Dodaj produkt

Wyszukiwarka produktów
Fundusze unijne dla oświaty

Zresetuj filtry
  • wszystkie obszary
  • Zarządzanie i nadzór
  • Rozwój szkół
  • Uczenie się przez całe życie
  • Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
  • Egzaminy zewnętrzne
  • Wszystkie etapy
  • Wychowanie Przedszkolne
  • Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III
  • Szkoła Podstawowa klasy IV-VI
  • Gimnazjum
  • Szkoły Ponadgimnazjalne
  • Kształcenie zawodowe
  • wszystkie przedmioty
  • Wychowanie przedszkolne
  • Nauczanie zintegrowane I-III
  • Edukacja matematyczna + Matematyka
  • Edukacja muzyczna + Muzyka + Historia muzyki
  • Edukacja plastyczna + Plastyka
  • Edukacja polonistyczna + Język polski
  • Edukacja przyrodnicza + Przyroda + Biologia
  • Edukacja społeczna + Godzina wychowawcza + Historia i społeczeństwo + Wychowanie do życia w rodzinie + Wiedza o społeczeństwie
  • Etyka + Filozofia
  • Inne
  • Język mniejszości narodowej lub etnicznej + język regionalny – język kaszubski
  • Język obcy nowożytny
  • Religia
  • Wychowanie fizyczne
  • Zajęcia komputerowe + Informatyka
  • Zajęcia techniczne
  • Chemia
  • Edukacja dla bezpieczeństwa
  • Fizyka
  • Geografia
  • Historia
  • Zajęcia artystyczne
  • Ekonomia w praktyce + Podstawy przedsiębiorczości
  • Historia sztuki + Wiedza o kulturze
  • Język łaciński i kultura antyczna
  • Przedmioty zawodowe
  • Doskonalenie nauczycieli
  • wszystkie produkty
  • Multimedia
  • Nauczyciel w szkole
  • Pakiety edukacyjne
  • Podręczniki / Poradniki
  • Programy nauczania
  • Raporty / Sprawozdania
  • Testy / Sprawdziany
  • Badania
  • Platformy internetowe i szkolenia e-learningowe
  • Inne
-
  • od najnowszych
  • od najstarszych
  • od najczęściej pobieranych
  • od narzadziej pobieranych
  • od najlepiej ocenianych
  • od najgorzej ocenianych
235 Wyników
Rozwój szkół
/Szkoły Ponadgimnazjalne Szkoły Ponadgimnazjalne, Kształcenie zawodowe 1
/Przedmioty zawodowe

Rekomendowane wyposażenie pracowni i warsztatów szkolnych - Technik eksploatacji portów i te...

aut. EFS , 2013
1
1375
Rozwój szkół
/Szkoły Ponadgimnazjalne
/Matematyka

Autorskie programy rozwijania kompetencji kluczowych w zakresie matematyki - województwo mazow...

aut. Administrator Testowy , 2009
1
2510
Rozwój szkół
/Szkoły Ponadgimnazjalne Szkoły Ponadgimnazjalne, Kształcenie zawodowe 1
/Przedmioty zawodowe

Rekomendowane wyposażenie pracowni i warsztatów szkolnych - Górnik eksploatacji otworowej

aut. EFS , 2013
1
397
Rozwój szkół
/Szkoły Ponadgimnazjalne
/Ekonomia w praktyce (przedmiot uzupełniający)

Szkoła praktycznej ekonomii – młodzieżowe miniprzedsiębiorstwo - zadania edukacyjne - mat...

aut. Małgorzata Sobkowicz , 2013
1 7 2
24704
Rozwój szkół
/Szkoły Ponadgimnazjalne Szkoły Ponadgimnazjalne, Kształcenie zawodowe 1
/Przedmioty zawodowe

Rekomendowane wyposażenie pracowni i warsztatów szkolnych - Kaletnik

aut. EFS , 2013
1
385
Rozwój szkół
/Szkoły Ponadgimnazjalne Szkoły Ponadgimnazjalne, Kształcenie zawodowe 1
/Przedmioty zawodowe

