Dodaj produkt

Wyszukiwarka produktów
Fundusze unijne dla oświaty

Zresetuj filtry
  • wszystkie obszary
  • Zarządzanie i nadzór
  • Rozwój szkół
  • Uczenie się przez całe życie
  • Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
  • Egzaminy zewnętrzne
  • Wszystkie etapy
  • Wychowanie Przedszkolne
  • Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III
  • Szkoła Podstawowa klasy IV-VI
  • Gimnazjum
  • Szkoły Ponadgimnazjalne
  • Kształcenie zawodowe
  • wszystkie przedmioty
  • Wychowanie przedszkolne
  • Nauczanie zintegrowane I-III
  • Edukacja matematyczna + Matematyka
  • Edukacja muzyczna + Muzyka + Historia muzyki
  • Edukacja plastyczna + Plastyka
  • Edukacja polonistyczna + Język polski
  • Edukacja przyrodnicza + Przyroda + Biologia
  • Edukacja społeczna + Godzina wychowawcza + Historia i społeczeństwo + Wychowanie do życia w rodzinie + Wiedza o społeczeństwie
  • Etyka + Filozofia
  • Inne
  • Język mniejszości narodowej lub etnicznej + język regionalny – język kaszubski
  • Język obcy nowożytny
  • Religia
  • Wychowanie fizyczne
  • Zajęcia komputerowe + Informatyka
  • Zajęcia techniczne
  • Chemia
  • Edukacja dla bezpieczeństwa
  • Fizyka
  • Geografia
  • Historia
  • Zajęcia artystyczne
  • Ekonomia w praktyce + Podstawy przedsiębiorczości
  • Historia sztuki + Wiedza o kulturze
  • Język łaciński i kultura antyczna
  • Przedmioty zawodowe
  • Doskonalenie nauczycieli
  • wszystkie produkty
  • Multimedia
  • Nauczyciel w szkole
  • Pakiety edukacyjne
  • Podręczniki / Poradniki
  • Programy nauczania
  • Raporty / Sprawozdania
  • Testy / Sprawdziany
  • Badania
  • Platformy internetowe i szkolenia e-learningowe
  • Inne
-
  • od najnowszych
  • od najstarszych
  • od najczęściej pobieranych
  • od narzadziej pobieranych
  • od najlepiej ocenianych
  • od najgorzej ocenianych
411 Wyników
Uczenie się przez całe życie
/Gimnazjum Gimnazjum, Szkoły Ponadgimnazjalne 1
/Doskonalenie nauczycieli

Artykuł - Zwalcz plagiat – przykładowe metody przeciwdziałania pladze

aut. EFS , 2014
1
216
Uczenie się przez całe życie
/Szkoły Ponadgimnazjalne Szkoły Ponadgimnazjalne, Kształcenie zawodowe 1
/Przedmioty zawodowe

Kurs e-learningowy - Wyposażenie zakładów przetwórstwa spożywczego

aut. EFS , 2014
1
0
Uczenie się przez całe życie
/Szkoły Ponadgimnazjalne Szkoły Ponadgimnazjalne, Kształcenie zawodowe 1
/Przedmioty zawodowe

Kurs e-learningowy - Kompozycje i dekoracje roślinne

aut. EFS , 2014
1
0
Uczenie się przez całe życie
/Szkoły Ponadgimnazjalne Szkoły Ponadgimnazjalne, Kształcenie zawodowe 1
/Godzina wychowawcza

Film "Przymiarka do wyboru zawodu"

aut. EFS , 2014
1
0
Uczenie się przez całe życie
/Szkoły Ponadgimnazjalne Szkoły Ponadgimnazjalne, Kształcenie zawodowe 1
/Przedmioty zawodowe

Korelacje kształcenia ogólnego i zawodowego. Krok po kroku

aut. EFS , 2013
1
184
Uczenie się przez całe życie
/Gimnazjum Gimnazjum, Szkoły Ponadgimnazjalne, Kształcenie zawodowe 2
/Przedmioty zawodowe

e-Gazetka "Jak wydobyć talent i uruchomić karierę - o zawodach obszaru mechanicznego. Częś...

