Dodaj produkt

Wyszukiwarka produktów
Fundusze unijne dla oświaty

Zresetuj filtry
  • wszystkie obszary
  • Zarządzanie i nadzór
  • Rozwój szkół
  • Uczenie się przez całe życie
  • Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
  • Egzaminy zewnętrzne
  • Wszystkie etapy
  • Wychowanie Przedszkolne
  • Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III
  • Szkoła Podstawowa klasy IV-VI
  • Gimnazjum
  • Szkoły Ponadgimnazjalne
  • Kształcenie zawodowe
  • wszystkie przedmioty
  • Wychowanie przedszkolne
  • Nauczanie zintegrowane I-III
  • Edukacja matematyczna + Matematyka
  • Edukacja muzyczna + Muzyka + Historia muzyki
  • Edukacja plastyczna + Plastyka
  • Edukacja polonistyczna + Język polski
  • Edukacja przyrodnicza + Przyroda + Biologia
  • Edukacja społeczna + Godzina wychowawcza + Historia i społeczeństwo + Wychowanie do życia w rodzinie + Wiedza o społeczeństwie
  • Etyka + Filozofia
  • Inne
  • Język mniejszości narodowej lub etnicznej + język regionalny – język kaszubski
  • Język obcy nowożytny
  • Religia
  • Wychowanie fizyczne
  • Zajęcia komputerowe + Informatyka
  • Zajęcia techniczne
  • Chemia
  • Edukacja dla bezpieczeństwa
  • Fizyka
  • Geografia
  • Historia
  • Zajęcia artystyczne
  • Ekonomia w praktyce + Podstawy przedsiębiorczości
  • Historia sztuki + Wiedza o kulturze
  • Język łaciński i kultura antyczna
  • Przedmioty zawodowe
  • Doskonalenie nauczycieli
  • wszystkie produkty
  • Multimedia
  • Nauczyciel w szkole
  • Pakiety edukacyjne
  • Podręczniki / Poradniki
  • Programy nauczania
  • Raporty / Sprawozdania
  • Testy / Sprawdziany
  • Badania
  • Platformy internetowe i szkolenia e-learningowe
  • Inne
-
  • od najnowszych
  • od najstarszych
  • od najczęściej pobieranych
  • od narzadziej pobieranych
  • od najlepiej ocenianych
  • od najgorzej ocenianych
201 Wyników
Zarządzanie i nadzór
/Doskonalenie nauczycieli
/Inne

Szkoła wobec wymagań państwa

aut. EFS , 2015
1
2
Zarządzanie i nadzór
/Doskonalenie nauczycieli
/Inne

Przegląd systemów oświatowych 9 krajów

aut. EFS , 2014
1
2
Zarządzanie i nadzór
/Doskonalenie nauczycieli
/Inne

Szkoła wobec wymagań państwa

aut. EFS , 2013
1
3
Zarządzanie i nadzór
/Doskonalenie nauczycieli
/Inne

Raport z ewaluacji szansą na sukces szkoły

aut. EFS , 2013
1
3
Zarządzanie i nadzór
/Doskonalenie nauczycieli
/Inne

Szkoła wobec wymagań państwa

aut. EFS , 2015
1
3
Zarządzanie i nadzór
/Doskonalenie nauczycieli
/Inne

TWORZENIE ZESPOŁÓW NAUCZYCIELI I PODEJMOWANIE DECYZJI W OPARCIU O DANE

aut. EFS , 2014
1
3
Zarządzanie i nadzór
/Doskonalenie nauczycieli
/Inne

Przegląd systemów oświatowych 9 krajów - podsumowanie

aut. EFS , 2014
1
4
Zarządzanie i nadzór
/Doskonalenie nauczycieli
/Inne

ZESPOŁY NAUCZYCIELI JAKO ZASADNICZY ELEMENT DEMOKRATYCZNEJ SZKOŁY

aut. EFS , 2014
1
4
Zarządzanie i nadzór
/Doskonalenie nauczycieli
/Inne

UCZESTNICTWO W ZMIANACH TRANSFORMACYJNYCH W SYSTEMIE EDUKACJI

aut. EFS , 2014
1
4
WsteczPokaż więcej
Wróć na górę
KontaktRegulamin
Serwis używa cookies
Wynik 1 z 201
×
Zarządzanie i nadzór
/Doskonalenie nauczycieli
/Inne