Rekomendowane wyposażenie pracowni i warsztatów szkolnych - Technik gazownictwa

aut. EFS , 2013
1
362
Rozwój szkół
/Szkoły Ponadgimnazjalne Szkoły Ponadgimnazjalne, Kształcenie zawodowe 1
/Przedmioty zawodowe

Rekomendowane wyposażenie pracowni i warsztatów szkolnych - Technik organizacji reklamy

aut. EFS , 2013
1
1206
Rozwój szkół
/Szkoły Ponadgimnazjalne Szkoły Ponadgimnazjalne, Kształcenie zawodowe 1
/Przedmioty zawodowe

Rekomendowane wyposażenie pracowni i warsztatów szkolnych - Technik cyfrowych procesów grafi...

aut. EFS , 2013
1
621
Rozwój szkół
/Szkoły Ponadgimnazjalne Szkoły Ponadgimnazjalne, Kształcenie zawodowe 1
/Przedmioty zawodowe

Rekomendowane wyposażenie pracowni i warsztatów szkolnych - Mechanik-operator pojazdów i mas...

aut. EFS , 2013
1
331
WsteczPokaż więcej
Wróć na górę
KontaktRegulamin
Serwis używa cookies
Wynik 10 z 235
×
Rozwój szkół
/Szkoły Ponadgimnazjalne Szkoły Ponadgimnazjalne, Kształcenie zawodowe 1
/Przedmioty zawodowe

Rekomendowane wyposażenie pracowni i warsztatów szkolnych - Technik eksploatacji portów i terminali

aut. EFS , 2013
Opisy wyposażenia pracowni i warsztatów szkolnych nie mają charakteru obligatoryjnego; są propozycją, na którą należy spojrzeć przez pryzmat lokalnych uwarunkowań funkcjonowania szkoły, realizowany zakres współpracy z lokalnymi pracodawcami; które wreszcie mogą/powinny być dopasowane do koncepcji metodycznej danej szkoły w realizowaniu procesu kształcenia. Zakres i sposób realizacji celów tych przedmiotów w dużej mierze zależy od specyfiki zawodów, w których te zajęcia są realizowane. Wszystkie opisy wyposażenia były tworzone przez zespoły ekspertów z udziałem pracodawców oraz były opiniowane przez pracodawców. Dzięki temu mamy gwarancję, że jest to wyposażenie odpowiadające aktualnym potrzebom rynku pracy.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Doskonalenie podstaw programowych kluczem do modernizacji kształcenia zawodowego

Strona www projektu: http://www.koweziu.edu.pl

Opis projektu: Cel projektu: poprawa jakości kształcenia zawodowego poprzez modernizację i weryfikację podstaw programowych kształcenia w zawodach pod kątem ich dostosowania do wymogów gospodarki opartej na wiedzy oraz zgodnie z planowanymi zmianami programowymi i organizacyjnymi w kształceniu zawodowym. Oczekiwany efekt projektu to lepsze przygotowanie absolwentów do funkcjonowania we współczesnym społeczeństwie i na rynku pracy. Rezultaty projektu: 282 przykładowe programy nauczania dla zawodu, projekty 198 podstaw programowych kształcenia w zawodach, metodologia, standardy wyposażenia pracowni i warsztatów szkolnych dla 190 zawodów na podstawie zapisów z podstawy programowej kształcenia w zawodach.

