Dodaj produkt

Wyszukiwarka produktów
Fundusze unijne dla oświaty

Zresetuj filtry
  • wszystkie obszary
  • Zarządzanie i nadzór
  • Rozwój szkół
  • Uczenie się przez całe życie
  • Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
  • Egzaminy zewnętrzne
  • Wszystkie etapy
  • Wychowanie Przedszkolne
  • Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III
  • Szkoła Podstawowa klasy IV-VI
  • Gimnazjum
  • Szkoły Ponadgimnazjalne
  • Kształcenie zawodowe
  • wszystkie przedmioty
  • Wychowanie przedszkolne
  • Nauczanie zintegrowane I-III
  • Edukacja matematyczna + Matematyka
  • Edukacja muzyczna + Muzyka + Historia muzyki
  • Edukacja plastyczna + Plastyka
  • Edukacja polonistyczna + Język polski
  • Edukacja przyrodnicza + Przyroda + Biologia
  • Edukacja społeczna + Godzina wychowawcza + Historia i społeczeństwo + Wychowanie do życia w rodzinie + Wiedza o społeczeństwie
  • Etyka + Filozofia
  • Inne
  • Język mniejszości narodowej lub etnicznej + język regionalny – język kaszubski
  • Język obcy nowożytny
  • Religia
  • Wychowanie fizyczne
  • Zajęcia komputerowe + Informatyka
  • Zajęcia techniczne
  • Chemia
  • Edukacja dla bezpieczeństwa
  • Fizyka
  • Geografia
  • Historia
  • Zajęcia artystyczne
  • Ekonomia w praktyce + Podstawy przedsiębiorczości
  • Historia sztuki + Wiedza o kulturze
  • Język łaciński i kultura antyczna
  • Przedmioty zawodowe
  • Doskonalenie nauczycieli
  • wszystkie produkty
  • Multimedia
  • Nauczyciel w szkole
  • Pakiety edukacyjne
  • Podręczniki / Poradniki
  • Programy nauczania
  • Raporty / Sprawozdania
  • Testy / Sprawdziany
  • Badania
  • Platformy internetowe i szkolenia e-learningowe
  • Inne
-
  • od najnowszych
  • od najstarszych
  • od najczęściej pobieranych
  • od narzadziej pobieranych
  • od najlepiej ocenianych
  • od najgorzej ocenianych
201 Wyników
Zarządzanie i nadzór
/Szkoła Podstawowa klasy IV-VI Szkoła Podstawowa klasy IV-VI, Gimnazjum 1
/Inne

Opis metodologii badawczej współzależności pomiędzy wykluczeniem społecznym a edukacją

aut. EFS , 2015
1
453
Zarządzanie i nadzór
/Wychowanie Przedszkolne Wychowanie Przedszkolne, Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III 1
/Wychowanie przedszkolne

Czy moje dziecko jest zagrożone dysleksją?

aut. EFS , 2014
1
1232
Zarządzanie i nadzór
/Doskonalenie nauczycieli
/Inne

Raport z ewaluacji szansą na sukces szkoły

aut. EFS , 2013
1
3
Zarządzanie i nadzór
/Gimnazjum
/Historia i społeczeństwo (przedmiot uzupełniający)

Raport z badania "Diagnoza kompetencji gimnazjalistów - historia i WOS" (2011)

aut. EFS , 2012
1
876
Zarządzanie i nadzór
/Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III, Szkoła Podstawowa klasy IV-VI, Gimnazjum, Szkoły Ponadgimnazjalne 3
/Doskonalenie nauczycieli

Raport z „Badania czasu i warunków pracy nauczycieli”

aut. EFS , 2013
1 1
724
Zarządzanie i nadzór
/Kształcenie zawodowe
/Doskonalenie nauczycieli

Raport poświęcony opracowaniu programów staży dla nauczycieli i nauczycielek w zakładach p...

aut. Administrator Testowy , 2012
6 3
9982
Zarządzanie i nadzór
/Gimnazjum
/Matematyka

