Dodaj produkt

Wyszukiwarka produktów
Fundusze unijne dla oświaty

Zresetuj filtry
  • wszystkie obszary
  • Zarządzanie i nadzór
  • Rozwój szkół
  • Uczenie się przez całe życie
  • Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
  • Egzaminy zewnętrzne
  • Wszystkie etapy
  • Wychowanie Przedszkolne
  • Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III
  • Szkoła Podstawowa klasy IV-VI
  • Gimnazjum
  • Szkoły Ponadgimnazjalne
  • Kształcenie zawodowe
  • wszystkie przedmioty
  • Wychowanie przedszkolne
  • Nauczanie zintegrowane I-III
  • Edukacja matematyczna + Matematyka
  • Edukacja muzyczna + Muzyka + Historia muzyki
  • Edukacja plastyczna + Plastyka
  • Edukacja polonistyczna + Język polski
  • Edukacja przyrodnicza + Przyroda + Biologia
  • Edukacja społeczna + Godzina wychowawcza + Historia i społeczeństwo + Wychowanie do życia w rodzinie + Wiedza o społeczeństwie
  • Etyka + Filozofia
  • Inne
  • Język mniejszości narodowej lub etnicznej + język regionalny – język kaszubski
  • Język obcy nowożytny
  • Religia
  • Wychowanie fizyczne
  • Zajęcia komputerowe + Informatyka
  • Zajęcia techniczne
  • Chemia
  • Edukacja dla bezpieczeństwa
  • Fizyka
  • Geografia
  • Historia
  • Zajęcia artystyczne
  • Ekonomia w praktyce + Podstawy przedsiębiorczości
  • Historia sztuki + Wiedza o kulturze
  • Język łaciński i kultura antyczna
  • Przedmioty zawodowe
  • Doskonalenie nauczycieli
  • wszystkie produkty
  • Multimedia
  • Nauczyciel w szkole
  • Pakiety edukacyjne
  • Podręczniki / Poradniki
  • Programy nauczania
  • Raporty / Sprawozdania
  • Testy / Sprawdziany
  • Badania
  • Platformy internetowe i szkolenia e-learningowe
  • Inne
-
  • od najnowszych
  • od najstarszych
  • od najczęściej pobieranych
  • od narzadziej pobieranych
  • od najlepiej ocenianych
  • od najgorzej ocenianych
411 Wyników
Uczenie się przez całe życie
/Kształcenie zawodowe
/Informatyka

Materiały dydaktyczne dla trenerów warsztatów pt. Grafika komputerowa – warsztat umiejętn...

aut. Krzysztof Maruszewski , 2011
1
1822
Uczenie się przez całe życie
/Kształcenie zawodowe
/Informatyka

Strategia doskonalenia zawodowego nauczycieli przedmiotów zawodowych/instruktorów praktycznej...

aut. Krzysztof Maruszewski , 2010
1
629
Uczenie się przez całe życie
/Gimnazjum Gimnazjum, Szkoły Ponadgimnazjalne, Kształcenie zawodowe 2
/Przedmioty zawodowe

e-Gazetka "Zawody rolniczo-leśne z ochroną środowiska - czy to dla mnie?"

aut. EFS , 2014
1
235
Uczenie się przez całe życie
/Szkoły Ponadgimnazjalne
/Inne

Kwestionariusz nastawień intrapersonalnych, interpersonalnych oraz nastawień wobec własnego ...

aut. Administrator Testowy , 2011
3
2662
Uczenie się przez całe życie
/Gimnazjum
/Inne

Kwestionariusz radzenia sobie w sytuacjach niezgody (RSNZ) dla klas gimnazjalnych

aut. Administrator Testowy , 2011
3
1457
Uczenie się przez całe życie
/Kształcenie zawodowe
/Inne

Program praktyk zawodowych realizowanych dla nauczycieli i instruktorów kształcących w zawod...

aut. Małgorzata Rogoża , 2012
3
46904
WsteczPokaż więcej
Wróć na górę
KontaktRegulamin
Serwis używa cookies
Wynik 406 z 411
× Pokaż produkty konkursowe
Uczenie się przez całe życie
/Kształcenie zawodowe
/Informatyka

Materiały dydaktyczne dla trenerów warsztatów pt. Grafika komputerowa – warsztat umiejętności praktycznych

aut. Krzysztof Maruszewski , 2011
Niniejsze materiały stanowią warsztat podstawowych umiejętności praktycznych z zakresu grafiki komputerowej – projektowania dwuwymiarowego na potrzeby Internetu oraz druku. Warsztat nie cechuje się oddzielnym wprowadzeniem do każdego z omawianych programów – kładzie nacisk na naukę poszczególnych funkcji podczas wykonywania konkretnego zadania. Materiały omawiają polskojęzyczne wersje programów Inkscape i GIMP. Ważnym zagadnieniem dla realizacji niniejszych warsztatów jest fakt, że przedstawione ćwiczenia mają charakter sugestii.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Nauczyciel w teorii i praktyce. Program doskonalenia zawodowego w przedsiębiorstwach dla nauczycieli kształcenia zawodowego w sektorze informatycznym i telekomunikacyjnym