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.03-00-002/08

Wynik 11 z 235
× Pokaż produkty konkursowe
Rozwój szkół
/Szkoły Ponadgimnazjalne
/Matematyka

Autorskie programy rozwijania kompetencji kluczowych w zakresie matematyki - województwo mazowieckie

aut. Administrator Testowy , 2009
Publikacja zawiera autorskie programy nauczania matematyki dla poniższych szkół: 1. Technikum Ogrodnicze w ZS Ponadgimnazjalnych im. Tomasza Nocznickiego w Nowej Wsi. Autor: Agnieszka Torschmied 2. Technikum Gastronomiczne w ZS Ponadgimnazjalnych im. I Pułku Lotnictwa Myśliwskiego „Warszawa” w Warce. Autor: Anna Kornak 3. Technikum Mechaniczne w ZS Ponadgimnazjalnych w Siennie. Autor: Barbara Kania 4. ZS Samochodowych w Radomiu. Autor: Beata Łuczaj 5. ZS Agrotechnicznych i Gospodarki żywnościowej w Radomiu. Autor: Beata Łukawska 6. Technikum Architektury Krajobrazu w ZS Rolniczo-Technicznych im. Boh. Walki z Faszyzmem w Zwoleniu. Autor: Justyna Sułek 7. Technikum Mechaniczne w Lipsku. Autor: Katarzyna Lidak 8. ZS Ponadgimnazjalnych Nr 1 im. Boh. Westerplatte w Garwolinie. Autor: Małgorzata Mąkosa 9. Technikum Nr 1 w ZS Nr 1 im. M. Skłodowskiej-Curie w Wyszkowie. Autor: Maria Czestkowska 10. I Technikum w ZS Ponadgimnazjalnych Nr 1 w Pionkach. Autor: Sylwia Hajduła
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: SZKOŁA KLUCZOWYCH KOMPETENCJI. Program rozwijania umiejętności uczniów szkół Polski Wschodniej

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.04-00-064/08-00

Wynik 12 z 235
×
Rozwój szkół
/Szkoły Ponadgimnazjalne Szkoły Ponadgimnazjalne, Kształcenie zawodowe 1
/Przedmioty zawodowe

Rekomendowane wyposażenie pracowni i warsztatów szkolnych - Górnik eksploatacji otworowej

aut. EFS , 2013
Opisy wyposażenia pracowni i warsztatów szkolnych nie mają charakteru obligatoryjnego; są propozycją, na którą należy spojrzeć przez pryzmat lokalnych uwarunkowań funkcjonowania szkoły, realizowany zakres współpracy z lokalnymi pracodawcami; które wreszcie mogą/powinny być dopasowane do koncepcji metodycznej danej szkoły w realizowaniu procesu kształcenia. Zakres i sposób realizacji celów tych przedmiotów w dużej mierze zależy od specyfiki zawodów, w których te zajęcia są realizowane. Wszystkie opisy wyposażenia były tworzone przez zespoły ekspertów z udziałem pracodawców oraz były opiniowane przez pracodawców. Dzięki temu mamy gwarancję, że jest to wyposażenie odpowiadające aktualnym potrzebom rynku pracy.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Doskonalenie podstaw programowych kluczem do modernizacji kształcenia zawodowego

Strona www projektu: http://www.koweziu.edu.pl

Opis projektu: Cel projektu: poprawa jakości kształcenia zawodowego poprzez modernizację i weryfikację podstaw programowych kształcenia w zawodach pod kątem ich dostosowania do wymogów gospodarki opartej na wiedzy oraz zgodnie z planowanymi zmianami programowymi i organizacyjnymi w kształceniu zawodowym. Oczekiwany efekt projektu to lepsze przygotowanie absolwentów do funkcjonowania we współczesnym społeczeństwie i na rynku pracy. Rezultaty projektu: 282 przykładowe programy nauczania dla zawodu, projekty 198 podstaw programowych kształcenia w zawodach, metodologia, standardy wyposażenia pracowni i warsztatów szkolnych dla 190 zawodów na podstawie zapisów z podstawy programowej kształcenia w zawodach.

