikaniu, radzenie polegające na uległości oraz radzenie polegające na agresji.
Kwestionariusz radzen...
Kwestionariusz radzen...
Klucz do KRwST dla SP...
Podrecznik do KRwST d...
Oceń produkt

Nazwa projektu: Opracowanie i udostępnienie spójnego pakietu narzędzi diagnostycznych i materiałów dydaktycznych wspomagających proces rozpoznawania predyspozycji i zainteresowań zawodowych uczniów.

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.04.03-00-031/08-00