Dodaj produkt

Wyszukiwarka produktów
Fundusze unijne dla oświaty

Zresetuj filtry
  • wszystkie obszary
  • Zarządzanie i nadzór
  • Rozwój szkół
  • Uczenie się przez całe życie
  • Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
  • Egzaminy zewnętrzne
  • Wszystkie etapy
  • Wychowanie Przedszkolne
  • Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III
  • Szkoła Podstawowa klasy IV-VI
  • Gimnazjum
  • Szkoły Ponadgimnazjalne
  • Kształcenie zawodowe
  • wszystkie przedmioty
  • Wychowanie przedszkolne
  • Nauczanie zintegrowane I-III
  • Edukacja matematyczna + Matematyka
  • Edukacja muzyczna + Muzyka + Historia muzyki
  • Edukacja plastyczna + Plastyka
  • Edukacja polonistyczna + Język polski
  • Edukacja przyrodnicza + Przyroda + Biologia
  • Edukacja społeczna + Godzina wychowawcza + Historia i społeczeństwo + Wychowanie do życia w rodzinie + Wiedza o społeczeństwie
  • Etyka + Filozofia
  • Inne
  • Język mniejszości narodowej lub etnicznej + język regionalny – język kaszubski
  • Język obcy nowożytny
  • Religia
  • Wychowanie fizyczne
  • Zajęcia komputerowe + Informatyka
  • Zajęcia techniczne
  • Chemia
  • Edukacja dla bezpieczeństwa
  • Fizyka
  • Geografia
  • Historia
  • Zajęcia artystyczne
  • Ekonomia w praktyce + Podstawy przedsiębiorczości
  • Historia sztuki + Wiedza o kulturze
  • Język łaciński i kultura antyczna
  • Przedmioty zawodowe
  • Doskonalenie nauczycieli
  • wszystkie produkty
  • Multimedia
  • Nauczyciel w szkole
  • Pakiety edukacyjne
  • Podręczniki / Poradniki
  • Programy nauczania
  • Raporty / Sprawozdania
  • Testy / Sprawdziany
  • Badania
  • Platformy internetowe i szkolenia e-learningowe
  • Inne
-
  • od najnowszych
  • od najstarszych
  • od najczęściej pobieranych
  • od narzadziej pobieranych
  • od najlepiej ocenianych
  • od najgorzej ocenianych
201 Wyników
Zarządzanie i nadzór
/Gimnazjum
/Język polski

Raport z badania "Diagnoza kompetencji gimnazjalistów - język polski" (2011)

aut. EFS , 2012
1 2
1486
Zarządzanie i nadzór
/Szkoła Podstawowa klasy IV-VI
/Matematyka

Diagnoza umiejętności matematycznych uczniów szkół podstawowych DUMa. Raport z badania

aut. EFS , 2014
1
1482
Zarządzanie i nadzór
/Wychowanie Przedszkolne Wychowanie Przedszkolne, Szkoła Podstawowa klasy IV-VI, Gimnazjum, Szkoły Ponadgimnazjalne, Kształcenie zawodowe 4
/Inne

Badanie ścieżek edukacyjnych niepełnosprawnych dzieci, uczniów i absolwentów

aut. EFS , 2015
1
1467
Zarządzanie i nadzór
/Wychowanie Przedszkolne
/Wychowanie przedszkolne

Małe dziecko (2.–3. rok życia) Jakie jest? Jak możemy wspierać jego rozwój?

aut. EFS , 2013
1
1412
Zarządzanie i nadzór
/Kształcenie zawodowe
/Inne

Raport z przebiegu badań eksperckich - opracowany w ramach projektu "Doskonały praktyk"

aut. Krystyna Wyroślak , 2011
1
1409
Zarządzanie i nadzór
/Wychowanie Przedszkolne Wychowanie Przedszkolne, Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III, Szkoła Podstawowa klasy IV-VI, Gimnazjum 3
/Inne

Współpraca szkół z podmiotami zewnętrznymi. Raport z badania otoczenia instytucjonalnego p...

aut. EFS , 2012
1 2
1386
Zarządzanie i nadzór
/Gimnazjum Gimnazjum, Szkoły Ponadgimnazjalne, Kształcenie zawodowe 2
/Matematyka

Raport statystyczny - Liczby rzeczywiste i wyrażenia algebraiczne

aut. Hubert Popiel , 2011
1
1364
Zarządzanie i nadzór
/Kształcenie zawodowe
/Inne

Umiejętności Polaków – wyniki Międzynarodowego Badania Kompetencji Osób Dorosłych (PIAA...