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.03-00-002/08

Wynik 13 z 235
× Pokaż produkty konkursowe
Rozwój szkół
/Szkoły Ponadgimnazjalne
/Ekonomia w praktyce (przedmiot uzupełniający)

Szkoła praktycznej ekonomii – młodzieżowe miniprzedsiębiorstwo - zadania edukacyjne - materiały dla nauczyciela

aut. Małgorzata Sobkowicz , 2013
Materiały dla nauczyciela obejmują: - Przewodnik zawierający materiały dydaktyczne, w tym: opis idei i zasad gry edukacyjnej „Młodzieżowe miniprzedsiębiorstwo”, regulamin miniprzedsiębiorstwa, program nauczania, opis roli nauczyciela i konsultanta biznesowego, zadania edukacyjne, Vademecum dla ucznia. - Zadania edukacyjne oraz materiały multimedialne (filmy i prezentacje).
Szkoła praktycznej e...
Public Relations.pdf
Dokumentacja finansow...
Budowa biznesplanu.pdf
Marketing mix.wmv
Etyka w biznesie.wmv
Analiza metodą SMART...
Jak prezentować.pdf
Segmentacja rynku.pdf
Skuteczna promocja.pdf
Oceń produkt

Nazwa projektu: Szkoła praktycznej ekonomii - młodzieżowe miniprzedsiębiorstwo

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.04-00-015/10-00

Wynik 14 z 235
×
Rozwój szkół
/Szkoły Ponadgimnazjalne Szkoły Ponadgimnazjalne, Kształcenie zawodowe 1
/Przedmioty zawodowe

Rekomendowane wyposażenie pracowni i warsztatów szkolnych - Kaletnik

aut. EFS , 2013
Opisy wyposażenia pracowni i warsztatów szkolnych nie mają charakteru obligatoryjnego; są propozycją, na którą należy spojrzeć przez pryzmat lokalnych uwarunkowań funkcjonowania szkoły, realizowany zakres współpracy z lokalnymi pracodawcami; które wreszcie mogą/powinny być dopasowane do koncepcji metodycznej danej szkoły w realizowaniu procesu kształcenia. Zakres i sposób realizacji celów tych przedmiotów w dużej mierze zależy od specyfiki zawodów, w których te zajęcia są realizowane. Wszystkie opisy wyposażenia były tworzone przez zespoły ekspertów z udziałem pracodawców oraz były opiniowane przez pracodawców. Dzięki temu mamy gwarancję, że jest to wyposażenie odpowiadające aktualnym potrzebom rynku pracy.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Doskonalenie podstaw programowych kluczem do modernizacji kształcenia zawodowego

Strona www projektu: http://www.koweziu.edu.pl

Opis projektu: Cel projektu: poprawa jakości kształcenia zawodowego poprzez modernizację i weryfikację podstaw programowych kształcenia w zawodach pod kątem ich dostosowania do wymogów gospodarki opartej na wiedzy oraz zgodnie z planowanymi zmianami programowymi i organizacyjnymi w kształceniu zawodowym. Oczekiwany efekt projektu to lepsze przygotowanie absolwentów do funkcjonowania we współczesnym społeczeństwie i na rynku pracy. Rezultaty projektu: 282 przykładowe programy nauczania dla zawodu, projekty 198 podstaw programowych kształcenia w zawodach, metodologia, standardy wyposażenia pracowni i warsztatów szkolnych dla 190 zawodów na podstawie zapisów z podstawy programowej kształcenia w zawodach.

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.03-00-002/08

Wynik 15 z 235
×
Rozwój szkół
/Szkoły Ponadgimnazjalne Szkoły Ponadgimnazjalne, Kształcenie zawodowe 1
/Przedmioty zawodowe

Rekomendowane wyposażenie pracowni i warsztatów szkolnych - Technik gazownictwa

aut. EFS , 2013
Opisy wyposażenia pracowni i warsztatów szkolnych nie mają charakteru obligatoryjnego; są propozycją, na którą należy spojrzeć przez pryzmat lokalnych uwarunkowań funkcjonowania szkoły, realizowany zakres współpracy z lokalnymi pracodawcami; które wreszcie mogą/powinny być dopasowane do koncepcji metodycznej danej szkoły w realizowaniu procesu kształcenia. Zakres i sposób realizacji celów tych przedmiotów w dużej mierze zależy od specyfiki zawodów, w których te zajęcia są realizowane. Wszystkie opisy wyposażenia były tworzone przez zespoły ekspertów z udziałem pracodawców oraz były opiniowane przez pracodawców. Dzięki temu mamy gwarancję, że jest to wyposażenie odpowiadające aktualnym potrzebom rynku pracy.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Doskonalenie podstaw programowych kluczem do modernizacji kształcenia zawodowego