aut. EFS , 2014
1
227
Uczenie się przez całe życie
/Kształcenie zawodowe
/Doskonalenie nauczycieli

Program praktyk w przedsiębiorstwach dla nauczycieli szkół zawodowych publicznych i niepubli...

aut. Eliza Wiącek , 2012
1
727
Uczenie się przez całe życie
/Kształcenie zawodowe
/Inne

Programy doskonalenia zawodowego dla nauczycieli przedmiotów zawodowych oraz instruktorów pra...

aut. Administrator Testowy , 2012
1
583
Uczenie się przez całe życie
/Kształcenie zawodowe
/Doskonalenie nauczycieli

Program stażu dla nauczycieli przedmiotów zawodowych i instruktorów praktycznej nauki zawodu...

aut. Krystyna Wyroślak , 2013
1
1508
WsteczPokaż więcej
Wróć na górę
KontaktRegulamin
Serwis używa cookies
Wynik 397 z 411
×
Uczenie się przez całe życie
/Gimnazjum Gimnazjum, Szkoły Ponadgimnazjalne 1
/Doskonalenie nauczycieli

Artykuł - Zwalcz plagiat – przykładowe metody przeciwdziałania pladze

aut. EFS , 2014
Dziś truizmem jest twierdzenie, że w dobie powszechnej dostępności Internetu, wszelkich zasobów elektronicznych zjawisko powielania, kopiowania i multiplikowania tekstów, zdjęć i wszelkiego rodzaju materiałów elektronicznych staje się wszechogarniającą normą. Mówiąc o normie, mamy na myśli działanie podejmowane przez wielu, ale już niekoniecznie dajemy na nie przyzwolenie w całej rozciągłości. Należy je rozważyć ze szczególną uwagą w kontekście procesu kształcenia i oceniać z punktu widzenia, szkoły jako instytucji uczącej i wychowującej oraz nauczyciela i ucznia.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Model systemu wdrażania i upowszechniania kształcenia na odległość w uczeniu się przez całe życie

Strona www projektu: http://www.kno.koweziu.edu.pl/

Opis projektu: Cel projektu: upowszechnianie i promowanie kształcenia na odległość w kształceniu zawodowym i ustawicznym, zapewnienie wysokiej jakości usług kno poprzez opracowanie standardów projektowania i prowadzenia kursów e-learningowych, zaktywizowanie palcówek do wdrażania kształcenia na odległość oraz doskonalenie kompetencji kadry placówek edukacyjnych w obszarze wdrażania i wykorzystywania kształcenia na odległość. Oczekiwany efekt projektu to zaktywizowanie szkół i placówek do wdrażania kształcenia na odległość, doskonalenie kompetencji kadry szkół i placówek w zakresie wdrażania i upowszechniania kształcenia na odległość oraz poprawa jakości usług świadczonych za pomocą kształcenia na odległość.

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.04.02-00-002/09

Wynik 398 z 411
×
Uczenie się przez całe życie
/Szkoły Ponadgimnazjalne Szkoły Ponadgimnazjalne, Kształcenie zawodowe 1
/Przedmioty zawodowe

Kurs e-learningowy - Wyposażenie zakładów przetwórstwa spożywczego

aut. EFS , 2014
Nazwy zawodów których efekty kształcenia z grupy PKZ(T.b) zostały uwzględnione w kursie: operator maszyn i urządzeń przemysłu spożywczego 816003, piekarz 751204, cukiernik 751201, wędliniarz 751107, technik technologii żywności 314403, technik przetwórstwa mleczarskiego 314402. Adresaci kursu: uczniowie i słuchacze szkół zawodowych oraz placówek kształcenia ustawicznego przygotowujących do pracy w zawodach operator maszyn i urządzeń przemysłu spożywczego, piekarz, cukiernik, wędliniarz, technik technologii żywności, technik przetwórstwa mleczarskiego.
STRONA WWW PRODUKTU
Oceń produkt

Nazwa projektu: Model systemu wdrażania i upowszechniania kształcenia na odległość w uczeniu się przez całe życie