Nauczanie matematyki w gimnazjum

aut. EFS , 2013
1
1021
Zarządzanie i nadzór
/Kształcenie zawodowe
/Inne

Umiejętności Polaków – wyniki Międzynarodowego Badania Kompetencji Osób Dorosłych (PIAA...

aut. EFS , 2013
1 1
1321
Zarządzanie i nadzór
/Doskonalenie nauczycieli
/Inne

KONCEPCJA PRACY SZKOŁY. NOWE ROZWIĄZANIA DLA STARYCH PROBLEMÓW

aut. EFS , 2011
1
251
WsteczPokaż więcej
Wróć na górę
KontaktRegulamin
Serwis używa cookies
Wynik 10 z 201
×
Zarządzanie i nadzór
/Szkoła Podstawowa klasy IV-VI Szkoła Podstawowa klasy IV-VI, Gimnazjum 1
/Inne

Opis metodologii badawczej współzależności pomiędzy wykluczeniem społecznym a edukacją

aut. EFS , 2015
W prezentowanym opracowaniu przedstawiono metody identyfikacji przyczyn (czynników) wykluczenia w obszarze szeroko rozumianej edukacji oraz metody analizy wpływu niskiego poziomu wykształcenia na wykluczenie społeczne w różnych jego wymiarach. W ramach wykluczenia edukacyjnego ocenie będą poddane także zasięg wykluczenia edukacyjnego oraz nierówności w dostępie do kształcenia dzieci, młodzieży i dorosłych. Do ich oceny zaproponowano zastosowanie indeksów zasięgu wykluczenia edukacyjnego oraz współczynnika Giniego.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Badanie jakości i efektywności edukacji oraz instytucjonalizacja zaplecza badawczego

Strona www projektu: http://eduentuzjasci.pl/

Opis projektu: Celem głównym projektu jest wzmocnienie systemu edukacji w zakresie badań edukacyjnych oraz zwiększenie wykorzystywania wyników badań naukowych w polityce i praktyce edukacyjnej oraz w zarządzaniu oświatą. Cele szczegółowe: Stworzenie zasobów informacyjnych dla polityki edukacyjnej, w oparciu o interdyscyplinarne badania funkcjonowania podstaw programowych w rzeczywistości szkolnej, badania nad jakością i efektywnością edukacji w obszarze uwarunkowań wewnątrzszkolnych, instytucjonalnych, ekonomicznych oraz w kontekście potrzeb rynku pracy. Monitorowanie systemu edukacji i działalności badawczej w kraju i za granicą w celu doskonalenia polskiego systemu edukacji poprzez inwentaryzację adekwatnych badań krajowych i zagranicznych oraz prowadzenie syntetycznych analiz. Wzmocnienie instytucjonalnego i kadrowego rozwoju badań edukacyjnych poprzez rozwinięcie działań Instytutu Badań Edukacyjnych.

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.01.01-00-002/09

Wynik 11 z 201
×
Zarządzanie i nadzór
/Wychowanie Przedszkolne Wychowanie Przedszkolne, Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III 1
/Wychowanie przedszkolne

Czy moje dziecko jest zagrożone dysleksją?

aut. EFS , 2014
Syntetyczne, przystępnie napisane źródło wiedzy na temat dysleksji. Broszura skierowana jest do rodziców i opiekunów dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym. Zawiera najważniejsze informacje dotyczące zjawiska dysleksji, rozpoznawania jej ryzyka oraz wspomagania dzieci z tym problemem. Poradnik zawiera m.in. test wiedzy na temat dysleksji, listę objawów ryzyka dysleksji, informacje dotyczące jej genezy i występowania, a także praktyczne wskazania i rozwiązania dotyczące pomocy dzieciom z ryzykiem dysleksji w domu i przedszkolu/szkole.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Badanie jakości i efektywności edukacji oraz instytucjonalizacja zaplecza badawczego