aut. EFS , 2013
1 1
1314
Zarządzanie i nadzór
/Doskonalenie nauczycieli
/Doskonalenie nauczycieli

Zarządzanie zasobami ludzkimi. Program doskonalenia (21 godzin)

aut. EFS , 2015
2
1311
WsteczPokaż więcej
Wróć na górę
KontaktRegulamin
Serwis używa cookies
Wynik 10 z 201
×
Zarządzanie i nadzór
/Gimnazjum
/Język polski

Raport z badania "Diagnoza kompetencji gimnazjalistów - język polski" (2011)

aut. EFS , 2012
Raport prezentuje wyniki badania "Diagnoza kompetencji gimnazjalistów - język polski", które zostało przeprowadzone pod koniec 2011 roku. „Diagnoza kompetencji gimnazjalistów” (DKG) to badanie prowadzone przez Instytut Badań Edukacyjnych wśród uczniów trzecich klas gimnazjów. Realizowane jest corocznie jesienią przy okazji diagnozy wiadomości i umiejętności uczniów przygotowywanej przez Centralną Komisję Egzaminacyjną i Okręgowe Komisje Egzaminacyjne. W badaniu wykorzystywane są arkusze przygotowane przez CKE, a projekt realizowany jest w losowo wybranych szkołach. Zbierane i analizowane są wyniki uczniów oraz opinie uczniów i nauczycieli na temat trudności zadań użytych w badaniu.
Raport z badania
Załącznik nr 1
Załącznik nr 2
Oceń produkt

Nazwa projektu: Badanie jakości i efektywności edukacji oraz instytucjonalizacja zaplecza badawczego

Strona www projektu: http://eduentuzjasci.pl/

Opis projektu: Celem głównym projektu jest wzmocnienie systemu edukacji w zakresie badań edukacyjnych oraz zwiększenie wykorzystywania wyników badań naukowych w polityce i praktyce edukacyjnej oraz w zarządzaniu oświatą. Cele szczegółowe: Stworzenie zasobów informacyjnych dla polityki edukacyjnej, w oparciu o interdyscyplinarne badania funkcjonowania podstaw programowych w rzeczywistości szkolnej, badania nad jakością i efektywnością edukacji w obszarze uwarunkowań wewnątrzszkolnych, instytucjonalnych, ekonomicznych oraz w kontekście potrzeb rynku pracy. Monitorowanie systemu edukacji i działalności badawczej w kraju i za granicą w celu doskonalenia polskiego systemu edukacji poprzez inwentaryzację adekwatnych badań krajowych i zagranicznych oraz prowadzenie syntetycznych analiz. Wzmocnienie instytucjonalnego i kadrowego rozwoju badań edukacyjnych poprzez rozwinięcie działań Instytutu Badań Edukacyjnych.

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.01.01-00-002/09

Wynik 11 z 201
×
Zarządzanie i nadzór
/Szkoła Podstawowa klasy IV-VI
/Matematyka

Diagnoza umiejętności matematycznych uczniów szkół podstawowych DUMa. Raport z badania

aut. EFS , 2014
W diagnozie umiejętności matematycznych (DUMa) wzięli udział uczniowie klasy V szkół podstawowych. Swoją formą i rodzajem użytych zadań diagnoza nawiązywała do sprawdzianu po szkole podstawowej, który w roku 2015 po raz pierwszy będzie oparty na wymaganiach nowej podstawy programowej kształcenia ogólnego. Zestaw zadań użytych w badaniu został tak przygotowany, by jak najlepiej przybliżał typy zadań, z którymi uczniowie mogą spotkać się na sprawdzianie, i co ważniejsze, by sprawdzał takie umiejętności, jakie będą wymagane na sprawdzianie.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Badanie jakości i efektywności edukacji oraz instytucjonalizacja zaplecza badawczego

Strona www projektu: http://eduentuzjasci.pl/

Opis projektu: Celem głównym projektu jest wzmocnienie systemu edukacji w zakresie badań edukacyjnych oraz zwiększenie wykorzystywania wyników badań naukowych w polityce i praktyce edukacyjnej oraz w zarządzaniu oświatą. Cele szczegółowe: Stworzenie zasobów informacyjnych dla polityki edukacyjnej, w oparciu o interdyscyplinarne badania funkcjonowania podstaw programowych w rzeczywistości szkolnej, badania nad jakością i efektywnością edukacji w obszarze uwarunkowań wewnątrzszkolnych, instytucjonalnych, ekonomicznych oraz w kontekście potrzeb rynku pracy. Monitorowanie systemu edukacji i działalności badawczej w kraju i za granicą w celu doskonalenia polskiego systemu edukacji poprzez inwentaryzację adekwatnych badań krajowych i zagranicznych oraz prowadzenie syntetycznych analiz. Wzmocnienie instytucjonalnego i kadrowego rozwoju badań edukacyjnych poprzez rozwinięcie działań Instytutu Badań Edukacyjnych.

