Dodaj produkt

Wyszukiwarka produktów
Fundusze unijne dla oświaty

Zresetuj filtry
  • wszystkie obszary
  • Zarządzanie i nadzór
  • Rozwój szkół
  • Uczenie się przez całe życie
  • Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
  • Egzaminy zewnętrzne
  • Wszystkie etapy
  • Wychowanie Przedszkolne
  • Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III
  • Szkoła Podstawowa klasy IV-VI
  • Gimnazjum
  • Szkoły Ponadgimnazjalne
  • Kształcenie zawodowe
  • wszystkie przedmioty
  • Wychowanie przedszkolne
  • Nauczanie zintegrowane I-III
  • Edukacja matematyczna + Matematyka
  • Edukacja muzyczna + Muzyka + Historia muzyki
  • Edukacja plastyczna + Plastyka
  • Edukacja polonistyczna + Język polski
  • Edukacja przyrodnicza + Przyroda + Biologia
  • Edukacja społeczna + Godzina wychowawcza + Historia i społeczeństwo + Wychowanie do życia w rodzinie + Wiedza o społeczeństwie
  • Etyka + Filozofia
  • Inne
  • Język mniejszości narodowej lub etnicznej + język regionalny – język kaszubski
  • Język obcy nowożytny
  • Religia
  • Wychowanie fizyczne
  • Zajęcia komputerowe + Informatyka
  • Zajęcia techniczne
  • Chemia
  • Edukacja dla bezpieczeństwa
  • Fizyka
  • Geografia
  • Historia
  • Zajęcia artystyczne
  • Ekonomia w praktyce + Podstawy przedsiębiorczości
  • Historia sztuki + Wiedza o kulturze
  • Język łaciński i kultura antyczna
  • Przedmioty zawodowe
  • Doskonalenie nauczycieli
  • wszystkie produkty
  • Multimedia
  • Nauczyciel w szkole
  • Pakiety edukacyjne
  • Podręczniki / Poradniki
  • Programy nauczania
  • Raporty / Sprawozdania
  • Testy / Sprawdziany
  • Badania
  • Platformy internetowe i szkolenia e-learningowe
  • Inne
-
  • od najnowszych
  • od najstarszych
  • od najczęściej pobieranych
  • od narzadziej pobieranych
  • od najlepiej ocenianych
  • od najgorzej ocenianych
201 Wyników
Zarządzanie i nadzór
/Gimnazjum
/Język obcy nowożytny

Badanie umiejętności mówienia w języku angielskim - raport z badania

aut. EFS , 2014
1
650
Zarządzanie i nadzór
/Doskonalenie nauczycieli
/Nauczanie zintegrowane I-III

trala

aut. EFS , 2004
1
195
Zarządzanie i nadzór
/Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III
/Nauczanie zintegrowane I-III

Sześciolatek w szkole. Co możemy zrobić wszyscy razem?

aut. EFS , 2013
1
245
Zarządzanie i nadzór
/Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III
/Nauczanie zintegrowane I-III

Organizacja pracy szkoły z klasami łączonymi

aut. EFS , 2015
1
203
Zarządzanie i nadzór
/Doskonalenie nauczycieli
/Doskonalenie nauczycieli

ZJAZD Iv Przywództwo

aut. EFS , 2015
1
178
Zarządzanie i nadzór
/Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III, Szkoła Podstawowa klasy IV-VI, Gimnazjum, Szkoły Ponadgimnazjalne 3
/Inne

Portret generacji 50+ w Polsce i w Europie. Wyniki badania zdrowia, starzenia się i przechodze...

aut. EFS , 2014
1
731
Zarządzanie i nadzór
/Gimnazjum
/Doskonalenie nauczycieli

Jak mierzyć nierówności w dostępie do wykształcenia?

aut. EFS , 2011
1
221
Zarządzanie i nadzór
/Wychowanie Przedszkolne
/Doskonalenie nauczycieli