Strona www projektu: http://eduentuzjasci.pl/

Opis projektu: Celem głównym projektu jest wzmocnienie systemu edukacji w zakresie badań edukacyjnych oraz zwiększenie wykorzystywania wyników badań naukowych w polityce i praktyce edukacyjnej oraz w zarządzaniu oświatą. Cele szczegółowe: Stworzenie zasobów informacyjnych dla polityki edukacyjnej, w oparciu o interdyscyplinarne badania funkcjonowania podstaw programowych w rzeczywistości szkolnej, badania nad jakością i efektywnością edukacji w obszarze uwarunkowań wewnątrzszkolnych, instytucjonalnych, ekonomicznych oraz w kontekście potrzeb rynku pracy. Monitorowanie systemu edukacji i działalności badawczej w kraju i za granicą w celu doskonalenia polskiego systemu edukacji poprzez inwentaryzację adekwatnych badań krajowych i zagranicznych oraz prowadzenie syntetycznych analiz. Wzmocnienie instytucjonalnego i kadrowego rozwoju badań edukacyjnych poprzez rozwinięcie działań Instytutu Badań Edukacyjnych.

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.01.01-00-002/09

Wynik 12 z 201
×
Zarządzanie i nadzór
/Doskonalenie nauczycieli
/Inne

Raport z ewaluacji szansą na sukces szkoły

aut. EFS , 2013
Zmiany w nadzorze pedagogicznym 1.Zdefiniowano pojęcie monitorowania. 2.Zrezygnowano z określania obszarów pracy szkół/placówek. 3.Zmniejszono liczbę wymagań. 4.Zmieniono organizację ewaluacji i kontroli. 5.Określono zakres wspomagania przez kuratora oświaty.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Nadzór pedagogiczny

Strona www projektu: http://www.nadzorpedagogiczny.edu.pl/

Opis projektu: Celem projektu jest podniesienie jakości systemu oświaty poprzez wdrożenie zmodernizowanego systemu nadzoru pedagogicznego i oceny jakości pracy szkoły stanowiącego wsparcie w rozwoju szkół i placówek oraz dostarczanie informacji o systemie oświaty ułatwiających prowadzenie polityki edukacyjnej w Polsce. Fundamentalnym założeniem nowego modelu nadzoru pedagogicznego wprowadzonego rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 7 października 2009 r. w sprawie nadzoru pedagogicznego jest wzmocnienie systemu nadzoru pedagogicznego z ukierunkowaniem jego sprawowania na dokonywanie analizy i oceny jakości działalności edukacyjnej szkół i placówek. Podstawą nowych rozwiązań jest rozgraniczenie trzech form (zadań) nadzorczych organów sprawujących nadzór pedagogiczny, w tym kuratorów oświaty. Trzy formy nadzoru to: 1.ewaluacja działalności edukacyjnej szkół i placówek, 2.kontrola przestrzegania przez szkoły i placówki przepisów prawa. 3.wspomaganie pracy szkół i placówek oraz nauczania

Numer umowy o dofinansowanie: 03.01.02-00-001/11

Wynik 13 z 201
×
Zarządzanie i nadzór
/Gimnazjum
/Historia i społeczeństwo (przedmiot uzupełniający)

Raport z badania "Diagnoza kompetencji gimnazjalistów - historia i WOS" (2011)

aut. EFS , 2012
Raport prezentuje wyniki badania "Diagnoza kompetencji gimnazjalistów - historia i WOS", które zostało przeprowadzone pod koniec 2011 roku. „Diagnoza kompetencji gimnazjalistów” (DKG) to badanie prowadzone przez Instytut Badań Edukacyjnych wśród uczniów trzecich klas gimnazjów. Realizowane jest corocznie jesienią przy okazji diagnozy wiadomości i umiejętności uczniów przygotowywanej przez Centralną Komisję Egzaminacyjną i Okręgowe Komisje Egzaminacyjne. W badaniu wykorzystywane są arkusze przygotowane przez CKE, a projekt realizowany jest w losowo wybranych szkołach. Zbierane i analizowane są wyniki uczniów oraz opinie uczniów i nauczycieli na temat trudności zadań użytych w badaniu.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Badanie jakości i efektywności edukacji oraz instytucjonalizacja zaplecza badawczego