Strona www projektu: http://www.kno.koweziu.edu.pl/

Opis projektu: Cel projektu: upowszechnianie i promowanie kształcenia na odległość w kształceniu zawodowym i ustawicznym, zapewnienie wysokiej jakości usług kno poprzez opracowanie standardów projektowania i prowadzenia kursów e-learningowych, zaktywizowanie palcówek do wdrażania kształcenia na odległość oraz doskonalenie kompetencji kadry placówek edukacyjnych w obszarze wdrażania i wykorzystywania kształcenia na odległość. Oczekiwany efekt projektu to zaktywizowanie szkół i placówek do wdrażania kształcenia na odległość, doskonalenie kompetencji kadry szkół i placówek w zakresie wdrażania i upowszechniania kształcenia na odległość oraz poprawa jakości usług świadczonych za pomocą kształcenia na odległość.

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.04.02-00-002/09

Wynik 399 z 411
×
Uczenie się przez całe życie
/Szkoły Ponadgimnazjalne Szkoły Ponadgimnazjalne, Kształcenie zawodowe 1
/Przedmioty zawodowe

Kurs e-learningowy - Kompozycje i dekoracje roślinne

aut. EFS , 2014
Nazwa kwalifikacji, której efekty kształcenia zostały uwzględnione w kursie: R.26. Wykonywanie kompozycji florystycznych, kwalifikacja wyodrębniona w zawodzie florysta 343203. Adresaci kursu: uczniowie i słuchacze szkół zawodowych oraz placówek kształcenia ustawicznego przygotowujących do pracy w zawodzie florysta.
STRONA WWW PRODUKTU
Oceń produkt

Nazwa projektu: Model systemu wdrażania i upowszechniania kształcenia na odległość w uczeniu się przez całe życie

Strona www projektu: http://www.kno.koweziu.edu.pl/

Opis projektu: Cel projektu: upowszechnianie i promowanie kształcenia na odległość w kształceniu zawodowym i ustawicznym, zapewnienie wysokiej jakości usług kno poprzez opracowanie standardów projektowania i prowadzenia kursów e-learningowych, zaktywizowanie palcówek do wdrażania kształcenia na odległość oraz doskonalenie kompetencji kadry placówek edukacyjnych w obszarze wdrażania i wykorzystywania kształcenia na odległość. Oczekiwany efekt projektu to zaktywizowanie szkół i placówek do wdrażania kształcenia na odległość, doskonalenie kompetencji kadry szkół i placówek w zakresie wdrażania i upowszechniania kształcenia na odległość oraz poprawa jakości usług świadczonych za pomocą kształcenia na odległość.

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.04.02-00-002/09

Wynik 400 z 411
×
Uczenie się przez całe życie
/Szkoły Ponadgimnazjalne Szkoły Ponadgimnazjalne, Kształcenie zawodowe 1
/Godzina wychowawcza

Film "Przymiarka do wyboru zawodu"

aut. EFS , 2014
Czym jest zawód? Film powstał w ramach projektu „EDUKACJA DLA PRACY" realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet III Wysoka jakość systemu oświaty (Działanie 3.4 Otwartość systemu edukacji w kontekście uczenia się przez całe życie, Poddziałanie 3.4.2 Upowszechnianie uczenia się przez całe życie -- projekty systemowe), współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
STRONA WWW PRODUKTU
Oceń produkt

Nazwa projektu: Edukacja dla pracy

Strona www projektu: http://www.doradztwozawodowe.koweziu.edu.pl/

Opis projektu: Cel projektu: wsparcie polskiego systemu edukacji w realizacji zadań z doradztwa edukacyjno-zawodowego w kontekście idei uczenia się przez całe życie. Rezultaty projektu: 4 programy kursów i 2 szkolenia dla doradców-trenerów, 252 suplementy do świadectw potwierdzających kwalifikacje w zawodzie oraz 192 suplementy do dyplomu potwierdzającego kwalifikacje zawodowe, broszura dla pracodawców nt. doradztwa edukacyjno-zawodowego oraz zmian w kształceniu zawodowym, poradnik dla wychowawców w gimnazjach nt. doradztwa edukacyjno-zawodowego, 12 krótkich filmów animowanych uzupełniających poradnik dla wychowawców, broszura nt. doradztwa edukacyjno-zawodowego skierowana do rodziców gimnazjalistów, wydanie Informatora o zawodach szkolnictwa zawodowego oraz opracowanie elektronicznej wersji wyszukiwarki zawodów, 5 e-lekcji dla doradców zawodowych i nauczycieli oraz e-gazetki nt. kształcenia zawodowego dla uczniów.