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.04.03.00-014/10-00

Wynik 407 z 411
× Pokaż produkty konkursowe
Uczenie się przez całe życie
/Kształcenie zawodowe
/Informatyka

Strategia doskonalenia zawodowego nauczycieli przedmiotów zawodowych/instruktorów praktycznej nauki zawodu sektora informatycznego i telekomunikacyjnego

aut. Krzysztof Maruszewski , 2010
Głównym celem tego dokumentu jest analiza obecnej sytuacji w szkolnictwie zawodowym. W pierwszym rozdziale scharakteryzowano obecny system kształcenia zawodowego w Polsce ze szczególnym uwzględnieniem problemów szkół o profilu informatycznym i telekomunikacyjnym. Rozdział drugi przedstawia analizę obecnego systemu kształcenia i doskonalenia zawodowego nauczycieli i instruktorów przedmiotów zawodowych. Analiza SWOT szkolnictwa zawodowego w Polsce stanowi przedmiot trzeciego rozdziału strategii. W kolejnej części tego opracowania przedstawiono bieżące tendencje w szkolnictwie zawodowym oraz prognozy kierunków przemian. Rozdział piąty przedstawia najważniejsze postulaty niniejszej strategii. Strategia ta ma służyć diagnozie najważniejszych trudności nauczycieli kształcących w szkolnictwie zawodowym, ze szczególnym uwzględnieniem branż: informatycznej i telekomunikacyjnej.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Nauczyciel w teorii i praktyce. Program doskonalenia zawodowego w przedsiębiorstwach dla nauczycieli kształcenia zawodowego w sektorze informatycznym i telekomunikacyjnym

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.04.03.00-014/10-00

Wynik 408 z 411
×
Uczenie się przez całe życie
/Gimnazjum Gimnazjum, Szkoły Ponadgimnazjalne, Kształcenie zawodowe 2
/Przedmioty zawodowe

e-Gazetka "Zawody rolniczo-leśne z ochroną środowiska - czy to dla mnie?"

aut. EFS , 2014
Czym mam zająć się w przyszłości? Jaką mam wybrać szkołę? Który z zawodów jest ciekawy? Czym kierować się, szukając pomysłu na siebie i dla siebie? Ta gazetka jest po to, by: zachęcić Cię do poszukiwania pomysłów na siebie i na swoją karierę, podzielić się z Tobą informacjami o zawodach (nie martw się, nie o wszystkich), zaprosić Cię do korzystania z różnych „pomocy” w planowaniu kariery, pokazać Ci różne ścieżki dojścia do zawodu. Pamiętaj, że zawód możesz zdobyć nie tylko w technikum czy zasadniczej szkole zawodowej, ale także na kwalifikacyjnych kursach zawodowych. Na kurs może pójść każda osoba dorosła, która ma ukończone gimnazjum. Natomiast dla osób dorosłych, które uczyły się dwa lata w danym zawodzie lub dwa lata w nim pracowały, możliwością zdobycia kwalifikacji zawodowych są eksternistyczne egzaminy zawodowe.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Edukacja dla pracy

Strona www projektu: http://www.doradztwozawodowe.koweziu.edu.pl/

Opis projektu: Cel projektu: wsparcie polskiego systemu edukacji w realizacji zadań z doradztwa edukacyjno-zawodowego w kontekście idei uczenia się przez całe życie. Rezultaty projektu: 4 programy kursów i 2 szkolenia dla doradców-trenerów, 252 suplementy do świadectw potwierdzających kwalifikacje w zawodzie oraz 192 suplementy do dyplomu potwierdzającego kwalifikacje zawodowe, broszura dla pracodawców nt. doradztwa edukacyjno-zawodowego oraz zmian w kształceniu zawodowym, poradnik dla wychowawców w gimnazjach nt. doradztwa edukacyjno-zawodowego, 12 krótkich filmów animowanych uzupełniających poradnik dla wychowawców, broszura nt. doradztwa edukacyjno-zawodowego skierowana do rodziców gimnazjalistów, wydanie Informatora o zawodach szkolnictwa zawodowego oraz opracowanie elektronicznej wersji wyszukiwarki zawodów, 5 e-lekcji dla doradców zawodowych i nauczycieli oraz e-gazetki nt. kształcenia zawodowego dla uczniów.