Niezbędnik Dobrego Nauczyciela. Opieka i wychowanie. Wczesne dzieciństwo

aut. EFS , 2014
1
503
Zarządzanie i nadzór
/Kształcenie zawodowe
/Inne

Raport z przebiegu badań eksperckich - opracowany w ramach projektu "Doskonały praktyk"

aut. Krystyna Wyroślak , 2011
1
1411
WsteczPokaż więcej
Wróć na górę
KontaktRegulamin
Serwis używa cookies
Wynik 10 z 201
×
Zarządzanie i nadzór
/Gimnazjum
/Język obcy nowożytny

Badanie umiejętności mówienia w języku angielskim - raport z badania

aut. EFS , 2014
Raport prezentuje wyniki Badania umiejętności mówienia (BUM) przeprowadzonego wśród uczniów gimnazjów jako uzupełnienie Europejskiego Badania Kompetencji Językowych (European Survey on Language Competences – ESLC). W badaniu ESLC brało udział 14 krajów. W ramach badania uczniowie podchodzili do testów w zakresie rozumienia ze słuchu, rozumienia tekstu pisanego i tworzenia wypowiedzi pisemnych. Polska była jedynym krajem, w którym dodatkowo zbadano umiejętność mówienia. Głównym celem BUM było uzyskanie danych empirycznych na temat poziomu umiejętności mówienia w języku angielskim wśród uczniów ostatniej klasy gimnazjum oraz odniesienie ich do wyników testów w zakresie pozostałych sprawności językowych.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Badanie jakości i efektywności edukacji oraz instytucjonalizacja zaplecza badawczego

Strona www projektu: http://eduentuzjasci.pl/

Opis projektu: Celem głównym projektu jest wzmocnienie systemu edukacji w zakresie badań edukacyjnych oraz zwiększenie wykorzystywania wyników badań naukowych w polityce i praktyce edukacyjnej oraz w zarządzaniu oświatą. Cele szczegółowe: Stworzenie zasobów informacyjnych dla polityki edukacyjnej, w oparciu o interdyscyplinarne badania funkcjonowania podstaw programowych w rzeczywistości szkolnej, badania nad jakością i efektywnością edukacji w obszarze uwarunkowań wewnątrzszkolnych, instytucjonalnych, ekonomicznych oraz w kontekście potrzeb rynku pracy. Monitorowanie systemu edukacji i działalności badawczej w kraju i za granicą w celu doskonalenia polskiego systemu edukacji poprzez inwentaryzację adekwatnych badań krajowych i zagranicznych oraz prowadzenie syntetycznych analiz. Wzmocnienie instytucjonalnego i kadrowego rozwoju badań edukacyjnych poprzez rozwinięcie działań Instytutu Badań Edukacyjnych.

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.01.01-00-002/09

Wynik 11 z 201
×
Zarządzanie i nadzór
/Doskonalenie nauczycieli
/Nauczanie zintegrowane I-III

trala

aut. EFS , 2004
trala la
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Doskonalenie podstaw programowych kluczem do modernizacji kształcenia zawodowego

Strona www projektu: http://www.koweziu.edu.pl

Opis projektu: Cel projektu: poprawa jakości kształcenia zawodowego poprzez modernizację i weryfikację podstaw programowych kształcenia w zawodach pod kątem ich dostosowania do wymogów gospodarki opartej na wiedzy oraz zgodnie z planowanymi zmianami programowymi i organizacyjnymi w kształceniu zawodowym. Oczekiwany efekt projektu to lepsze przygotowanie absolwentów do funkcjonowania we współczesnym społeczeństwie i na rynku pracy. Rezultaty projektu: 282 przykładowe programy nauczania dla zawodu, projekty 198 podstaw programowych kształcenia w zawodach, metodologia, standardy wyposażenia pracowni i warsztatów szkolnych dla 190 zawodów na podstawie zapisów z podstawy programowej kształcenia w zawodach.

