Dodaj produkt

Wyszukiwarka produktów
Fundusze unijne dla oświaty

Zresetuj filtry
  • wszystkie obszary
  • Zarządzanie i nadzór
  • Rozwój szkół
  • Uczenie się przez całe życie
  • Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
  • Egzaminy zewnętrzne
  • Wszystkie etapy
  • Wychowanie Przedszkolne
  • Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III
  • Szkoła Podstawowa klasy IV-VI
  • Gimnazjum
  • Szkoły Ponadgimnazjalne
  • Kształcenie zawodowe
  • wszystkie przedmioty
  • Wychowanie przedszkolne
  • Nauczanie zintegrowane I-III
  • Edukacja matematyczna + Matematyka
  • Edukacja muzyczna + Muzyka + Historia muzyki
  • Edukacja plastyczna + Plastyka
  • Edukacja polonistyczna + Język polski
  • Edukacja przyrodnicza + Przyroda + Biologia
  • Edukacja społeczna + Godzina wychowawcza + Historia i społeczeństwo + Wychowanie do życia w rodzinie + Wiedza o społeczeństwie
  • Etyka + Filozofia
  • Inne
  • Język mniejszości narodowej lub etnicznej + język regionalny – język kaszubski
  • Język obcy nowożytny
  • Religia
  • Wychowanie fizyczne
  • Zajęcia komputerowe + Informatyka
  • Zajęcia techniczne
  • Chemia
  • Edukacja dla bezpieczeństwa
  • Fizyka
  • Geografia
  • Historia
  • Zajęcia artystyczne
  • Ekonomia w praktyce + Podstawy przedsiębiorczości
  • Historia sztuki + Wiedza o kulturze
  • Język łaciński i kultura antyczna
  • Przedmioty zawodowe
  • Doskonalenie nauczycieli
  • wszystkie produkty
  • Multimedia
  • Nauczyciel w szkole
  • Pakiety edukacyjne
  • Podręczniki / Poradniki
  • Programy nauczania
  • Raporty / Sprawozdania
  • Testy / Sprawdziany
  • Badania
  • Platformy internetowe i szkolenia e-learningowe
  • Inne
-
  • od najnowszych
  • od najstarszych
  • od najczęściej pobieranych
  • od narzadziej pobieranych
  • od najlepiej ocenianych
  • od najgorzej ocenianych
201 Wyników
Zarządzanie i nadzór
/Wychowanie Przedszkolne
/Wychowanie przedszkolne

Niezbędnik Dobrego Nauczyciela. Opieka i wychowanie. Wiek przedszkolny

aut. EFS , 2014
1
1055
Zarządzanie i nadzór
/Kształcenie zawodowe
/Zajęcia techniczne

Raport ze zrealizowanych praktyk nauczycielskich w zakładach pracy - technik mechanik

aut. Agnieszka Jakubiszyn , 2012
1
1782
Zarządzanie i nadzór
/Kształcenie zawodowe
/Doskonalenie nauczycieli

Raport poświęcony opracowaniu programów staży dla nauczycieli i nauczycielek w zakładach p...

aut. Administrator Testowy , 2012
6 3
9976
Zarządzanie i nadzór
/Szkoły Ponadgimnazjalne
/Przyroda Przyroda, Doskonalenie nauczycieli 1

Rekomendacje - wyposażenia pracowni przedmiotów przyrodniczych oraz organizacja szkoleń dla ...

aut. EFS , 2015
1
304
Zarządzanie i nadzór
/Doskonalenie nauczycieli
/Inne

Wymagania państwa Uporządkowanie priorytetów i celów szkoły

aut. EFS , 2014
1
11
Zarządzanie i nadzór
/Doskonalenie nauczycieli
/Inne

Przegląd systemów oświatowych 9 krajów - podsumowanie

aut. EFS , 2014
1
4
Zarządzanie i nadzór
/Gimnazjum
/Matematyka

Raport z badania "Diagnoza kompetencji gimnazjalistów - matematyka" (2012)

aut. EFS , 2013
1
215
Zarządzanie i nadzór
/Doskonalenie nauczycieli
/Inne

Doskonalenie kadry zarządzającej

aut. EFS , 2015
1
193
Zarządzanie i nadzór
/Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III, Szkoła Podstawowa klasy IV-VI, Gimnazjum, Szkoły Ponadgimnazjalne 3
/Doskonalenie nauczycieli