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.01.01-00-002/09

Wynik 12 z 201
×
Zarządzanie i nadzór
/Wychowanie Przedszkolne Wychowanie Przedszkolne, Szkoła Podstawowa klasy IV-VI, Gimnazjum, Szkoły Ponadgimnazjalne, Kształcenie zawodowe 4
/Inne

Badanie ścieżek edukacyjnych niepełnosprawnych dzieci, uczniów i absolwentów

aut. EFS , 2015
Celem projektu było rozpoznanie uwarunkowań dostępu uczniów z niepełnosprawnością (UzN)1 do edukacji, w tym wpływu rodziców i opiekunów prawnych na edukację dzieci z niepełnosprawnościami. Badanie SEON obejmowało przede wszystkim zagadnienia dotyczące kształtowania się ścieżek edukacyjnych UzN, począwszy od momentu zdiagnozowania niepełnosprawności, poprzez obecną sytuację, aż do planów edukacyjnych i zawodowych uczniów. W ramach badania pytano także o sytuację społeczno-ekonomiczną rodzin, zakres otrzymywanego wsparcia środowiskowego, rozważano czynniki stymulujące i ograniczające obecność dzieci z daną niepełnosprawnością w poszczególnych typach i rodzajach szkół (ogólnodostępne, integracyjne, specjalne). Analizowano również kwestie dotyczące relacji szkoły z rodzicami tych dzieci.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Doskonalenie podstaw programowych kluczem do modernizacji kształcenia zawodowego

Strona www projektu: http://www.koweziu.edu.pl

Opis projektu: Cel projektu: poprawa jakości kształcenia zawodowego poprzez modernizację i weryfikację podstaw programowych kształcenia w zawodach pod kątem ich dostosowania do wymogów gospodarki opartej na wiedzy oraz zgodnie z planowanymi zmianami programowymi i organizacyjnymi w kształceniu zawodowym. Oczekiwany efekt projektu to lepsze przygotowanie absolwentów do funkcjonowania we współczesnym społeczeństwie i na rynku pracy. Rezultaty projektu: 282 przykładowe programy nauczania dla zawodu, projekty 198 podstaw programowych kształcenia w zawodach, metodologia, standardy wyposażenia pracowni i warsztatów szkolnych dla 190 zawodów na podstawie zapisów z podstawy programowej kształcenia w zawodach.

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.03-00-002/08

Wynik 13 z 201
×
Zarządzanie i nadzór
/Wychowanie Przedszkolne
/Wychowanie przedszkolne

Małe dziecko (2.–3. rok życia) Jakie jest? Jak możemy wspierać jego rozwój?

aut. EFS , 2013
Dzieciństwo zajmuje ważne miejsce w życiu każdego człowieka. W żadnym innym okresie życia nie dokonuje się tak wiele zmian w tak krótkim czasie. Oznacza to, że małe dziecko wymaga szczególnie starannej opieki i odpowiedniej do swych potrzeb stymulacji, a także nadzwyczajnej ochrony i troski. Z jednej strony jest niezwykle chłonne, szybko się zmienia i uczy nowych umiejętności, a z drugiej – bardzo wrażliwe na wpływ negatywnych doświadczeń, mogących zakłócić rytm jego rozwoju.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Badanie jakości i efektywności edukacji oraz instytucjonalizacja zaplecza badawczego

Strona www projektu: http://eduentuzjasci.pl/

Opis projektu: Celem głównym projektu jest wzmocnienie systemu edukacji w zakresie badań edukacyjnych oraz zwiększenie wykorzystywania wyników badań naukowych w polityce i praktyce edukacyjnej oraz w zarządzaniu oświatą. Cele szczegółowe: Stworzenie zasobów informacyjnych dla polityki edukacyjnej, w oparciu o interdyscyplinarne badania funkcjonowania podstaw programowych w rzeczywistości szkolnej, badania nad jakością i efektywnością edukacji w obszarze uwarunkowań wewnątrzszkolnych, instytucjonalnych, ekonomicznych oraz w kontekście potrzeb rynku pracy. Monitorowanie systemu edukacji i działalności badawczej w kraju i za granicą w celu doskonalenia polskiego systemu edukacji poprzez inwentaryzację adekwatnych badań krajowych i zagranicznych oraz prowadzenie syntetycznych analiz. Wzmocnienie instytucjonalnego i kadrowego rozwoju badań edukacyjnych poprzez rozwinięcie działań Instytutu Badań Edukacyjnych.