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.03-00-002/08

Wynik 12 z 201
×
Zarządzanie i nadzór
/Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III
/Nauczanie zintegrowane I-III

Sześciolatek w szkole. Co możemy zrobić wszyscy razem?

aut. EFS , 2013
Osiągnięcie celu, jakim jest sukces dziecka sześcioletniego w roli ucznia, zadowolenie jego rodziców oraz zadowolenie nauczyciela wymaga koniecznego współwystąpienia kilku czynników. Z jednej strony jest to poziom gotowości dziecka do szkoły, z drugiej gotowość otoczenia – rodziny i szkoły, wcześniej przedszkola i innych instytucji – do pomagania dziecku i rodzinie w sytuacjach trudnych. Skuteczna pomoc i jednocześnie stawianie przed dzieckiem trudnych, ale pociągających dla niego zadań to najlepszy sposób na budowanie jego poczucia kompetencji.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Badanie jakości i efektywności edukacji oraz instytucjonalizacja zaplecza badawczego

Strona www projektu: http://eduentuzjasci.pl/

Opis projektu: Celem głównym projektu jest wzmocnienie systemu edukacji w zakresie badań edukacyjnych oraz zwiększenie wykorzystywania wyników badań naukowych w polityce i praktyce edukacyjnej oraz w zarządzaniu oświatą. Cele szczegółowe: Stworzenie zasobów informacyjnych dla polityki edukacyjnej, w oparciu o interdyscyplinarne badania funkcjonowania podstaw programowych w rzeczywistości szkolnej, badania nad jakością i efektywnością edukacji w obszarze uwarunkowań wewnątrzszkolnych, instytucjonalnych, ekonomicznych oraz w kontekście potrzeb rynku pracy. Monitorowanie systemu edukacji i działalności badawczej w kraju i za granicą w celu doskonalenia polskiego systemu edukacji poprzez inwentaryzację adekwatnych badań krajowych i zagranicznych oraz prowadzenie syntetycznych analiz. Wzmocnienie instytucjonalnego i kadrowego rozwoju badań edukacyjnych poprzez rozwinięcie działań Instytutu Badań Edukacyjnych.

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.01.01-00-002/09

Wynik 13 z 201
×
Zarządzanie i nadzór
/Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III
/Nauczanie zintegrowane I-III

Organizacja pracy szkoły z klasami łączonymi

aut. EFS , 2015
Prezentacja pt.: Organizacja pracy szkoły z klasami łączonymi – zróżnicowanymi wiekowo. Szkoła Podstawowa im. Świętej Elżbiety Węgierskiej w Trybszu autorstwa mgr Julii Miśkowicz
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: System doskonalenia nauczycieli oparty na ogólnodostępnym kompleksowym wspomaganiu szkół

Strona www projektu: http://www.ore.edu.pl/

Opis projektu: Celem projektu "System doskonalenia nauczycieli oparty na ogólnodostępnym kompleksowym wspomaganiu szkół" jest poprawa jakości systemu doskonalenia nauczycieli, spójnego z rozwojem szkół. Zgodnie z rekomendacjami przedstawionymi przez ekspertów nowoczesny system wspomagania rozwoju oświaty w Polsce powinien być nakierowany na pracę ze szkołą, służyć wspieraniu jej w wykonywaniu zadań nakładanych przez państwo, jak również wspomagać w rozwiązywaniu indywidualnych problemów.

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.01-00-002/10

Wynik 14 z 201
×
Zarządzanie i nadzór
/Doskonalenie nauczycieli
/Doskonalenie nauczycieli

ZJAZD Iv Przywództwo

aut. EFS , 2015
RÓWNOŚĆ
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Przywództwo i zarządzanie w oświacie – opracowanie i wdrożenie systemu kształcenia i doskonalenia dyrektorów szkół/placówek

Strona www projektu: http://ore.edu.pl

Opis projektu: Głównym celem projektu było wzmocnienie systemu zarządzania oświatą poprzez wypracowanie rozwiązań w zakresie kształcenia, rozwoju i wsparcia kadry kierowniczej szkół/placówek. Wypracowano w nim, przetestowano i poddano weryfikacji założenia do zmiany systemu kształcenia, doskonalenia i rozwoju dyrektorów szkół by dostarczać dyrektorom takich wiadomości i doświadczeń, które pomogą w osiąganiu coraz to nowych, wyższych etapów rozwoju szkół/ placówek, którymi zarządzają.