Perspektywy indywidualizacji kształcenia. Raport o stanie badań.

aut. EFS , 2011
1
222
WsteczPokaż więcej
Wróć na górę
KontaktRegulamin
Serwis używa cookies
Wynik 1 z 201
×
Zarządzanie i nadzór
/Wychowanie Przedszkolne
/Wychowanie przedszkolne

Niezbędnik Dobrego Nauczyciela. Opieka i wychowanie. Wiek przedszkolny

aut. EFS , 2014
Seria 2. Opieka i wychowanie w okresie dzieciństwa i dorastania – omawia najważniejsze cele opieki i wychowania w kolejnych etapach dzieciństwa i dorastania. Wskazuje kierunek, w jakim powinno podążać wychowanie, aby jak najlepiej wspierać dziecko i nastolatka w rozwoju i jednocześnie umożliwiać im efektywną, aktywną i twórczą adaptację w środowisku ich życia. Seria przeznaczona jest głównie dla opiekunów, wychowawców i nauczycieli – w żłobkach, klubach malucha, przedszkolach, szkołach podstawowych, gimnazjach i szkołach ponadgimnazjalnych, a także dla pracowników klubów i świetlic. Słowem – dla osób pracujących na co dzień z dziećmi w różnym wieku i z młodzieżą. Także dla rodziców, chcących poszerzyć swe rodzicielskie kompetencje.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Badanie jakości i efektywności edukacji oraz instytucjonalizacja zaplecza badawczego

Strona www projektu: http://eduentuzjasci.pl/

Opis projektu: Celem głównym projektu jest wzmocnienie systemu edukacji w zakresie badań edukacyjnych oraz zwiększenie wykorzystywania wyników badań naukowych w polityce i praktyce edukacyjnej oraz w zarządzaniu oświatą. Cele szczegółowe: Stworzenie zasobów informacyjnych dla polityki edukacyjnej, w oparciu o interdyscyplinarne badania funkcjonowania podstaw programowych w rzeczywistości szkolnej, badania nad jakością i efektywnością edukacji w obszarze uwarunkowań wewnątrzszkolnych, instytucjonalnych, ekonomicznych oraz w kontekście potrzeb rynku pracy. Monitorowanie systemu edukacji i działalności badawczej w kraju i za granicą w celu doskonalenia polskiego systemu edukacji poprzez inwentaryzację adekwatnych badań krajowych i zagranicznych oraz prowadzenie syntetycznych analiz. Wzmocnienie instytucjonalnego i kadrowego rozwoju badań edukacyjnych poprzez rozwinięcie działań Instytutu Badań Edukacyjnych.

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.01.01-00-002/09

Wynik 2 z 201
× Pokaż produkty konkursowe
Zarządzanie i nadzór
/Kształcenie zawodowe
/Zajęcia techniczne

Raport ze zrealizowanych praktyk nauczycielskich w zakładach pracy - technik mechanik

aut. Agnieszka Jakubiszyn , 2012
Raport ze zrealizowanych dwutygodniowych praktyk nauczycielskich w specjalności technik mechanik odbytych w Domu Samochodowym GERMAZ we Wrocławiu.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Praktyki nauczycieli szansą na poprawę jakości edukacji zawodowej w powiecie lubańskim

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.04.03.00-085/10-00

Wynik 3 z 201
× Pokaż produkty konkursowe
Zarządzanie i nadzór
/Kształcenie zawodowe
/Doskonalenie nauczycieli