Strona www projektu: http://www.koweziu.edu.pl

Opis projektu: Cel projektu: poprawa jakości kształcenia zawodowego poprzez modernizację i weryfikację podstaw programowych kształcenia w zawodach pod kątem ich dostosowania do wymogów gospodarki opartej na wiedzy oraz zgodnie z planowanymi zmianami programowymi i organizacyjnymi w kształceniu zawodowym. Oczekiwany efekt projektu to lepsze przygotowanie absolwentów do funkcjonowania we współczesnym społeczeństwie i na rynku pracy. Rezultaty projektu: 282 przykładowe programy nauczania dla zawodu, projekty 198 podstaw programowych kształcenia w zawodach, metodologia, standardy wyposażenia pracowni i warsztatów szkolnych dla 190 zawodów na podstawie zapisów z podstawy programowej kształcenia w zawodach.

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.03-00-002/08

Wynik 16 z 235
×
Rozwój szkół
/Szkoły Ponadgimnazjalne Szkoły Ponadgimnazjalne, Kształcenie zawodowe 1
/Przedmioty zawodowe

Rekomendowane wyposażenie pracowni i warsztatów szkolnych - Technik organizacji reklamy

aut. EFS , 2013
Opisy wyposażenia pracowni i warsztatów szkolnych nie mają charakteru obligatoryjnego; są propozycją, na którą należy spojrzeć przez pryzmat lokalnych uwarunkowań funkcjonowania szkoły, realizowany zakres współpracy z lokalnymi pracodawcami; które wreszcie mogą/powinny być dopasowane do koncepcji metodycznej danej szkoły w realizowaniu procesu kształcenia. Zakres i sposób realizacji celów tych przedmiotów w dużej mierze zależy od specyfiki zawodów, w których te zajęcia są realizowane. Wszystkie opisy wyposażenia były tworzone przez zespoły ekspertów z udziałem pracodawców oraz były opiniowane przez pracodawców. Dzięki temu mamy gwarancję, że jest to wyposażenie odpowiadające aktualnym potrzebom rynku pracy.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Doskonalenie podstaw programowych kluczem do modernizacji kształcenia zawodowego

Strona www projektu: http://www.koweziu.edu.pl

Opis projektu: Cel projektu: poprawa jakości kształcenia zawodowego poprzez modernizację i weryfikację podstaw programowych kształcenia w zawodach pod kątem ich dostosowania do wymogów gospodarki opartej na wiedzy oraz zgodnie z planowanymi zmianami programowymi i organizacyjnymi w kształceniu zawodowym. Oczekiwany efekt projektu to lepsze przygotowanie absolwentów do funkcjonowania we współczesnym społeczeństwie i na rynku pracy. Rezultaty projektu: 282 przykładowe programy nauczania dla zawodu, projekty 198 podstaw programowych kształcenia w zawodach, metodologia, standardy wyposażenia pracowni i warsztatów szkolnych dla 190 zawodów na podstawie zapisów z podstawy programowej kształcenia w zawodach.