Szkoła wobec wymagań państwa

aut. EFS , 2015
Poradnik dla nauczycieli i dyrektorów
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Nadzór pedagogiczny

Strona www projektu: http://www.nadzorpedagogiczny.edu.pl/

Opis projektu: Celem projektu jest podniesienie jakości systemu oświaty poprzez wdrożenie zmodernizowanego systemu nadzoru pedagogicznego i oceny jakości pracy szkoły stanowiącego wsparcie w rozwoju szkół i placówek oraz dostarczanie informacji o systemie oświaty ułatwiających prowadzenie polityki edukacyjnej w Polsce. Fundamentalnym założeniem nowego modelu nadzoru pedagogicznego wprowadzonego rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 7 października 2009 r. w sprawie nadzoru pedagogicznego jest wzmocnienie systemu nadzoru pedagogicznego z ukierunkowaniem jego sprawowania na dokonywanie analizy i oceny jakości działalności edukacyjnej szkół i placówek. Podstawą nowych rozwiązań jest rozgraniczenie trzech form (zadań) nadzorczych organów sprawujących nadzór pedagogiczny, w tym kuratorów oświaty. Trzy formy nadzoru to: 1.ewaluacja działalności edukacyjnej szkół i placówek, 2.kontrola przestrzegania przez szkoły i placówki przepisów prawa. 3.wspomaganie pracy szkół i placówek oraz nauczania

Numer umowy o dofinansowanie: 03.01.02-00-001/11

Wynik 2 z 201
×
Zarządzanie i nadzór
/Doskonalenie nauczycieli
/Inne

Przegląd systemów oświatowych 9 krajów

aut. EFS , 2014
Anglia, Walia, Szkocja, Irlandia, Niemcy, Holandia, Hiszpania, Rumunia, Czechy
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Nadzór pedagogiczny

Strona www projektu: http://www.nadzorpedagogiczny.edu.pl/

Opis projektu: Celem projektu jest podniesienie jakości systemu oświaty poprzez wdrożenie zmodernizowanego systemu nadzoru pedagogicznego i oceny jakości pracy szkoły stanowiącego wsparcie w rozwoju szkół i placówek oraz dostarczanie informacji o systemie oświaty ułatwiających prowadzenie polityki edukacyjnej w Polsce. Fundamentalnym założeniem nowego modelu nadzoru pedagogicznego wprowadzonego rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 7 października 2009 r. w sprawie nadzoru pedagogicznego jest wzmocnienie systemu nadzoru pedagogicznego z ukierunkowaniem jego sprawowania na dokonywanie analizy i oceny jakości działalności edukacyjnej szkół i placówek. Podstawą nowych rozwiązań jest rozgraniczenie trzech form (zadań) nadzorczych organów sprawujących nadzór pedagogiczny, w tym kuratorów oświaty. Trzy formy nadzoru to: 1.ewaluacja działalności edukacyjnej szkół i placówek, 2.kontrola przestrzegania przez szkoły i placówki przepisów prawa. 3.wspomaganie pracy szkół i placówek oraz nauczania

Numer umowy o dofinansowanie: 03.01.02-00-001/11

Wynik 3 z 201
×
Zarządzanie i nadzór
/Doskonalenie nauczycieli
/Inne

Szkoła wobec wymagań państwa

aut. EFS , 2013
Poradnik dla rodziców
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Nadzór pedagogiczny