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.01.01-00-002/09

Wynik 14 z 201
× Pokaż produkty konkursowe
Zarządzanie i nadzór
/Kształcenie zawodowe
/Inne

Raport z przebiegu badań eksperckich - opracowany w ramach projektu "Doskonały praktyk"

aut. Krystyna Wyroślak , 2011
Przedmiotem Raportu jest analiza czterech debat z udziałem ekspertów do spraw edukacyjnych, kadry zarządzającej ze szkół zawodowych oraz przedsiębiorców, podczas których poddali oni ocenie program doskonalenia zawodowego, a także analiza dwóch sesji fokusowych, oceniająca efektywność jego wdrożenia. Opracowanie to zawiera najważniejsze elementy analizy diagnostycznej i deskryptywnej, a także kluczowe wnioski podsumowujące, uzyskane dane i oceny. Ponadto raport poparty jest studiami literaturowymi (analiza desk research) oraz informacjami na temat przyjętej procedury badawczej, co pozwoliło na uzyskanie pełnej wiedzy na temat sposobu uzyskania wyników badania.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Doskonały praktyk

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.04.03.00-039/10-00

Wynik 15 z 201
×
Zarządzanie i nadzór
/Wychowanie Przedszkolne Wychowanie Przedszkolne, Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III, Szkoła Podstawowa klasy IV-VI, Gimnazjum 3
/Inne

Współpraca szkół z podmiotami zewnętrznymi. Raport z badania otoczenia instytucjonalnego przedszkoli, szkół podstawowych i gimnazjów.

aut. EFS , 2012
Raport stanowi podsumowanie wyników prac badawczych prowadzonych w ramach Zespołu Badań Instytucjonalnych dotyczących współpracy szkół z instytucjami i organizacjami z ich otoczenia, a także społecznością lokalną. Jego celem było zbudowanie mapy otoczenia instytucjonalnego przedszkoli, szkół podstawowych i gimnazjów oraz opisanie i analiza tych relacji: ich charakteru, zakresu, przebiegu oraz oceny. W ramach badania przeprowadzone zostały wywiady indywidualne z: dyrektorami i wskazanymi przez nich pracownikami badanych szkół i przedszkoli, przedstawicielami jednostek samorządu terytorialnego, przedstawicielami organizacji/instytucji współpracującymi z badanymi szkołami, a także zogniskowane wywiady grupowe z przedstawicielami rady rodziców.
Raport z badania
Raport w wersji epub
Raport w wersji mobi
Oceń produkt

Nazwa projektu: Badanie jakości i efektywności edukacji oraz instytucjonalizacja zaplecza badawczego

Strona www projektu: http://eduentuzjasci.pl/

Opis projektu: Celem głównym projektu jest wzmocnienie systemu edukacji w zakresie badań edukacyjnych oraz zwiększenie wykorzystywania wyników badań naukowych w polityce i praktyce edukacyjnej oraz w zarządzaniu oświatą. Cele szczegółowe: Stworzenie zasobów informacyjnych dla polityki edukacyjnej, w oparciu o interdyscyplinarne badania funkcjonowania podstaw programowych w rzeczywistości szkolnej, badania nad jakością i efektywnością edukacji w obszarze uwarunkowań wewnątrzszkolnych, instytucjonalnych, ekonomicznych oraz w kontekście potrzeb rynku pracy. Monitorowanie systemu edukacji i działalności badawczej w kraju i za granicą w celu doskonalenia polskiego systemu edukacji poprzez inwentaryzację adekwatnych badań krajowych i zagranicznych oraz prowadzenie syntetycznych analiz. Wzmocnienie instytucjonalnego i kadrowego rozwoju badań edukacyjnych poprzez rozwinięcie działań Instytutu Badań Edukacyjnych.