Strona www projektu: http://eduentuzjasci.pl/

Opis projektu: Celem głównym projektu jest wzmocnienie systemu edukacji w zakresie badań edukacyjnych oraz zwiększenie wykorzystywania wyników badań naukowych w polityce i praktyce edukacyjnej oraz w zarządzaniu oświatą. Cele szczegółowe: Stworzenie zasobów informacyjnych dla polityki edukacyjnej, w oparciu o interdyscyplinarne badania funkcjonowania podstaw programowych w rzeczywistości szkolnej, badania nad jakością i efektywnością edukacji w obszarze uwarunkowań wewnątrzszkolnych, instytucjonalnych, ekonomicznych oraz w kontekście potrzeb rynku pracy. Monitorowanie systemu edukacji i działalności badawczej w kraju i za granicą w celu doskonalenia polskiego systemu edukacji poprzez inwentaryzację adekwatnych badań krajowych i zagranicznych oraz prowadzenie syntetycznych analiz. Wzmocnienie instytucjonalnego i kadrowego rozwoju badań edukacyjnych poprzez rozwinięcie działań Instytutu Badań Edukacyjnych.

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.01.01-00-002/09

Wynik 14 z 201
×
Zarządzanie i nadzór
/Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III, Szkoła Podstawowa klasy IV-VI, Gimnazjum, Szkoły Ponadgimnazjalne 3
/Doskonalenie nauczycieli

Raport z „Badania czasu i warunków pracy nauczycieli”

aut. EFS , 2013
Przedstawiamy raport z „Badania czasu i warunków pracy nauczycieli”. Badanie prowadzone było w ramach projektu systemowego pt. „Badanie jakości i efektywności edukacji oraz instytucjonalizacja zaplecza badawczego” finansowanego z PO KL. Badaniami objęto nauczycieli, którzy między wrześniem 2011 r. a grudniem 2012 r. czynnie prowadzili zajęcia lekcyjne, uczyli przedmiotów ogólnokształcących, pracowali w szkołach dla dzieci i młodzieży (nie w szkołach dla dorosłych) na wszystkich etapach edukacji od szkoły podstawowej po ponadgimnazjalną.
Raport z badania
Informacja prasowa
Oceń produkt

Nazwa projektu: Badanie jakości i efektywności edukacji oraz instytucjonalizacja zaplecza badawczego

Strona www projektu: http://eduentuzjasci.pl/

Opis projektu: Celem głównym projektu jest wzmocnienie systemu edukacji w zakresie badań edukacyjnych oraz zwiększenie wykorzystywania wyników badań naukowych w polityce i praktyce edukacyjnej oraz w zarządzaniu oświatą. Cele szczegółowe: Stworzenie zasobów informacyjnych dla polityki edukacyjnej, w oparciu o interdyscyplinarne badania funkcjonowania podstaw programowych w rzeczywistości szkolnej, badania nad jakością i efektywnością edukacji w obszarze uwarunkowań wewnątrzszkolnych, instytucjonalnych, ekonomicznych oraz w kontekście potrzeb rynku pracy. Monitorowanie systemu edukacji i działalności badawczej w kraju i za granicą w celu doskonalenia polskiego systemu edukacji poprzez inwentaryzację adekwatnych badań krajowych i zagranicznych oraz prowadzenie syntetycznych analiz. Wzmocnienie instytucjonalnego i kadrowego rozwoju badań edukacyjnych poprzez rozwinięcie działań Instytutu Badań Edukacyjnych.