Strona www projektu: http://www.nadzorpedagogiczny.edu.pl/

Opis projektu: Celem projektu jest podniesienie jakości systemu oświaty poprzez wdrożenie zmodernizowanego systemu nadzoru pedagogicznego i oceny jakości pracy szkoły stanowiącego wsparcie w rozwoju szkół i placówek oraz dostarczanie informacji o systemie oświaty ułatwiających prowadzenie polityki edukacyjnej w Polsce. Fundamentalnym założeniem nowego modelu nadzoru pedagogicznego wprowadzonego rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 7 października 2009 r. w sprawie nadzoru pedagogicznego jest wzmocnienie systemu nadzoru pedagogicznego z ukierunkowaniem jego sprawowania na dokonywanie analizy i oceny jakości działalności edukacyjnej szkół i placówek. Podstawą nowych rozwiązań jest rozgraniczenie trzech form (zadań) nadzorczych organów sprawujących nadzór pedagogiczny, w tym kuratorów oświaty. Trzy formy nadzoru to: 1.ewaluacja działalności edukacyjnej szkół i placówek, 2.kontrola przestrzegania przez szkoły i placówki przepisów prawa. 3.wspomaganie pracy szkół i placówek oraz nauczania

Numer umowy o dofinansowanie: 03.01.02-00-001/11

Wynik 4 z 201
×
Zarządzanie i nadzór
/Doskonalenie nauczycieli
/Inne

Raport z ewaluacji szansą na sukces szkoły

aut. EFS , 2013
Zmiany w nadzorze pedagogicznym 1.Zdefiniowano pojęcie monitorowania. 2.Zrezygnowano z określania obszarów pracy szkół/placówek. 3.Zmniejszono liczbę wymagań. 4.Zmieniono organizację ewaluacji i kontroli. 5.Określono zakres wspomagania przez kuratora oświaty.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Nadzór pedagogiczny

Strona www projektu: http://www.nadzorpedagogiczny.edu.pl/

Opis projektu: Celem projektu jest podniesienie jakości systemu oświaty poprzez wdrożenie zmodernizowanego systemu nadzoru pedagogicznego i oceny jakości pracy szkoły stanowiącego wsparcie w rozwoju szkół i placówek oraz dostarczanie informacji o systemie oświaty ułatwiających prowadzenie polityki edukacyjnej w Polsce. Fundamentalnym założeniem nowego modelu nadzoru pedagogicznego wprowadzonego rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 7 października 2009 r. w sprawie nadzoru pedagogicznego jest wzmocnienie systemu nadzoru pedagogicznego z ukierunkowaniem jego sprawowania na dokonywanie analizy i oceny jakości działalności edukacyjnej szkół i placówek. Podstawą nowych rozwiązań jest rozgraniczenie trzech form (zadań) nadzorczych organów sprawujących nadzór pedagogiczny, w tym kuratorów oświaty. Trzy formy nadzoru to: 1.ewaluacja działalności edukacyjnej szkół i placówek, 2.kontrola przestrzegania przez szkoły i placówki przepisów prawa. 3.wspomaganie pracy szkół i placówek oraz nauczania

Numer umowy o dofinansowanie: 03.01.02-00-001/11

Wynik 5 z 201
×
Zarządzanie i nadzór
/Doskonalenie nauczycieli
/Inne

Szkoła wobec wymagań państwa

aut. EFS , 2015
poradnik dla jednostek samorządu terytorialnego (organów prowadzących)
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Nadzór pedagogiczny

Strona www projektu: http://www.nadzorpedagogiczny.edu.pl/

Opis projektu: Celem projektu jest podniesienie jakości systemu oświaty poprzez wdrożenie zmodernizowanego systemu nadzoru pedagogicznego i oceny jakości pracy szkoły stanowiącego wsparcie w rozwoju szkół i placówek oraz dostarczanie informacji o systemie oświaty ułatwiających prowadzenie polityki edukacyjnej w Polsce. Fundamentalnym założeniem nowego modelu nadzoru pedagogicznego wprowadzonego rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 7 października 2009 r. w sprawie nadzoru pedagogicznego jest wzmocnienie systemu nadzoru pedagogicznego z ukierunkowaniem jego sprawowania na dokonywanie analizy i oceny jakości działalności edukacyjnej szkół i placówek. Podstawą nowych rozwiązań jest rozgraniczenie trzech form (zadań) nadzorczych organów sprawujących nadzór pedagogiczny, w tym kuratorów oświaty. Trzy formy nadzoru to: 1.ewaluacja działalności edukacyjnej szkół i placówek, 2.kontrola przestrzegania przez szkoły i placówki przepisów prawa. 3.wspomaganie pracy szkół i placówek oraz nauczania