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.01.01-00-002/09

Wynik 16 z 201
× Pokaż produkty konkursowe
Zarządzanie i nadzór
/Gimnazjum Gimnazjum, Szkoły Ponadgimnazjalne, Kształcenie zawodowe 2
/Matematyka

Raport statystyczny - Liczby rzeczywiste i wyrażenia algebraiczne

aut. Hubert Popiel , 2011
Dokument przedstawia raport z wyników e-sprawdzianów z projektu Matematyka Reaktywacja jednego działu matematyki (Liczby rzeczywiste i wyrażenia algebraiczne) objętej programem nauczania w zakresie podstawowym i rozszerzonym w szkołach ponadpodstawowych. Załączono przykładowe e-sprawdziany oraz przedstawiono analizy, statystyki opisowe i syntetyczne wnioski z wyników z rozbiciem na poszczególne zadania w e-sprawdzianie oraz województwa (szkół z danego województwa biorących udział w projekcie). Uwzględniono podział szkół na licea ogólnokształcące, technika i zespoły szkół (pozostałe szkoły), podział miejscowości (siedzib szkół) ze względu na liczbę mieszkańców na małe (do 20 tys. mieszkańców), średnie (od 20 tys. do 100 tys.) i duże (powyżej 100 tys.), oraz aktywności na portalu projektu (mierzonej liczbą kliknięć w materiały).
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: "Opracowanie i wdrożenie kursu wyrównawczego z matematyki z wykorzystaniem technologii informacyjno- komunikacyjnych dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych"

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.04-00-250/09-00

Wynik 17 z 201
×
Zarządzanie i nadzór
/Kształcenie zawodowe
/Inne

Umiejętności Polaków – wyniki Międzynarodowego Badania Kompetencji Osób Dorosłych (PIAAC)

aut. EFS , 2013
Młodzi Polacy potrafią tyle samo, co ich rówieśnicy z 22 krajów OECD. Wyniki Międzynarodowego Badania Kompetencji Osób Dorosłych PIAAC pokazują, że w ciągu ostatnich 17 lat wzrósł poziom umiejętności dorosłych Polaków. Nadal jednak mamy dużo do zrobienia. Kto podnosi nasze wyniki w rankingu? Osoby z wyższym wykształceniem, pracujący w sektorach usług wiedzochłonnych, wysoko wykwalifikowani pracownicy biurowi. Kompetencje mierzone w PIAAC są niezbędne do funkcjonowania we współczesnym świecie oraz nabywania nowej wiedzy i nowych umiejętności. PIAAC dostarcza również informacji m.in. o związku pomiędzy kompetencjami, wykształceniem i sytuacją na rynku pracy.
Raport końcowy
Raport w wersji epub
Oceń produkt

Nazwa projektu: Badanie jakości i efektywności edukacji oraz instytucjonalizacja zaplecza badawczego

Strona www projektu: http://eduentuzjasci.pl/

Opis projektu: Celem głównym projektu jest wzmocnienie systemu edukacji w zakresie badań edukacyjnych oraz zwiększenie wykorzystywania wyników badań naukowych w polityce i praktyce edukacyjnej oraz w zarządzaniu oświatą. Cele szczegółowe: Stworzenie zasobów informacyjnych dla polityki edukacyjnej, w oparciu o interdyscyplinarne badania funkcjonowania podstaw programowych w rzeczywistości szkolnej, badania nad jakością i efektywnością edukacji w obszarze uwarunkowań wewnątrzszkolnych, instytucjonalnych, ekonomicznych oraz w kontekście potrzeb rynku pracy. Monitorowanie systemu edukacji i działalności badawczej w kraju i za granicą w celu doskonalenia polskiego systemu edukacji poprzez inwentaryzację adekwatnych badań krajowych i zagranicznych oraz prowadzenie syntetycznych analiz. Wzmocnienie instytucjonalnego i kadrowego rozwoju badań edukacyjnych poprzez rozwinięcie działań Instytutu Badań Edukacyjnych.

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.01.01-00-002/09

Wynik 18 z 201
×
Zarządzanie i nadzór
/Doskonalenie nauczycieli
/Doskonalenie nauczycieli

Zarządzanie zasobami ludzkimi. Program doskonalenia (21 godzin)

aut. EFS , 2015
Materiały - 2 załączniki
poradnik
poradnik
Oceń produkt

Nazwa projektu: Przywództwo i zarządzanie w oświacie – opracowanie i wdrożenie systemu kształcenia i doskonalenia dyrektorów szkół/placówek

Strona www projektu: http://ore.edu.pl

Opis projektu: Głównym celem projektu było wzmocnienie systemu zarządzania oświatą poprzez wypracowanie rozwiązań w zakresie kształcenia, rozwoju i wsparcia kadry kierowniczej szkół/placówek. Wypracowano w nim, przetestowano i poddano weryfikacji założenia do zmiany systemu kształcenia, doskonalenia i rozwoju dyrektorów szkół by dostarczać dyrektorom takich wiadomości i doświadczeń, które pomogą w osiąganiu coraz to nowych, wyższych etapów rozwoju szkół/ placówek, którymi zarządzają.

Numer umowy o dofinansowanie: 3