Numer umowy o dofinansowanie: 3

Wynik 15 z 201
×
Zarządzanie i nadzór
/Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III, Szkoła Podstawowa klasy IV-VI, Gimnazjum, Szkoły Ponadgimnazjalne 3
/Inne

Portret generacji 50+ w Polsce i w Europie. Wyniki badania zdrowia, starzenia się i przechodzenia na emeryturę w Europie (SHARE)

aut. EFS , 2014
Starzenie się ludności w wyniku długookresowych trendów spadku płodności i umieralności jest procesem globalnym, który nabiera szczególnej dynamiki w XXI wieku. Jednak Europa wyróżnia się ze względu na zaawansowanie procesu przemian struktur wieku. Spadek dzietności do poziomu, który nie gwarantuje zastępowalności pokoleń, prowadzi w konsekwencji do zmniejszania się udziału dzieci i młodzieży w populacji. Z drugiej strony stale rosnąca długość trwania życia, skutkuje zwiększaniem udziału osób starszych w populacji.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Badanie jakości i efektywności edukacji oraz instytucjonalizacja zaplecza badawczego

Strona www projektu: http://eduentuzjasci.pl/

Opis projektu: Celem głównym projektu jest wzmocnienie systemu edukacji w zakresie badań edukacyjnych oraz zwiększenie wykorzystywania wyników badań naukowych w polityce i praktyce edukacyjnej oraz w zarządzaniu oświatą. Cele szczegółowe: Stworzenie zasobów informacyjnych dla polityki edukacyjnej, w oparciu o interdyscyplinarne badania funkcjonowania podstaw programowych w rzeczywistości szkolnej, badania nad jakością i efektywnością edukacji w obszarze uwarunkowań wewnątrzszkolnych, instytucjonalnych, ekonomicznych oraz w kontekście potrzeb rynku pracy. Monitorowanie systemu edukacji i działalności badawczej w kraju i za granicą w celu doskonalenia polskiego systemu edukacji poprzez inwentaryzację adekwatnych badań krajowych i zagranicznych oraz prowadzenie syntetycznych analiz. Wzmocnienie instytucjonalnego i kadrowego rozwoju badań edukacyjnych poprzez rozwinięcie działań Instytutu Badań Edukacyjnych.

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.01.01-00-002/09

Wynik 16 z 201
×
Zarządzanie i nadzór
/Gimnazjum
/Doskonalenie nauczycieli

Jak mierzyć nierówności w dostępie do wykształcenia?

aut. EFS , 2011
Badania nierówności edukacyjnych nastawione są na poszukiwanie prawidłowości wspólnych dla różnych krajów bądź dla różnych okresów czasu. Mniejszą uwagę przykłada się przez to do społecznego kontekstu, w jakim nierówności te powstają. Na kontekst ten składa się, z jednej strony, dostępność szkół różnych szczebli, która podlega zmianom wraz z ekspansją oświaty. Z drugiej zaś strony niejednakowe wyposażenie klas społecznych w materialne i kulturowe zasoby pozwalające wesprzeć dzieci w uzyskaniu wykształcenia. Większość dotychczasowych badań nierówności edukacyjnych ograniczyło się do wąskiej grupy krajów rozwiniętych, w których zjawisko to kształtuje się podobnie.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Badanie jakości i efektywności edukacji oraz instytucjonalizacja zaplecza badawczego

Strona www projektu: http://eduentuzjasci.pl/

Opis projektu: Celem głównym projektu jest wzmocnienie systemu edukacji w zakresie badań edukacyjnych oraz zwiększenie wykorzystywania wyników badań naukowych w polityce i praktyce edukacyjnej oraz w zarządzaniu oświatą. Cele szczegółowe: Stworzenie zasobów informacyjnych dla polityki edukacyjnej, w oparciu o interdyscyplinarne badania funkcjonowania podstaw programowych w rzeczywistości szkolnej, badania nad jakością i efektywnością edukacji w obszarze uwarunkowań wewnątrzszkolnych, instytucjonalnych, ekonomicznych oraz w kontekście potrzeb rynku pracy. Monitorowanie systemu edukacji i działalności badawczej w kraju i za granicą w celu doskonalenia polskiego systemu edukacji poprzez inwentaryzację adekwatnych badań krajowych i zagranicznych oraz prowadzenie syntetycznych analiz. Wzmocnienie instytucjonalnego i kadrowego rozwoju badań edukacyjnych poprzez rozwinięcie działań Instytutu Badań Edukacyjnych.