Numer umowy o dofinansowanie: 03.01.02-00-001/11

Wynik 6 z 201
×
Zarządzanie i nadzór
/Doskonalenie nauczycieli
/Inne

TWORZENIE ZESPOŁÓW NAUCZYCIELI I PODEJMOWANIE DECYZJI W OPARCIU O DANE

aut. EFS , 2014
Od pewnego czasu uznaje się nauczycieli za niezbędnych uczestników, a nawet liderów procesu reformowania szkoły. Zachęca się dyrektorów, aby angażowali swoich pracowników w „przewodzenie szkole”. W ten sposób odpowiedzialność za podejmowanie decyzji rozkłada się na wszystkie osoby mające wpływ na atmosferę w placówce i osiągnięcia uczniów. Budowanie struktur demokratycznych w szkole sprzyja podnoszeniu jej poziomu, nie jest to jednak łatwe.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Nadzór pedagogiczny

Strona www projektu: http://www.nadzorpedagogiczny.edu.pl/

Opis projektu: Celem projektu jest podniesienie jakości systemu oświaty poprzez wdrożenie zmodernizowanego systemu nadzoru pedagogicznego i oceny jakości pracy szkoły stanowiącego wsparcie w rozwoju szkół i placówek oraz dostarczanie informacji o systemie oświaty ułatwiających prowadzenie polityki edukacyjnej w Polsce. Fundamentalnym założeniem nowego modelu nadzoru pedagogicznego wprowadzonego rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 7 października 2009 r. w sprawie nadzoru pedagogicznego jest wzmocnienie systemu nadzoru pedagogicznego z ukierunkowaniem jego sprawowania na dokonywanie analizy i oceny jakości działalności edukacyjnej szkół i placówek. Podstawą nowych rozwiązań jest rozgraniczenie trzech form (zadań) nadzorczych organów sprawujących nadzór pedagogiczny, w tym kuratorów oświaty. Trzy formy nadzoru to: 1.ewaluacja działalności edukacyjnej szkół i placówek, 2.kontrola przestrzegania przez szkoły i placówki przepisów prawa. 3.wspomaganie pracy szkół i placówek oraz nauczania

Numer umowy o dofinansowanie: 03.01.02-00-001/11

Wynik 7 z 201
×
Zarządzanie i nadzór
/Doskonalenie nauczycieli
/Inne

Przegląd systemów oświatowych 9 krajów - podsumowanie

aut. EFS , 2014
tabelaryczne podsumowanie - 9 krajów UE
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Nadzór pedagogiczny

Strona www projektu: http://www.nadzorpedagogiczny.edu.pl/

Opis projektu: Celem projektu jest podniesienie jakości systemu oświaty poprzez wdrożenie zmodernizowanego systemu nadzoru pedagogicznego i oceny jakości pracy szkoły stanowiącego wsparcie w rozwoju szkół i placówek oraz dostarczanie informacji o systemie oświaty ułatwiających prowadzenie polityki edukacyjnej w Polsce. Fundamentalnym założeniem nowego modelu nadzoru pedagogicznego wprowadzonego rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 7 października 2009 r. w sprawie nadzoru pedagogicznego jest wzmocnienie systemu nadzoru pedagogicznego z ukierunkowaniem jego sprawowania na dokonywanie analizy i oceny jakości działalności edukacyjnej szkół i placówek. Podstawą nowych rozwiązań jest rozgraniczenie trzech form (zadań) nadzorczych organów sprawujących nadzór pedagogiczny, w tym kuratorów oświaty. Trzy formy nadzoru to: 1.ewaluacja działalności edukacyjnej szkół i placówek, 2.kontrola przestrzegania przez szkoły i placówki przepisów prawa. 3.wspomaganie pracy szkół i placówek oraz nauczania

