Dodaj produkt

Wyszukiwarka produktów
Fundusze unijne dla oświaty

Zresetuj filtry
  • wszystkie obszary
  • Zarządzanie i nadzór
  • Rozwój szkół
  • Uczenie się przez całe życie
  • Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
  • Egzaminy zewnętrzne
  • Wszystkie etapy
  • Wychowanie Przedszkolne
  • Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III
  • Szkoła Podstawowa klasy IV-VI
  • Gimnazjum
  • Szkoły Ponadgimnazjalne
  • Kształcenie zawodowe
  • wszystkie przedmioty
  • Wychowanie przedszkolne
  • Nauczanie zintegrowane I-III
  • Edukacja matematyczna + Matematyka
  • Edukacja muzyczna + Muzyka + Historia muzyki
  • Edukacja plastyczna + Plastyka
  • Edukacja polonistyczna + Język polski
  • Edukacja przyrodnicza + Przyroda + Biologia
  • Edukacja społeczna + Godzina wychowawcza + Historia i społeczeństwo + Wychowanie do życia w rodzinie + Wiedza o społeczeństwie
  • Etyka + Filozofia
  • Inne
  • Język mniejszości narodowej lub etnicznej + język regionalny – język kaszubski
  • Język obcy nowożytny
  • Religia
  • Wychowanie fizyczne
  • Zajęcia komputerowe + Informatyka
  • Zajęcia techniczne
  • Chemia
  • Edukacja dla bezpieczeństwa
  • Fizyka
  • Geografia
  • Historia
  • Zajęcia artystyczne
  • Ekonomia w praktyce + Podstawy przedsiębiorczości
  • Historia sztuki + Wiedza o kulturze
  • Język łaciński i kultura antyczna
  • Przedmioty zawodowe
  • Doskonalenie nauczycieli
  • wszystkie produkty
  • Multimedia
  • Nauczyciel w szkole
  • Pakiety edukacyjne
  • Podręczniki / Poradniki
  • Programy nauczania
  • Raporty / Sprawozdania
  • Testy / Sprawdziany
  • Badania
  • Platformy internetowe i szkolenia e-learningowe
  • Inne
-
  • od najnowszych
  • od najstarszych
  • od najczęściej pobieranych
  • od narzadziej pobieranych
  • od najlepiej ocenianych
  • od najgorzej ocenianych
235 Wyników
Rozwój szkół
/Szkoły Ponadgimnazjalne
/Ekonomia w praktyce (przedmiot uzupełniający)

Szkoła praktycznej ekonomii – młodzieżowe miniprzedsiębiorstwo - zadania edukacyjne - mat...

aut. Małgorzata Sobkowicz , 2013
1 7 2
24678
Rozwój szkół
/Szkoły Ponadgimnazjalne Szkoły Ponadgimnazjalne, Kształcenie zawodowe 1
/Przedmioty zawodowe

Rekomendowane wyposażenie pracowni i warsztatów szkolnych - Technik technologii szkła

aut. EFS , 2013
1
465
Rozwój szkół
/Szkoły Ponadgimnazjalne Szkoły Ponadgimnazjalne, Kształcenie zawodowe 1
/Przedmioty zawodowe

Rekomendowane wyposażenie pracowni i warsztatów szkolnych - Technik eksploatacji portów i te...

aut. EFS , 2013
1
1373
Rozwój szkół
/Szkoły Ponadgimnazjalne
/Matematyka

Autorskie programy rozwijania kompetencji kluczowych w zakresie matematyki - województwo lubel...

aut. Administrator Testowy , 2009
1
30738
Rozwój szkół
/Szkoły Ponadgimnazjalne
/Matematyka

Autorskie programy rozwijania kompetencji kluczowych w zakresie matematyki - województwo mazow...

aut. Administrator Testowy , 2009
1
2505
Rozwój szkół
/Szkoły Ponadgimnazjalne Szkoły Ponadgimnazjalne, Kształcenie zawodowe 1
/Przedmioty zawodowe

Rekomendowane wyposażenie pracowni i warsztatów szkolnych - Technik analityk

aut. EFS , 2013
1
445
Rozwój szkół
/Szkoły Ponadgimnazjalne Szkoły Ponadgimnazjalne, Kształcenie zawodowe 1
/Przedmioty zawodowe

Raport końcowy z przygotowania metodologii oceny spójności podstawy programowej kształcenia...

aut. EFS , 2013
1 1
776
Rozwój szkół
/Szkoły Ponadgimnazjalne Szkoły Ponadgimnazjalne, Kształcenie zawodowe 1
/Przedmioty zawodowe