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.01.01-00-002/09

Wynik 15 z 201
× Pokaż produkty konkursowe
Zarządzanie i nadzór
/Kształcenie zawodowe
/Doskonalenie nauczycieli

Raport poświęcony opracowaniu programów staży dla nauczycieli i nauczycielek w zakładach pracy

aut. Administrator Testowy , 2012
Efektem realizacji zadania było powstanie pięciu programów staży obejmujących następujące branże: logistyczną, ekonomiczno-handlową, budowlaną, gastronomiczno-hotelarsko-tyrystyczną, elektryczno-mechatroniczno-mechaniczno-elektroniczną. Każdy program obejmował 70h doskonalenia zawodowego przebiegającego w rzeczywistych warunkach przedsiębiorstwa.
Raport Programy staż...
załącznik 1 koncepc...
załącznik 2 list in...
załącznik 3 dzienni...
załącznik 4 program...
załącznik 5 program...
załącznik 6 program...
załącznik 7 program...
załącznik 8 program...
Oceń produkt

Nazwa projektu: Wysoko wykwalifikowana kadra szkół zawodowych

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.04.03.00-010/10-00

Wynik 16 z 201
×
Zarządzanie i nadzór
/Gimnazjum
/Matematyka

Nauczanie matematyki w gimnazjum

aut. EFS , 2013
Badanie Nauczanie matematyki w gimnazjum zostało zaprojektowane tak, aby można było ocenić zróżnicowanymi narzędziami praktykę nauczania matematyki na III etapie edukacji szkolnej (gimnazjum) oraz wstępnie rozpoznać szkolne czynniki warunkujące osiąganie efektów kształcenia opisanych w nowej podstawie programowej w zakresie wymagań odnoszących się do matematyki – przede wszystkim wymagań ogólnych, które są opisem głównych celów nauczania matematyki.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Badanie jakości i efektywności edukacji oraz instytucjonalizacja zaplecza badawczego

Strona www projektu: http://eduentuzjasci.pl/

Opis projektu: Celem głównym projektu jest wzmocnienie systemu edukacji w zakresie badań edukacyjnych oraz zwiększenie wykorzystywania wyników badań naukowych w polityce i praktyce edukacyjnej oraz w zarządzaniu oświatą. Cele szczegółowe: Stworzenie zasobów informacyjnych dla polityki edukacyjnej, w oparciu o interdyscyplinarne badania funkcjonowania podstaw programowych w rzeczywistości szkolnej, badania nad jakością i efektywnością edukacji w obszarze uwarunkowań wewnątrzszkolnych, instytucjonalnych, ekonomicznych oraz w kontekście potrzeb rynku pracy. Monitorowanie systemu edukacji i działalności badawczej w kraju i za granicą w celu doskonalenia polskiego systemu edukacji poprzez inwentaryzację adekwatnych badań krajowych i zagranicznych oraz prowadzenie syntetycznych analiz. Wzmocnienie instytucjonalnego i kadrowego rozwoju badań edukacyjnych poprzez rozwinięcie działań Instytutu Badań Edukacyjnych.

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.01.01-00-002/09

Wynik 17 z 201
×
Zarządzanie i nadzór
/Kształcenie zawodowe
/Inne

Umiejętności Polaków – wyniki Międzynarodowego Badania Kompetencji Osób Dorosłych (PIAAC)

aut. EFS , 2013
Młodzi Polacy potrafią tyle samo, co ich rówieśnicy z 22 krajów OECD. Wyniki Międzynarodowego Badania Kompetencji Osób Dorosłych PIAAC pokazują, że w ciągu ostatnich 17 lat wzrósł poziom umiejętności dorosłych Polaków. Nadal jednak mamy dużo do zrobienia. Kto podnosi nasze wyniki w rankingu? Osoby z wyższym wykształceniem, pracujący w sektorach usług wiedzochłonnych, wysoko wykwalifikowani pracownicy biurowi. Kompetencje mierzone w PIAAC są niezbędne do funkcjonowania we współczesnym świecie oraz nabywania nowej wiedzy i nowych umiejętności. PIAAC dostarcza również informacji m.in. o związku pomiędzy kompetencjami, wykształceniem i sytuacją na rynku pracy.
Raport końcowy
Raport w wersji epub
Oceń produkt

