Dodaj produkt

Wyszukiwarka produktów
Fundusze unijne dla oświaty

Zresetuj filtry
  • wszystkie obszary
  • Zarządzanie i nadzór
  • Rozwój szkół
  • Uczenie się przez całe życie
  • Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
  • Egzaminy zewnętrzne
  • Wszystkie etapy
  • Wychowanie Przedszkolne
  • Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III
  • Szkoła Podstawowa klasy IV-VI
  • Gimnazjum
  • Szkoły Ponadgimnazjalne
  • Kształcenie zawodowe
  • wszystkie przedmioty
  • Etyka
  • Godzina wychowawcza
  • Inne
  • Język mniejszości narodowej lub etnicznej
  • Język obcy nowożytny
  • Język regionalny - język kaszubski
  • Religia
  • Wychowanie fizyczne
  • Język polski
  • Matematyka
  • Wychowanie do życia w rodzinie
  • Biologia
  • Chemia
  • Edukacja dla bezpieczeństwa
  • Fizyka
  • Geografia
  • Historia
  • Informatyka
  • Wiedza o społeczeństwie
  • Zajęcia artystyczne (przedmiot uzupełniający)
  • Ekonomia w praktyce (przedmiot uzupełniający)
  • Filozofia
  • Historia i społeczeństwo (przedmiot uzupełniający)
  • Historia muzyki
  • Historia sztuki
  • Język łaciński i kultura antyczna
  • Podstawy przedsiębiorczości
  • Przedmioty zawodowe
  • Przyroda (przedmiot uzupełniający)
  • Wiedza o kulturze
  • Doskonalenie nauczycieli
  • wszystkie produkty
  • Multimedia
  • Nauczyciel w szkole
  • Pakiety edukacyjne
  • Podręczniki / Poradniki
  • Programy nauczania
  • Raporty / Sprawozdania
  • Testy / Sprawdziany
  • Badania
  • Platformy internetowe i szkolenia e-learningowe
  • Inne
-
  • od najnowszych
  • od najstarszych
  • od najczęściej pobieranych
  • od narzadziej pobieranych
  • od najlepiej ocenianych
  • od najgorzej ocenianych
1 Wyników
Rozwój szkół
/Szkoły Ponadgimnazjalne
/Matematyka

Założenia, zasady opracowania i modyfikacji programu kształcenia kompetencji kluczowych w za...

aut. Administrator Testowy , 2009
1
5464
WsteczPokaż więcej
Wróć na górę
KontaktRegulamin
Serwis używa cookies
Wynik 1 z 1
× Pokaż produkty konkursowe
Rozwój szkół
/Szkoły Ponadgimnazjalne
/Matematyka

Założenia, zasady opracowania i modyfikacji programu kształcenia kompetencji kluczowych w zakresie matematyki

aut. Administrator Testowy , 2009
Niniejsza publikacja stanowi praktyczny przewodnik dla opracowania nowego lub modyfikowania już istniejącego programu nauczania matematyki w taki sposób, aby spełniał warunki ustalone przez polskie prawo oświatowe, a także w maksymalnym stopniu umożliwiał kształcenie kompetencji kluczowych i uwzględniał równocześnie potrzeby kształcenia w określonych zawodach, potrzeby pracodawców oraz przygotowywał uczniów do egzaminu maturalnego w szkołach kończących się maturą. Składa się ona z dwu części. Pierwsza określa ogólne ramy dla programu kształcenia kompetencji kluczowych. Część druga zawiera omówienie procedury konstruowania programów autorskich, w tym zagadnienia dotyczące ustalania celów, zasad doboru materiału, sposobów realizacji programu, określenia oczekiwanych wyników a także niezbędnego oprzyrządowania programu.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: SZKOŁA KLUCZOWYCH KOMPETENCJI. Program rozwijania umiejętności uczniów szkół Polski Wschodniej

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.04-00-064/08-00