Raport poświęcony opracowaniu programów staży dla nauczycieli i nauczycielek w zakładach pracy

aut. Administrator Testowy , 2012
Efektem realizacji zadania było powstanie pięciu programów staży obejmujących następujące branże: logistyczną, ekonomiczno-handlową, budowlaną, gastronomiczno-hotelarsko-tyrystyczną, elektryczno-mechatroniczno-mechaniczno-elektroniczną. Każdy program obejmował 70h doskonalenia zawodowego przebiegającego w rzeczywistych warunkach przedsiębiorstwa.
Raport Programy staż...
załącznik 1 koncepc...
załącznik 2 list in...
załącznik 3 dzienni...
załącznik 4 program...
załącznik 5 program...
załącznik 6 program...
załącznik 7 program...
załącznik 8 program...
Oceń produkt

Nazwa projektu: Wysoko wykwalifikowana kadra szkół zawodowych

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.04.03.00-010/10-00

Wynik 4 z 201
×
Zarządzanie i nadzór
/Szkoły Ponadgimnazjalne
/Przyroda Przyroda, Doskonalenie nauczycieli 1

Rekomendacje - wyposażenia pracowni przedmiotów przyrodniczych oraz organizacja szkoleń dla nauczycieli (szkoły ponadgimnazjalne)

aut. EFS , 2015
Rekomendacje dotyczące podstawowego wyposażenia pracowni przedmiotów przyrodniczych oraz zasad iorganizacji szkoleń dla nauczycieli przedmiotów przyrodniczych na IV etapie edukacyjnym (szkoły ponadgimnazjalne).
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Badanie jakości i efektywności edukacji oraz instytucjonalizacja zaplecza badawczego

Strona www projektu: http://eduentuzjasci.pl/

Opis projektu: Celem głównym projektu jest wzmocnienie systemu edukacji w zakresie badań edukacyjnych oraz zwiększenie wykorzystywania wyników badań naukowych w polityce i praktyce edukacyjnej oraz w zarządzaniu oświatą. Cele szczegółowe: Stworzenie zasobów informacyjnych dla polityki edukacyjnej, w oparciu o interdyscyplinarne badania funkcjonowania podstaw programowych w rzeczywistości szkolnej, badania nad jakością i efektywnością edukacji w obszarze uwarunkowań wewnątrzszkolnych, instytucjonalnych, ekonomicznych oraz w kontekście potrzeb rynku pracy. Monitorowanie systemu edukacji i działalności badawczej w kraju i za granicą w celu doskonalenia polskiego systemu edukacji poprzez inwentaryzację adekwatnych badań krajowych i zagranicznych oraz prowadzenie syntetycznych analiz. Wzmocnienie instytucjonalnego i kadrowego rozwoju badań edukacyjnych poprzez rozwinięcie działań Instytutu Badań Edukacyjnych.

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.01.01-00-002/09

Wynik 5 z 201
×
Zarządzanie i nadzór
/Doskonalenie nauczycieli
/Inne

Wymagania państwa Uporządkowanie priorytetów i celów szkoły

aut. EFS , 2014
Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 7 października 2009 r. w sprawie nadzoru pedagogicznego (Dz. U. Nr 168, poz. 1324) zmieniło sposób jego sprawowania w Polsce. Istotą tej zmiany są sformułowane przez państwo wymagania wobec szkół i placówek, które wskazują im strategiczne i priorytetowe zadania. Realizacja wymagań ma zapewnić tworzenie optymalnych warunków rozwoju każdemu uczniowi, a szkoły czy placówki – zachęcić do rozwoju organizacyjnego. Analizując wymagania, nie należy zatem poszukiwać całościowego obrazu szkoły czy placówki, ale raczej widzieć kluczowe aspekty ich działalności, także w kontekście wyzwań, przed jakimi te instytucje stają współcześnie. Postanowiono, że informację o poziomie spełniania tych wymagań, zarówno szkoły, jak i placówki będą otrzymywać w wyniku ewaluacji zewnętrznej – formy nadzoru pedagogicznego.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Nadzór pedagogiczny

