Dodaj produkt

Wyszukiwarka produktów
Fundusze unijne dla oświaty

Zresetuj filtry
  • wszystkie obszary
  • Zarządzanie i nadzór
  • Rozwój szkół
  • Uczenie się przez całe życie
  • Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
  • Egzaminy zewnętrzne
  • Wszystkie etapy
  • Wychowanie Przedszkolne
  • Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III
  • Szkoła Podstawowa klasy IV-VI
  • Gimnazjum
  • Szkoły Ponadgimnazjalne
  • Kształcenie zawodowe
  • wszystkie przedmioty
  • Etyka
  • Godzina wychowawcza
  • Inne
  • Język mniejszości narodowej lub etnicznej
  • Język obcy nowożytny
  • Język regionalny - język kaszubski
  • Religia
  • Wychowanie fizyczne
  • Język polski
  • Matematyka
  • Muzyka
  • Plastyka
  • Wychowanie do życia w rodzinie
  • Biologia
  • Chemia
  • Edukacja dla bezpieczeństwa
  • Fizyka
  • Geografia
  • Historia
  • Informatyka
  • Wiedza o społeczeństwie
  • Zajęcia artystyczne (przedmiot uzupełniający)
  • Zajęcia techniczne (przedmiot uzupełniający)
  • Doskonalenie nauczycieli
  • wszystkie produkty
  • Multimedia
  • Nauczyciel w szkole
  • Pakiety edukacyjne
  • Podręczniki / Poradniki
  • Programy nauczania
  • Raporty / Sprawozdania
  • Testy / Sprawdziany
  • Badania
  • Platformy internetowe i szkolenia e-learningowe
  • Inne
-
  • od najnowszych
  • od najstarszych
  • od najczęściej pobieranych
  • od narzadziej pobieranych
  • od najlepiej ocenianych
  • od najgorzej ocenianych
2 Wyników
Rozwój szkół
/Gimnazjum Gimnazjum, Szkoły Ponadgimnazjalne 1
/Historia i społeczeństwo Historia i społeczeństwo, Język polski, Historia, Wiedza o społeczeństwie, Wiedza o kulturze 4

Lider jako przekonujący mówca. Materiały i ćwiczenia

aut. EFS , 2014
1
51165
Rozwój szkół
/Gimnazjum Gimnazjum, Szkoły Ponadgimnazjalne 1
/Historia i społeczeństwo Historia i społeczeństwo, Język polski, Historia, Wiedza o społeczeństwie, Wiedza o kulturze 4

Lider jako przekonujący mówca. Trening retorów.

aut. EFS , 2014
1
922
WsteczPokaż więcej
Wróć na górę
KontaktRegulamin

Jesteś na archiwalnej stronie www.wyszukiwarka.efs.men.gov.pl.
Strona nie jest aktualizowana

Serwis używa cookies
Wynik 1 z 2
×
Rozwój szkół
/Gimnazjum Gimnazjum, Szkoły Ponadgimnazjalne 1
/Historia i społeczeństwo Historia i społeczeństwo, Język polski, Historia, Wiedza o społeczeństwie, Wiedza o kulturze 4

Lider jako przekonujący mówca. Materiały i ćwiczenia

aut. EFS , 2014
Typy argumentów: 1. Argumenty rzeczowe (merytoryczne) 2. Argumenty logiczne 3. Argumenty emocjonalne
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Opracowanie i wdrożenie kompleksowego systemu pracy z uczniem zdolnym

Strona www projektu: http://www.ore.edu.pl/

Opis projektu: Celem strategicznym projektu było opracowanie i wdrożenie kompleksowego systemu pracy z uczniem zdolnym. Służyło temu m.in. wprowadzenie zmian legislacyjnych, jak również pogłębiona analiza obecnie istniejącego systemu, w tym dotycząca organizacji oraz sposobu przeprowadzania konkursów, turniejów i olimpiad. W ramach projektu organizowano wsparcie dla osób zaangażowanych w proces rozwoju uzdolnień dzieci i młodzieży, których zadaniem jest właściwe identyfikowanie uzdolnień i tworzenie odpowiednich warunków do ich kształtowania. Prowadzone były ponadto liczne działania, mające na celu uwrażliwienie szerokiego grona osób na specjalne potrzeby edukacyjne dzieci szczególnie uzdolnionych.

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.03-00-001/10

Wynik 2 z 2
×
Rozwój szkół
/Gimnazjum Gimnazjum, Szkoły Ponadgimnazjalne 1
/Historia i społeczeństwo Historia i społeczeństwo, Język polski, Historia, Wiedza o społeczeństwie, Wiedza o kulturze 4

Lider jako przekonujący mówca. Trening retorów.

aut. EFS , 2014
Poradnik dobrego wysławiania się. Czym jest retoryka? • Sztuka ozdobnego wysławiania się, teoria wymowy, dawniej stanowiła jeden z głównych przedmiotów nauczania. • Teoria i sztuka przemawiania, krasomówstwo.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Opracowanie i wdrożenie kompleksowego systemu pracy z uczniem zdolnym

Strona www projektu: http://www.ore.edu.pl/

Opis projektu: Celem strategicznym projektu było opracowanie i wdrożenie kompleksowego systemu pracy z uczniem zdolnym. Służyło temu m.in. wprowadzenie zmian legislacyjnych, jak również pogłębiona analiza obecnie istniejącego systemu, w tym dotycząca organizacji oraz sposobu przeprowadzania konkursów, turniejów i olimpiad. W ramach projektu organizowano wsparcie dla osób zaangażowanych w proces rozwoju uzdolnień dzieci i młodzieży, których zadaniem jest właściwe identyfikowanie uzdolnień i tworzenie odpowiednich warunków do ich kształtowania. Prowadzone były ponadto liczne działania, mające na celu uwrażliwienie szerokiego grona osób na specjalne potrzeby edukacyjne dzieci szczególnie uzdolnionych.

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.03-00-001/10