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.04.02-00-002/12

Wynik 401 z 411
×
Uczenie się przez całe życie
/Szkoły Ponadgimnazjalne Szkoły Ponadgimnazjalne, Kształcenie zawodowe 1
/Przedmioty zawodowe

Korelacje kształcenia ogólnego i zawodowego. Krok po kroku

aut. EFS , 2013
Celem poradnika jest przedstawienie metodologii przygotowania i prowadzenia korelacji w zakresie nauczanych przedmiotów ogólnokształcących i kształcenia zawodowego w szkole prowadzącej kształcenie zawodowe (dalej zwanej szkołą zawodową). Na podstawie propozycji zawartych w niniejszym poradniku, w każdej szkole mogą zostać opracowane własne procedury wdrażania tego procesu i przyjęte do realizacji jako obowiązujące.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Szkoła zawodowa szkołą pozytywnego wyboru

Strona www projektu: http://www.koweziu.edu.pl/

Opis projektu: Cel projektu: przygotowanie i upowszechnienie przed rokiem szkolnym 2012/2013 rozwiązań służących podnoszeniu jakości pracy i atrakcyjności szkół prowadzących kształcenie zawodowe, a docelowo – zwiększenie zainteresowania uczniów gimnazjów kontynuacją nauki w szkołach zawodowych.Oczekiwany efekt projektu to wzrost motywacji szkół zawodowych do poprawy jakości pracy, wzmocnienie współpracy szkół i placówek kształcenia zawodowego z pracodawcami, promocja najlepszych szkół prowadzących kształcenie zawodowe, rozwój umiejętności zawodowych uczniów, promocja wyboru drogi zawodowej w procesie kreowania indywidualnej ścieżki kariery życiowej uczniów.

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.04.02-00-001/10

Wynik 402 z 411
×
Uczenie się przez całe życie
/Gimnazjum Gimnazjum, Szkoły Ponadgimnazjalne, Kształcenie zawodowe 2
/Przedmioty zawodowe

e-Gazetka "Jak wydobyć talent i uruchomić karierę - o zawodach obszaru mechanicznego. Część II"

aut. EFS , 2014
W tym numerze kontynuujemy opis warunków pracy i perspektyw dla zawodów z obszaru górniczo-hutniczego. Tym razem przyglądamy się zawodom związanym z hutnictwem, odlewnictwem i górnictwem. Kilka zawodów „eksplorujemy,dogłębnie”. Pytamy pracowników i pracodawców o codzienne czynności, radości i wyzwania, analizujemy możliwości zatrudnienia. Większość z opisanych profesji to tzw. zawody,z przyszłością. Ale pamiętaj! – ważne jest nie tylko to, by zawód dawał pracę, lecz również by był zgodny z Twoimi zainteresowaniami i pasował do tego, jaka/jaki jesteś.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Edukacja dla pracy

Strona www projektu: http://www.doradztwozawodowe.koweziu.edu.pl/

Opis projektu: Cel projektu: wsparcie polskiego systemu edukacji w realizacji zadań z doradztwa edukacyjno-zawodowego w kontekście idei uczenia się przez całe życie. Rezultaty projektu: 4 programy kursów i 2 szkolenia dla doradców-trenerów, 252 suplementy do świadectw potwierdzających kwalifikacje w zawodzie oraz 192 suplementy do dyplomu potwierdzającego kwalifikacje zawodowe, broszura dla pracodawców nt. doradztwa edukacyjno-zawodowego oraz zmian w kształceniu zawodowym, poradnik dla wychowawców w gimnazjach nt. doradztwa edukacyjno-zawodowego, 12 krótkich filmów animowanych uzupełniających poradnik dla wychowawców, broszura nt. doradztwa edukacyjno-zawodowego skierowana do rodziców gimnazjalistów, wydanie Informatora o zawodach szkolnictwa zawodowego oraz opracowanie elektronicznej wersji wyszukiwarki zawodów, 5 e-lekcji dla doradców zawodowych i nauczycieli oraz e-gazetki nt. kształcenia zawodowego dla uczniów.