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.04.02-00-002/12

Wynik 409 z 411
× Pokaż produkty konkursowe
Uczenie się przez całe życie
/Szkoły Ponadgimnazjalne
/Inne

Kwestionariusz nastawień intrapersonalnych, interpersonalnych oraz nastawień wobec własnego życia i świata - dla uczniów liceum

aut. Administrator Testowy , 2011
Kwestionariusz jest narzędziem badającym nastawienia intrapersonalne, interpersonalne, nastawienia wobec świata i własnego życia. Nastawienia intrapersonalne ujmowane są jako obraz siebie i samoocena globalna, na którą składają się samoocena ogólna i samooceny cząstkowe. Nastawienia interpersonalne, ujmowane są jako obraz innych ludzi i relacji z nimi. Nastawienia wobec świata, ujmowane są jako obraz świata (przekonania na temat jego sensowności i przychylności ludziom). Nastawienia wobec własnego życia, ujmowane są jako obraz (wizja) życia (przekonania na temat własnej skuteczności działania i możliwości kontrolowania lub wyuczonej bezradności). Kwestionariusz służy do samobadania młodzieży ponadgimnazjalnej – licealnej (średnich i późnych adolescentów) w wyżej wskazanych zakresach.
Kwestionariusz nastaw...
Klucz do kwestionariu...
Podręcznik do kwesti...
Oceń produkt

Nazwa projektu: Opracowanie i udostępnienie spójnego pakietu narzędzi diagnostycznych i materiałów dydaktycznych wspomagających proces rozpoznawania predyspozycji i zainteresowań zawodowych uczniów.

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.04.03-00-031/08-00

Wynik 410 z 411
× Pokaż produkty konkursowe
Uczenie się przez całe życie
/Gimnazjum
/Inne

Kwestionariusz radzenia sobie w sytuacjach niezgody (RSNZ) dla klas gimnazjalnych

aut. Administrator Testowy , 2011
Sytuacji trudnych nie da się wykluczyć z życia człowieka. Już od narodzin człowiek musi nauczyć się radzić z trudnościami i wyzwaniami, które przed nim stoją. Kwestionariusz RSNZ przeznaczony jest do badania strategii radzenia w sytuacji konfliktu społecznego podejmowanej przez młodzież w wieku dorastania. Czas badania nie jest określony. Dotychczasowe doświadczenia wskazują, że trwa ono około 45 minut. Kwestionariusz RSNZ zawiera instrukcję podaną na arkuszu testowym, z którą badany zapoznaje się przed przystąpieniem do niego. W instrukcji zamieszczono niezbędne wyjaśnienia dotyczące metody, opisano sposób, w jaki należy udzielać odpowiedzi. Oprócz instrukcji kwestionariusz RSNZ składa się z opisu 33 sytuacji konfliktu społecznego. Do każdej sytuacji podano 4 zachowania wyrażające radzenie sobie w sytuacji konfliktu społecznego: agresywne radzenie, unikowe radzenia, uległe radzenie i zadaniowe radzenie sobie w sytuacji konfliktu społecznego.
Kwestionariusz radzen...
Klucz do KRSNZ dla kl...
Podrecznik do KRSNZ d...
Oceń produkt

Nazwa projektu: Opracowanie i udostępnienie spójnego pakietu narzędzi diagnostycznych i materiałów dydaktycznych wspomagających proces rozpoznawania predyspozycji i zainteresowań zawodowych uczniów.

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.04.03-00-031/08-00

Wynik 411 z 411
× Pokaż produkty konkursowe
Uczenie się przez całe życie
/Kształcenie zawodowe
/Inne

Program praktyk zawodowych realizowanych dla nauczycieli i instruktorów kształcących w zawodzie technik technik logistyk

aut. Małgorzata Rogoża , 2012
Problem rozbieżności potrzeb pracodawców i kwalifikacji absolwentów nie leży w programie nauczania a w efektywności kształcenia, co potwierdza konieczność większej praktyki dla uczniów, ale także dla nauczycieli przygotowujących ich do zawodu. Podstawa programowa zawiera obszar efektów edukacyjnych dla których praktyki zawodowe powinny zostać zorganizowane oddzielnie w jednostkach administracyjnych gminy lub miasta, ponieważ jest on związany z procesami logistyki miejskiej. Jest to obszar organizowanie i monitorowanie przepływu zasobów i informacji w jednostkach administracyjnych.
Dziennik praktyk - Op...
Dziennik praktyk - Uc...
Program praktyk - Tec...
Oceń produkt

Nazwa projektu: HANDEL I REKLAMA W PRAKTYCE - pilotażowy program doskonalenia nauczycieli kształcenia zawodowego poprzez praktyki w przedsiębiorstwach

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.04.03.00-045/11-00