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.01.01-00-002/09

Wynik 17 z 201
×
Zarządzanie i nadzór
/Wychowanie Przedszkolne
/Doskonalenie nauczycieli

Niezbędnik Dobrego Nauczyciela. Opieka i wychowanie. Wczesne dzieciństwo

aut. EFS , 2014
Seria 2. Opieka i wychowanie w okresie dzieciństwa i dorastania – omawia najważniejsze cele opieki i wychowania w kolejnych etapach dzieciństwa i dorastania. Wskazuje kierunek, w jakim powinno podążać wychowanie, aby jak najlepiej wspierać dziecko i nastolatka w rozwoju i jednocześnie umożliwiać im efektywną, aktywną i twórczą adaptację w środowisku ich życia. Seria przeznaczona jest głównie dla opiekunów, wychowawców i nauczycieli – w żłobkach, klubach malucha, przedszkolach, szkołach podstawowych, gimnazjach i szkołach ponadgimnazjalnych, a także dla pracowników klubów i świetlic. Słowem – dla osób pracujących na co dzień z dziećmi w różnym wieku i z młodzieżą. Także dla rodziców, chcących poszerzyć swe rodzicielskie kompetencje.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Badanie jakości i efektywności edukacji oraz instytucjonalizacja zaplecza badawczego

Strona www projektu: http://eduentuzjasci.pl/

Opis projektu: Celem głównym projektu jest wzmocnienie systemu edukacji w zakresie badań edukacyjnych oraz zwiększenie wykorzystywania wyników badań naukowych w polityce i praktyce edukacyjnej oraz w zarządzaniu oświatą. Cele szczegółowe: Stworzenie zasobów informacyjnych dla polityki edukacyjnej, w oparciu o interdyscyplinarne badania funkcjonowania podstaw programowych w rzeczywistości szkolnej, badania nad jakością i efektywnością edukacji w obszarze uwarunkowań wewnątrzszkolnych, instytucjonalnych, ekonomicznych oraz w kontekście potrzeb rynku pracy. Monitorowanie systemu edukacji i działalności badawczej w kraju i za granicą w celu doskonalenia polskiego systemu edukacji poprzez inwentaryzację adekwatnych badań krajowych i zagranicznych oraz prowadzenie syntetycznych analiz. Wzmocnienie instytucjonalnego i kadrowego rozwoju badań edukacyjnych poprzez rozwinięcie działań Instytutu Badań Edukacyjnych.

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.01.01-00-002/09

Wynik 18 z 201
× Pokaż produkty konkursowe
Zarządzanie i nadzór
/Kształcenie zawodowe
/Inne

Raport z przebiegu badań eksperckich - opracowany w ramach projektu "Doskonały praktyk"

aut. Krystyna Wyroślak , 2011
Przedmiotem Raportu jest analiza czterech debat z udziałem ekspertów do spraw edukacyjnych, kadry zarządzającej ze szkół zawodowych oraz przedsiębiorców, podczas których poddali oni ocenie program doskonalenia zawodowego, a także analiza dwóch sesji fokusowych, oceniająca efektywność jego wdrożenia. Opracowanie to zawiera najważniejsze elementy analizy diagnostycznej i deskryptywnej, a także kluczowe wnioski podsumowujące, uzyskane dane i oceny. Ponadto raport poparty jest studiami literaturowymi (analiza desk research) oraz informacjami na temat przyjętej procedury badawczej, co pozwoliło na uzyskanie pełnej wiedzy na temat sposobu uzyskania wyników badania.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Doskonały praktyk

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.04.03.00-039/10-00