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.03-00-002/08

Wynik 17 z 235
×
Rozwój szkół
/Szkoły Ponadgimnazjalne Szkoły Ponadgimnazjalne, Kształcenie zawodowe 1
/Przedmioty zawodowe

Rekomendowane wyposażenie pracowni i warsztatów szkolnych - Technik cyfrowych procesów graficznych

aut. EFS , 2013
Opisy wyposażenia pracowni i warsztatów szkolnych nie mają charakteru obligatoryjnego; są propozycją, na którą należy spojrzeć przez pryzmat lokalnych uwarunkowań funkcjonowania szkoły, realizowany zakres współpracy z lokalnymi pracodawcami; które wreszcie mogą/powinny być dopasowane do koncepcji metodycznej danej szkoły w realizowaniu procesu kształcenia. Zakres i sposób realizacji celów tych przedmiotów w dużej mierze zależy od specyfiki zawodów, w których te zajęcia są realizowane. Wszystkie opisy wyposażenia były tworzone przez zespoły ekspertów z udziałem pracodawców oraz były opiniowane przez pracodawców. Dzięki temu mamy gwarancję, że jest to wyposażenie odpowiadające aktualnym potrzebom rynku pracy.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Doskonalenie podstaw programowych kluczem do modernizacji kształcenia zawodowego

Strona www projektu: http://www.koweziu.edu.pl

Opis projektu: Cel projektu: poprawa jakości kształcenia zawodowego poprzez modernizację i weryfikację podstaw programowych kształcenia w zawodach pod kątem ich dostosowania do wymogów gospodarki opartej na wiedzy oraz zgodnie z planowanymi zmianami programowymi i organizacyjnymi w kształceniu zawodowym. Oczekiwany efekt projektu to lepsze przygotowanie absolwentów do funkcjonowania we współczesnym społeczeństwie i na rynku pracy. Rezultaty projektu: 282 przykładowe programy nauczania dla zawodu, projekty 198 podstaw programowych kształcenia w zawodach, metodologia, standardy wyposażenia pracowni i warsztatów szkolnych dla 190 zawodów na podstawie zapisów z podstawy programowej kształcenia w zawodach.

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.03-00-002/08

Wynik 18 z 235
×
Rozwój szkół
/Szkoły Ponadgimnazjalne Szkoły Ponadgimnazjalne, Kształcenie zawodowe 1
/Przedmioty zawodowe

Rekomendowane wyposażenie pracowni i warsztatów szkolnych - Mechanik-operator pojazdów i maszyn rolniczych

aut. EFS , 2013
Opisy wyposażenia pracowni i warsztatów szkolnych nie mają charakteru obligatoryjnego; są propozycją, na którą należy spojrzeć przez pryzmat lokalnych uwarunkowań funkcjonowania szkoły, realizowany zakres współpracy z lokalnymi pracodawcami; które wreszcie mogą/powinny być dopasowane do koncepcji metodycznej danej szkoły w realizowaniu procesu kształcenia. Zakres i sposób realizacji celów tych przedmiotów w dużej mierze zależy od specyfiki zawodów, w których te zajęcia są realizowane. Wszystkie opisy wyposażenia były tworzone przez zespoły ekspertów z udziałem pracodawców oraz były opiniowane przez pracodawców. Dzięki temu mamy gwarancję, że jest to wyposażenie odpowiadające aktualnym potrzebom rynku pracy.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Doskonalenie podstaw programowych kluczem do modernizacji kształcenia zawodowego

Strona www projektu: http://www.koweziu.edu.pl

Opis projektu: Cel projektu: poprawa jakości kształcenia zawodowego poprzez modernizację i weryfikację podstaw programowych kształcenia w zawodach pod kątem ich dostosowania do wymogów gospodarki opartej na wiedzy oraz zgodnie z planowanymi zmianami programowymi i organizacyjnymi w kształceniu zawodowym. Oczekiwany efekt projektu to lepsze przygotowanie absolwentów do funkcjonowania we współczesnym społeczeństwie i na rynku pracy. Rezultaty projektu: 282 przykładowe programy nauczania dla zawodu, projekty 198 podstaw programowych kształcenia w zawodach, metodologia, standardy wyposażenia pracowni i warsztatów szkolnych dla 190 zawodów na podstawie zapisów z podstawy programowej kształcenia w zawodach.

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.03-00-002/08