Strona www projektu: http://www.nadzorpedagogiczny.edu.pl/

Opis projektu: Celem projektu jest podniesienie jakości systemu oświaty poprzez wdrożenie zmodernizowanego systemu nadzoru pedagogicznego i oceny jakości pracy szkoły stanowiącego wsparcie w rozwoju szkół i placówek oraz dostarczanie informacji o systemie oświaty ułatwiających prowadzenie polityki edukacyjnej w Polsce. Fundamentalnym założeniem nowego modelu nadzoru pedagogicznego wprowadzonego rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 7 października 2009 r. w sprawie nadzoru pedagogicznego jest wzmocnienie systemu nadzoru pedagogicznego z ukierunkowaniem jego sprawowania na dokonywanie analizy i oceny jakości działalności edukacyjnej szkół i placówek. Podstawą nowych rozwiązań jest rozgraniczenie trzech form (zadań) nadzorczych organów sprawujących nadzór pedagogiczny, w tym kuratorów oświaty. Trzy formy nadzoru to: 1.ewaluacja działalności edukacyjnej szkół i placówek, 2.kontrola przestrzegania przez szkoły i placówki przepisów prawa. 3.wspomaganie pracy szkół i placówek oraz nauczania

Numer umowy o dofinansowanie: 03.01.02-00-001/11

Wynik 6 z 201
×
Zarządzanie i nadzór
/Doskonalenie nauczycieli
/Inne

Przegląd systemów oświatowych 9 krajów - podsumowanie

aut. EFS , 2014
tabelaryczne podsumowanie - 9 krajów UE
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Nadzór pedagogiczny

Strona www projektu: http://www.nadzorpedagogiczny.edu.pl/

Opis projektu: Celem projektu jest podniesienie jakości systemu oświaty poprzez wdrożenie zmodernizowanego systemu nadzoru pedagogicznego i oceny jakości pracy szkoły stanowiącego wsparcie w rozwoju szkół i placówek oraz dostarczanie informacji o systemie oświaty ułatwiających prowadzenie polityki edukacyjnej w Polsce. Fundamentalnym założeniem nowego modelu nadzoru pedagogicznego wprowadzonego rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 7 października 2009 r. w sprawie nadzoru pedagogicznego jest wzmocnienie systemu nadzoru pedagogicznego z ukierunkowaniem jego sprawowania na dokonywanie analizy i oceny jakości działalności edukacyjnej szkół i placówek. Podstawą nowych rozwiązań jest rozgraniczenie trzech form (zadań) nadzorczych organów sprawujących nadzór pedagogiczny, w tym kuratorów oświaty. Trzy formy nadzoru to: 1.ewaluacja działalności edukacyjnej szkół i placówek, 2.kontrola przestrzegania przez szkoły i placówki przepisów prawa. 3.wspomaganie pracy szkół i placówek oraz nauczania

Numer umowy o dofinansowanie: 03.01.02-00-001/11

Wynik 7 z 201
×
Zarządzanie i nadzór
/Gimnazjum
/Matematyka

Raport z badania "Diagnoza kompetencji gimnazjalistów - matematyka" (2012)

aut. EFS , 2013
„Diagnoza kompetencji gimnazjalistów” (DKG) to badanie prowadzone przez Instytut Badań Edukacyjnych wśród uczniów trzecich klas gimnazjów. Realizowane jest corocznie jesienią przy okazji diagnozy wiadomości i umiejętności uczniów przygotowywanej przez Centralną Komisję Egzaminacyjną i okręgowe komisje egzaminacyjne. W badaniu wykorzystywane są arkusze przygotowane przez CKE, a projekt realizowany jest w losowo wybranych szkołach. Zbierane i analizowane są wyniki uczniów oraz opinie uczniów i nauczycieli na temat trudności zadań użytych w badaniu.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Badanie jakości i efektywności edukacji oraz instytucjonalizacja zaplecza badawczego