Nazwa projektu: Badanie jakości i efektywności edukacji oraz instytucjonalizacja zaplecza badawczego

Strona www projektu: http://eduentuzjasci.pl/

Opis projektu: Celem głównym projektu jest wzmocnienie systemu edukacji w zakresie badań edukacyjnych oraz zwiększenie wykorzystywania wyników badań naukowych w polityce i praktyce edukacyjnej oraz w zarządzaniu oświatą. Cele szczegółowe: Stworzenie zasobów informacyjnych dla polityki edukacyjnej, w oparciu o interdyscyplinarne badania funkcjonowania podstaw programowych w rzeczywistości szkolnej, badania nad jakością i efektywnością edukacji w obszarze uwarunkowań wewnątrzszkolnych, instytucjonalnych, ekonomicznych oraz w kontekście potrzeb rynku pracy. Monitorowanie systemu edukacji i działalności badawczej w kraju i za granicą w celu doskonalenia polskiego systemu edukacji poprzez inwentaryzację adekwatnych badań krajowych i zagranicznych oraz prowadzenie syntetycznych analiz. Wzmocnienie instytucjonalnego i kadrowego rozwoju badań edukacyjnych poprzez rozwinięcie działań Instytutu Badań Edukacyjnych.

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.01.01-00-002/09

Wynik 18 z 201
×
Zarządzanie i nadzór
/Doskonalenie nauczycieli
/Inne

KONCEPCJA PRACY SZKOŁY. NOWE ROZWIĄZANIA DLA STARYCH PROBLEMÓW

aut. EFS , 2011
Wejście w życie rozporządzenia Ministerstwa Edukacji Narodowej o nadzorze pedagogicznym, a wraz z nim wymagania 2.1. „Szkoła ma koncepcję pracy” (analogicznie przedszkole i inna placówka oświatowa), spowodowało, że jej posiadanie stało się obligatoryjne. Nie ma już dylematu „mieć koncepcję czy jej nie mieć”, gdyż przepisy prawa kodyfikują ten problem. Pozostawiają natomiast otwartymi kwestie, które wiążą się z postrzeganiem koncepcji, jej opracowaniem, zatwierdzaniem, modyfikowaniem, podawaniem do wiadomości itp. Celem niniejszego wywodu jest postawienie tych zagadnień, a jednocześnie zasugerowanie rozwiązań ukazujących je w nowym świetle.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Nadzór pedagogiczny

Strona www projektu: http://www.nadzorpedagogiczny.edu.pl/

Opis projektu: Celem projektu jest podniesienie jakości systemu oświaty poprzez wdrożenie zmodernizowanego systemu nadzoru pedagogicznego i oceny jakości pracy szkoły stanowiącego wsparcie w rozwoju szkół i placówek oraz dostarczanie informacji o systemie oświaty ułatwiających prowadzenie polityki edukacyjnej w Polsce. Fundamentalnym założeniem nowego modelu nadzoru pedagogicznego wprowadzonego rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 7 października 2009 r. w sprawie nadzoru pedagogicznego jest wzmocnienie systemu nadzoru pedagogicznego z ukierunkowaniem jego sprawowania na dokonywanie analizy i oceny jakości działalności edukacyjnej szkół i placówek. Podstawą nowych rozwiązań jest rozgraniczenie trzech form (zadań) nadzorczych organów sprawujących nadzór pedagogiczny, w tym kuratorów oświaty. Trzy formy nadzoru to: 1.ewaluacja działalności edukacyjnej szkół i placówek, 2.kontrola przestrzegania przez szkoły i placówki przepisów prawa. 3.wspomaganie pracy szkół i placówek oraz nauczania

Numer umowy o dofinansowanie: 03.01.02-00-001/11