Rekomendowane wyposażenie pracowni i warsztatów szkolnych - Technik mechanik-operator obrabia...

aut. EFS , 2013
1
846
Rozwój szkół
/Szkoły Ponadgimnazjalne
/Podstawy przedsiębiorczości

Autorskie programy rozwijania kompetencji kluczowych w zakresie przedsiębiorczości - wojewód...

aut. Administrator Testowy , 2009
1
1809
WsteczPokaż więcej
Wróć na górę
KontaktRegulamin
Serwis używa cookies
Wynik 1 z 235
× Pokaż produkty konkursowe
Rozwój szkół
/Szkoły Ponadgimnazjalne
/Ekonomia w praktyce (przedmiot uzupełniający)

Szkoła praktycznej ekonomii – młodzieżowe miniprzedsiębiorstwo - zadania edukacyjne - materiały dla nauczyciela

aut. Małgorzata Sobkowicz , 2013
Materiały dla nauczyciela obejmują: - Przewodnik zawierający materiały dydaktyczne, w tym: opis idei i zasad gry edukacyjnej „Młodzieżowe miniprzedsiębiorstwo”, regulamin miniprzedsiębiorstwa, program nauczania, opis roli nauczyciela i konsultanta biznesowego, zadania edukacyjne, Vademecum dla ucznia. - Zadania edukacyjne oraz materiały multimedialne (filmy i prezentacje).
Szkoła praktycznej e...
Public Relations.pdf
Dokumentacja finansow...
Budowa biznesplanu.pdf
Marketing mix.wmv
Etyka w biznesie.wmv
Analiza metodą SMART...
Jak prezentować.pdf
Segmentacja rynku.pdf
Skuteczna promocja.pdf
Oceń produkt

Nazwa projektu: Szkoła praktycznej ekonomii - młodzieżowe miniprzedsiębiorstwo

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.04-00-015/10-00

Wynik 2 z 235
×
Rozwój szkół
/Szkoły Ponadgimnazjalne Szkoły Ponadgimnazjalne, Kształcenie zawodowe 1
/Przedmioty zawodowe

Rekomendowane wyposażenie pracowni i warsztatów szkolnych - Technik technologii szkła

aut. EFS , 2013
Opisy wyposażenia pracowni i warsztatów szkolnych nie mają charakteru obligatoryjnego; są propozycją, na którą należy spojrzeć przez pryzmat lokalnych uwarunkowań funkcjonowania szkoły, realizowany zakres współpracy z lokalnymi pracodawcami; które wreszcie mogą/powinny być dopasowane do koncepcji metodycznej danej szkoły w realizowaniu procesu kształcenia. Zakres i sposób realizacji celów tych przedmiotów w dużej mierze zależy od specyfiki zawodów, w których te zajęcia są realizowane. Wszystkie opisy wyposażenia były tworzone przez zespoły ekspertów z udziałem pracodawców oraz były opiniowane przez pracodawców. Dzięki temu mamy gwarancję, że jest to wyposażenie odpowiadające aktualnym potrzebom rynku pracy.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Doskonalenie podstaw programowych kluczem do modernizacji kształcenia zawodowego

Strona www projektu: http://www.koweziu.edu.pl

Opis projektu: Cel projektu: poprawa jakości kształcenia zawodowego poprzez modernizację i weryfikację podstaw programowych kształcenia w zawodach pod kątem ich dostosowania do wymogów gospodarki opartej na wiedzy oraz zgodnie z planowanymi zmianami programowymi i organizacyjnymi w kształceniu zawodowym. Oczekiwany efekt projektu to lepsze przygotowanie absolwentów do funkcjonowania we współczesnym społeczeństwie i na rynku pracy. Rezultaty projektu: 282 przykładowe programy nauczania dla zawodu, projekty 198 podstaw programowych kształcenia w zawodach, metodologia, standardy wyposażenia pracowni i warsztatów szkolnych dla 190 zawodów na podstawie zapisów z podstawy programowej kształcenia w zawodach.