Numer umowy o dofinansowanie: 03.01.02-00-001/11

Wynik 8 z 201
×
Zarządzanie i nadzór
/Doskonalenie nauczycieli
/Inne

ZESPOŁY NAUCZYCIELI JAKO ZASADNICZY ELEMENT DEMOKRATYCZNEJ SZKOŁY

aut. EFS , 2014
Stworzenie dobrze funkcjonujących zespołów nauczycieli wymaga wiele pracy, przygotowań i przemyśleń. W niniejszym opracowaniu chcemy omówić przykłady przynoszących najlepsze rezultaty działań zespołów nauczycieli pod kątem propagowanych przez nas reform edukacyjnych oraz przedstawić przykładowe protokoły pedagogów dotyczące zajęć lekcyjnych i ich wpływ na pracę uczniów.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Nadzór pedagogiczny

Strona www projektu: http://www.nadzorpedagogiczny.edu.pl/

Opis projektu: Celem projektu jest podniesienie jakości systemu oświaty poprzez wdrożenie zmodernizowanego systemu nadzoru pedagogicznego i oceny jakości pracy szkoły stanowiącego wsparcie w rozwoju szkół i placówek oraz dostarczanie informacji o systemie oświaty ułatwiających prowadzenie polityki edukacyjnej w Polsce. Fundamentalnym założeniem nowego modelu nadzoru pedagogicznego wprowadzonego rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 7 października 2009 r. w sprawie nadzoru pedagogicznego jest wzmocnienie systemu nadzoru pedagogicznego z ukierunkowaniem jego sprawowania na dokonywanie analizy i oceny jakości działalności edukacyjnej szkół i placówek. Podstawą nowych rozwiązań jest rozgraniczenie trzech form (zadań) nadzorczych organów sprawujących nadzór pedagogiczny, w tym kuratorów oświaty. Trzy formy nadzoru to: 1.ewaluacja działalności edukacyjnej szkół i placówek, 2.kontrola przestrzegania przez szkoły i placówki przepisów prawa. 3.wspomaganie pracy szkół i placówek oraz nauczania

Numer umowy o dofinansowanie: 03.01.02-00-001/11

Wynik 9 z 201
×
Zarządzanie i nadzór
/Doskonalenie nauczycieli
/Inne

UCZESTNICTWO W ZMIANACH TRANSFORMACYJNYCH W SYSTEMIE EDUKACJI

aut. EFS , 2014
Każdy, kto chce uczestniczyć w zmianie edukacyjnej, by przygotować szkoły na XXI wiek, powinien sobie postawić następujące cele: 1. zostać ekspertem do spraw uczenia się; 2. zrozumieć, na czym polega zmiana; 3. określić cele, wskazać wartości i trzymać się zasad; 4. wystrzegać się dychotomii, by móc rozwiązywać dylematy; 5. patrzeć w głąb siebie, rozglądać się dookoła i spoglądać do przodu, aby zobaczyć cały obraz, a przede wszystkim podejmować działania w celu poprawienia rezultatów; 6. angażować uczniów.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Nadzór pedagogiczny

Strona www projektu: http://www.nadzorpedagogiczny.edu.pl/

Opis projektu: Celem projektu jest podniesienie jakości systemu oświaty poprzez wdrożenie zmodernizowanego systemu nadzoru pedagogicznego i oceny jakości pracy szkoły stanowiącego wsparcie w rozwoju szkół i placówek oraz dostarczanie informacji o systemie oświaty ułatwiających prowadzenie polityki edukacyjnej w Polsce. Fundamentalnym założeniem nowego modelu nadzoru pedagogicznego wprowadzonego rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 7 października 2009 r. w sprawie nadzoru pedagogicznego jest wzmocnienie systemu nadzoru pedagogicznego z ukierunkowaniem jego sprawowania na dokonywanie analizy i oceny jakości działalności edukacyjnej szkół i placówek. Podstawą nowych rozwiązań jest rozgraniczenie trzech form (zadań) nadzorczych organów sprawujących nadzór pedagogiczny, w tym kuratorów oświaty. Trzy formy nadzoru to: 1.ewaluacja działalności edukacyjnej szkół i placówek, 2.kontrola przestrzegania przez szkoły i placówki przepisów prawa. 3.wspomaganie pracy szkół i placówek oraz nauczania

Numer umowy o dofinansowanie: 03.01.02-00-001/11