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.04.02-00-002/12

Wynik 403 z 411
× Pokaż produkty konkursowe
Uczenie się przez całe życie
/Kształcenie zawodowe
/Doskonalenie nauczycieli

Program praktyk w przedsiębiorstwach dla nauczycieli szkół zawodowych publicznych i niepublicznych (ponadgimnazjalnych), szkół specjalnych - branża budowlana

aut. Eliza Wiącek , 2012
Nowoczesne metody nauczania polegające na łączeniu teorii z praktyką mogą im przysparzać wielu trudności i prowadzić do niezręcznych sytuacji. Zmieniające, się warunki pracy, modernizowane zakłady i przedsiębiorstwa wymuszają fakt, iż niezbędne jest systematyczne aktualizowanie wiadomości i umiejętności nauczyciela po to, by mógł on sprostać zadaniu właściwego przygotowania ucznia do podjęcia pracy zawodowej. Aby wyjść naprzeciw oczekiwaniom społecznym, został opracowany niniejszy program praktyk zawodowych dla nauczycieli branży budowlanej. Tworząc program praktyk uwzględniono cele szczegółowe wypracowane w panelu eksperckim branży budowlanej, przygotowane do realizacji w formie zadań.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Nowa jakość kształcenia zawodowego

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.04.03-00-094/11-00

Wynik 404 z 411
× Pokaż produkty konkursowe
Uczenie się przez całe życie
/Kształcenie zawodowe
/Inne

Programy doskonalenia zawodowego dla nauczycieli przedmiotów zawodowych oraz instruktorów praktycznej nauki zawodu kucharz i technik technologii żywności oraz pokrewnych

aut. Administrator Testowy , 2012
Publikacja prezentuje dwa programy doskonalenia zawodowego nauczycieli, których celem jest podniesienie poziomu kwalifikacji praktycznych i dydaktycznych nauczycieli przedmiotów zawodowych oraz instruktorów praktycznej nauki zawodów związanych z przetwórstwem mięsa i gastronomią poprzez dwutygodniowe praktyki w przedsiębiorstwach. Program doskonalenia zawodowego typ A1 obejmuje 5-dniową realizację praktyk w zakładzie mięsnym w dziale rozbioru i wykrawania. Program doskonalenia zawodowego typ A2 obejmuje 5-dniową realizację praktyk w przedsiębiorstwie gastronomicznym w kuchni restauracyjnej lub hotelowej.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Nauczyciel Obróbki Mięsa w Szkole XXI wieku

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.04.03-00-053/10-00

Wynik 405 z 411
× Pokaż produkty konkursowe
Uczenie się przez całe życie
/Kształcenie zawodowe
/Doskonalenie nauczycieli

Program stażu dla nauczycieli przedmiotów zawodowych i instruktorów praktycznej nauki zawodu kształcących w kierunkach związanych z obsługą ruchu turystycznego

aut. Krystyna Wyroślak , 2013
Program stażu dla nauczycieli przedmiotów zawodowych i instruktorów praktycznej nauki zawodu, kształcących w kierunkach związanych z obsługą ruchu turystycznego (dalej Program stażu) został opracowany na podstawie raportów eksperckich z dyskusji panelowych na temat m.in. efektów kształcenia, programu, realizacji i zaliczenia stażu, oceny kompetencji, najważniejszych deficytów oraz możliwości kadry kształcącej placówek kształcenia zawodowego. Podczas tworzenia Programu stażu wzięto pod uwagę szereg raportów opracowanych przez m.in. Instytut Turystyki, Główny Urząd Statystyczny, Ministerstwo Sportu i Tury-styki czy ManpowerGroup. Raporty te dotyczą przede wszystkim sytuacji na rynku pracy, funkcjonowania rynku turystycznego oraz jego rozwoju w Polsce i na całym świecie.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Praktyczne doskonalenie nauczycieli przedmiotów zawodowych i instruktorów praktycznej nauki zawodu w przedsiębiorstwach

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.04.03-00-018/12-00