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.03-00-002/08

Wynik 3 z 235
×
Rozwój szkół
/Szkoły Ponadgimnazjalne Szkoły Ponadgimnazjalne, Kształcenie zawodowe 1
/Przedmioty zawodowe

Rekomendowane wyposażenie pracowni i warsztatów szkolnych - Technik eksploatacji portów i terminali

aut. EFS , 2013
Opisy wyposażenia pracowni i warsztatów szkolnych nie mają charakteru obligatoryjnego; są propozycją, na którą należy spojrzeć przez pryzmat lokalnych uwarunkowań funkcjonowania szkoły, realizowany zakres współpracy z lokalnymi pracodawcami; które wreszcie mogą/powinny być dopasowane do koncepcji metodycznej danej szkoły w realizowaniu procesu kształcenia. Zakres i sposób realizacji celów tych przedmiotów w dużej mierze zależy od specyfiki zawodów, w których te zajęcia są realizowane. Wszystkie opisy wyposażenia były tworzone przez zespoły ekspertów z udziałem pracodawców oraz były opiniowane przez pracodawców. Dzięki temu mamy gwarancję, że jest to wyposażenie odpowiadające aktualnym potrzebom rynku pracy.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Doskonalenie podstaw programowych kluczem do modernizacji kształcenia zawodowego

Strona www projektu: http://www.koweziu.edu.pl

Opis projektu: Cel projektu: poprawa jakości kształcenia zawodowego poprzez modernizację i weryfikację podstaw programowych kształcenia w zawodach pod kątem ich dostosowania do wymogów gospodarki opartej na wiedzy oraz zgodnie z planowanymi zmianami programowymi i organizacyjnymi w kształceniu zawodowym. Oczekiwany efekt projektu to lepsze przygotowanie absolwentów do funkcjonowania we współczesnym społeczeństwie i na rynku pracy. Rezultaty projektu: 282 przykładowe programy nauczania dla zawodu, projekty 198 podstaw programowych kształcenia w zawodach, metodologia, standardy wyposażenia pracowni i warsztatów szkolnych dla 190 zawodów na podstawie zapisów z podstawy programowej kształcenia w zawodach.

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.03-00-002/08

Wynik 4 z 235
× Pokaż produkty konkursowe
Rozwój szkół
/Szkoły Ponadgimnazjalne
/Matematyka

Autorskie programy rozwijania kompetencji kluczowych w zakresie matematyki - województwo lubelskie

aut. Administrator Testowy , 2009
Publikacja zawiera autorskie programy nauczania matematyki dla poniższych szkół: 1. Technikum Ekonomiczne w Zespole Szkół Zawodowych w Janowie Lubelskim. Autor: Beata Łukasik 2. Technikum nr 1 w Puławach. Autor: Mirosława Kustra 3. Technikum Usługowo-Gospodarcze w Lublinie. Autor: Alicja Soborska 4. Technikum Przemysłu Spożywczego w Lublinie. Autor: Urszula Stasiak 5. Technikum Organizacji Usług Gastronomicznych w Zespole Szkół Nr 3 w Tomaszowie Lubelskim. Autor: Irena Strumidło 6. ZS Ekonomicznych i III Liceum Ogólnokształcące im. Gen. Władysława Andersa w Chełmie. Autor: Iwona Styk 7. ZS Ponadgimnazjalnych im. Stanisława Staszica w Parczewie. Autor: Iwona Semeniuk 8. Technikum Budowlane w Lublinie. Autor: Małgorzata Modzelewska 9. Technikum Budowlano-Geodezyjne w Państwowych Szkołach Budownictwa i Geodezji w Lublinie. Autor: Marta Ostrowska-Matys 10. Technikum nr 1 w Zespole Szkół Zawodowych nr 1 w Białej Podlaskiej. Autor: Elżbieta Zalech
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: SZKOŁA KLUCZOWYCH KOMPETENCJI. Program rozwijania umiejętności uczniów szkół Polski Wschodniej

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.04-00-064/08-00

Wynik 5 z 235
× Pokaż produkty konkursowe
Rozwój szkół
/Szkoły Ponadgimnazjalne
/Matematyka

Autorskie programy rozwijania kompetencji kluczowych w zakresie matematyki - województwo mazowieckie

aut. Administrator Testowy , 2009
Publikacja zawiera autorskie programy nauczania matematyki dla poniższych szkół: 1. Technikum Ogrodnicze w ZS Ponadgimnazjalnych im. Tomasza Nocznickiego w Nowej Wsi. Autor: Agnieszka Torschmied 2. Technikum Gastronomiczne w ZS Ponadgimnazjalnych im. I Pułku Lotnictwa Myśliwskiego „Warszawa” w Warce. Autor: Anna Kornak 3. Technikum Mechaniczne w ZS Ponadgimnazjalnych w Siennie. Autor: Barbara Kania 4. ZS Samochodowych w Radomiu. Autor: Beata Łuczaj 5. ZS Agrotechnicznych i Gospodarki żywnościowej w Radomiu. Autor: Beata Łukawska 6. Technikum Architektury Krajobrazu w ZS Rolniczo-Technicznych im. Boh. Walki z Faszyzmem w Zwoleniu. Autor: Justyna Sułek 7. Technikum Mechaniczne w Lipsku. Autor: Katarzyna Lidak 8. ZS Ponadgimnazjalnych Nr 1 im. Boh. Westerplatte w Garwolinie. Autor: Małgorzata Mąkosa 9. Technikum Nr 1 w ZS Nr 1 im. M. Skłodowskiej-Curie w Wyszkowie. Autor: Maria Czestkowska 10. I Technikum w ZS Ponadgimnazjalnych Nr 1 w Pionkach. Autor: Sylwia Hajduła
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: SZKOŁA KLUCZOWYCH KOMPETENCJI. Program rozwijania umiejętności uczniów szkół Polski Wschodniej