Strona www projektu: http://eduentuzjasci.pl/

Opis projektu: Celem głównym projektu jest wzmocnienie systemu edukacji w zakresie badań edukacyjnych oraz zwiększenie wykorzystywania wyników badań naukowych w polityce i praktyce edukacyjnej oraz w zarządzaniu oświatą. Cele szczegółowe: Stworzenie zasobów informacyjnych dla polityki edukacyjnej, w oparciu o interdyscyplinarne badania funkcjonowania podstaw programowych w rzeczywistości szkolnej, badania nad jakością i efektywnością edukacji w obszarze uwarunkowań wewnątrzszkolnych, instytucjonalnych, ekonomicznych oraz w kontekście potrzeb rynku pracy. Monitorowanie systemu edukacji i działalności badawczej w kraju i za granicą w celu doskonalenia polskiego systemu edukacji poprzez inwentaryzację adekwatnych badań krajowych i zagranicznych oraz prowadzenie syntetycznych analiz. Wzmocnienie instytucjonalnego i kadrowego rozwoju badań edukacyjnych poprzez rozwinięcie działań Instytutu Badań Edukacyjnych.

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.01.01-00-002/09

Wynik 8 z 201
×
Zarządzanie i nadzór
/Doskonalenie nauczycieli
/Inne

Doskonalenie kadry zarządzającej

aut. EFS , 2015
Folder
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Opracowanie i pilotaż aktywnych metod pracy nauczyciela z uczniem opartych na metodzie badawczej

Strona www projektu: http://www.kopernik.org.pl/

Opis projektu: Projekt miał charakter pilotażowy, koncentrując się na opracowaniu metod podnoszących kompetencje nauczycieli oraz wyposażeniu ich w niezbędne pomoce dydaktyczne pozwalające na aktywną pracę z uczniem metodą badawczą.

Numer umowy o dofinansowanie: 2

Wynik 9 z 201
×
Zarządzanie i nadzór
/Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III, Szkoła Podstawowa klasy IV-VI, Gimnazjum, Szkoły Ponadgimnazjalne 3
/Doskonalenie nauczycieli

Perspektywy indywidualizacji kształcenia. Raport o stanie badań.

aut. EFS , 2011
Niniejszy raport stawia sobie za cel uporządkowaniepdficon pojęć i faktów niezbędnych w racjonalnym dyskursie indywidualizacyjnym. Zaczyna się definicją indywidualizacji kształcenia i analizą warunkujących ją założeń. Szczególną uwagę zwraca na teoretyczną podstawę indywidualizacji – rolę interakcji predyspozycji ucznia i oddziaływań szkoły w wytwarzaniu osiągnięć szkolnych. Wbrew naukowej nazwie pojęcie interakcji predyspozycji i oddziaływań ma nikłą moc predyktywną. Kombinacja predyspozycji i oddziaływań, która sprawdziła się w jednej szkole, nie musi sprawdzić się w innej. Indywidualizacji nie można zatem zaprojektować dla wszystkich szkół w kraju; bliżej jej do sztuki niż do technologii.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Badanie jakości i efektywności edukacji oraz instytucjonalizacja zaplecza badawczego

Strona www projektu: http://eduentuzjasci.pl/

Opis projektu: Celem głównym projektu jest wzmocnienie systemu edukacji w zakresie badań edukacyjnych oraz zwiększenie wykorzystywania wyników badań naukowych w polityce i praktyce edukacyjnej oraz w zarządzaniu oświatą. Cele szczegółowe: Stworzenie zasobów informacyjnych dla polityki edukacyjnej, w oparciu o interdyscyplinarne badania funkcjonowania podstaw programowych w rzeczywistości szkolnej, badania nad jakością i efektywnością edukacji w obszarze uwarunkowań wewnątrzszkolnych, instytucjonalnych, ekonomicznych oraz w kontekście potrzeb rynku pracy. Monitorowanie systemu edukacji i działalności badawczej w kraju i za granicą w celu doskonalenia polskiego systemu edukacji poprzez inwentaryzację adekwatnych badań krajowych i zagranicznych oraz prowadzenie syntetycznych analiz. Wzmocnienie instytucjonalnego i kadrowego rozwoju badań edukacyjnych poprzez rozwinięcie działań Instytutu Badań Edukacyjnych.

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.01.01-00-002/09