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.04-00-064/08-00

Wynik 6 z 235
×
Rozwój szkół
/Szkoły Ponadgimnazjalne Szkoły Ponadgimnazjalne, Kształcenie zawodowe 1
/Przedmioty zawodowe

Rekomendowane wyposażenie pracowni i warsztatów szkolnych - Technik analityk

aut. EFS , 2013
Opisy wyposażenia pracowni i warsztatów szkolnych nie mają charakteru obligatoryjnego; są propozycją, na którą należy spojrzeć przez pryzmat lokalnych uwarunkowań funkcjonowania szkoły, realizowany zakres współpracy z lokalnymi pracodawcami; które wreszcie mogą/powinny być dopasowane do koncepcji metodycznej danej szkoły w realizowaniu procesu kształcenia. Zakres i sposób realizacji celów tych przedmiotów w dużej mierze zależy od specyfiki zawodów, w których te zajęcia są realizowane. Wszystkie opisy wyposażenia były tworzone przez zespoły ekspertów z udziałem pracodawców oraz były opiniowane przez pracodawców. Dzięki temu mamy gwarancję, że jest to wyposażenie odpowiadające aktualnym potrzebom rynku pracy.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Doskonalenie podstaw programowych kluczem do modernizacji kształcenia zawodowego

Strona www projektu: http://www.koweziu.edu.pl

Opis projektu: Cel projektu: poprawa jakości kształcenia zawodowego poprzez modernizację i weryfikację podstaw programowych kształcenia w zawodach pod kątem ich dostosowania do wymogów gospodarki opartej na wiedzy oraz zgodnie z planowanymi zmianami programowymi i organizacyjnymi w kształceniu zawodowym. Oczekiwany efekt projektu to lepsze przygotowanie absolwentów do funkcjonowania we współczesnym społeczeństwie i na rynku pracy. Rezultaty projektu: 282 przykładowe programy nauczania dla zawodu, projekty 198 podstaw programowych kształcenia w zawodach, metodologia, standardy wyposażenia pracowni i warsztatów szkolnych dla 190 zawodów na podstawie zapisów z podstawy programowej kształcenia w zawodach.

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.03-00-002/08

Wynik 7 z 235
×
Rozwój szkół
/Szkoły Ponadgimnazjalne Szkoły Ponadgimnazjalne, Kształcenie zawodowe 1
/Przedmioty zawodowe

Raport końcowy z przygotowania metodologii oceny spójności podstawy programowej kształcenia w zawodzie z dokumentami dotyczącymi kształcenia zawodowego oraz pilotażowego wdrożenia metodologii w pięciu zawodach

aut. EFS , 2013
Ocenę spójności podstaw programowych kształcenia w zawodzie przeprowadzono w sześciu obszarach: Proces i procedury tworzenia podstawy programowej kształcenia w zawodzie; Terminologia stosowana w podstawie programowej kształcenia w zawodzie i dokumentach dotyczących kształcenia zawodowego; Spójność wewnętrzna podstawy programowej kształcenia w zawodzie; Spójność zewnętrzna podstawy programowej kształcenia w zawodzie z dokumentami dotyczącymi kształcenia zawodowego; Czytelność podstawy programowej kształcenia w zawodzie oraz dokumentów dotyczących kształcenia zawodowego; Konsekwencje wynikające z dokumentów UE dla nowej podstawy programowej kształcenia w zawodzie.
Raport końcowy
Załączniki
Oceń produkt

Nazwa projektu: Doskonalenie podstaw programowych kluczem do modernizacji kształcenia zawodowego

Strona www projektu: http://www.koweziu.edu.pl

Opis projektu: Cel projektu: poprawa jakości kształcenia zawodowego poprzez modernizację i weryfikację podstaw programowych kształcenia w zawodach pod kątem ich dostosowania do wymogów gospodarki opartej na wiedzy oraz zgodnie z planowanymi zmianami programowymi i organizacyjnymi w kształceniu zawodowym. Oczekiwany efekt projektu to lepsze przygotowanie absolwentów do funkcjonowania we współczesnym społeczeństwie i na rynku pracy. Rezultaty projektu: 282 przykładowe programy nauczania dla zawodu, projekty 198 podstaw programowych kształcenia w zawodach, metodologia, standardy wyposażenia pracowni i warsztatów szkolnych dla 190 zawodów na podstawie zapisów z podstawy programowej kształcenia w zawodach.

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.03-00-002/08

Wynik 8 z 235
×
Rozwój szkół
/Szkoły Ponadgimnazjalne Szkoły Ponadgimnazjalne, Kształcenie zawodowe 1
/Przedmioty zawodowe

Rekomendowane wyposażenie pracowni i warsztatów szkolnych - Technik mechanik-operator obrabiarek skrawających

aut. EFS , 2013
Opisy wyposażenia pracowni i warsztatów szkolnych nie mają charakteru obligatoryjnego; są propozycją, na którą należy spojrzeć przez pryzmat lokalnych uwarunkowań funkcjonowania szkoły, realizowany zakres współpracy z lokalnymi pracodawcami; które wreszcie mogą/powinny być dopasowane do koncepcji metodycznej danej szkoły w realizowaniu procesu kształcenia. Zakres i sposób realizacji celów tych przedmiotów w dużej mierze zależy od specyfiki zawodów, w których te zajęcia są realizowane. Wszystkie opisy wyposażenia były tworzone przez zespoły ekspertów z udziałem pracodawców oraz były opiniowane przez pracodawców. Dzięki temu mamy gwarancję, że jest to wyposażenie odpowiadające aktualnym potrzebom rynku pracy.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Doskonalenie podstaw programowych kluczem do modernizacji kształcenia zawodowego

Strona www projektu: http://www.koweziu.edu.pl

Opis projektu: Cel projektu: poprawa jakości kształcenia zawodowego poprzez modernizację i weryfikację podstaw programowych kształcenia w zawodach pod kątem ich dostosowania do wymogów gospodarki opartej na wiedzy oraz zgodnie z planowanymi zmianami programowymi i organizacyjnymi w kształceniu zawodowym. Oczekiwany efekt projektu to lepsze przygotowanie absolwentów do funkcjonowania we współczesnym społeczeństwie i na rynku pracy. Rezultaty projektu: 282 przykładowe programy nauczania dla zawodu, projekty 198 podstaw programowych kształcenia w zawodach, metodologia, standardy wyposażenia pracowni i warsztatów szkolnych dla 190 zawodów na podstawie zapisów z podstawy programowej kształcenia w zawodach.

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.03-00-002/08

Wynik 9 z 235
× Pokaż produkty konkursowe
Rozwój szkół
/Szkoły Ponadgimnazjalne
/Podstawy przedsiębiorczości

Autorskie programy rozwijania kompetencji kluczowych w zakresie przedsiębiorczości - województwo świętokrzyskie

aut. Administrator Testowy , 2009
Publikacja zawiera autorskie programy nauczania podstaw przedsiębiorczości dla poniższych szkół: 1. ZS Zawodowych im. Stanisława Staszica w Pińczowie. Autor: Anita Domagała. 2. ZS Ekonomicznych im. Mikołaja Kopernika w Kielcach. Autor: Ewa Borkowska. 3. ZS Ekonomicznych im. Mikołaja Kopernika w Skarżysku Kamiennej. Autor: Iwona Dębińska. 4. ZS Ponadgimnazjalnych Nr 3 w Końskich. Autor: Iwona Krzaczyńska. 5. ZS Ponadgimnazjalnych Nr 2 im. Hetmana Stefana Czarnieckiego we Włoszczowie. Autor: Justyna Olczyk. 6. ZS Informatycznych im. Józefa Hanke Bosaka w Kielcach. Autor: Katarzyna Grimm. 7. Ponadgimnazjalny ZS Ekonomicznych im. Eugeniusza Kwiatkowskiego w Sandomierzu. Autor: Magdalena Kubiak. 8. ZS Ponadgimnazjalnych Nr 1 im. Ks. Stanisława Konarskiego w Jędrzejowie. Autor: Paulina Haja. 9. ZS Ponadgimnazjalnych Nr 2 im. Stefana Roweckiego „Grota” w Jędrzejowie. Autor: Renata Gola. 10. ZS Ekonomicznych im. Jana Pawła II w Staszowie. Autor: Wiesława Klubińska.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: SZKOŁA KLUCZOWYCH KOMPETENCJI. Program rozwijania umiejętności uczniów szkół Polski Wschodniej

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.04-00-064/08-00